Elektroninės parduotuvės privatumo politika: ką svarbu žinoti?

Privatumo politika – tai teisinis dokumentas, kuriame interneto svetainės lankytojams arba elektroninės parduotuvės klientams yra paaiškinama, kaip naudojami, renkami bei saugomi visi surinkti asmens duomenys. Nors gali pasirodyti, kad asmens duomenys tai tik vardas, pavardė, adresas, telefono numeris ar kiti, įprastai pateikiami duomenys, tai iš tiesų yra ir IP adresas ar, pavyzdžiui, slapukų surenkama informacija. Papasakosime, kaip kuriama elektroninės parduotuvės privatumo politika ir ką svarbu apie šiuos teisinius dalykus žinoti apskritai.

Pirmiausia svarbu žinoti, kad elektroninės parduotuvės privatumo politiką privaloma turėti absoliučiai visiems, be išimčių. Tai reikalinga, kadangi pagal Lietuvos Respublikoje priimtus įstatymus privalote informuoti ir nurodyti savo svetainės lankytojui, kokius duomenis apie jį renkate, kaip tuos duomenis panaudojate, perduodate ar saugote. Tai reikalinga ne tik dėl įvairių saugumo sumetimų, tačiau ir didina pasitikėjimą įmonėmis, kadangi pirkėjai yra informuoti, kokiems tikslams bus panaudota jų asmeninė informacija ir kaip apskritai su ja bus elgiamasi. Taigi elektroninės parduotuvės privatumo politika skirta ne tik tam, kad atitiktų įstatymų reikalavimus, bet ir leistų pirkėjui įsitikinti, kad jūs – patikimas partneris, o jūsų asmens duomenys – saugūs.

Elektroninės parduotuvės privatumo politikos procesas iš pradžių gali pasirodyti kaip sudėtinga ir sunkiai įgyvendinama užduotis. Vis dėlto, viskas tikrai yra kelis kartus paprasčiau negu jums atrodo. Viskas, ką jums reikia padaryti tai prisijungti prie specialios interneto svetainės ir sugeneruoti privatumo politiką. Pats toks procesas užtrunka tik kelias minutes. Jau sugeneravus privatumo politiką, galite nukopijuoti specialiai sukurtą nuorodą ir vos keliais klavišų paspaudimais pridėsite sukurtus dokumentus į savo svetainę. Visais kitais reikalingas žingsniais, atnaujinimais ir tarptautinių įstatymų laikymusi už jus pasirūpins įmonė, todėl neturėsite jokių papildomų sunkumų ar rūpesčių.

Klientus svarbu informuoti ne tik apie privatumo politiką, kuri glaudžiai yra susijusi su privatumu. Slapukų naudojimas taip pat yra informacijos rinkimas, apie kurį svarbu informuoti klientus. Slapukų politika taip pat turi būti aiškiai, tiksliai bei lankytojui suprantamai aprašyta bei periodiškai atnaujinama.

 

Interneto puslapių kūrimas: 7 dažniausiai užduodami klausimai

svetainių kūrimas

Interneto puslapių kūrimas yra dažnai apipintas įvairiais mitais ir stereotipais. Dėl to būtina dalinti informacija iš pačių profesionalų, kas dieną kuriančių interneto puslapius ir el. parduotuves apie jų darbą, rinką ir kitas smulkmenas. Nesusikalbėjimai ir nesusipratimai gali brangiai kainuoti, todėl savišvieta užsiimsime ir mes.

Apie internetinių puslapių kūrimą neišmanome labai daug, todėl įvairių specialistų klausėme konkrečius klausimus ir pateikiame jų atsakymus.

Kodėl vieni puslapiai kainuoja 200, o kiti – 2000 eurų?

Interneto puslapių kaina skiriasi dėl puslapių sudėtingumo. 2000 yra vidutinė kaina, nes būna ir 5 ir net 10 tūkstančių eurų vertės projektų. Taip pat labai daug kas priklauso nuo dizaino. Šabloninis dizainas kainuoja 50-80 eurų, tad paprastos svetainės kūrimas ir gali kainuoti minimus 200. Tarptautinei rinkai skirta el. parduotuvė keliomis kalbomis gali kainuoti ir 10 000 eurų.

Kodėl interneto puslapiams naudojama nemokama WordPress turinio valdymo sistema?

Priežastys kelios:

  1. Ji populiariausia pasaulyje, nes dabar WordPress sukurta apie 30 proc. visų pasaulio puslapių.
  2. WordPress turinio sistema nuolatos atnaujinama, šimtai programuotojų ieško saugumo skylių, apie jas praneša kūrėjams. Dėl to WordPress pasitikima visame pasaulyje.
  3. Lengvai konfigūruojama TVS.

Kodėl reikia mokėti už interneto puslapio sukūrimą, jei WordPress turinio valdymo sistema yra nemokama?

Taip, WordPress nereikia jokios mokamos licencijos, tačiau kainuoja programuotojo, dizainerio, projektų vadovo darbas, kurio įdedama gana nemažai kad ir su itin paprasto funkcionalumo svetaine.

Dėl to tokios svetainės sukūrimas ir yra mokamas.

Ar įmanoma susikurti puslapį pačiam?

Taip, įmanoma, tačiau jis nebus profesionalus. Taip pat jo išvaizda gali būti ne itin kokybiška ir išbaigta. Tam tikri elementai irgi atrodys ne visai organiškai. Tai kenkia reputacijai ir verslui kabina naujoko etiketę. O naujokams daug kas atleistina, ypač per pirmuosius gyvavimo metus.

Nuo ko prasideda svetainių kūrimo darbai?

Svetainių kūrimas prasideda nuo informacijos apie užsakovą, jo rinką, konkurentus. Tik tada kuriamas dizainas, programuojamos svetainės funkcijos, testuojamos kalbinės versijos. Jei analizė atliekama profesionaliai, yra nemaža tikimybė, kad puslapis tikrai bus naudingas ir priimtinas potencialiems užsakovų klientams.

(šaltinis: https://www.tinkers.lt/internetiniu-svetainiu-kurimas/ )

Kuo skiriasi struktūra nuo meniu?

Puslapio struktūra numato visus vidinius puslapius ir jų sąsajas, tuo tarpu meniu yra tik tam tikrų puslapių nuorodų pavaizdavimas. Svetainės struktūra yra tik viena, o meniu gali būti net trys: pagrindinis, socialinių tinklų ir bendrinės informacijos (Apie mus, kontaktai, Privatumo sąlygos ir t.t.). Dėl to interneto puslapių kūrėjai prašo iš užsakovų pilnos struktūros, o tik tada piešia puslapio dizainą su bet kokiu meniu – jį vėliau labai nesudėtinga pakeisti.

Ar už mobiliąją versiją reikia mokėti papildomai?

Kuriant šiuolaikišką interneto puslapį ir perkant šabloninį dizainą, kuris dedamas ant WordPress TVS, mobiliąja versija rūpintis neverta. Ji aktyvi automatiškai. Be to yra tam tikri įskiepiai, kurie labai padeda mobiliajai versijai (pavyzdžiui, AMP – Amplified Mobile Pages). Mokėti papildomai reikia, jei tik jūsų mobilioji versija skiriasi nuo esamo dizaino ir funkcionalumo.

Tegul tai būna domėjimosi interneto puslapių kūrimu pradžia…

Interneto svetainių kūrimas be dizainerio

interneto svetainiu kurimas

Interneto puslapių kūrimas be dizainerio iki šiol sunkiai buvo įsivaizduojamas. Dizaineris dar prieš keletą metų buvo svarbiausias žmogus. Dabar situacija dramatiškai pasikeitė. Ik nedaugelis ryžtasi investuoti į unikalų dizainą ir patikėti savo tinklalapio vaizdą profesionalui. Kaina didelė… Bet tiems, kas rūpinasi savo prekės ženklu, tai tikrai neturėtų būti kliūtis. Taigi, keliame diskusiją: ar gali būti profesionalus interneto svetainių kūrimas be dizainerio?

Dizaineris, deja, nebereikalingas…

Dizaineris nebėra toks reikalingas, kaip anksčiau. Dabar daugelis interneto puslapių dizainų yra tiesiog perkami įvairiose dizaino darbų parduotuvėse. Tai pasaulinio lygio parduotuvės, todėl šansai pamatyti panašų dizainą yra nelabai dideli. Kainos gana nedidelės – 30-90 eurų už gatavą viso puslapio dizainą. Jis jau sukarpytas ir paruoštas naudojimui. Viskas, ko reikia – įsidiegti WordPress turinio valdymo sistemą ir įjungti į serverį įkeltą dizainą. Tai gali padaryti pradedantysis WordPress naudotojas, net profesionalaus programuotojo nereikia.

Puslapis atrodo puikiai, o už dizainą sumokėta mažiau nei šimtinė…

Dizaineris vis dar turi ką veikti…

Gerai, nusipirkote dizainą. Bet ar tai reiškia, kad puslapis atrodys taip, kaip reklamoje? Greičiausiai ne. Dizaineris vis tiek turės paruošti tam tikrą grafinę medžiagą, kad puslapis atrodytų idealiai. Telefonu fotografuota nuotrauka su didelių užrašu neatrodys labai įspūdingai. Juo labiau, kad kiekvienas grafinis elementas turi būti ne tik kokybiškas, bet ir nedidelis. Tik dizaineris gali sukurti gerą reklaminę antraštę, kurių reikės ne vienos, kad puslapis parduotų.

Išklausę abi nuomones matome, kad dizainerio vis dėlto reikės. Interneto svetainių kūrimas yra gana sudėtingas procesas. Jame dalyvauja skirtingų kvalifikacijų ir sugebėjimų profesionalai. Jų komandinis darbas sukuria galutinį vaizdą, kuris stebina interneto puslapio lankytoją kiekvieną kartą, kai jis užeina…

Ar gali gyvą dizainerį pakeisti nemokami ar mokami įrankiai internete? Tikrai ne. Ypač Lietuvoje. Kad ir kokiais įrankiais besinaudotume, dizainerio pagalbos visada prireiks. Internete apstu medžiagos, kurią reikia mokėti apdirbti, kad ji atrodytų tikrai įspūdingai. Čia padeda tik meniško dizainerio akis. Paprasti žmonės daug ko nepastebi, o štai dizaineris mato aiškiai visus trūkumus.

Jūsų partneris Logon

logoGreičiausiai kiekvienas vartotojas pripažintų, jog internetinės svetainės dizainas turi be galo daug įtakos apsisprendimui, ar verta naudotis siūlomomis paslaugomis. Taip jau yra, jog turint tik vaizdinę med-iagą naudojamės būtent išvaizdos aspektu. Taigi, verslininkams itin svarbus skirti reikiamą ėmesį internetinės svetainės dizainui, kuris gali tapti potencialių klientų traukos aspektu. Kalbant apie dizaino galimybes, galima drąsiai teigti, jog pasirinkimas priklauso nuo kiekvieno iš jūsų asmeninių poreikių. Tai viena iš tų sričių, kruioje kiekvienas turime savo nuomonę bei vertinimą. Visgi, tam, jgo galėtumėte racionaliai apsvarstyti visas esamas galimybes bei alternatyvas, jums reikalingi geriausi šios srities specialistai. Adresu http://logon.lt/ galite rasti visą jums reikalingą informaciją bei darbų pavyzdžius, kurie padės įsitikinti, jog būtent Logon yra ta firma, su kuria norite bendradarbiauti. Tai idėjos, profesionalumas bei bei visapusiškas dėmesys klientams. Galite būti tikri, jog profesionalesnių paslaugų jūs tikrai nerasite, na o malonus bendravimas bei pasiūlymai tik palengvins kūrybinį procesą. Logon firma dirba jau gan ilgą laiko tarpą. Per savo veiklos periodą jai teko bendradarbiauti su išties didelėmis įmonėmis ir jų rengiamais projektais. Ši patirtis specialistams yra tiesiog neįkainojama, nes būtent jos dėka yra tobulėjama ir mokomasi. Žinoma, kiekvienas klientas turi savo poreikius, tad net ir pateikti darbų pavyzdžiai ne visada gali būti apsisprendimą lemiantis aspektas. Dizaineriai bei svetainių kūrimo specialistai yra tik tarpininkai, idėjas paverčiantys realybe, tad galite suprasti, jog tikrai ne kiekvieną sprendimą priima jie. Internetinėje svetainėje http://logon.lt/ rasite itin platų galimų paslaugų sąrašą, tad tai gali būti puikus būdas susipažinti su veikla ir verslo galimybėmis. Internetinė erdvė yra puiki platforma pardavimams bei klientų pritraukimui, tad neišnaudoti tokios galimybės būtų išties prastas pasirinkimas. Taigi, neatsisakykite galimybės plėsti savo veiklą ir tobulėti kartu su atsirandančiomis naujovėmis. Na o Logon bus puikus parteris šiame kelyje. Visiems gerai žinoma, jog internetinių svetainių dizainą kuria tikrai ne viena įmonė Lietuvoje. Svarstote, kuo iš jų išsiskiria Logon? Jų specializacija unikalus svetainių dizainas, kuris padeda išsiskirti iš esamų konkurentų ir pritraukti potencialius klientus. Kad ir koks būtų jūsų internetinės svetainės tikslas ar veiklos sritis, šie specialistai gali padėti jūsų viziją paversti realybe. Viskas, ko reikia, tai bendradarbiavimas bei komandinis darbas vardan bendrų rezultatų ir tikslų įgyvendinimo norimoje srityje. Taigi, susipažinkite su galimomis paslaugomis bei profesionalų komanda, pasiruošusia jūsų verslą pakelti į naują lygmenį.

Šiuolaikinių verslo katalogų nauda

Pamenate storas knygas su plonyčiais geltonais puslapiais ir daugybe reklamų? Prieš dešimtmetį šios knygos buvo geriausi visų biuro administratorių draugai, nes taip jos galėjo surasti, kas atlieka vienas ar kitas paslaugas, paskambinti pasiteirauti informacijos ar faksu nusiųsti užklausą. Per dešimtmetį verslas ir partnerių paieška pasikeitė dramatiškai. Sutikite, kai ko reikia neskambinate 15 įmonių, o tiesiog susirandate jus dominančias įmones internete, susirenkate jų el. paštų adresus ir nusiunčiate bendrą paklausimą dėl kainų. Tada gaunate atsakymą ar sulaukiate iš jų skambučio. Katalogas su geltonais puslapiais tapo nebereikalingas, tačiau dabar reikalingi kuo tikslesni rezultatai iš paieškos. Deja Google paieška kartais atrodo it koks šiukšlynas, po kurį tiesiog nėra laiko kapstyti, kol rasite tinkamą verslo informaciją. Tada padeda verslo katalogai, pateikiantys tikslią ir patikimą informaciją apie įmonės veiklą, specialius pasiūlymus ar akcijas, naujienas. Vienas toks katalogas yra Atradau.lt, kurio nauda – neabejotina tiek verslui, kuris čia skelbia savo duomenis, tiek kontaktų ir pasiūlymų ieškantiems asmenims.

verslo katalogas

Tai jau naujos kartos verslo katalogas internete. Kodėl „naujos kartos“? Todėl, kad pateikia ne tik kontaktinę informaciją, bet ir dar daugiau – sukuria pridėtinę vertę verslui savotiška reklama, taip pat ir nuorodomis į interneto svetainę.

Šiuolaikinis verslo katalogas siekia ne tik pateikti kontaktus, bet turi konkretų tikslą – atvesti besireklamuojantiems konkrečius ir motyvuotus klientus, pirkėjus, interesantus. Toks internetinis „vadybininkas“ yra be galo vertingas, nes jo „atlyginimas“ labai nedidelis, lyginant su realiu žmogumi, kurį tektų samdyti reklamai internete. Tikslas įgyvendinamas gana paprastomis, bet efektyviomis priemonėmis, kurios yra jau laiko patikrintos ir įrodyta, kad jos iš tikrųjų veikia.

Reklaminiai pasiūlymai

Vienas iš naujos kartos verslo katalogų pranašumų – įmonės reklaminiai pasiūlymai. Tai akcijų pristatymai, įvairios nuolaidos, apie kurias turi sužinoti kaip įmanoma daugiau potencialių klientų. Reklaminiai pasiūlymai gali būti trumpi tekstiniai, taip pat ir vaizdiniai (reklaminės iliustracijos). Jie paprastai skelbiami pagal laiką iš skirtingų įmonių, tad dažniausiai juos galima stebėti nuolatos.

Įmonių naujienos ir pranešimai spaudai, reklaminiai straipsniai

Naujos kartos verslo katalogas – savotiškas interneto leidinys, todėl čia galima skelbti įmonės pranešimus spaudai ir kitas naujienas. Tokiu būdu atsiranda galimybė ne tik palikti nuorodą į savo puslapį (naudinga, jei norite pasigerinti pozicijas Google paieškoje), bet ir gauti daugiau žinomumo. Pranešimus spaudai skaito ir klientai, ir konkurentai, todėl tinkamai paruošta naujiena gali būti smarkaus lankomumo padidėjimo priežastimi. Reklaminiai straipsniai apie tam tikras paslaugas ar verslą patraukia ne tik potencialių pirkėjų dėmesį, bet ir suteikia puikią galimybę gauti nuorodą į puslapį. Kadangi verslo katalogas turi gana daug svorio, tikėtina, kad toks straipsnis su nuoroda ar tiesiog įmonės profilis bus matomas paieškoje Pirmame puslapyje. Tai reiškia papildomus užsakymus besireklamuojančiai įmonei.

Grupinės nuolaidos

Žinote apie grupines nuolaidas ir apsipirkimus. Kai surenkamas tam tikras pirkėjų skaičius, pritaikoma didžiulė nuolaida tam tikriems produktams ar paslaugoms. Tai veiksminga pardavimų strategija, ypač išpardavimų – kai reikia išsituštinti sandėlius ir išparduoti likusias prekes. Viskas veikia, kaip ir kitur – įsigyjamas kuponas, tada atsiimama prekė ar paslauga rezervuojama telefonu ar el. paštu.

Populiarinimas socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai tapo ta vieta, kur galima nesudėtingai ir beveik nemokamai gauti lankytojų į bet kokį puslapį. Tuo reikia rūpintis nuolatos, todėl naujos kartos verslo katalogai labai daug dėmesio skiria reklamai socialiniuose tinkluose. Įmonės pristatymas gali būti reklamuojamas katalogo gerbėjams arba dar įdomiau – teikiama Facebook ar Google+ profilių priežiūra (informacijos atnaujinimas, tam tikrų akcijų ir nuolaidų skelbimas, konkursų organizavimas, bendravimas su fanais ir t.t.). Kai puslapio nuorodos atsiranda socialiniuose tinkluose, tai padeda pagerinti ir Google pozicijas, nes į socialinių tinklų veiklą Google paieška žiūri labai įdėmiai ir rimtai.

Reklaminiai video

Kiek kainuoja susikurti reklaminį video klipą? 2000 Lt, o gal 10 000 Lt? Kainos tikrai nemažos. Kur paskui jį transliuoti? Be 50 000 Lt į TV nepateksi… Internetas – puiki proga video susikurti pigiau ir transliuoti jį plačiau, nei TV. Kai kurie verslo katalogai padeda susikurti reklaminius video. Atradau.lt turi unikalią idėją – anekdotas tam tikra tema, kuriame matoma užsklanda su įmonės logotipu ar biuru. Tokia reklama išlieka amžinai, be to susilaukia nemažai dėmesio iš Youtube žiūrovų. Ją galima talpinti ne tik savo puslapyje, bet ir reklaminiuose straipsniuose, dalintis su draugais.

Naujos kartos verslo katalogas padeda populiarinti prekės ženklą ir atvesti naujų klientų, pagerinti pozicijas Google paieškoje ir beveik atstoja nuosavą interneto puslapį. Ko daugiau reikia? Išsamaus aprašymo, paslaugų pristatymo, akcijų naujienų ir reklamos socialiniuose tinkluose. Užuot samdžius žmones iš skirtingų sričių, viską galima gauti iš vieno verslo katalogo.

 

 

Kodėl svetainių kūrimas tapatinamas profesionalioms paslaugoms?


Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/carrentm/domains/vll.lt/public_html/wp-content/plugins/ad-injection/ad-injection.php on line 824

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/carrentm/domains/vll.lt/public_html/wp-content/plugins/ad-injection/ad-injection.php on line 831

Pagalbos ar patarimo šiandien paklausti nėra sunku. Vien internetinėje erdvėje gausu informacijos, skatinančios domėjimąsi IT sritimi. Šių laikų pasaulyje individas gali daug pasiekti, todėl internetinė svetainė jau dabar jam nėra naujiena. Svetainių kūrimas neaplenkia noro pažinti, todėl šiandien savo nuosavą kampelį virtualioje erdvėje gali turėti beveik kiekvienas. Deja, ši paslauga yra tapatinama profesionalioms paslaugoms. Kodėl?

Visų pirma, nors informacijos internete gausu, ne kiekvienas asmuo moka ir gali pats susikurti internetinę svetainę.  Vieniems ši sritis nėra įdomi, kitiems – nepakankamai reikalinga, kad reikėtų ja domėtis, yra ir tokių, kurie pradėję mokytis svetainių kūrimo meno palūžta, o pabaigę tai, ką pradėję, ne visuomet gali garantuoti kokybiškus rezultatus. Tinklapių kūrimas yra sudėtingas, tad tik maža dalis šios srities specialistų gali didžiuotis aukštos kokybės rezultatais. Žinios čia yra svarbiausios, tačiau be pagalbinės įrangos ir resursų daug nepasieksi.

Profesionalus svetainių kūrimas nėra pagrįstas vien žiniomis, kartais reikia kur kas daugiau nei bendro supratimo. Įvairios programinės įrangos, pagalbinė technika bei įgūdžiai leidžia sėkmingai pritaikyti informaciją praktikoje. Dėka šių vertybių tiek procesas, tiek darbo apimtis sutrumpėja, garantuodama daug sklandesnę eigą bei rezultatus. Tarpusavyje suderintos žinios ir įranga leidžia sukurti svetainę, kuri yra lengvai valdoma, patogi bei maloni akiai. Deja, ne kiekvienas mėgėjas gali tai garantuoti, tad sudėtingiausią uždavinį visgi rekomenduojama perleisti profesionalams.

Puslapių kūrimas yra paslauga, kurią visame pasaulyje teikia tūkstančiai įvairiausių įmonių ar laisvai samdomų darbuotojų. Šios veiklos rezultatai suteikia ne tik jaukią atmosferą virtualiems lankytojams, bet pabrėžia ir savininko firminį stilių, jo parduodamų paslaugų ar produktų vertę ir kitus pardavimą lemiančius aspektus. Bendrais bruožais galima teigti, jog virtualioje erdvėje kokybiškai sukurtas internetinis puslapis yra efektyviai naudingas tiek lankytojui, tiek puslapio savininkui.

Profesionalios paslaugos reikalauja specifinių  įgūdžių, todėl svetainių kūrimas nėra sritis, kurios aukščiausius rezultatus galėtų užtikrinti mėgėjai. Tai daug atsakomybės ir žinių reikalaujanti veikla. Kuo geresnis ir patogesnis tinklalapis bus sukurtas, tuo didesnių rezultatų galima bus tikėtis, nesvarbu, ar jame bus vykdoma veikla, ar ne.

Draudimas internetu – greitas ir patikimas būdas apsisaugoti nuo nelaimingų įvykių kelyje

Draudimas internetuNe paslaptis, kad šiuo metu Lietuvoje yra keletas privalomų draudimų, kuriuos norim ar nenorim, bet turim įsigyti. Vienas iš labiausiai paplitusių draudimų  – automobilių savininkų civilinės atsakomybės draudimas, kuris privalomas kiekvienam savo vardu turinčiam užregistruotą transporto priemonę. Draudimas internetu gali gerokai sutaupyti laiko ir pinigų, norintiems apdrausti savo automobilį. Bet apie viską nuo pradžių.

Automobilio draudimas svarbus, nes transporto priemonės savininką apsaugo nuo galimų nuostolių, kurie gali gerokai palengvinti kišenę. Tarkim, tuo atveju jei jūs padarėte avariją  ir esate kaltas, jums pakanka užpildyti eismo įvykio deklaraciją, o nuostolius nukentėjusiam vairuotojui atlygins jūsų draudimo kompanija. Tačiau kaip išsirinkti kompaniją, kuri tenkintų visus jūsų lūkesčius?

Kadangi automobilio draudimas privalomas, sąlygos daugelyje kompanijų yra vienodos, skiriasi tik kaina. Šiuo momentu ir pasitarnauja draudimas internetu. Visų pirma, jūs greitai galite susirasti visą reikalingą informaciją net neišėję iš namų. Svarbu žinoti, kad draudžiant automobilį, negalioja taisyklė, kad didesnė kaina garantuoja aukštesnę kokybę. Todėl optimaliausias ir protingiausias būdas būtų pasirinkti mažiausią kainą siūlančią draudimo kompaniją. Tiesa, gali iškilti klausimas, kodėl esant panašioms ar identiškoms sąlygoms draudimo kaina skiriasi?

Kainų skirtumai atsiranda dėl to, kad draudimo kompanijos skirtingai įvertina rizikas. Pavyzdžiui, vienos kompanijos teigia, kad vairuotojas, kuris neturi trijų metų vairavimo stažo patenka į didelę rizikos grupę, todėl jo automobilio draudimas automatiškai brangesnis. Kitoms net ir penki metai vairavimo patirties atrodo nepatikimai.

Taigi, kaip nepermokėti už automobilio draudimą  ir išsirinkti geriausią variantą? Pirmas variantas, jei neturite kur dėti laiko, galite apsilankyti visose draudimo kompanijose ir gauti visus automobilio draudimo pasiūlymus. Tikriausiai sugaišite kelias dienas, tačiau šioje srityje būsite apsišvietęs ir galėsite draugams patarti. Antras variantas skirtas laiko neturintiems ir nuolatos skubantiems žmonėms, kreipkitės į kompetentinga draudimo brokerį, kuris visus namų darbus padarys už jus. O patogiausias ir greičiausias būdas apdrausti automobilį – draudimas internetu brokerių svetainėse, norėdami tai padaryti galėsite net neišeiti iš namų ir tai padaryti jums patogiu laiku.

Greitas ir kokybiškas automobilių remontas su ServisuCentras.lt

servisucentrasKiekvienas vairuotojas patiria milžinišką stresą, kai jo automobilis sugenda. Nesvarbu, ar mylimas jis labiau už žmoną, ar darbinė mašina, tačiau kiekvieną rimtesnį gedimą apibūdina taikliausiai tik vienas žodis – KATASTROFA. Tai reiškia, kad griūna planai, reikės sugaišti begales laiko autoserviso paieškai, paskui kariauti su visais autoservisų vadybininkais ir meistriukais dėl remonto kainų. O kur dar rizika, kad pasitaikys atgrubnagiai ir automobilis bus sutaisytas nekokybiškai? Žodžiu – krūva problemų.

ServisuCentras.lt padeda išspręsti didžiąją dalį iš šios krūvos problemų. Streso, akivaizdu, niekas negali nuimti, net vaistai, o tuo labiau alkoholis. Kitos problemos sprendžiamos gana paprastai – internetu.

ServisuCentras.lt taupo laiką. Į servisą registruotis galite internetu. Po to, kai susirandate arčiausiai jūsų namų ar darbovietės esantį autoservisą. Vilnius didelis, servisų čia daug, tad nesudėtinga juos susirasti.

Tiksliai žinote, kad atvaryti automobilį. Galima net pasirinkti laiką, pavyzdžiui, 12 val. Kaip tik per pietų pertrauką. Tai labai patogu.

Tiksliai žinote paslaugų atlikimo kainą. Užsiregistruodami per ServisuCentras.lt savo automobilį remontui, turite pasirinkti, kokie gedimai bus taisomi. Jei jie standartiniai, galite matyti ir kainas. Aišku, maksimalias, nes dėl įvairių nuolaidų tarsitės asmeniškai su meistrais po remonto. Jei gedimo nežinote, tada nesužinosite ir kainos, nes meistrai turi automobilį apžiūrėti ir įvertinti.

Apie suremontuotą automobilį pranešama SMS žinute ir el. paštu. Taip žinote, kad galite jį paimti.

Kaip būti pareigingu ir automobilį pristatyti laiku ir vietoje? Užsirezervuojant internetu imamas 15 litų avansas už paslaugas. Nenorėdami jo prarasti vairuotojai pasistengia laiku atvaryti savo automobilius į užrezervuotą autoservisą. Vėliau 15 litų yra išskaičiuojama iš galutinės sumos ir reikia mokėti 15 litų mažiau.

Rezervuodami automobilį remontui per ServisuCentras.lt visi vartotojai gauna 5% nuolaidą visiems remonto darbams. Tai šiuo metu veikianti akcija, bet jų būna ir daugiau, tad prieš remontą reiktų pasižiūrėti, kam dar nuolaida taikoma.

Tokia informacinė paslauga padeda sutaupyti marias laiko. Maža to, servisai, užregistruoti į ServisuCentras.lt yra patikrinti ir dirba kokybiškai. Ten jie patenka po tam tikros atrankos, kad atitiktų tam tikrus kriterijus, todėl vairuotojai gali būti ramūs – pas šunmeistrius jų automobiliai nepapuls.

Ekologiška ir dekoratyvinė kosmetika; ką apie tai reikia žinoti?

kosmetikas internetuKo gero, būtų sunku rasti silpnosios lyties atstovę, kuri nenaudotų kosmetikos. Šiuo metu populiariausios yra ekologiška kosmetika bei dekoratyvinė kosmetika. Kadangi ekologiškos bei dekoratyvinės kosmetikos produktų pardavimo mąstai yra labai dideli, svarbu žinoti keletą dalykų, susijusių  su šiais produktais. Jei ir jus domina ekologiška kosmetika ar dekoratyvinė  kosmetika – šis straipsnelis kaip tik jums.

Ekologiška kosmetika

Bene vienas pagrindinių dalykų, kurį  yra būtina paminėti kalbant apie šią kosmetiką, yra tas, jog ekologiška kosmetika yra sertifikuota. Tam, kad ekologiškos kosmetikos produktai gautų atitinkamus sertifikatus, ekologiškos kosmetikos prekės turi atitikti tam tikrus reikalavimus. Bene pagrindiniai reikalavimai, kurie yra keliami ekologiškos kosmetikos prekėms, yra: sudedamosios dalys, kurios yra naudojamos ekologiškos kosmetikos gamyboje turi būti užaugintos ekologiniuose ūkiuose; sudedamųjų dalių perdirbimo metu yra privalu užtikrinti minimalų cheminių reakcijų skaičių; ekologiškos kosmetikos produkcijos pakavimui turi būti naudojamos tik tokios pakuotės, kurios neteršia aplinkos, yra ekologiškai švarios arba pagamintos iš antrinių žaliavų; ekologiška kosmetika yra gaminama be žmonėms bei aplinkai kenksmingų medžiagų, o pagaminti produktai nėra išbandomi su gyvūnais. Vis dėlto, kalbant apie šią kosmetiką, reikia pasakyti, kad organizacijos, suteikiančios sertifikatus ekologiškos kosmetikos produktams leidžia vykstant gamybos procesui naudoti nedidelį kiekį konservantų.  Konservantai ekologiškos kosmetikos gamyboje yra naudojami tam, kad kosmetikos priemonės negestų tam tikrą laikotarpį. Ko gero, ekologiškos kosmetikos produktus pamėgusias merginas bei moteris sudomino, kokie konservantai yra naudojami šios kosmetikos gamybos procese. Atsakant į šį klausimą, reikia pasakyti, kad gaminant ekologišką kosmetiką yra naudojami šie konservantai: eteriniai aliejai, cukraus produktai, medus. Verta papildyti, kad šie konservantai yra natūralūs, gaunami iš gamtos, tad žmogaus sveikatai jie negali padaryti neigiamos įtakos.

Kalbant apie ekologiškos kosmetikos sertifikatus, reikia pabrėžti, kad skirtingų sertifikatų gavimui yra taikomi skirtingų griežtumo lygių sertifikatai. Susipažinkite su garsiausiais sertifikavimo ženklais: ECOCERTBDIH,COSMEBIONaTrue. Labai dažnai merginoms ir moterims kyla klausimas, kaip atpažinti ekologiškos kosmetikos produktus? Atsakymas į šį klausimą išties paprastas: tiesiog pažiūrėkite, ar jus dominanti kosmetikos priemonė yra pažymėta bent vienu iš šių ženklų. Jei taip, jūsų rankose – patikimas ekologiškos kosmetikos gaminys.

Apibendrinant, galima daryti išvadą, jog ekologiška kosmetika – tai tokia kosmetika, kuri nedaro neigiamo poveikio žmogui ar aplinkai, sudėtyje neturi kenksmingų medžiagų.  Šios kosmetikos produkcija itin tinka toks merginom bei moterims, kurios nori puoselėti savo grožį nekenkdamos nei sau, nei gamtai.

Dekoratyvinė kosmetika

Dekoratyvinė kosmetika taip pat yra skirta grožiui puoselėti, tačiau jei šią kosmetiką palygintume su ekologiška kosmetika, pamatytume, kad tarp šių kosmetikos rūšių produktų yra vienas esminis skirtumas: ekologiškos kosmetikos priemonėse nėra medžiagų, kurios galėtų padaryti neigiamą poveikį žmogui ar aplinkai, tuo tarpu įprastose dekoratyvinės kosmetikos priemonėse tokios medžiagos  yra naudojamos. Būtent dėl šios priežasties, merginos bei moterys, kurios rūpinasi ne tik savo grožiu, bet ir sveikata, dažniausiai pasirenka ekologiškos kosmetikos gaminius.

Ką verta žinoti apie dekoratyvią kosmetiką? Visų pirma, kalbant apie šią kosmetikos rūšį, reikia pasakyti, kad puoselėti savo grožį dekoratyvios kosmetikos pagalba moterys mėgo jau prieš daugelį metų. Yra duomenų, liudijančių, jog netgi garsioji Egipto faraonė Kleopatra savo grožį mėgo paryškinti dekoratyvios kosmetikos priemonėmis. Savaime suprantama, jog prieš keletą tūkstančių metų naudotos dekoratyvios kosmetikos priemonėmis gerokai skyrėsi nuo tų, kurias šiandien galime išvysti kosmetikos bei parfumerijos prekių parduotuvėse. Ar smalsu sužinoti, kokias dekoratyvios kosmetikos priemones prieš keletą tūkstantmečių naudojo moterys? Populiariausiųjų sąraše puikavosi šios priemonės: burokėlių antpilas – skruostams paryškinti; anglies lazdelės – antakiams bei akims ryškinti; milteliai, pagaminti iš įvairių augalų – veidui pudruoti.

Reikia pasakyti, kad dekoratyvinė kosmetika yra labai įvairi: makiažo pagrindai, pudros, antakių, akių, lūpų pieštukai, blakstienų tušai, lūpų blizgiai bei lūpdažiai, nagų lakai. Verta pabrėžti, jog kai kurios dekoratyvinės kosmetikos priemonėmis yra daugiafunkcinės – jos ne tik padeda atskleisti tikrąjį grožį, bet ir daro tam tikrą poveikį. Kad būtų aiškiau, pasitelkime keletą paprastų pavyzdžių, vienas jų – blakstienų tušas: dekoratyvinės kosmetikos prekių parduotuvėse bei blakstienų tušų, kurie ne tik suteikia blakstienoms patrauklesnę išvaizdą, bet ir aprūpina jas reikalingai vitaminais. Dar vienas pavyzdys  – lūpų dažai: jų dėka ne tik suteiksite lūpoms pageidaujamą spalvą, bet ir pamaitinsite, sudrėkinsite lūpų odą. Na, o baigiant kalbėti apie dekoratyvią kosmetiką, reikia pasakyti, kad pastaruoju metu atsirado itin daug kosmetikos gamintojų, gaminančių būtent dekoratyvinę kosmetiką. Būtent dėl itin didelės pasiūlos reikiamą priemonę gali būti sunku išsirinkti. Belieka tik priminti, jog tik kokybiškos dekoratyvios kosmetikos gaminiai gali atskleisti jūsų tikrąjį grožį. Maža to, svarbu žinoti, jog prastos kokybė dekoratyvinė kosmetika gali pakenkti jūsų odai: nuo netinkamų kosmetikos priemonių odą gali išberti, kamuoti išsausėjimas bei kitos odos problemos. Kaip žinia, kokybiška kosmetika kainuoja, tad jei norite sukurti nepriekaištingą makiažą, dekoratyvios kosmetikos priemonėms neverta gailėti pinigų.

Darbo skelbimai dar nereiškia, kad rasite tinkamą darbuotoją

ieškau darboPaskelbiau ne vienoje vietoje, kad ieškau darbuotojų. Susidomėjimas yra, tačiau darbuotojų nerandu…

Sako verslininkas M.K. iš Vilniaus. Jam antrina dar keletas smulkių verslininkų, kurie naudojasi darbo skelbimais ieškodami naujų darbuotojų. Kas blogai?

Kodėl ne visi darbo skelbimai veikia?

Pabandykime įsigilinti į darbo rinką. Joje yra kelios didelės problemos.

Pirmoji problema yra ta, kad darbo skelbimais dažnai naudojasi nekvalifikuoti arba bendrinių specialybių žmonės. Siauros specializacijos specialistai darbus susiranda per rekomendacijas, socialinius tinklus, tiesiogiai siūlydami savo paslaugas įmonėms, kuriose norėtų dirbti. Nekvalifikuoti darbuotojai tokių sąlygų paprastai neturi ir jiems belieka naudotis darbo skelbimais.

Antroji problema yra mąstymas, kad darbai – tai loterija. Nė velnio! Darbdaviui tai tikra loterija, tačiau ne ieškančiajam darbo. Tai reiškia, kad darbdavys, priimdamas žmogų į darbą rizikuoja, kad jis neatliks jam pateiktų užduočių, kurių iš jo reikalaujama. Ieškantysis darbo, kuris siuntinėja savo CV atsiliepdamas į bet kurį darbo pasiūlymą jokios rizikos neturi – „o gal pasiseks ir mane pakvies pokalbiui?..“. Vyraujant tokiai tendencijai darbdavys nusivilia pačiu paieškos procesu ir žmonėmis, kurie parodo susidomėjimą, tačiau nesiteikia pranešti, kad jų pasiūlymas nedomina.

Trečioji problema yra ta, kad darbo pasiūlymai yra ne itin atidžiai skaitomi. Tiesiog neatkreipiamas dėmesys į tam tikrus reikalavimus. Tada nusivylimas būna abipusis. Verslas ieško darbuotojų savo darbo laiko sąskaita, todėl kiekviena nevaisingai praleista valanda yra nuostolis, kurį nesunkiai paskaičiuoti ir išreikšti finansine forma.

Kokia išeitis? Kaip padėti verslui?

Jų yra daug, tačiau verta paminėti dvi:

  1. Padaryti darbo paiešką mokamą. Tai reiškia, kad ieškantysis darbo, norėdamas parašyti darbdaviui turėtų sumokėti 1 litą. Tada būtų rašoma tik atsižvelgiant į reikalavimus, o ne siuntinėjami CV į kairę ir dešinę.
  2. Darbo paieška turėtų būti nišinė. Pavyzdžiui, turėtų atsirasti pardavimų sektoriaus darbuotojų paieškos portalas, taip pat ir įvairių grožio paslaugų (yra tik aktyvi bendruomenė, kur darbo skelbimai yra aktyviai skelbiami). Tuo tarpu IT darbuotojų paieška jau vyksta portale DirbkIT.lt ir gana sėkmingai.

Po truputį vystosi ir trečia darbuotojų paieškos rūšis – per socialinius kanalus. Facebook nėra tam pritaikytas, o LinkedIN yra mokamas, tad darbo skelbimai ten kainuoja. Džiugu, kad atsiranda ir naujų Lietuvos rinkai orientuotų produktų, pavyzdžiui Telo.lt, kurie taip pat orientuojasi ir į specialistų paiešką, ne tik savireklamą.