Laidojimo paslaugos Vilniuje su palaikų pervežimu

laidotuvėsNetekus artimo žmogaus, dar sunkiau, kai pečius užgula organizaciniai klausimai dėl laidotuvių ar atsisveikinimo. Pastaruoju metu Lietuvoje labai populiarios laidojimo paslaugos Vilniuje su galimybe ne tik atsisveikinti su artimuoju, bet ir pasirūpinti jo palaikų pargabenimu. Pasitaiko atvejų, kai kūną reikia atvežti ne tik iš kito Lietuvos miesto, bet ir iš kitos šalies. Tai gana sudėtinga paslauga, todėl ją rinktis reikėtų atsakingai.

 

Kur ieškoti?

Jeigu su artimo netektimi ir jo atsisveikinimo organizavimu susiduriate pirmą kartą, greičiausiai Jums kils klausimas nuo ko pradėti ir kur ieškoti pagalbos. Visoje Lietuvoje laidojimo paslaugų biurai dirba visą parą. Todėl nesvarbu, kokiu paros metu ištiko nelaimė, galite kreiptis į darbuotojus tuomet, kai to reikia. Net jeigu tai vidurys nakties.

 

Jeigu ieškote patikimo paslaugų tiekėjo, pasidairykite internete ir pasidomėkite, kas Jūsų rajone teikia kokybiškas laidojimo paslaugas. Jeigu Jums reikalingos laidojimo paslaugos Vilniuje, pasiūla, ko gero, bus gana didelė. Todėl galite rinktis pagal tai, kiek laiko įmonė veikia ir kokias kainas siūlo. Dažniausiai daug metų dirbantys paslaugų tiekėjai gali pasiūlyti daug kokybiškesnius sprendimus.

 

Ko tikėtis?

Standartiškai laidojimo paslaugų biuras gali pasirūpinti tiek dokumentų tvarkymu, tiek velionio parengimu, tiek specifinėmis užduotimis. Dažniausiai paslaugų paketą sudaro kelios paslaugos, kuriomis gali pasirūpinti laidojimo biuras. Pavyzdžiui, tai yra visų dokumentų sutvarkymas, velionio paruošimas, aprengimas, karsto parinkimas. Taip pat šarvojimo salės parengimas ir papuošimas, laidotuvių ceremonijos organizavimas, duobės kasimas, kunigo užsakymas ir netgi gedulingų pietų organizavimas. Kokias paslaugas teikia konkretus laidojimo biuras, galite rasti jų svetainėje. Jeigu tokio sąrašo nerandate, paskambinę į biurą galite tiesiogiai pasiteirauti dėl teikiamų paslaugų ir jų kainų.

 

Kai reikalingas pervežimas

Viena iš rečiau pasitaikančių paslaugų – mirusiojo palaikų pervežimas. Gana dažnai tai reikalinga tuomet, kai velionį reikia parvežti iš gydymo įstaigos ar morgo. Tačiau vis dažniau Lietuvoje pasitaikanti paslauga, kurios ieško klientai – palaikų pervežimas į užsienį arba iš užsienio į Lietuvą. Tai sudėtingos procedūros, kuriomis gali pasirūpinti biurai, kurie dirba daug metų. Įprastos laidojimo paslaugos Vilniuje gali neturėti leidimo vykdyti veiklą kitoje šalyje, todėl jeigu Jums reikalinga ši paslauga, vos paskambinę į biurą, pasiteiraukite, ar paslauga teikiama. Nepamirškite pasidomėti kainos ir terminų, kad sudėtingas laikotarpis nepateiktų dar ir daugiau nemalonių staigmenų.

 

 

 

5 efektyvios statybų projekto vadovo savybės

vadovas

Statybų projektų vadovams dažnai tenka balansuoti įvairias pareigas vienu metu. Kad statybų procesas vyktų sklandžiai, šios penkios žemiau pateiktos savybės užtikrins, kad kiekviena užduotis   būtų vykdoma profesionaliai ir efektyviai.

 

Bendravimo įgūdžiai

 

Vadovas, turintis puikius bendravimo įgūdžius gali pasiekti daugiau. Mokėjimas aiškiai ir užtikrintai bendrauti, padeda užmegzti stipresnį ryšį tarp darbuotojų ir vadovų. Tinkama komunikacijos strategija, kvalifikuotiems darbuotojams ir statybų personalui gali padėti maksimaliai kokybiškai atlikti paskirtas užduotis. Projektų vadovai taip pat turi dažnai ir nuosekliai bendrauti su komandos nariais, kad įsitikintų, jog viskas vyksta pagal planą, visi dirba bendro tikslo link ir taip išvengti  galimų nesklandumų.

 

Gebėjimas deleguoti užduotis

 

Efektyvus statybų vadovas turėtų gebėti paskirstyti užduotis darbuotojams pagal jų specifines galimybes ir specialiuosius įgūdžius. Tai užtikrins, kad kiekvienam darbo vietoje esančiam darbuotojui bus suteiktas darbas, geriausiai atitinkantis jų konkrečius įgūdžius. Patyręs projektų vadovas taip pat geba pavesti vadovavimo ir priežiūros darbus kitiems. Darbų patikėjimas kitiems, padės palengvinti ir pagreitinti darbus. Be to, kai užduotys yra paskirstytos kvalifikuotiems darbuotojams ir yra nustatytas projekto vykdymo laikas, tai gali padaryti teigiamą įtaką ir darbuotojų produktyvumui.

 

Gebėjimas nustatyti prioritetus

 

Statybos projektai yra įvairialypiai ir sudėtingi procesai, apimantys daugybę skirtingų veiklų ir reikalaujantys kompetetingų specialistų. Suprasti šios veiklos svarbą yra būtina bet kokio projekto sėkmei. Efektyvus statybos vadovas turi sudaryti optimaliausią darbų grafiką ir įgyvendinti planą, kiek įmanoma geriau. Tačiau daugeliu atvejų gali kilti nenumatytų aplinkybių, tokių kaip nenuspėjamas oras ar logistikos problemos. Tokiais atvejais projekto vadovai turi įvertinti susiklosčiusią situaciją ir sugebėti perskirstyti savo veiklos prioritetus, kad užtikrintų projekto eigą. Nepavykus prisitaikyti prie šių aplinkybių, kyla grėsmė projekto kokybei.

 

Komandinis darbas

 

Statybų projektų įgyvendinimui reikalinga patyrusi ir stipri komanda. Patyręs vadovas komandinį darbą laiko neatsiejama statybos proceso dalimi. Tai ne tik apima konkrečių užduočių valdymą, bet ir užtikrina, kad visa specialistų komanda veiktų atsižvelgiant į numatytus tikslus, nenukrypstant nuo plano. Taip pat, suvaldžius šiuos procesus, tikėtina, kad darbo aplinkos atmosfera bus pozityvesnė ir padidins komandos motyvaciją bei produktyvumą.

 

Problemų sprendimo įgūdžiai

 

Vykdant statybų projektą, gali kilti nenumatytų problemų ir kliūčių. Efektyvus statybos vadovas turėtų turėti puikius problemų sprendimo įgūdžius, kad galėtų tinkamai išspręsti iškilusias problemas. Taip pat svarbu, kad vadovai iš anksto galėtų įvertinti rizikas ir numatyti, su kokiomis problemomis gali susidurti projektas ir turėtų paruošę galimybes ir sprendimus. Šios problemos apima viską, pradedant nuo oro sąlygų, pristatymų vėlavimą ir net asmeninių komandos narių sunkumus. Patyręs vadovas geba sugalvoti strategijas, jas pritaikyti ir veikti greitai.

Taigi, šios srities vadovo darbas yra nepaprastai sudėtingas ir daugialypis. Šios penkios savybės gali stipriai prisidėti prie aukštos darbų kokybės ir sėkmingo statybų projekto įgyvendinimo.

 

https://Indema.lt

 

 

 

Kaip atrodo modernus biuras?

biuras

Įmonių biurai atsinaujina ir keičiasi kiekvieną dešimtmetį. Dabartiniai ofisai labai skiriasi nuo tų kuriuose dirbome prie 20 ir daugiau metų. Maža patalpa su dienos šviesos lempomis ir kampe stovinčiu stalu ir kėde jau tik prisiminimas. Visą šį niūrų vaizdą pakeitė ryškių spalvų sienos ir erdvių pertvaros, modernūs ergonomiški baldai ir prašmatnios biuro darbuotojų poilsio erdvės. Vis daugiau įmonių priėmė atviros erdvės ir bendruomeniškumo sampratą tam kad sukurtų kūrybinius gebėjimus ir motyvaciją skatinančią aplinką ne tik vidutinio ir aukšto lygio specialistams bet ir eiliniams gamybos darbuotojams. Kaip atrodo modernus biuras Lietuvos įmonėse 2020 metais? Kalbiname Admodum.lt įmonę kuri apie naujausias biuro baldų ir dizaino tendencijas žino geriausiai.

Kryptys

Didžiosios pasaulio įmonės daug investuoja į biuro infrastruktūrą tam kad iš darbuotojo išspaustų maksimalų rezultatą. Kaip ir užsienyje taip ir Lietuvoje darbdaviai supranta kaip svarbu yra stimuliuoti darbuotojo produktyvumą. Darbas nėra visuomet pati patraukliausia vieta į kurią norisi eiti kasdien. Dėl to įmonės kuria vizualiai patrauklius ir patogius naudoti biurus tam kad įtiktų savo darbuotojui. Atviros biuro erdvės mada gali labai greitai nugrimzti į užmarštį po pasaulį siautėjant virusui ir gali būti greit ir negrįžtamai pakeis biurų išvaizdą visame pasaulyje. Tikėtina, kad sugrįšime prie mažų kabinetų, atskirtų erdvių kur įmonėje yra išoriniai ir vidiniai žmonių srautai. 

Akcentai

Modernus biuras prasideda nuo priimamojo. Kiekvienas lankytojas čia susidaro pirmą įspūdį apie įmonę tad savaime suprantama, kad jis turi atrodyti gražiai ir profesionaliai. Ne tik kokybiški baldai, skoningos medžiagos, interjero dizainas bet ir darbuotojų apranga, aptarnavimo kultūra ir tt. Dėl ko svarbūs visi šie atrodo ne visai reikšmingi dalykai? Visų pirma tai susiję su įmonės įvaizdžiu, kita medalio pusė – darbuotojų pasitenkinimas.  Geros darbo sąlygos ir priemonės sukuria atmosferą įmonėje kurioje yra mažiau streso, nesusipratimų, klaidų, pagerėja bendradarbiavimas ir kūrybiniai darbuotojų gebėjimai. Netgi tokie paprasti dalykai kaip leidimas darbuotojui rinktis biuro baldus pagal savo poreikius gali jam padėti geriau susikaupti darbo vietoje, įvykdyti užduotis su didesne energija, išvengti sveikatos problemų ir sukurti daugiau vertės įmonei.

Skrajučių gamyba – ką daryti, kad lankstinukas būtų patrauklus auditorijai?

lankstinukai 

Skrajučių gamyba – vienas būdų pritraukti auditoriją ir vykdyti sėkmingą komunikaciją. Visgi šiandien, kai reklamoje karaliauja internetas ir skaitmeniniai sprendimai, laimėti su standartiniu lankstinuku būtų sunku. Jei ketinate investuoti į lankstinukų gamybą ir norite, kad šis projektas pasisektų, jūsų planuojamas leidinys turi būti labai gerai apgalvotas. Ką daryti, kad skrajutė būtų patraukli potencialiam vartotojui?

Pradėkite nuo idėjos

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, jei planuojate skrajučių gamybą – aiškiai išgryninti savo idėją. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad verslas nori į skrajutę sudėti kuo daugiau informacijos arba pats nė nežino, ką ja nori pasakyti. Visko vienu kartu neaprėpsite, o auditorija nė nesupras, apie ką jūsų lankstinukas, todėl jis greičiausiai keliaus į šiukšlių dėžę. Jei norite, kad lankstinukų gamyba turėtų konceptą, išsiaiškinkite, koks jūsų tikslas ir kaip galite jo pasiekti. Pavyzdžiui, jei norite skatinti pardavimus, galite siūlyti nuolaidas, lojalumo programas, jei norite didinti žinomumą, pateikite ne sausą informaciją apie save, o kalbėkite apie ta, kokią problemą galite išspręsti žmogui. Jei norite atkreipti į save dėmesį, pagalvokite, kuo jūsų lankstinukas gali būti išskirtinis, kitoks.

Pažinkite tikslinę auditoriją

Skrajutės sėkmė taip pat priklausys nuo to, kaip gerai pažįstate savo auditoriją ir jos poreikius. Jei tai žmogus, kuris yra karjeristas ir neturi laiko skaityti krūvos lankstinukų, mesti jį jam į pašto dėžutę ar siųsti į biurą tolygu savižudybei. Tuomet skrajutė turėtų atkeliauti drauge su jo mėgstamo verslo žurnalo prenumerata, atsidurti konferencijų salėse, kur jis dažnai lankosi ir pan. Jeigu lankstinukas skirtas žmogui, kuris yra pragmatiškas ir iš prekės ženklo tikisi naudos sau, jame neturėtų būti ilgų aprašymų, kokie nuostabūs esate ir kaip pakeisite jo gyvenimą. Turite pasiūlyti praktinį sprendimą, potencialų klientą sudominti konkrečia jam teikiama nauda.

Investuokite į dizainą

Sėkminga skrajučių gamyba neįsivaizduojama be dizaino. Tiesa ta, kad žmonės kasdien gauna ir mato daug įvairių skrajučių, kurios visos praktiškai vienodos. Jei norite atkreipti dėmesį, verčiau sugalvokite naujų, modernių sprendimų ir pasistenkite, kad jūsų skrajutė būtų lengvai skaitoma, vizuali. Nėra nieko blogiau už smulkų, į krūvą sumestą tekstą, kuris net ir pačią įdomiausią informaciją gali padaryti neskaitoma.

 

Faktoringo dėka pradedančios įmonės nepritrūksta apyvartinių lėšų

pinigai 

Pradedančių savo veiklą, naujų įmonių pirmiausias klausimas dažniausiai būna – kur rasti pinigų projektų įgyvendinimui, įrangos įsigijimui bei apyvartinių lėšų? Dažnai verslo pradžiai naudojamos savos sukauptos santaupos. Jų užtenka įkurti įmonę ir pradėti pirmuosius žingsnius, tačiau vėliau vis tiek pinigų pritrūksta. Jeigu verslas yra perspektyvus, jis jau turi pirmųjų klientų srautą, tai geras ženklas, kad veikla klostysis sėkmingai. Telieka kreiptis į finansavimo įmonę ir užsitikrinti reikalingą pinigų srautą, pasinaudojus kreditu ar faktoringu.

Verslo paskola gali padėti įsigyti reikiamą įrangą, pasisamdyti darbuotojus bei vystyti įmonės darbų planus. Faktoringas, dar vadinamas sąskaitų finansavimu, praverčia tada, kai parduodamos prekės ar paslaugos, tačiau jų apmokėjimas atidedamas.

Vienos ekologiškų statybos medžiagų įmonės vadovas pasakoja, jog įkūrus įmonę, apyvarta ženkliai augo jau pirmaisiais metais. Pradžioje jis investavo savo asmenines lėšas, tačiau jos labai greitai tirpo. Įmonės vadovas ieškojo lėšų kreipdamasis į kredito unijas, tačiau nepavyko gauti kredito palankiomis sąlygomis. Tuo tarpu pardavimai sparčiai augo, tiesa, didieji statybinių medžiagų pirkėjai įpratę pirkti prekes su mokėjimo atidėjimu. O pardavus ekologiškas statybines medžiagas, reikėjo greitai pasipildyti naujomis. Tada ir pravertė faktoringas, kurį greitai suteikė finansavimo įmonė.

Faktoringą gali teikti bankai ir alternatyvūs finansavimo šaltiniai. Vis tik bankuose dokumentacija užtrunka žymiai ilgiau, o ir nėra garantijos, kad nedidelė, pradedanti įmonė gaus sąskaitų finansavimą. Taigi, panašiems startuoliams geriausia išeitis – alternatyvūs šaltiniai. Juose faktoringu gali pasinaudoti ir mažos ir vidutinės įmonės.

Startuoliams, smulkiems ir vidutiniams verslams faktoringą teikia „Noviti Finance“. Jau nuo pirmų įmonės gyvavimo dienų galima kreiptis dėl sąskaitų finansavimo. Apmokamos sąskaitos 100 procentų, o jų suma gali siekti iki 25 000 eurų. Tam nereikia užstato. „Noviti Finance“ vertina kiekvieną savo klientą, todėl siūlo jiems palankias sąlygas, netaiko jokių užslėptų mokesčių. Faktoringą gauti itin paprasta ir greita. Internetu tereikia užpildyti prašymą ir per 8 darbo valandas bus pateiktas pasiūlymas. Pasirašius sutartį pinigai bus pervesti į sąskaitą 2 valandų bėgyje. Taigi, sąskaitų finansavimą gauti užtruks vos vieną darbo dieną.

 

Oro kompresoriai – kur jie naudojami?

kompresoriaiTiek buityje, tiek atliekant įvairius darbus, jau seniai nebeužtenka žmogaus rankų – galime naudoti įvairius technologinius prietaisus, kurie mums padeda užduotis įgyvendinti greičiau, patogiau, kokybiškiau. Puikus pavyzdys – kompresoriai. Tai specialūs įrenginiai orui, dujoms ar garams suslėgti.

Kompresoriai gali būti tūriniai (slegiantys mažinant tūrį), mentiniai (slegiantys sukamomis mentėmis), čiurkšliniai (veikiantys skysčių, dujų arba garų energija). Jie taip pat skirstomi į mažo, vidutinio ir didelio slėgio įrenginius. Rinkoje taip pat galima rasti ir automatizuotai valdomų kompresorių, kurie dirba spiraliniu ar sraigtiniu principu bei pasižymi patvarumu bei ilgaamžiškumu.

Vienas populiariausių kompresorių tipų yra oro kompresoriai. Jie gali būti naudojami oro vėsinimui, tačiau reikia turėti omenyje, kad toks kompresoriaus panaudojimas gali kainuoti nemažai, nes norint vėsinti orą reikia kur kas daugiau energijos, nei jį kaitinant.

Kalbant apie kompresorių panaudojimą, tai juos galite rasti praktiškai kiekviename autoservise, nes jie reikalingi remontuojant automobilius ar kitas transporto priemones. Jie pasitarnauja, jei reikia dirbti su pneumatine įranga, jų pagalba galima labai greitai ir patogiai atsukti bet kokius varžtus.

Oro kompresoriai naudojami ir dažyklose, kai autoservisai ar automobilių parkai teikia transporto priemonių remonto ar dažymo paslaugas. Oro kompresoriai padeda paruošti transporto priemonę dažymui – prie šių įrenginių prijungiami pulverizatoriai, kurie padeda tolygiai padengti paviršių dažais. Kad tai įvyktų, būtinas vienodo slėgio pūtimas, kurį išgauti ir padeda oro kompresoriai.

Oro kompresoriai taip pat reikalingi gamyklose, kur padeda surinkinėti įvairių gaminių dalis. Tai padeda darbuotojams darbus atlikti greičiau, patogiau, efektyviau, todėl kompresoriai yra nepamainomas pagalbininkas tokiose gamyklose.

Kadangi kompresoriai gali būti naudojami labai universaliai ir pritaikomi įvairiose srityse, labai svarbu įsigyti kokybišką ir patvarų kompresorių, kuris tarnaus ilgai ir veiks be priekaištų. Geriausia jų ieškoti specializuotose parduotuvėse, kurios užtikrina naujų, techniškai tvarkingų kompresorių pardavimu. Puikus pavyzdys – „Kompresorių centras“ UAB. Platus įmonės partnerių tinklas leidžia jiems pateikti optimalius sprendimus bet kokiai pramonės šakai ir klientams teikti įrenginius, kurie veiks taupydami energiją, neteršdami gamtos ir netrikdydami darbų procesų.

Patogiam atsiskaitymų valdymui – POS kasos sistemos

posKad verslas būtų sėkmingas, svarbi kiekviena detalė. Pradedant pavadinimu, strategija, darbuotojų atranka, baigiant valdymo procesais ir sistemomis, kurios lengvina darbą tiek įmonėms, tiek jų klientams. Pavyzdžiui, jei ieškote patogaus ir efektyvaus būdo užtikrinti greitus atsiskaitymus ir kitas pinigines operacijas, jums gali padėti POS kasos sistemos. POS sistemos – tai kompiuterio, fiskalinio spausdintuvo ir kitos reikalingos įrangos komplektas, kuris gali automatizuoti pardavimo procesus ir padėti užtikrinti puikų klientų aptarnavimą. Kitaip tariant, tai kasos aparatų tipas, kuris suderina įprasto kasos aparato ir kompiuterio veiklą.

Skirtingai nei anksčiau naudoti elektroniniai kasos aparatai, POS kasos sistemos yra daug ir gali geriau prisitaikyti prie jūsų poreikių. Pavyzdžiui, klientai gali atsiskaityti ir banko kortele, ir grynaisiais, o visi duomenys reikiamą buhalterinės apskaitos programą pasiekia iš to paties įrenginio. Taip pat vertėtų žinoti ir tai, kad POS sistemos padeda įmonėms sumažinti finansinę riziką. Šiuose kasos aparatuose laikomi pinigai yra apsaugoti, o juos apskaičiuoti ir kontroliuoti labai paprasta – pinigai automatiškai nukeliaują į jūsų nurodytą įmonės sąskaitą.

Kompaktiško dizaino ir patogesnio dydžio POS sistemos yra naudojamos ir kaip papildoma lauko kasos prekybos įranga. Tai be galo patogu, nes ši sistema užtikrina pakankamai mažas elektros energijos sąnaudas, su ja operacijos atliekamos sparčiai, o galimas funkcionalumas garantuoja patrauklų kainos ir kokybės santykį. Šiuolaikiški POS kasos aparatai turi plonus liečiamus ekranus, kurie atrodo stilingai ir yra itin ergonomiški. Esant poreikiui, galite rinktis įrangą su užverčiamu ekranu – tai padeda vykdant lauko prekybą, kai POS sistemos techniką reikia dažnai pervežti iš vienos vietos į kitą.

Jeigu jūsų veiklai reikalinga POS kasos sistema, tiesiog suraskite patikimą ir rinkoje ilgai veikiančią bendrovę, kuri diegia šias sistemas. Susisiekite su jos darbuotojais, užpildykite prašymą, sudarykite sutartį ir į reikiamą vietą atvyks komanda, kuri integruos šią sistemą ir praves apmokymus, kaip ja naudotis. Geriausia, jei rinksitės partnerius, kurie turi daugiau patirties ne tik įrengime, bet ir tokių sistemų priežiūroje.

 

Verslas – realiu pavidalu prisistačiusi svajonė?

verslas

Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.

Trokšti ir siekti

Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.

Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.

Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:

  • Tikslo suformulavimas
  • Išskaidymas į uždavinius
  • Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas

Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:

  1. Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
  2. Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
  3. Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?

Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.

Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.

Tolima ir artima

Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.

 

 

Kaip atkreipti į save dėmesį darbo pokalbio metu?

darbo pokalbis

Darbo pokalbiai tikrai ne visada tokie vaisingi, kaip kad tikisi žmonės. Blogiausia, kai žmogus turi reikalingą specialybę, kompetenciją ir gebėjimus, tačiau būtent jo asmenybė arba drabužiai bei kitos smulkmenos sutrukdo gauti darbo vietą, kuri jam puikiai tinka. Visiškai natūralu, kad darbo pokalbio metu žmonės iš jaudulio pasako labai daug dalykų, kurie ne visai tikslūs arba ne tokie, kokie būtų sakomi tada, kai asmuo ne toks įsitempęs. Tai tik parodo, kad tinkamas savęs reprezentavimas – būtinas, tačiau išmokti gerai save pristatyti reikia mokėti.

Šiame straipsnyje atskleisime kelis asmeninius patarimus, kurie padės save tinkamai pristatyti. Peržiūrėti nuolatos atnaujinamus darbo skelbimus čia: https://randu.lt/darbo-skelbimai/klaipeda ir tinkamai pasiruoškite darbo pokalbiui iš kurio išeisite kaip nugalėtojas.

  • CV korekcija pagal įmones

Kiekvienai įmonei reikia pakoreguoti gyvenimo aprašymą ir tuo pačiu motyvacinį laišką taip, kad jį gavę darbdaviai jaustų, kad rašėte būtent jiems. Labai puikiai matyti, kai gyvenimo aprašymai yra mėtomi į visas puses, kadangi dažniausiai vienos kompetencijos netinka, kitu atveju išsilavinimas ne toks, kokio reikia. Taigi, kiekvienai įmonei, prieš siųsdami CV, būtinai perskaitykite ką siunčiate ir pakoreguokite taip, kaip jie norėtų matyti.

  • Bandymai ten, kur nesate tinkamas

Nenorime sakyti, kad pretenduotumėte tik į tas vietas, kuriose Jūsų darbinė patirtis bei išsilavinimas yra tinkami. Žinoma, visada galima bandyti ir į tas vietas, kurios yra Jūsų svajonė, tačiau CV neatitinka to, ko gali reikėti. Tokiu atveju rašykite motyvacinį laišką ir pabrėžkite, kad esate gabus mokytis ir visada galite keisti savo kvalifikaciją tik dėl konkrečios darbo vietos.

  • Pasiruoškite klausimus įmonei

Labai blogai, kad pretenduojantys per mažai domisi ta įmone į kurią pretenduoja. Dažniausia tai puikiai matosi tuo metu, kai personalo atrankos specialistai suteikia galimybę klausti to, kas Jums labiausiai rūpi. Jeigu neturite jokių klausimų – tai dažniausiai parodo, kad neatsakingai ruošėtės. Juolab, kaip gali nerūpėti darbo vieta, kurioje dirbsite? Juk svarbu, kad ji būtų tokia, kokios norite, kad klausimų turėtų kilti natūraliai.

  • Netvarkingas gyvenimo aprašymas

Nustebtumėte sužinoję, kiek daug gerų savo sferos profesionalų neranda darbo tik todėl, kad nemoka pasirašyti tvarkingo CV. Išties labai daug. Taigi, patikrinkite, ar neliko klaidų, taip pat, ar viskas sudėliota tvarkingai. Visa tai atrodo smulkmenos, tačiau net jos gali lemti galimybę gauti darbo vietą.

  • Tinkama apranga ir kūno kalba

Galiausiai, apie save paliksite gerą įspūdį ir pasirinkę oficialus drabužius. Taip pat, pasirinkę kuklumą. Tiek aprangos prasme, tiek savo asmenybės. Daugelis žmonių labai stengiasi išsiskirti, tad vaidina, kad yra ryškios ir savimi pasitikinčios asmenybės. Tai dažniausiai ir kiša koją. Juk norisi, kad darbuotojas būtų „žemiškas“ ir taptų komandos dalimi, o ne vadovautų.

 

Sandėlių nuoma patogesniam prekių transportavimui

sandėliai

Prekių ir krovinių gabenimu užsiimančios kompanijos žino, kaip svarbu pervežti krovinį ne tik laiku, bet ir tinkamos kokybės. Todėl pervežimo maršrutas planuojamas itin kruopščiai, iš anksto numatomi prekių pakrovimo ir iškrovimo bei saugojimo vietos. Dažnai pasitaiko, kad vežant prekes per kelias šalis, reikalinga pasidomėti sandėlių nuoma.

Kaip ieškoti sandėlių?

Dažniausiai sandėlių nuomos paieška vyksta dar tik planuojant krovinių ar prekių pervežimo maršrutą. Jeigu logistikos kompanija užsiima prekių gabenimu, tai priklausomai nuo to, kokias prekes planuoja vežti konkrečia transporto priemone, derinamas ir maršrutas. Pavyzdžiui, jeigu vežamos greitai gendančios prekės ir iš anksto žinoma, kad kurį laiką reikės sustoti, reikėtų iš anksto pasidomėti sandėlių nuoma.

Tokias paslaugas įvairiose šalyse teikia privatūs verslininkai. Pavyzdžiui, tai gali būti specialiai prekių saugojimui įrengti sandėliai, kurie nuomojami pagal užsakymus įvairiems klientams. Taip pat dažnai pasitaiko, kad sandėlių nuomą galima užsisakyti logistikos centre. Todėl visuomet naudinga pasidomėti, kokios paslaugos teikiamos konkrečiame poste, kuriame Jūs ketinate iškrauti ar pasikrauti prekes, taip pat tarpiniuose taškuose, kuriuose bus stojama maršruto metu. Gali būti, kad čia kaip tik nuomai siūlomi įvairūs sandėliai. Kuo anksčiau tai sužinosite, tuo geriau. Mat ne visi sandėliai gali būti pritaikyti konkrečiai Jūsų vežamoms prekėms.

Kokių paslaugų tikėtis?

Sandėlių nuoma užsiima daug įmonių, todėl šios paslaugos pasiūla yra gana plačiai sutinkama įvairiose pasaulio šalyse. Renkantis sandėlį, labai svarbu suprasti, kodėl jis yra reikalingas ir naudingas. Sandėlio nuoma gali padėti išvengti nuostolių tais atvejais, kai gabenamos prekės reikalauja specialių laikymo sąlygų. Taip pat sandėliai nuomojami tais atvejais, kai nėra vietos palikti krovinį. Sandėlio nuoma gali būti papildomas garantas ir apsauga nuo krovinio sugadinimo ar vagystės.

Profesionalios kompanijos, siūlančios sandėlių nuomos paslaugas orientuojasi į klientų poreikius. Pavyzdžiui, nuomojantis sandėlį reikėtų iš anksto susitarti, kokių išmatavimų, aukščių lentynos sandėlyje bus įrengtos. Priklausomai nuo to, kokias prekes ketinate laikyti, sandėlio savininkas turėtų parūpinti ir lentynas, kuriose lengvai ir patogiai krovinys tiltų.

Taip pat labai svarbu iš anksto pasidomėti, kokios yra galimybės sandėlyje sukurti Jūsų prekėms reikalingas aplinkos sąlygas. Pavyzdžiui, kokia turėtų būti temperatūra, patalpų drėgmė ir vėdinimas. Visą tai reikėtų aptarti dar iki sandėlių nuomos sutarties pasirašymo. Taip pat reikėtų iš anksto įvertinti specialią įrangą, kuri turėtų būti sandėlyje. Pavyzdžiui, vežant šaldytą produkciją, svarbu iš anksto paminėti sandėlio nuomotojui, jog Jums reikalingi šaldikliai su temperatūros matavimo įrenginiais.