Ką rinktis – teismą ar skolų išieškojimo įmonę?

 

Tai bene pagrindinis klausimas kylantis tiems, kurie turi skolininkų. Susidūrus su skolų išieškojimu ir pasidomėjus skolos atgavimo galimybėmis tampa aišku, kad yra du variantai  – teisminis skolų išieškojimas arba ikiteisminis skolų išieškojimas. Pastaruoju atveju skolų išieškojimo įmonės koordinuoja skolos išieškojimą ne teismo keliu. Kaip gi pasirinkti  – kreiptis į teismą ar į skolų išieškojimo įmonę? Palyginkime šiuos du būdus pagal svarbiausius rodiklius.

  • Laikas

Be abejo, skolą visuomet norisi atgauti kuo greičiau, tad laikas čia tikrai  ne paskutinės svarbos klausimas. Ne naujiena, kad teisminiai procesai tikrai užtrunka. Turint visus reikiamus dokumentus, reikia kreiptis į teisininkus, kurie paruošia ieškinį teismui. Teismo data priklauso nuo teismo rūmų užimtumo. Apytiksliai laikotarpis nuo ieškinio užregistravimo iki teismo dienos gali trukti apie mėnesį. Na, o po teismo, turint palankų teismo sprendimą galima kreiptis į antstolį dėl skolos išieškojimo. Jei nėra galimybės išieškoti visą skolą iš karto (arba jeigu teismo sprendime numatytas išieškojimas dalimis), antstolis išskaito skolą mėnesinėmis įmokomis.

Išieškant skolą išieškojimo bendrovėms, visas procesas vyksta kur kas greičiau. Pateikus išieškojimo įmonei reikiamus dokumentus ir pasirašius sutartį, teisininkai nedelsdami pradeda skolos išieškojimo veiksmus. Pirmiausia, susisiekiama su skolininku, jis informuojamas apie skolos negrąžinimo pasekmes ir derinamos skolos grąžinimo sąlygos. Skolos išieškojimo įmonės visada suinteresuotos skolos grąžinimą įvykdyti kuo greičiau. Tačiau jei nėra galimybės skolą kreditoriui grąžinti iš karto, ieškoma kompromisų, pavyzdžiui, skolos grąžinimas dalimis.

  • Kaina

Norint išieškoti skolą teisminiu keliu, yra patiriamos išlaidos, susijusios su teisine pagalba (konsultacijos, dokumentų rengimas) bei teismo išlaidos (žyminis mokestis, kai kuriais atvejais  – kitos valstybės rinkliavos). Taip pat rengiant dokumentus teismui kartais reikalingos papildomos pažymos (pavyzdžiui, iš registrų centro) kurios taip pat kainuoja.

Skolų išieškojimo įmonės dažniausiai netaiko išankstinių mokesčių, tad kreipiantis į jas sutartyje tik numatomas skolos išieškojimo mokestis, kuris priklauso nuo skolos dydžio.

Apibendrinant galima teigti, kad skolų išieškojimo įmonės dažniausiai gali pasiūlyti greitesnį skolų išieškojimą patiriant mažesnes išlaidas. Tad jei turite skolininkų, būtinai pagalvokite apie šį skolos išieškojimo būdą.

Kaip pasiruošti dalyvauti tarptautinėje statybų parodoje?

 

Pasiruošimas ir dalyvavimas renginyje turi būti gerai apgalvotas, juk nuo to priklausys, kokį įvaizdį apie įmonę ir produktus sukursite tarptautinėje rinkoje. Pirmiausia reikėtų nuspręsti, kokios statybų parodos jus domina, nes jų pasirinkimas tikrai gausus. Jeigu esate numatę plėtrą į Europos Sąjungą, jums gali tik renginiai Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje. Jeigu savo jėgas norite išbandyti mažesnėse kaimyninėse šalyse, dalyvaukite Latvijoje, Estijoje vykstančiose parodose.

Organizacinius reikalus galima patikėti profesionalams

Sudėtinga metų bėgyje aplankyti visas parodas ir išsirinkti tinkamiausias, kuriose verta sudalyvauti, todėl galite tiesiog kreiptis į specialistus, kurie ne kartą yra dalyvavę tokiuose renginiuose arba bendradarbiauja su parodų organizatoriais. Viena iš tokių įmonių, kuri organizuoja lietuvių dalyvavimą ir lankymąsi tarptautinėse parodose yra UAB „Autarė“. Įmonė turi 25 metus patirtį, ji bendradarbiauja su daugiau kaip 100 parodų organizatorių Europos Sąjungoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Estijoje, Latvijoje, Vokietijoje ir kitose šalyse. Konsultuodamiesi su „Autarė“ specialistais galėsite geriau išsirinkti sau tinkamą parodą, jie patars, kokios vietos renginyje yra pačios geriausios ir kaip jas užrezervuoti. Taip pat gali tarpininkauti gaminant stendą. Stendas – tarsi įmonės vizitinė kortelė, svarbu, kad jis būtų patrauklus, įdomus, atspindintis jūsų pagrindinę žinią, todėl skirkite pakankamai laiko jo paruošimui.

Be stendo gamybos ir vietos rezervacijos, dalyvaujant statybų parodose svarbi logistika, kaip nusivežti įrangą, produktus ar netgi automechaniką. „Autarė“ profesionalai rezervuoja kelionės bilietus bei pasirūpina pervežimu. Jie atstovauja įmonę visos parodos metu, sprendžia iškilusias problemas ir rūpinasi visais klientų poreikiais.

Bendradarbiaudami su „Autarė“ komanda, statybų parodų dalyviai gali daugiau dėmesio skirti tarptautiniams potencialiems klientams, jų paieškai, bendravimui, kontaktų užmezgimui.

Statybų parodos – tai vietos, kuriose susirenka visi šios srities specialistai, o taip pat galimi klientai iš įvairiausių pasaulio šalių. Taigi, dar prieš parodą galite pasižiūrėti, kokios įmonės dalyvaus taip pat, su kuriomis norėtumėte turėti verslo ryšių. Taip per renginį nereikės blaškytis, galėsite tiesiai kalbinti jums tinkamus verslininkus, pakviesti juos vakarienei po parodos dienos ar apsikeisti kontaktais.

 

Higienos kursai – ne galimybė, tačiau būtinybė

Paskutiniu metu gana daug ir garsiai yra diskutuojama apie higienos pažymėjimus, kurie daugeliui profesijų atstovų yra būtini. Žinoma, pažymėjimui gauti yra reikalingi higienos kursai ir galima pasidžiaugti, kad vis daugiau įmonių jas siūlo, tad rasti tuos, kurie Jums organizuojami labiausiai tinkamu metu – nebus sunku.

Higienos kursai internetu

Šiuo metu higienos kursai vis dažniau rengiami internetu, kadangi taip suteikiama galimybę ne tik įgauti reikalingų žinių, įgūdžių, tačiau svarbiausia – tai daryti palankiu metu. Ir nors tokia kursų galimybę tapo vis populiaresnė dėl Covid viruso, tačiau daugeliui žmonių – ji kur kas patrauklesnė, tad tikimasi, kad kai viskas nebebus taip aktyvu kaip šiuo metu – kursai vis tiek galės būti mokomiesi ir laikomi internetu.

Kada reikalingas higienos pažymėjimas?

Daugeliui atrodo, kad higienos kursai yra reikalingi tik tokiu atveju, kai žmogus dirba su maistu. Toks požiūris yra klaidingas, kadangi atsiranda vis daugiau profesijų, kuriose specialus pažymėjimas yra būtinas.

Ypač į tai atkreipti dėmesį turėtų tie, kurie dirba grožio sferoje. Iki šiol nebuvo garsiai ir daug akcentuojama, kad grožio sferos specialistai turėtų atsakingai ruoštis kiekvieno kliento sutikimui ir tuo pačiu baigti šiuos kursus, kurie uždega žalią šviesą paslaugų teikimui.

Žinoma, taip pat reikalingi ir tokiu atveju, kai dirbama su maistu, galiausiai, kai kurios darbovietės tikisi, kad darbuotojas bus išklausęs kursus ir tokiu atveju, kai dirba su gyvūnais arba gėlėmis.

Taigi, profesijų yra labai daug. Tik, deja, ne kiekvienas žmogus atsakingai ruošiasi šiems kursams ir kartais tikisi, kad bus galima teikti konkrečias paslaugas be jo. Žinoma, iki tol, kol galiausiai negaunama didelės baudos.

Kur mokytis?

Kadangi higienos kursai siūlomi daugelyje vietų, natūralu, kad norisi rasti tinkamiausią. Mūsų rekomendacijos  manopazyma.lt. Ne tik suteikiamas reikalingas pažymėjimas, tačiau gaunama visai žmogui aktuali informacija, kuri padeda atsakingai pasiruošti darbui tam tikrose vietose ir tuo pačiu su tam tikromis priemonėmis. Kursai dėstomi nuosekliai, kad būtų galima sutaupyti daug laiko, tačiau įgauti reikalingų žinių greitai.

 

 

Didžiulė grafinio dizaino svarba verslui

Kiekvienas verslas nuolatos ieško būdų, kaip galėtų tapti geriau matomas savo tikslinei auditorijai, tokiu būdu padidinant ir pardavimų bei lojalių klientų skaičių. Kuo unikalesni yra verslo pasitelkiami sprendimai kuriant jų grafinį dizainą, tuo lengviau jiems tampa išsiskirti iš minios. Taigi, tam, kad jums būtų lengviau suprasti, kodėl grafinio dizaino darbai yra tokie svarbūs šiuolaikiniam verslui, sudarėme įdomių ir naudingų faktų sąrašą.

Vartotojai vertina vizualiai patrauklų turinį

Atlikti tyrimai parodė, kad vartotojai nebėra linkę naudotis internetiniu tinklalapiu, jei jiems nepatiko tinklalapio išvaizda. Vietoje to jie stengiasi surasti vizualiai patrauklų turinį. Įsivaizduokite, jei jūs prarasite trečdalį visų savo potencialių klientų vien todėl, kad jūsų tinklalapio dizainas bus prastas. Tai yra labai didelis praradimas, atsižvelgiant į tai, kad dažniausiai rinkodarai skirtas biudžetas būna ribotas, o konkurencija rinkoje labai didelė. Todėl niekuomet nereikėtų nuvertinti gero tinklalapio dizaino svarbos ir investuoti į vizualiai patrauklų dizainą.

Vizualai yra esminė reklaminių kampanijų dalis

Atliktos apklausos rodo, kad beveik 61 % marketingo specialistų mano, kad vizualai yra esminė sėkmingų reklaminių kampanijų dalis. Statistika parodė, kad tokie dizaino elementai kaip spalvos ir grafinės detalės padeda vartotojams lengviau įsiminti informaciją ilgesniam laikui. Daugiau dėmesio skiriant grafinėms detalėms, nuotraukoms, išdėstymui ir kitiems vizualams galima lengviau pasiekti savo užsibrėžtus reklaminės kampanijos tikslus.

Nuoseklus dizainas gali padidinti pajamas ir atpažįstamumą

Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad nuoseklus dizaino elementų naudojimas skirtingose erdvėse padeda prekės ženklams padidinti jų generuojamas pajamas ir atpažįstamumą. Lygiai taip pat, kaip nuoseklumas perduodant tikslinei auditorijai tam tikrą norimą žinutę, taip ir nuoseklumas naudojant spalvas, grafinio dizaino detales ir kitus vizualinius elementus vaidina labai svarbų vaidmenį. Vizualinių elementų nuoseklumas taip pat gali būti vadinamas ir prekės ženklo tapatybe, todėl jei norite, kad jūsų prekės ženklas būtų geriau atpažįstamas ir padėtų jums pritraukti daugiau tikslinių vartotojų, galiausiai tampančių klientais, turėtumėte pasirūpinti nuosekliu dizainu.

Vizualai tampa pirmenybe B2B prekės ženklams

Tyrimai rodo, kad daugiau nei 50 % B2B rinkodaros specialistų vizualinius elementus traktuoja kaip pirmenybę. Ir nors iš pirmo žvilgsnio galėtų atrodyti, kad vizualiniai ir grafiniai elementai turėtų būti svarbesni B2C prekės ženklams, pasirodo, jog jei jūsų klientai yra kitos įmonės, grafinis dizainas kaip rinkodaros elementas yra tiesiog būtinas. Todėl labai svarbu skirti pakankamai dėmesio, laiko, jėgų ir investicijų tam, kad jūsų verslo populiarinimo ir pardavimų didinimo procese būtų pasitelkiami vartotojų akiai patrauklūs ir paveikūs grafiniai elementai.

B2B rinkodaros specialistai dievina infografikus

Nustatyta, kad net 65 % B2B rinkodaros specialistų naudoja infografikus. Puikiai sukurti infografikai yra labai svarbūs elementai vizualinio turinio strategijos įgyvendinimo procese. Tiek B2C, tiek ir B2B įmonės turėtų į savo rinkodaros strategiją įtraukti ir labai kokybiškus vizualus, o infografikai tokiu atveju tampa ypač veiksminga priemone. Tokiu būdu vartotojai jiems pristatomą informaciją įsisavina ir įsimena lengviau bei greičiau.

Originalus grafinis dizainas veikia geriau

Atlikti tyrimai rodo, kad originalus grafinis dizainas veikia kur kas geriau ir padeda pritraukti didesnį srautą. Nėra jokios abejonės, kad gražus grafinis dizainas yra patrauklesnes vartotojų akiai ir nulemia teigiamas emocijas. Taigi, nepaisant to, kaip jūsų įmonė planuoja iliustruoti pagrindinę informaciją, jūsų grafinio dizaino profesionalumas gali tiesiogiai paveikti ir rezultatus.

Skrajučių gamyba – ką daryti, kad lankstinukas būtų patrauklus auditorijai?

lankstinukai 

Skrajučių gamyba – vienas būdų pritraukti auditoriją ir vykdyti sėkmingą komunikaciją. Visgi šiandien, kai reklamoje karaliauja internetas ir skaitmeniniai sprendimai, laimėti su standartiniu lankstinuku būtų sunku. Jei ketinate investuoti į lankstinukų gamybą ir norite, kad šis projektas pasisektų, jūsų planuojamas leidinys turi būti labai gerai apgalvotas. Ką daryti, kad skrajutė būtų patraukli potencialiam vartotojui?

Pradėkite nuo idėjos

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, jei planuojate skrajučių gamybą – aiškiai išgryninti savo idėją. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad verslas nori į skrajutę sudėti kuo daugiau informacijos arba pats nė nežino, ką ja nori pasakyti. Visko vienu kartu neaprėpsite, o auditorija nė nesupras, apie ką jūsų lankstinukas, todėl jis greičiausiai keliaus į šiukšlių dėžę. Jei norite, kad lankstinukų gamyba turėtų konceptą, išsiaiškinkite, koks jūsų tikslas ir kaip galite jo pasiekti. Pavyzdžiui, jei norite skatinti pardavimus, galite siūlyti nuolaidas, lojalumo programas, jei norite didinti žinomumą, pateikite ne sausą informaciją apie save, o kalbėkite apie ta, kokią problemą galite išspręsti žmogui. Jei norite atkreipti į save dėmesį, pagalvokite, kuo jūsų lankstinukas gali būti išskirtinis, kitoks.

Pažinkite tikslinę auditoriją

Skrajutės sėkmė taip pat priklausys nuo to, kaip gerai pažįstate savo auditoriją ir jos poreikius. Jei tai žmogus, kuris yra karjeristas ir neturi laiko skaityti krūvos lankstinukų, mesti jį jam į pašto dėžutę ar siųsti į biurą tolygu savižudybei. Tuomet skrajutė turėtų atkeliauti drauge su jo mėgstamo verslo žurnalo prenumerata, atsidurti konferencijų salėse, kur jis dažnai lankosi ir pan. Jeigu lankstinukas skirtas žmogui, kuris yra pragmatiškas ir iš prekės ženklo tikisi naudos sau, jame neturėtų būti ilgų aprašymų, kokie nuostabūs esate ir kaip pakeisite jo gyvenimą. Turite pasiūlyti praktinį sprendimą, potencialų klientą sudominti konkrečia jam teikiama nauda.

Investuokite į dizainą

Sėkminga skrajučių gamyba neįsivaizduojama be dizaino. Tiesa ta, kad žmonės kasdien gauna ir mato daug įvairių skrajučių, kurios visos praktiškai vienodos. Jei norite atkreipti dėmesį, verčiau sugalvokite naujų, modernių sprendimų ir pasistenkite, kad jūsų skrajutė būtų lengvai skaitoma, vizuali. Nėra nieko blogiau už smulkų, į krūvą sumestą tekstą, kuris net ir pačią įdomiausią informaciją gali padaryti neskaitoma.

 

Faktoringo dėka pradedančios įmonės nepritrūksta apyvartinių lėšų

pinigai 

Pradedančių savo veiklą, naujų įmonių pirmiausias klausimas dažniausiai būna – kur rasti pinigų projektų įgyvendinimui, įrangos įsigijimui bei apyvartinių lėšų? Dažnai verslo pradžiai naudojamos savos sukauptos santaupos. Jų užtenka įkurti įmonę ir pradėti pirmuosius žingsnius, tačiau vėliau vis tiek pinigų pritrūksta. Jeigu verslas yra perspektyvus, jis jau turi pirmųjų klientų srautą, tai geras ženklas, kad veikla klostysis sėkmingai. Telieka kreiptis į finansavimo įmonę ir užsitikrinti reikalingą pinigų srautą, pasinaudojus kreditu ar faktoringu.

Verslo paskola gali padėti įsigyti reikiamą įrangą, pasisamdyti darbuotojus bei vystyti įmonės darbų planus. Faktoringas, dar vadinamas sąskaitų finansavimu, praverčia tada, kai parduodamos prekės ar paslaugos, tačiau jų apmokėjimas atidedamas.

Vienos ekologiškų statybos medžiagų įmonės vadovas pasakoja, jog įkūrus įmonę, apyvarta ženkliai augo jau pirmaisiais metais. Pradžioje jis investavo savo asmenines lėšas, tačiau jos labai greitai tirpo. Įmonės vadovas ieškojo lėšų kreipdamasis į kredito unijas, tačiau nepavyko gauti kredito palankiomis sąlygomis. Tuo tarpu pardavimai sparčiai augo, tiesa, didieji statybinių medžiagų pirkėjai įpratę pirkti prekes su mokėjimo atidėjimu. O pardavus ekologiškas statybines medžiagas, reikėjo greitai pasipildyti naujomis. Tada ir pravertė faktoringas, kurį greitai suteikė finansavimo įmonė.

Faktoringą gali teikti bankai ir alternatyvūs finansavimo šaltiniai. Vis tik bankuose dokumentacija užtrunka žymiai ilgiau, o ir nėra garantijos, kad nedidelė, pradedanti įmonė gaus sąskaitų finansavimą. Taigi, panašiems startuoliams geriausia išeitis – alternatyvūs šaltiniai. Juose faktoringu gali pasinaudoti ir mažos ir vidutinės įmonės.

Startuoliams, smulkiems ir vidutiniams verslams faktoringą teikia „Noviti Finance“. Jau nuo pirmų įmonės gyvavimo dienų galima kreiptis dėl sąskaitų finansavimo. Apmokamos sąskaitos 100 procentų, o jų suma gali siekti iki 25 000 eurų. Tam nereikia užstato. „Noviti Finance“ vertina kiekvieną savo klientą, todėl siūlo jiems palankias sąlygas, netaiko jokių užslėptų mokesčių. Faktoringą gauti itin paprasta ir greita. Internetu tereikia užpildyti prašymą ir per 8 darbo valandas bus pateiktas pasiūlymas. Pasirašius sutartį pinigai bus pervesti į sąskaitą 2 valandų bėgyje. Taigi, sąskaitų finansavimą gauti užtruks vos vieną darbo dieną.

 

Patogiam atsiskaitymų valdymui – POS kasos sistemos

posKad verslas būtų sėkmingas, svarbi kiekviena detalė. Pradedant pavadinimu, strategija, darbuotojų atranka, baigiant valdymo procesais ir sistemomis, kurios lengvina darbą tiek įmonėms, tiek jų klientams. Pavyzdžiui, jei ieškote patogaus ir efektyvaus būdo užtikrinti greitus atsiskaitymus ir kitas pinigines operacijas, jums gali padėti POS kasos sistemos. POS sistemos – tai kompiuterio, fiskalinio spausdintuvo ir kitos reikalingos įrangos komplektas, kuris gali automatizuoti pardavimo procesus ir padėti užtikrinti puikų klientų aptarnavimą. Kitaip tariant, tai kasos aparatų tipas, kuris suderina įprasto kasos aparato ir kompiuterio veiklą.

Skirtingai nei anksčiau naudoti elektroniniai kasos aparatai, POS kasos sistemos yra daug ir gali geriau prisitaikyti prie jūsų poreikių. Pavyzdžiui, klientai gali atsiskaityti ir banko kortele, ir grynaisiais, o visi duomenys reikiamą buhalterinės apskaitos programą pasiekia iš to paties įrenginio. Taip pat vertėtų žinoti ir tai, kad POS sistemos padeda įmonėms sumažinti finansinę riziką. Šiuose kasos aparatuose laikomi pinigai yra apsaugoti, o juos apskaičiuoti ir kontroliuoti labai paprasta – pinigai automatiškai nukeliaują į jūsų nurodytą įmonės sąskaitą.

Kompaktiško dizaino ir patogesnio dydžio POS sistemos yra naudojamos ir kaip papildoma lauko kasos prekybos įranga. Tai be galo patogu, nes ši sistema užtikrina pakankamai mažas elektros energijos sąnaudas, su ja operacijos atliekamos sparčiai, o galimas funkcionalumas garantuoja patrauklų kainos ir kokybės santykį. Šiuolaikiški POS kasos aparatai turi plonus liečiamus ekranus, kurie atrodo stilingai ir yra itin ergonomiški. Esant poreikiui, galite rinktis įrangą su užverčiamu ekranu – tai padeda vykdant lauko prekybą, kai POS sistemos techniką reikia dažnai pervežti iš vienos vietos į kitą.

Jeigu jūsų veiklai reikalinga POS kasos sistema, tiesiog suraskite patikimą ir rinkoje ilgai veikiančią bendrovę, kuri diegia šias sistemas. Susisiekite su jos darbuotojais, užpildykite prašymą, sudarykite sutartį ir į reikiamą vietą atvyks komanda, kuri integruos šią sistemą ir praves apmokymus, kaip ja naudotis. Geriausia, jei rinksitės partnerius, kurie turi daugiau patirties ne tik įrengime, bet ir tokių sistemų priežiūroje.

 

Verslas – realiu pavidalu prisistačiusi svajonė?

verslas

Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.

Trokšti ir siekti

Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.

Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.

Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:

  • Tikslo suformulavimas
  • Išskaidymas į uždavinius
  • Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas

Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:

  1. Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
  2. Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
  3. Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?

Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.

Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.

Tolima ir artima

Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.

 

 

Logotipų kūrimas – rimtas reikalas

logotipų kūrimas

Logotipų kūrimas yra gana rimtas amatas. Ši veikla reikalauja gilių verslo valdymo žinių. Kodėl ne visi dizaineriai sugeba sukurti profesionalius logotipus? Jie arčiau meno, nei verslo – štai pagrindinė priežastis.

Logotipai ir verslas

Kuo gi tai susiję? Pirmiausia, dauguma logotipų kuriama verslo įmonėms. Mažesnė dalis – prekės ženklai arba logotipai ne pelno siekiančioms organizacijoms. Grubiai vertinant, bent 90 proc. logotipų yra skirti komercijai. Dėl to svarbu turėti šiokį tokį suvokimą apie verslą ir jo principus.

  • Verslas siekia parduoti ir iš to uždirbti. Be jokios sąžinės graužaties.
  • Verslas tikisi kuo greitesnės grąžos, todėl nėra laiko laukti, kol žmonės pamėgs logotipą – jis turi būti „žavingas“ iš karto.
  • Verslas yra lankstus ir prisitaiko prie besikeičiančios aplinkos. Taip plūgų gamykla tapo garsiausiu pasaulyje sodo prekių gamintoja. Dėl šios priežasties logotipas gali keistis kas keleri metai.
  • Logotipas turi būti naudojamas pačiose įvairiausios reklamos priemonėse – TV, lauko reklamoje, žiniasklaidoje, internete. Dėl to jis turi gerai atrodyti visur. Kurdami tik internetui skirtus logotipus dizaineriai daro meškos paslaugą užsakovams.

Logotipų atnaujinimas

Dažnai dizaineriai sulaukia keistų prašymų. Vienas jų – senojo logotipo atnaujinimas. Taip, reikia paimti senąjį logotipą ir įpūsti jam naujos gyvybės. Tai itin aktualu daugiau nei 10 metų dirbančioms įmonėms. Prieš dešimtmetį nebuvo išmaniųjų telefonų, o ir internetu naudojosi tik kas trečias… Dabar situacija yra visiškai kitokia, ir logotipas turi prisitaikyti prie tos kartos, kuri užaugo su išmaniosiomis technologijomis.

Logotipo kūrimas ir atnaujinimas yra du skirtingi darbai. Kartais paprasčiau yra sukurti naują, nei atnaujinti seną, todėl nuvertinti atnaujinimo paslaugos tikrai nevertėtų. Tai reikalauja itin daug žinių ir patirties, nes tik profesionalus dizaineris sugebės tinkamai logotipą atšviežinti.

Rinkos tyrimas

Norint sukurti tinkamą logotipą, reikia atlikti rinkos tyrimą. Pavyzdys labai paprastas. Yra tekstų rašymo paslauga. Kadangi tai rašymas, dauguma tokių įmonių logotipų yra susiję su pieštuku, plunksna ar kitu rašikliu. Tik viena bėda – niekas dabar ranka neberašo, tad daugelis rašytojų nebesinaudoja kaligrafijai skirtomis priemonės – jie rašo kompiuterio klaviatūra. Kai kurie iš viso tekstą diktuoja, o paskui jį tik suredaguoja. Kad sukurtum šiuolaikišką logotipą, reikia įsigilinti į bet kurio verslo specifiką. Daugelis įmonių užsiima ne visiškai tuo, kuo įsivaizduojame. Pavyzdžiui, McDonanls stiprybė – nekilnojamo turto vystymas. Su mėsainiais tai susiję tik iš dalies. Pagrindinis McDonalds darbas yra rasti vietą restoranui, kur būtų didžiausi žmonių srautai. Visa kita atliekama pagal garantuoto pelno franšizę.

 

Kas yra VPS nuoma?

Labai mažai informacijos apie tai, kas yra VPS nuoma lietuvių kalba. O gaila. Nes tai tikrai viena iš populiariausių paslaugų verslui. Bet apie viską iš pradžių.

Kas yra VPS nuoma?

VPS nuoma yra virtualaus privataus serverio nuoma. Kitaip tariant, tai paslauga, kai užsakovas nuomojasi virtualų privatų serverį. Kaip tai įmanoma? Paprastai išnuomojami dedikuoti serveriai arba virtualūs dedukuoti serveriai. Bet kaip yra su VPS?

Kiekviena paslauga yra paremta nuomos principu – resursų savininkas laikinai už tam tikrą mokestį leidžia naudotis tam tikrais resursais. Tas pats ir su VPS – hostingo paslaugų teikėjas nuomoja turimus VPS resursus už tam tikrą mokestį. Jei reikia papildomų resursų, mokestis padidinamas, o resursai tiesiog įjungiami.

Kiek kainuoja VPS nuoma?

VPS nuoma kainuoja priklausomai nuo resursų naudojimo. Paanalizavome Getspace.lt siūlomas VPS nuomos kainas, kurios pasirodė itin patrauklios.

1GB RAM su 20 GB atminties mėnesiui kainuoja 6 eurus arba 72 eurus + PVM metams. Tokio plano visiškai pakanka nedidelei el. parduotuvei arba įmonei su 10 darbuotojų (turėkite omenyje, kad reikės jiems skirti vietos el. paštui).

Kiek brangesnis planas kainuoja 10 eurų arba 120 eurų + PVM metams. Užsisakę tokį planą gauna 2 GB RAM ir 40 GB disko vietos. Diskas yra SSD NVMe, todėl duomenys perduodami itin sparčiai ir sklandžiai. Srautas neribojamas.

16 eurų arba 192 eyrus + PVM tektų susimokėti už 4 GB RAM, 80 GB vietos ir 2 procesoriaus branduolius. Procesoriaus 2 branduoliai priklauso tokiam planui atsižvelgiant į galimus iššūkius, todėl toks serveris gali dirbti su keliomis programomis iš karto be didesnių trikdžių.

Didesni planai jau yra skirti itin dideliems projektams ir stambioms įmonėms, todėl reikia pasvarstyti, ar tokie resursai yra reikalingi.

Kam reikalinga VPS nuoma?

Kada užsakinėjama VPS nuoma? Kokioms įmonėms ji aktuali? Jei esate mikro įmonė (iki 10 darbuotojų), gali būti, kad VPS hostingas jums nelabai reikalingas. Turėti jį galite, bet ar tikrai išnaudosite jų resursus, už kuriuos sumokate? Jei įmonė naudojasi ne tik el. paštu ir turi 1-2 interneto svetaines, reiktų pasvarstyti apie minimalų VPS planą.

10-20 žmonių įmonė be VPS praktiškai neišsivers, nes atsiranda ir kitų poreikių. Pavyzdžiui, tam tikros verslo valdymo sistemos. Tai buhalterinė programa, sandėlio valdymas, CRM, projektų valdymas ir kitos panašios programos, padedančios darbuotojams dirbti efektyviau. Jos užima vietos serveryje ir naudoja resursus, tad paprasto hostingo šiems sprendimams nepakanka.

Stambesnės įmonės ir el. parduotuvės nė nedvejodamos naudojasi VPS nuomos paslaugomis, nes tai reiškia verslo stabilumą.

Jei nedidelė įmonė teikia interneto svetainių kūrimo ir laikymo paslaugas, VPS gali ir nepakakti. Tada ieškoma VDS arba dedikuoto serverio nuomos pasiūlymų.

Kuri įmonė esate jūs?