Skrajučių gamyba – ką daryti, kad lankstinukas būtų patrauklus auditorijai?

lankstinukai 

Skrajučių gamyba – vienas būdų pritraukti auditoriją ir vykdyti sėkmingą komunikaciją. Visgi šiandien, kai reklamoje karaliauja internetas ir skaitmeniniai sprendimai, laimėti su standartiniu lankstinuku būtų sunku. Jei ketinate investuoti į lankstinukų gamybą ir norite, kad šis projektas pasisektų, jūsų planuojamas leidinys turi būti labai gerai apgalvotas. Ką daryti, kad skrajutė būtų patraukli potencialiam vartotojui?

Pradėkite nuo idėjos

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, jei planuojate skrajučių gamybą – aiškiai išgryninti savo idėją. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad verslas nori į skrajutę sudėti kuo daugiau informacijos arba pats nė nežino, ką ja nori pasakyti. Visko vienu kartu neaprėpsite, o auditorija nė nesupras, apie ką jūsų lankstinukas, todėl jis greičiausiai keliaus į šiukšlių dėžę. Jei norite, kad lankstinukų gamyba turėtų konceptą, išsiaiškinkite, koks jūsų tikslas ir kaip galite jo pasiekti. Pavyzdžiui, jei norite skatinti pardavimus, galite siūlyti nuolaidas, lojalumo programas, jei norite didinti žinomumą, pateikite ne sausą informaciją apie save, o kalbėkite apie ta, kokią problemą galite išspręsti žmogui. Jei norite atkreipti į save dėmesį, pagalvokite, kuo jūsų lankstinukas gali būti išskirtinis, kitoks.

Pažinkite tikslinę auditoriją

Skrajutės sėkmė taip pat priklausys nuo to, kaip gerai pažįstate savo auditoriją ir jos poreikius. Jei tai žmogus, kuris yra karjeristas ir neturi laiko skaityti krūvos lankstinukų, mesti jį jam į pašto dėžutę ar siųsti į biurą tolygu savižudybei. Tuomet skrajutė turėtų atkeliauti drauge su jo mėgstamo verslo žurnalo prenumerata, atsidurti konferencijų salėse, kur jis dažnai lankosi ir pan. Jeigu lankstinukas skirtas žmogui, kuris yra pragmatiškas ir iš prekės ženklo tikisi naudos sau, jame neturėtų būti ilgų aprašymų, kokie nuostabūs esate ir kaip pakeisite jo gyvenimą. Turite pasiūlyti praktinį sprendimą, potencialų klientą sudominti konkrečia jam teikiama nauda.

Investuokite į dizainą

Sėkminga skrajučių gamyba neįsivaizduojama be dizaino. Tiesa ta, kad žmonės kasdien gauna ir mato daug įvairių skrajučių, kurios visos praktiškai vienodos. Jei norite atkreipti dėmesį, verčiau sugalvokite naujų, modernių sprendimų ir pasistenkite, kad jūsų skrajutė būtų lengvai skaitoma, vizuali. Nėra nieko blogiau už smulkų, į krūvą sumestą tekstą, kuris net ir pačią įdomiausią informaciją gali padaryti neskaitoma.

 

Faktoringo dėka pradedančios įmonės nepritrūksta apyvartinių lėšų

pinigai 

Pradedančių savo veiklą, naujų įmonių pirmiausias klausimas dažniausiai būna – kur rasti pinigų projektų įgyvendinimui, įrangos įsigijimui bei apyvartinių lėšų? Dažnai verslo pradžiai naudojamos savos sukauptos santaupos. Jų užtenka įkurti įmonę ir pradėti pirmuosius žingsnius, tačiau vėliau vis tiek pinigų pritrūksta. Jeigu verslas yra perspektyvus, jis jau turi pirmųjų klientų srautą, tai geras ženklas, kad veikla klostysis sėkmingai. Telieka kreiptis į finansavimo įmonę ir užsitikrinti reikalingą pinigų srautą, pasinaudojus kreditu ar faktoringu.

Verslo paskola gali padėti įsigyti reikiamą įrangą, pasisamdyti darbuotojus bei vystyti įmonės darbų planus. Faktoringas, dar vadinamas sąskaitų finansavimu, praverčia tada, kai parduodamos prekės ar paslaugos, tačiau jų apmokėjimas atidedamas.

Vienos ekologiškų statybos medžiagų įmonės vadovas pasakoja, jog įkūrus įmonę, apyvarta ženkliai augo jau pirmaisiais metais. Pradžioje jis investavo savo asmenines lėšas, tačiau jos labai greitai tirpo. Įmonės vadovas ieškojo lėšų kreipdamasis į kredito unijas, tačiau nepavyko gauti kredito palankiomis sąlygomis. Tuo tarpu pardavimai sparčiai augo, tiesa, didieji statybinių medžiagų pirkėjai įpratę pirkti prekes su mokėjimo atidėjimu. O pardavus ekologiškas statybines medžiagas, reikėjo greitai pasipildyti naujomis. Tada ir pravertė faktoringas, kurį greitai suteikė finansavimo įmonė.

Faktoringą gali teikti bankai ir alternatyvūs finansavimo šaltiniai. Vis tik bankuose dokumentacija užtrunka žymiai ilgiau, o ir nėra garantijos, kad nedidelė, pradedanti įmonė gaus sąskaitų finansavimą. Taigi, panašiems startuoliams geriausia išeitis – alternatyvūs šaltiniai. Juose faktoringu gali pasinaudoti ir mažos ir vidutinės įmonės.

Startuoliams, smulkiems ir vidutiniams verslams faktoringą teikia „Noviti Finance“. Jau nuo pirmų įmonės gyvavimo dienų galima kreiptis dėl sąskaitų finansavimo. Apmokamos sąskaitos 100 procentų, o jų suma gali siekti iki 25 000 eurų. Tam nereikia užstato. „Noviti Finance“ vertina kiekvieną savo klientą, todėl siūlo jiems palankias sąlygas, netaiko jokių užslėptų mokesčių. Faktoringą gauti itin paprasta ir greita. Internetu tereikia užpildyti prašymą ir per 8 darbo valandas bus pateiktas pasiūlymas. Pasirašius sutartį pinigai bus pervesti į sąskaitą 2 valandų bėgyje. Taigi, sąskaitų finansavimą gauti užtruks vos vieną darbo dieną.

 

Patogiam atsiskaitymų valdymui – POS kasos sistemos

posKad verslas būtų sėkmingas, svarbi kiekviena detalė. Pradedant pavadinimu, strategija, darbuotojų atranka, baigiant valdymo procesais ir sistemomis, kurios lengvina darbą tiek įmonėms, tiek jų klientams. Pavyzdžiui, jei ieškote patogaus ir efektyvaus būdo užtikrinti greitus atsiskaitymus ir kitas pinigines operacijas, jums gali padėti POS kasos sistemos. POS sistemos – tai kompiuterio, fiskalinio spausdintuvo ir kitos reikalingos įrangos komplektas, kuris gali automatizuoti pardavimo procesus ir padėti užtikrinti puikų klientų aptarnavimą. Kitaip tariant, tai kasos aparatų tipas, kuris suderina įprasto kasos aparato ir kompiuterio veiklą.

Skirtingai nei anksčiau naudoti elektroniniai kasos aparatai, POS kasos sistemos yra daug ir gali geriau prisitaikyti prie jūsų poreikių. Pavyzdžiui, klientai gali atsiskaityti ir banko kortele, ir grynaisiais, o visi duomenys reikiamą buhalterinės apskaitos programą pasiekia iš to paties įrenginio. Taip pat vertėtų žinoti ir tai, kad POS sistemos padeda įmonėms sumažinti finansinę riziką. Šiuose kasos aparatuose laikomi pinigai yra apsaugoti, o juos apskaičiuoti ir kontroliuoti labai paprasta – pinigai automatiškai nukeliaują į jūsų nurodytą įmonės sąskaitą.

Kompaktiško dizaino ir patogesnio dydžio POS sistemos yra naudojamos ir kaip papildoma lauko kasos prekybos įranga. Tai be galo patogu, nes ši sistema užtikrina pakankamai mažas elektros energijos sąnaudas, su ja operacijos atliekamos sparčiai, o galimas funkcionalumas garantuoja patrauklų kainos ir kokybės santykį. Šiuolaikiški POS kasos aparatai turi plonus liečiamus ekranus, kurie atrodo stilingai ir yra itin ergonomiški. Esant poreikiui, galite rinktis įrangą su užverčiamu ekranu – tai padeda vykdant lauko prekybą, kai POS sistemos techniką reikia dažnai pervežti iš vienos vietos į kitą.

Jeigu jūsų veiklai reikalinga POS kasos sistema, tiesiog suraskite patikimą ir rinkoje ilgai veikiančią bendrovę, kuri diegia šias sistemas. Susisiekite su jos darbuotojais, užpildykite prašymą, sudarykite sutartį ir į reikiamą vietą atvyks komanda, kuri integruos šią sistemą ir praves apmokymus, kaip ja naudotis. Geriausia, jei rinksitės partnerius, kurie turi daugiau patirties ne tik įrengime, bet ir tokių sistemų priežiūroje.

 

Verslas – realiu pavidalu prisistačiusi svajonė?

verslas

Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.

Trokšti ir siekti

Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.

Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.

Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:

  • Tikslo suformulavimas
  • Išskaidymas į uždavinius
  • Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas

Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:

  1. Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
  2. Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
  3. Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?

Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.

Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.

Tolima ir artima

Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.

 

 

Logotipų kūrimas – rimtas reikalas

logotipų kūrimas

Logotipų kūrimas yra gana rimtas amatas. Ši veikla reikalauja gilių verslo valdymo žinių. Kodėl ne visi dizaineriai sugeba sukurti profesionalius logotipus? Jie arčiau meno, nei verslo – štai pagrindinė priežastis.

Logotipai ir verslas

Kuo gi tai susiję? Pirmiausia, dauguma logotipų kuriama verslo įmonėms. Mažesnė dalis – prekės ženklai arba logotipai ne pelno siekiančioms organizacijoms. Grubiai vertinant, bent 90 proc. logotipų yra skirti komercijai. Dėl to svarbu turėti šiokį tokį suvokimą apie verslą ir jo principus.

  • Verslas siekia parduoti ir iš to uždirbti. Be jokios sąžinės graužaties.
  • Verslas tikisi kuo greitesnės grąžos, todėl nėra laiko laukti, kol žmonės pamėgs logotipą – jis turi būti „žavingas“ iš karto.
  • Verslas yra lankstus ir prisitaiko prie besikeičiančios aplinkos. Taip plūgų gamykla tapo garsiausiu pasaulyje sodo prekių gamintoja. Dėl šios priežasties logotipas gali keistis kas keleri metai.
  • Logotipas turi būti naudojamas pačiose įvairiausios reklamos priemonėse – TV, lauko reklamoje, žiniasklaidoje, internete. Dėl to jis turi gerai atrodyti visur. Kurdami tik internetui skirtus logotipus dizaineriai daro meškos paslaugą užsakovams.

Logotipų atnaujinimas

Dažnai dizaineriai sulaukia keistų prašymų. Vienas jų – senojo logotipo atnaujinimas. Taip, reikia paimti senąjį logotipą ir įpūsti jam naujos gyvybės. Tai itin aktualu daugiau nei 10 metų dirbančioms įmonėms. Prieš dešimtmetį nebuvo išmaniųjų telefonų, o ir internetu naudojosi tik kas trečias… Dabar situacija yra visiškai kitokia, ir logotipas turi prisitaikyti prie tos kartos, kuri užaugo su išmaniosiomis technologijomis.

Logotipo kūrimas ir atnaujinimas yra du skirtingi darbai. Kartais paprasčiau yra sukurti naują, nei atnaujinti seną, todėl nuvertinti atnaujinimo paslaugos tikrai nevertėtų. Tai reikalauja itin daug žinių ir patirties, nes tik profesionalus dizaineris sugebės tinkamai logotipą atšviežinti.

Rinkos tyrimas

Norint sukurti tinkamą logotipą, reikia atlikti rinkos tyrimą. Pavyzdys labai paprastas. Yra tekstų rašymo paslauga. Kadangi tai rašymas, dauguma tokių įmonių logotipų yra susiję su pieštuku, plunksna ar kitu rašikliu. Tik viena bėda – niekas dabar ranka neberašo, tad daugelis rašytojų nebesinaudoja kaligrafijai skirtomis priemonės – jie rašo kompiuterio klaviatūra. Kai kurie iš viso tekstą diktuoja, o paskui jį tik suredaguoja. Kad sukurtum šiuolaikišką logotipą, reikia įsigilinti į bet kurio verslo specifiką. Daugelis įmonių užsiima ne visiškai tuo, kuo įsivaizduojame. Pavyzdžiui, McDonanls stiprybė – nekilnojamo turto vystymas. Su mėsainiais tai susiję tik iš dalies. Pagrindinis McDonalds darbas yra rasti vietą restoranui, kur būtų didžiausi žmonių srautai. Visa kita atliekama pagal garantuoto pelno franšizę.

 

Kas yra VPS nuoma?

Labai mažai informacijos apie tai, kas yra VPS nuoma lietuvių kalba. O gaila. Nes tai tikrai viena iš populiariausių paslaugų verslui. Bet apie viską iš pradžių.

Kas yra VPS nuoma?

VPS nuoma yra virtualaus privataus serverio nuoma. Kitaip tariant, tai paslauga, kai užsakovas nuomojasi virtualų privatų serverį. Kaip tai įmanoma? Paprastai išnuomojami dedikuoti serveriai arba virtualūs dedukuoti serveriai. Bet kaip yra su VPS?

Kiekviena paslauga yra paremta nuomos principu – resursų savininkas laikinai už tam tikrą mokestį leidžia naudotis tam tikrais resursais. Tas pats ir su VPS – hostingo paslaugų teikėjas nuomoja turimus VPS resursus už tam tikrą mokestį. Jei reikia papildomų resursų, mokestis padidinamas, o resursai tiesiog įjungiami.

Kiek kainuoja VPS nuoma?

VPS nuoma kainuoja priklausomai nuo resursų naudojimo. Paanalizavome Getspace.lt siūlomas VPS nuomos kainas, kurios pasirodė itin patrauklios.

1GB RAM su 20 GB atminties mėnesiui kainuoja 6 eurus arba 72 eurus + PVM metams. Tokio plano visiškai pakanka nedidelei el. parduotuvei arba įmonei su 10 darbuotojų (turėkite omenyje, kad reikės jiems skirti vietos el. paštui).

Kiek brangesnis planas kainuoja 10 eurų arba 120 eurų + PVM metams. Užsisakę tokį planą gauna 2 GB RAM ir 40 GB disko vietos. Diskas yra SSD NVMe, todėl duomenys perduodami itin sparčiai ir sklandžiai. Srautas neribojamas.

16 eurų arba 192 eyrus + PVM tektų susimokėti už 4 GB RAM, 80 GB vietos ir 2 procesoriaus branduolius. Procesoriaus 2 branduoliai priklauso tokiam planui atsižvelgiant į galimus iššūkius, todėl toks serveris gali dirbti su keliomis programomis iš karto be didesnių trikdžių.

Didesni planai jau yra skirti itin dideliems projektams ir stambioms įmonėms, todėl reikia pasvarstyti, ar tokie resursai yra reikalingi.

Kam reikalinga VPS nuoma?

Kada užsakinėjama VPS nuoma? Kokioms įmonėms ji aktuali? Jei esate mikro įmonė (iki 10 darbuotojų), gali būti, kad VPS hostingas jums nelabai reikalingas. Turėti jį galite, bet ar tikrai išnaudosite jų resursus, už kuriuos sumokate? Jei įmonė naudojasi ne tik el. paštu ir turi 1-2 interneto svetaines, reiktų pasvarstyti apie minimalų VPS planą.

10-20 žmonių įmonė be VPS praktiškai neišsivers, nes atsiranda ir kitų poreikių. Pavyzdžiui, tam tikros verslo valdymo sistemos. Tai buhalterinė programa, sandėlio valdymas, CRM, projektų valdymas ir kitos panašios programos, padedančios darbuotojams dirbti efektyviau. Jos užima vietos serveryje ir naudoja resursus, tad paprasto hostingo šiems sprendimams nepakanka.

Stambesnės įmonės ir el. parduotuvės nė nedvejodamos naudojasi VPS nuomos paslaugomis, nes tai reiškia verslo stabilumą.

Jei nedidelė įmonė teikia interneto svetainių kūrimo ir laikymo paslaugas, VPS gali ir nepakakti. Tada ieškoma VDS arba dedikuoto serverio nuomos pasiūlymų.

Kuri įmonė esate jūs?

Interneto puslapių kūrimas: 7 dažniausiai užduodami klausimai

svetainių kūrimas

Interneto puslapių kūrimas yra dažnai apipintas įvairiais mitais ir stereotipais. Dėl to būtina dalinti informacija iš pačių profesionalų, kas dieną kuriančių interneto puslapius ir el. parduotuves apie jų darbą, rinką ir kitas smulkmenas. Nesusikalbėjimai ir nesusipratimai gali brangiai kainuoti, todėl savišvieta užsiimsime ir mes.

Apie internetinių puslapių kūrimą neišmanome labai daug, todėl įvairių specialistų klausėme konkrečius klausimus ir pateikiame jų atsakymus.

Kodėl vieni puslapiai kainuoja 200, o kiti – 2000 eurų?

Interneto puslapių kaina skiriasi dėl puslapių sudėtingumo. 2000 yra vidutinė kaina, nes būna ir 5 ir net 10 tūkstančių eurų vertės projektų. Taip pat labai daug kas priklauso nuo dizaino. Šabloninis dizainas kainuoja 50-80 eurų, tad paprastos svetainės kūrimas ir gali kainuoti minimus 200. Tarptautinei rinkai skirta el. parduotuvė keliomis kalbomis gali kainuoti ir 10 000 eurų.

Kodėl interneto puslapiams naudojama nemokama WordPress turinio valdymo sistema?

Priežastys kelios:

  1. Ji populiariausia pasaulyje, nes dabar WordPress sukurta apie 30 proc. visų pasaulio puslapių.
  2. WordPress turinio sistema nuolatos atnaujinama, šimtai programuotojų ieško saugumo skylių, apie jas praneša kūrėjams. Dėl to WordPress pasitikima visame pasaulyje.
  3. Lengvai konfigūruojama TVS.

Kodėl reikia mokėti už interneto puslapio sukūrimą, jei WordPress turinio valdymo sistema yra nemokama?

Taip, WordPress nereikia jokios mokamos licencijos, tačiau kainuoja programuotojo, dizainerio, projektų vadovo darbas, kurio įdedama gana nemažai kad ir su itin paprasto funkcionalumo svetaine.

Dėl to tokios svetainės sukūrimas ir yra mokamas.

Ar įmanoma susikurti puslapį pačiam?

Taip, įmanoma, tačiau jis nebus profesionalus. Taip pat jo išvaizda gali būti ne itin kokybiška ir išbaigta. Tam tikri elementai irgi atrodys ne visai organiškai. Tai kenkia reputacijai ir verslui kabina naujoko etiketę. O naujokams daug kas atleistina, ypač per pirmuosius gyvavimo metus.

Nuo ko prasideda svetainių kūrimo darbai?

Svetainių kūrimas prasideda nuo informacijos apie užsakovą, jo rinką, konkurentus. Tik tada kuriamas dizainas, programuojamos svetainės funkcijos, testuojamos kalbinės versijos. Jei analizė atliekama profesionaliai, yra nemaža tikimybė, kad puslapis tikrai bus naudingas ir priimtinas potencialiems užsakovų klientams.

(šaltinis: https://www.tinkers.lt/internetiniu-svetainiu-kurimas/ )

Kuo skiriasi struktūra nuo meniu?

Puslapio struktūra numato visus vidinius puslapius ir jų sąsajas, tuo tarpu meniu yra tik tam tikrų puslapių nuorodų pavaizdavimas. Svetainės struktūra yra tik viena, o meniu gali būti net trys: pagrindinis, socialinių tinklų ir bendrinės informacijos (Apie mus, kontaktai, Privatumo sąlygos ir t.t.). Dėl to interneto puslapių kūrėjai prašo iš užsakovų pilnos struktūros, o tik tada piešia puslapio dizainą su bet kokiu meniu – jį vėliau labai nesudėtinga pakeisti.

Ar už mobiliąją versiją reikia mokėti papildomai?

Kuriant šiuolaikišką interneto puslapį ir perkant šabloninį dizainą, kuris dedamas ant WordPress TVS, mobiliąja versija rūpintis neverta. Ji aktyvi automatiškai. Be to yra tam tikri įskiepiai, kurie labai padeda mobiliajai versijai (pavyzdžiui, AMP – Amplified Mobile Pages). Mokėti papildomai reikia, jei tik jūsų mobilioji versija skiriasi nuo esamo dizaino ir funkcionalumo.

Tegul tai būna domėjimosi interneto puslapių kūrimu pradžia…

Ką daryti norintiems pirkti UAB ir ne tik?

verslas

Aktyviai domitės veiklos legalizavimo būdais? Trūksta daug žinių? Jeigu nenorite gaišti laiko, tuomet į pagalbą turėtumėte pasitelkti specialistus. Tai tam tikras paslaugas teikiantys teisininkai, kurie siūlo įmonių registravimo paslaugas bei įvairias konsultacijas. Kai kurie jų tiesiog patys pardavinėja jau registruotus juridinius asmenis. Geriausia tai, kad tokių įmonių kainos dažniausiai siekia vos keletą šimtų eurų. Tai, iš pažiūros yra gana naudinga, nes vis dėlto – sutaupoma labai daug laiko ir neretai – pinigų. Tačiau, naudojantis tokiomis paslaugomis, o tiksliau – prieš pasinaudojant, reikėtų atkreipti dėmesį  į tam tikras detales. Jos yra labai svarbios ir nulemiančios ar būsite apgauti ar ne.

Ieškant specialistų, kurie teikia konsultacijas, pavojus yra mažesnis. Savaime aišku, kad konsultacijos yra labai paprastos ir viskas trunka gana neilgai. Tačiau, dažniausiai už jas tenka susimokėti iš anksto. Pabrėžtina, kad vieni specialistai taiko vienokias, o kiti – kitokias kainas. Jas reikėtų išsiaiškinti dar iš anksto. Jeigu nustatyta konsultacijų kaina yra didesnė nei įmonės įsigijimo kaina, tuomet savaime aišku, jog reikėtų tuo susirūpinti, nes tame nėra jokios logikos.

Geriausia variantas būtų kreiptis į specialistus, kurie patys pardavinėja įvairius juridinius asmenis. Jie gali pasiūlyti įvairių rūšių įmones, kurios jau yra įregistruotos. Jų perleidimas dažniausiai trunka apie vieną darbo dieną, o kai kuriais atvejais – vos kelias valandas. Rinktis įmonės įsigijimą naudinga tiems, kurie siekia sumažinti išlaidas maksimaliai. Aišku, niuansas tas, kad nebus galima gauti tokios įmonės pavadinimo, kokį sugalvosite – įmonės jau yra registruotos ir turi savus pavadinimus.

Kaip bebūtų, verta žinoti, kad ne visi specialistai įmones pardavinėja sąžiningomis kainomis. Dėl to teks šiek tiek pasistengti jų specialistų ieškant internete. Jeigu norite rasti pardavėjus, kurie nuolatos užsiima įmonių pardavimu, tiesiog turite vesti atitinkamus raktinius terminus. Pavyzdžiui, jeigu suvestumėte „noriu pirkti UAB“, tuomet rasite pardavėjus, kurie būtent tai ir siūlo. Jie jau bus iš anksto paruošę visą informaciją ir nurodę kokias įmones parduoda. Tiesiog turite atidžiau rinktis specialistus, su kuriais bendradarbiausite veiklos įteisinimo klausimais.

6 privalumai, kuriais pasižymi profesionalus logotipas

dizainas

Kas yra geriausiai atpažįstama verslo dalis?

Pagalvokite apie tai. Kai kurių tarptautinių kompanijų logotipai yra lengvai atpažįstami visame pasaulyje. Geltonoji „McDonald‘s“ „M“ raidė, juodasis „Apple“ prakąstas obuolys, „Twitter“ socialinio tinklo mėlynasis paukštelis ir „Coca Cola“ lengvai atpažįstamas raudonai baltas logotipas yra puikūs profesionalių ir lengvai įsimenamų logotipų pavyzdžiai. Net jei jūs niekuomet gyvenime nebuvote tokių kompanijų klientas, jums net nekyla jokių klausimų, kokia komercine veikla jos užsiima.

Logotipas yra tokia svarbi kiekvieno verslo dalis, kad nėra abejonės, jog jo kūrimui visuomet turėtų būti skiriamos labai didelės pastangos ir investicijos.

Kokie yra pagrindiniai profesionalaus logotipo privalumai?

Kadangi logotipas yra būtinas, svarbu žinoti, kokiais privalumais pasižymi kokybiškai atliktas darbas.

  1. Profesionaliai sukurtas logotipas sukuria teigiamą pirmąjį įspūdį.
  2. Toks logotipas yra kuriamas turint aiškią koncepciją ir strategiją.
  3. Geras logotipas suteikia jūsų verslui identitetą ir padeda jums daug lengviau populiarinti savo prekės ženklą.
  4. Profesionalus logotipas padeda suformuoti labai profesionalų įvaizdį.
  5. Turėsite tinkamus logotipo formatus ir skirtingas logotipo variacijas, pritaikytas skirtingoms medijoms.
  6. Jūs pajusite akivaizdžią investicinę grąžą.

Profesionalus logotipas jums gali padėti pasiekti visą tai, kas buvo išvardinta aukščiau. Dėl šių priežasčių yra tiesiog būtina pasirinkti logotipų kūrimo ekspertus, kurie užtikrintų, kad jūsų įmonės naujasis logotipas jums padėtų pasiekti greitą sėkmę.

Logotipų kūrėjai: kaip juos pasirinkti?

Didelis asortimentas nebūtinai palengvina pasirinkimo procesą. Nemaža dalis žmonių teigia, kad didžiulė pasirinkimo laisvė jiems sukelia daug dilemų. Tačiau tuomet, kai yra kalbama apie logotipų kūrėjus ir jų pasirinkimą, reikėtų atsižvelgti į atlikus darbus. Tai yra bene puikiausia priemonė, kuri padeda daug lengviau atsakyti į daugybę jums kylančių klausimų.

Jei apsilankote logotipų kūrimo paslaugų teikėjų tinklalapyje ir tarp atliktų darbų pavyzdžių matote jums gerai pažįstamų įmonių logotipus, galite būti tikri, kad susidūrėte su tikrais šios srities profesionalais. Tokiu atveju jums tereikia atidžiau įvertinti skirtingus logotipus, kuriuos matote tarp atliktų darbų pavyzdžių, ir nuspręsti ar logotipų kūrėjai galėtų atitikti jūsų individualų skonį.

Profesionalus logotipų kūrimas: https://rebrand.lt/lt/musu-paslaugos/logotipu-kurimas

Reklamos įrankiai, kurie veikia

reklama ekranuose

Kiekvienas sėkmingas ar dar tik pradedantis verslininkas puikiai žino, kokia svarbi reklama, siekiant privilioti pirkėjus ar klientus. Visgi, gyvename perteklinės informacijos amžiuje, todėl kai kurie tradiciniai reklamos būdai nebeveikia masių, nes tiek informacijos mūsų smegenys nesugeba nei priimti, nei apdoroti.  Taigi, kokie šiuolaikiniai reklamos įrankiai vis dar efektyvūs? Reklama internete, o gal reklama ekranuose? Ką rinktis, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinę auditoriją?

Socialiniai tinklai – galingas įrankis

Socialiniai tinklai – puiki terpė ne tik dalintis savo gyvenimo akimirkomis, stebėti draugus ar bendrauti su artimaisiais, kurie gyvena už jūrų marių, bet ir reklamuoti vieną ar kitą produktą.  Socialinių tinklų reklama gali pasiekti daugybę žmonių pagal kliento pageidaujamus kriterijus: amžių, išsilavinimą, lytį ir net pomėgius. Tarkim, grožio prekių reklama bus dažniau demonstruojama tiems naudotojams, kurie domisi grožio pasaulio naujovėmis, ieško jų internete. Taigi, tokia reklama šiandien „ant bangos“, nes ji tikrai veikia.  Žinoma, svarbu, kad reklamos kampaniją būtų patikėta profesionalams.

Reklama visiems

Šiandien vis dar yra nemažai žmonių, kurie retai naudojasi internetu, nesinaudoja juo išvis, saugo savo asmeninį gyvenimą, todėl apie socialinius tinklus net pagalvoti nenori. Kaip pasiekti juos? Galima naudotis tradiciniais reklamos įrankiais: televizija, radiju, tačiau tokio tipo reklama brangiai kainuoja ir dažnai neatsiperka, nes žmonės, vos išgirdę reklamą, perjungia kitą radijo stotį arba ją persuką, jei televizija turi tokią galimybę.  Taigi, mokami dideli pinigai, o efektas abejotinas. Norintiems pasiekti įvairaus amžiaus žmones ir savo prekę reklamuoti efektyviau geriau rinktis reklamą ekranuose. Reklama ekranuose traukia akį, yra pastebima, o jei dar yra tokiose vietose, kur žmonės nelabai turi ką veikti, pavyzdžiui, troleibusuose ar autobusuose, labai tikėtina, kad ji pasieks ir sudomins didesnę žmonių auditoriją. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir reklamai ekranuose, kurie stovi prekybos centruose, juk čia žmonės ateina išleisti pinigų. Be to, reklama ekranuose, lyginant su tradiciniais reklamos įrankiais, kainuoja pigiau.

Netiesioginė reklama

Niekas taip gerai nereklamuoja vieno ar kito produkto kaip teigiami atsiliepimai. Iš kur jų gauti? Laukti, kol žmonės patys juos pradės rašyti? Tai užtruks nemažai laiko, todėl visada galima eiti paprastesniu keliu: užsakyti, kad jūsų produktą pareklamuotų įžymus žmogus (žinoma, už tam tikrą kainą) arba „šturmuoti“ įvairius pokalbių forumus ir ten neįkyriai pasiūlyti savo prekę. Kai karuselė įsisuks ir žmonės pradės kalbėti apie jūsų parduodamą produktą, susidomėjimas ir pardavimai tikrai šoktelės. Reklama ekranuose, socialinių tinklų reklama ar reklama internete veikia, tačiau nėra geresnio reklamos įrankio už gandus.