Marketingo paslaugos

Marketingo paslaugos aprėpia gana platų spektrą įvairių paslaugų susijusių su reklama ir jos sklaida. Marketingo paslaugos gali būti konsultacinio pobūdžio arba projekto vykdymas nuo pat pradžių. Skirtingos agentūros skirtingai pateikia marketingo paslaugų planus, tačiau į visus įeina keli pagrindiniai punktai: konsultacijos įvairiais reklamos klausimais, marketingo strategijų kūrimas, prekinio ženklo sklaida. 

 

Marketingo paslaugos: prekinio ženklo įvaizdžio kūrimas

 

Kiekvienas verslas nori turėti unikalų savo įvaizdį rinkoje. Marketingo paslaugos būtent tuo ir gali pasirūpinti. Į marketingo paslaugų paketą, susijusį su verslo įvaizdžio formavimu, įeina tokios paslaugos kaip logotipo kūrimas, bendro vizualinio identiteto pateikimas, tekstų tono ir manieros parinkimas, marketingo strategijos, konkurentų analizė. Marketingo paslaugos yra svarbios tuo, kad atlikus įmonės bei rinkos analizę yra parenkamas tinkamas, patrauklus ir unikalus įvaizdis verslui. Tai padeda išsiskirti iš konkurentų, didina prekinio ženklo vardo sklaidą, plečia klientų ratą. Marketingo paslaugos yra populiarus pasirinkimas tarp naujai besikuriančių verslų, nes atrasti unikalų įvaizdį gali būti sudėtinga. Marketingo paslaugų specialistai turi tam reikiamas žinias ir išsilavinimą, todėl gali pasiūlyti net keletą įvairių variantų verslo įvaizdžiui. Svarbiausia yra nepamesti verslo idėjos ir siunčiamos žinutės ir tai perteikti per vizualinį identitetą. 

 

Marketingo paslaugų nauda

 

Marketingo paslaugos užsakymas yra geras žingsnis norint įsilieti į rinką arba atnaujinti savo prekinį ženklą. Kadangi marketingo paslaugos apima daug skirtingų aspektų, verslui nebereikia rūpintis papildomais reklamos darbais. Tai leidžia susikoncentruoti į prekės ar paslaugos kokybę, o marketingo paslaugų tiekėjai pasirūpina viso to sklaida ir klientų pritraukimu. Reklamos pasaulis turi daugybę subtilybių, kurioms reikia specialaus išmanymo, todėl užsisakius marketingo paslaugas esate užtikrinti, jog specialistai pasirūpins visais reklamos sklaidos kanalais tinkamai, pasiūlys geriausius variantus ir sprendimus, kurie padės verslui plėtotis. Pagrindinė marketingo paslaugų nauda yra būtent platus spektras aprėpiantis ir socialinius tinklus, SEO aspektus, Google reklamą, viešuosius ryšius ir bendra verslo įvaizdžio formavimą. Todėl, jei esate naujas verslas ar norite atsinaujinti, marketingo paslaugos gali būti būtent tai, ko jūs ieškote. 

 

Kaip pasiruošti dalyvauti tarptautinėje statybų parodoje?

 

Pasiruošimas ir dalyvavimas renginyje turi būti gerai apgalvotas, juk nuo to priklausys, kokį įvaizdį apie įmonę ir produktus sukursite tarptautinėje rinkoje. Pirmiausia reikėtų nuspręsti, kokios statybų parodos jus domina, nes jų pasirinkimas tikrai gausus. Jeigu esate numatę plėtrą į Europos Sąjungą, jums gali tik renginiai Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje. Jeigu savo jėgas norite išbandyti mažesnėse kaimyninėse šalyse, dalyvaukite Latvijoje, Estijoje vykstančiose parodose.

Organizacinius reikalus galima patikėti profesionalams

Sudėtinga metų bėgyje aplankyti visas parodas ir išsirinkti tinkamiausias, kuriose verta sudalyvauti, todėl galite tiesiog kreiptis į specialistus, kurie ne kartą yra dalyvavę tokiuose renginiuose arba bendradarbiauja su parodų organizatoriais. Viena iš tokių įmonių, kuri organizuoja lietuvių dalyvavimą ir lankymąsi tarptautinėse parodose yra UAB „Autarė“. Įmonė turi 25 metus patirtį, ji bendradarbiauja su daugiau kaip 100 parodų organizatorių Europos Sąjungoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Estijoje, Latvijoje, Vokietijoje ir kitose šalyse. Konsultuodamiesi su „Autarė“ specialistais galėsite geriau išsirinkti sau tinkamą parodą, jie patars, kokios vietos renginyje yra pačios geriausios ir kaip jas užrezervuoti. Taip pat gali tarpininkauti gaminant stendą. Stendas – tarsi įmonės vizitinė kortelė, svarbu, kad jis būtų patrauklus, įdomus, atspindintis jūsų pagrindinę žinią, todėl skirkite pakankamai laiko jo paruošimui.

Be stendo gamybos ir vietos rezervacijos, dalyvaujant statybų parodose svarbi logistika, kaip nusivežti įrangą, produktus ar netgi automechaniką. „Autarė“ profesionalai rezervuoja kelionės bilietus bei pasirūpina pervežimu. Jie atstovauja įmonę visos parodos metu, sprendžia iškilusias problemas ir rūpinasi visais klientų poreikiais.

Bendradarbiaudami su „Autarė“ komanda, statybų parodų dalyviai gali daugiau dėmesio skirti tarptautiniams potencialiems klientams, jų paieškai, bendravimui, kontaktų užmezgimui.

Statybų parodos – tai vietos, kuriose susirenka visi šios srities specialistai, o taip pat galimi klientai iš įvairiausių pasaulio šalių. Taigi, dar prieš parodą galite pasižiūrėti, kokios įmonės dalyvaus taip pat, su kuriomis norėtumėte turėti verslo ryšių. Taip per renginį nereikės blaškytis, galėsite tiesiai kalbinti jums tinkamus verslininkus, pakviesti juos vakarienei po parodos dienos ar apsikeisti kontaktais.

 

Didžiulė grafinio dizaino svarba verslui

Kiekvienas verslas nuolatos ieško būdų, kaip galėtų tapti geriau matomas savo tikslinei auditorijai, tokiu būdu padidinant ir pardavimų bei lojalių klientų skaičių. Kuo unikalesni yra verslo pasitelkiami sprendimai kuriant jų grafinį dizainą, tuo lengviau jiems tampa išsiskirti iš minios. Taigi, tam, kad jums būtų lengviau suprasti, kodėl grafinio dizaino darbai yra tokie svarbūs šiuolaikiniam verslui, sudarėme įdomių ir naudingų faktų sąrašą.

Vartotojai vertina vizualiai patrauklų turinį

Atlikti tyrimai parodė, kad vartotojai nebėra linkę naudotis internetiniu tinklalapiu, jei jiems nepatiko tinklalapio išvaizda. Vietoje to jie stengiasi surasti vizualiai patrauklų turinį. Įsivaizduokite, jei jūs prarasite trečdalį visų savo potencialių klientų vien todėl, kad jūsų tinklalapio dizainas bus prastas. Tai yra labai didelis praradimas, atsižvelgiant į tai, kad dažniausiai rinkodarai skirtas biudžetas būna ribotas, o konkurencija rinkoje labai didelė. Todėl niekuomet nereikėtų nuvertinti gero tinklalapio dizaino svarbos ir investuoti į vizualiai patrauklų dizainą.

Vizualai yra esminė reklaminių kampanijų dalis

Atliktos apklausos rodo, kad beveik 61 % marketingo specialistų mano, kad vizualai yra esminė sėkmingų reklaminių kampanijų dalis. Statistika parodė, kad tokie dizaino elementai kaip spalvos ir grafinės detalės padeda vartotojams lengviau įsiminti informaciją ilgesniam laikui. Daugiau dėmesio skiriant grafinėms detalėms, nuotraukoms, išdėstymui ir kitiems vizualams galima lengviau pasiekti savo užsibrėžtus reklaminės kampanijos tikslus.

Nuoseklus dizainas gali padidinti pajamas ir atpažįstamumą

Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad nuoseklus dizaino elementų naudojimas skirtingose erdvėse padeda prekės ženklams padidinti jų generuojamas pajamas ir atpažįstamumą. Lygiai taip pat, kaip nuoseklumas perduodant tikslinei auditorijai tam tikrą norimą žinutę, taip ir nuoseklumas naudojant spalvas, grafinio dizaino detales ir kitus vizualinius elementus vaidina labai svarbų vaidmenį. Vizualinių elementų nuoseklumas taip pat gali būti vadinamas ir prekės ženklo tapatybe, todėl jei norite, kad jūsų prekės ženklas būtų geriau atpažįstamas ir padėtų jums pritraukti daugiau tikslinių vartotojų, galiausiai tampančių klientais, turėtumėte pasirūpinti nuosekliu dizainu.

Vizualai tampa pirmenybe B2B prekės ženklams

Tyrimai rodo, kad daugiau nei 50 % B2B rinkodaros specialistų vizualinius elementus traktuoja kaip pirmenybę. Ir nors iš pirmo žvilgsnio galėtų atrodyti, kad vizualiniai ir grafiniai elementai turėtų būti svarbesni B2C prekės ženklams, pasirodo, jog jei jūsų klientai yra kitos įmonės, grafinis dizainas kaip rinkodaros elementas yra tiesiog būtinas. Todėl labai svarbu skirti pakankamai dėmesio, laiko, jėgų ir investicijų tam, kad jūsų verslo populiarinimo ir pardavimų didinimo procese būtų pasitelkiami vartotojų akiai patrauklūs ir paveikūs grafiniai elementai.

B2B rinkodaros specialistai dievina infografikus

Nustatyta, kad net 65 % B2B rinkodaros specialistų naudoja infografikus. Puikiai sukurti infografikai yra labai svarbūs elementai vizualinio turinio strategijos įgyvendinimo procese. Tiek B2C, tiek ir B2B įmonės turėtų į savo rinkodaros strategiją įtraukti ir labai kokybiškus vizualus, o infografikai tokiu atveju tampa ypač veiksminga priemone. Tokiu būdu vartotojai jiems pristatomą informaciją įsisavina ir įsimena lengviau bei greičiau.

Originalus grafinis dizainas veikia geriau

Atlikti tyrimai rodo, kad originalus grafinis dizainas veikia kur kas geriau ir padeda pritraukti didesnį srautą. Nėra jokios abejonės, kad gražus grafinis dizainas yra patrauklesnes vartotojų akiai ir nulemia teigiamas emocijas. Taigi, nepaisant to, kaip jūsų įmonė planuoja iliustruoti pagrindinę informaciją, jūsų grafinio dizaino profesionalumas gali tiesiogiai paveikti ir rezultatus.

5 esminės priežastys pasinaudoti Google reklama

google reklama

Jei turite verslą, privalote pasirūpinti, kad jis būtų matomas. Tačiau taip pat svarbu, kad pasitelkiamos reklamos priemonės būtų nutaikytos į tikslinę auditoriją, o būtent tai bene efektyviausiai padeda padaryti Google reklama (PPC tipo skaitmeninės reklamos priemonė).

Todėl jei šiuo metu jūs intensyviai domitės Google reklamos agentūra, kuri siūlo profesionalias ir sėkmingais rezultatais paremtas Google reklamos paslaugas, verta sužinoti pagrindines priežastis, kodėl naudinga pasinaudoti Google reklama.

Google reklamos veikimo principas:

  1. Internetinės paieškos sistemos vartotojai, ieškodami jiems aktualios informacijos, pasitelkia konkrečius raktažodžius arba raktines frazes.
  2. Jei jūsų Google reklamos kampanijoje esančių skelbimų raktažodžiai arba raktinės frazės sutampa su raktažodžiais, kuriuos naudoja jūsų tikslinė auditorija, jūsų skelbimai pasirodo aukščiau nei organinės paieškos rezultatai.
  3. Kai internetinės paieškos sistemos vartotojai pasirenka ir paspaudžia jūsų reklamą, jie yra nukreipiami į jūsų internetinį tinklalapį arba elektroninę parduotuvę, kur apie jiems aktualius produktus ar paslaugas gali sužinoti daugiau.

Dėl šio paprasto, tačiau veiksmingo principo matyti, kad Google reklama šiandien yra viena iš pačių efektyviausių ir tikslingiausių skaitmeninės rinkodaros priemonių, padedanti padidinti investicinės grąžos (ROI) rodiklius, kartu pagerinant ir konversiją. Trumpiau tariant, Google reklama padeda nusitaikyti į tikslinį vartotoją, kurį domina konkretūs verslo siūlomi sprendimai.

Google reklama yra lengvai pamatuojama

Galbūt esate girdėję posakį, sklandantį marketingo pasaulyje – „Pusė mano reklamos biudžeto yra iššvaistoma veltui – problema yra ta, kad nežinau, kuri pusė!“. Jei yra naudojamasi Google reklama, galima pamatuoti ir tinkamai įvertinti kiekvieną savo Google reklamos kampanijos aspektą – parodymus, paspaudimus, CTR, CPC, konversijos rodiklį, CPA ir kt. O tai reiškia, kad tokiu būdu tampa kur kas lengviau suprasti, kokiu efektyvumu ir našumu pasižymi jūsų pasitelkiamos Google reklamos kampanijos. Jei jūs pasirinksite patikimus ir patyrusius Google reklamos specialistus, galėsite būti tikri, kad jie reguliariai optimizuos ir prie besikeičiančios aplinkos pritaikys jūsų reklamos kampanijas ir tokiu būdu dar labiau padidins Google reklamos efektyvumą.

Google reklama pasižymi aukšta investicine grąža

Vienas iš pačių didžiausių ir svarbiausių Google reklamos privalumų yra susijęs su jos kaina. Tai yra labai didele investicine grąža pasižyminti skaitmeninės rinkodaros priemonė. Jei pasirenkate Google reklamą, jūs mokate tik tuomet, jei kas nors paspaudžia ant jūsų reklaminių skelbimų (t.y. mokate už paspaudimą), o tai reiškia, kad jūs patys galite nustatyti, kiek norėsite investuoti ir kiek norėsite skirti vieno vartotojo paspaudimui, kartu lengviau nustatydami ir savo dienos ar viso mėnesio biudžetą. Be to, jūs galite tiksliai nustatyti, kiek jums kainuoja vienas Google reklamos pagalba atvestas lankytojas, kuris tampa klientu.

Didelis tikslinės auditorijos pasiekiamumas

Google reklama padeda pasiekti kaip įmanoma tikslingesnę auditoriją. Dėl šios priežasties labai akivaizdžiai padidėja ir Google reklamos efektyvumas. Jums nėra būtina veltui švaistyti savo rinkodaros biudžetą, verslą reklamuojant „visiems“ ir „visur“, taip tikintis sulaukti potencialių klientų. Google reklamos atveju jums nereikia tikėtis ir viltis, kad sulauksite tikslinių klientų – nes jos pagalba jūs galite sulaukti išskirtinai tų vartotojų, kuriuos domina būtent tai, ką jūs jiems galite pasiūlyti.

Auditorijos segmentavimas

Formuojant Google reklamos kampanijas, visuomet galima segmentuoti savo tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į konkrečią lokaciją (pvz., šalį, miestą, tam tikrą teritoriją ir kt.), vartotojus, kurie naudoja konkrečius įrenginius (pvz., nusitaikyti į vartotojus, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais), kalba tam tikra užsienio kalba ir kt.

Remarketingo galimybė

Viena iš labai efektyvių ir praktiškų Google reklamos galimybių yra ir remarketingas, kurio pagalba galima susigrąžinti prarastą klientą. Natūralu, kad ne kiekvienas lankytojas, kuris Google reklamos pagalba atkeliauja į jūsų tinklalapį ar el. parduotuvę, akimirksniu tampa klientu. Todėl Google remarketingo pagalba galima padidinti tikimybę, kad iškeliavęs vartotojas galiausiai sugrįš ir taps jūsų klientu.

6 privalumai, kuriais pasižymi profesionalus logotipas

dizainas

Kas yra geriausiai atpažįstama verslo dalis?

Pagalvokite apie tai. Kai kurių tarptautinių kompanijų logotipai yra lengvai atpažįstami visame pasaulyje. Geltonoji „McDonald‘s“ „M“ raidė, juodasis „Apple“ prakąstas obuolys, „Twitter“ socialinio tinklo mėlynasis paukštelis ir „Coca Cola“ lengvai atpažįstamas raudonai baltas logotipas yra puikūs profesionalių ir lengvai įsimenamų logotipų pavyzdžiai. Net jei jūs niekuomet gyvenime nebuvote tokių kompanijų klientas, jums net nekyla jokių klausimų, kokia komercine veikla jos užsiima.

Logotipas yra tokia svarbi kiekvieno verslo dalis, kad nėra abejonės, jog jo kūrimui visuomet turėtų būti skiriamos labai didelės pastangos ir investicijos.

Kokie yra pagrindiniai profesionalaus logotipo privalumai?

Kadangi logotipas yra būtinas, svarbu žinoti, kokiais privalumais pasižymi kokybiškai atliktas darbas.

  1. Profesionaliai sukurtas logotipas sukuria teigiamą pirmąjį įspūdį.
  2. Toks logotipas yra kuriamas turint aiškią koncepciją ir strategiją.
  3. Geras logotipas suteikia jūsų verslui identitetą ir padeda jums daug lengviau populiarinti savo prekės ženklą.
  4. Profesionalus logotipas padeda suformuoti labai profesionalų įvaizdį.
  5. Turėsite tinkamus logotipo formatus ir skirtingas logotipo variacijas, pritaikytas skirtingoms medijoms.
  6. Jūs pajusite akivaizdžią investicinę grąžą.

Profesionalus logotipas jums gali padėti pasiekti visą tai, kas buvo išvardinta aukščiau. Dėl šių priežasčių yra tiesiog būtina pasirinkti logotipų kūrimo ekspertus, kurie užtikrintų, kad jūsų įmonės naujasis logotipas jums padėtų pasiekti greitą sėkmę.

Logotipų kūrėjai: kaip juos pasirinkti?

Didelis asortimentas nebūtinai palengvina pasirinkimo procesą. Nemaža dalis žmonių teigia, kad didžiulė pasirinkimo laisvė jiems sukelia daug dilemų. Tačiau tuomet, kai yra kalbama apie logotipų kūrėjus ir jų pasirinkimą, reikėtų atsižvelgti į atlikus darbus. Tai yra bene puikiausia priemonė, kuri padeda daug lengviau atsakyti į daugybę jums kylančių klausimų.

Jei apsilankote logotipų kūrimo paslaugų teikėjų tinklalapyje ir tarp atliktų darbų pavyzdžių matote jums gerai pažįstamų įmonių logotipus, galite būti tikri, kad susidūrėte su tikrais šios srities profesionalais. Tokiu atveju jums tereikia atidžiau įvertinti skirtingus logotipus, kuriuos matote tarp atliktų darbų pavyzdžių, ir nuspręsti ar logotipų kūrėjai galėtų atitikti jūsų individualų skonį.

Profesionalus logotipų kūrimas: https://rebrand.lt/lt/musu-paslaugos/logotipu-kurimas

Interneto svetainių kūrimas be dizainerio

interneto svetainiu kurimas

Interneto puslapių kūrimas be dizainerio iki šiol sunkiai buvo įsivaizduojamas. Dizaineris dar prieš keletą metų buvo svarbiausias žmogus. Dabar situacija dramatiškai pasikeitė. Ik nedaugelis ryžtasi investuoti į unikalų dizainą ir patikėti savo tinklalapio vaizdą profesionalui. Kaina didelė… Bet tiems, kas rūpinasi savo prekės ženklu, tai tikrai neturėtų būti kliūtis. Taigi, keliame diskusiją: ar gali būti profesionalus interneto svetainių kūrimas be dizainerio?

Dizaineris, deja, nebereikalingas…

Dizaineris nebėra toks reikalingas, kaip anksčiau. Dabar daugelis interneto puslapių dizainų yra tiesiog perkami įvairiose dizaino darbų parduotuvėse. Tai pasaulinio lygio parduotuvės, todėl šansai pamatyti panašų dizainą yra nelabai dideli. Kainos gana nedidelės – 30-90 eurų už gatavą viso puslapio dizainą. Jis jau sukarpytas ir paruoštas naudojimui. Viskas, ko reikia – įsidiegti WordPress turinio valdymo sistemą ir įjungti į serverį įkeltą dizainą. Tai gali padaryti pradedantysis WordPress naudotojas, net profesionalaus programuotojo nereikia.

Puslapis atrodo puikiai, o už dizainą sumokėta mažiau nei šimtinė…

Dizaineris vis dar turi ką veikti…

Gerai, nusipirkote dizainą. Bet ar tai reiškia, kad puslapis atrodys taip, kaip reklamoje? Greičiausiai ne. Dizaineris vis tiek turės paruošti tam tikrą grafinę medžiagą, kad puslapis atrodytų idealiai. Telefonu fotografuota nuotrauka su didelių užrašu neatrodys labai įspūdingai. Juo labiau, kad kiekvienas grafinis elementas turi būti ne tik kokybiškas, bet ir nedidelis. Tik dizaineris gali sukurti gerą reklaminę antraštę, kurių reikės ne vienos, kad puslapis parduotų.

Išklausę abi nuomones matome, kad dizainerio vis dėlto reikės. Interneto svetainių kūrimas yra gana sudėtingas procesas. Jame dalyvauja skirtingų kvalifikacijų ir sugebėjimų profesionalai. Jų komandinis darbas sukuria galutinį vaizdą, kuris stebina interneto puslapio lankytoją kiekvieną kartą, kai jis užeina…

Ar gali gyvą dizainerį pakeisti nemokami ar mokami įrankiai internete? Tikrai ne. Ypač Lietuvoje. Kad ir kokiais įrankiais besinaudotume, dizainerio pagalbos visada prireiks. Internete apstu medžiagos, kurią reikia mokėti apdirbti, kad ji atrodytų tikrai įspūdingai. Čia padeda tik meniško dizainerio akis. Paprasti žmonės daug ko nepastebi, o štai dizaineris mato aiškiai visus trūkumus.

Reklamos įrankiai, kurie veikia

reklama ekranuose

Kiekvienas sėkmingas ar dar tik pradedantis verslininkas puikiai žino, kokia svarbi reklama, siekiant privilioti pirkėjus ar klientus. Visgi, gyvename perteklinės informacijos amžiuje, todėl kai kurie tradiciniai reklamos būdai nebeveikia masių, nes tiek informacijos mūsų smegenys nesugeba nei priimti, nei apdoroti.  Taigi, kokie šiuolaikiniai reklamos įrankiai vis dar efektyvūs? Reklama internete, o gal reklama ekranuose? Ką rinktis, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinę auditoriją?

Socialiniai tinklai – galingas įrankis

Socialiniai tinklai – puiki terpė ne tik dalintis savo gyvenimo akimirkomis, stebėti draugus ar bendrauti su artimaisiais, kurie gyvena už jūrų marių, bet ir reklamuoti vieną ar kitą produktą.  Socialinių tinklų reklama gali pasiekti daugybę žmonių pagal kliento pageidaujamus kriterijus: amžių, išsilavinimą, lytį ir net pomėgius. Tarkim, grožio prekių reklama bus dažniau demonstruojama tiems naudotojams, kurie domisi grožio pasaulio naujovėmis, ieško jų internete. Taigi, tokia reklama šiandien „ant bangos“, nes ji tikrai veikia.  Žinoma, svarbu, kad reklamos kampaniją būtų patikėta profesionalams.

Reklama visiems

Šiandien vis dar yra nemažai žmonių, kurie retai naudojasi internetu, nesinaudoja juo išvis, saugo savo asmeninį gyvenimą, todėl apie socialinius tinklus net pagalvoti nenori. Kaip pasiekti juos? Galima naudotis tradiciniais reklamos įrankiais: televizija, radiju, tačiau tokio tipo reklama brangiai kainuoja ir dažnai neatsiperka, nes žmonės, vos išgirdę reklamą, perjungia kitą radijo stotį arba ją persuką, jei televizija turi tokią galimybę.  Taigi, mokami dideli pinigai, o efektas abejotinas. Norintiems pasiekti įvairaus amžiaus žmones ir savo prekę reklamuoti efektyviau geriau rinktis reklamą ekranuose. Reklama ekranuose traukia akį, yra pastebima, o jei dar yra tokiose vietose, kur žmonės nelabai turi ką veikti, pavyzdžiui, troleibusuose ar autobusuose, labai tikėtina, kad ji pasieks ir sudomins didesnę žmonių auditoriją. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir reklamai ekranuose, kurie stovi prekybos centruose, juk čia žmonės ateina išleisti pinigų. Be to, reklama ekranuose, lyginant su tradiciniais reklamos įrankiais, kainuoja pigiau.

Netiesioginė reklama

Niekas taip gerai nereklamuoja vieno ar kito produkto kaip teigiami atsiliepimai. Iš kur jų gauti? Laukti, kol žmonės patys juos pradės rašyti? Tai užtruks nemažai laiko, todėl visada galima eiti paprastesniu keliu: užsakyti, kad jūsų produktą pareklamuotų įžymus žmogus (žinoma, už tam tikrą kainą) arba „šturmuoti“ įvairius pokalbių forumus ir ten neįkyriai pasiūlyti savo prekę. Kai karuselė įsisuks ir žmonės pradės kalbėti apie jūsų parduodamą produktą, susidomėjimas ir pardavimai tikrai šoktelės. Reklama ekranuose, socialinių tinklų reklama ar reklama internete veikia, tačiau nėra geresnio reklamos įrankio už gandus.

Youtube SEO – 3 esminiai dalykai

youtube seovaizdo klipai – puiki rinkodaros priemonė. Ypač, jei jie yra naudingi vartotojams ir turi neįkyrią reklaminę žinutę. Juo labiau, jei tų video klipų yra ne vienas. Youtube patalpinti klipai dar negarantuoja sėkmės. Jie turi būti pakankamai gerai randami tiek vidinėje, tiek Google paieškoje. Kad taip nutiktų, reikia bent 3 esminių žingsnių, kurie padėtų Youtube klipui tapti geriau randamam.

Apie Youtube SEO paprastai daug nekalbama, tačiau SEO paslaugų teikėjai gali papasakoti dar plačiau. Kol kas apsiribosime tik 3 esminiais patarimais, kaip populiarinti jūsų Youtube video paiškoje.

  1. Geras aprašymas. Tai esminis momentas, į kurį reikia kreipti dėmesį. Neilgas informatyvus pavadinimas be tiesioginės reklamos ir išsamus aprašymas. Aprašymui Youtube skiria 5000 spaudos ženklų. Tai labai daug – apie 600 žodžių (1 Word puslapis). Į tokį aprašymą galima sutalpinti tikrai daug. Kai rašysite aprašymą, atminkite, kad pirmieji 200 ženklų yra matomi visada. Po jais esantį tekstą galima perskaityti tik paspaudus „Rodyti daugiau“ mygtuką. Kad žiūrovas susidomėtų aprašymu, reikia suintriguoti tame trumpame pristatyme. Tada viskas bus gerai ir daug vartotojų atsivers pilną aprašymą. Ten turėtų būti ir kvietimas veikti – užsiprenumeruoti kanalą, nueiti į jūsų puslapį arba socialinių tinklų paskyras. Galite panaudoti keletą raktinių žodžių tekste, tačiau perspausti su jais nereikėtų.
  2. Grotažymės. Jei norite įterpti keletą reikšmingesnių raktinių žodžių, tai galite padaryti panaudoję grotažymes – # simbolį. Jų galėtų būti 4-6 tekste arba vienoje eilutėje. Taip Google robotai gali lengviau suprasti, kas yra aktualu kitiems žiūrovams.
  3. Atgalinės nuorodos. Kai tik video klipas yra padaromas viešu, reiktų pasirūpinti jo atgalinėmis nuorodomis. Paprasčiausiai tai padaryti – pasidalinti visuose turimuose socialiniuose tinkluose, o taip pat po kurio laiko paprašyti, kad tą patį padarytų ir kolegos. Kodėl ne iš karto visiems? Tegul pamato vis skirtingi žmonės. Taip pat rekomenduojama įsidėti video į savo puslapį, tinklaraštį, informacinį straipsnį kituose portaluose. Google stebi tas nuorodas, kurioms prideda pliusų, kai kažkas ieško panašios tematikos vaizdo klipų.

Tai elementarūs Youtube SEO veiksmai, apie kuriuos pamiršta daugelis verslų. SEO specialistai visada pataria tinkamai išnaudoti Youtube, nes iš čia ateina kokybiški lankytojai, suinteresuoti pirkti.

.

Internetinės svetainės dizainas atspindi įmonės veidą

Internetinio puslapio kūrimasInternetinė svetainė yra itin paklausi tarp įvairių įmonių ir organizacijų. Labai mažos arba naujos įmonės neturi savo internetinio puslapio, kuriame vartotojai galėtų pasidomėti ir pasikonsultuoti apie jų siūlomas prekes ar paslaugas.

Internetinio puslapio kūrimas gali pasirodyti sunkus ir varginantis darbas, tačiau žinant ir išmanant programavimo pagrindus, nesunku internete rasti nemokamus šablonus, kurie padėtų sukurti svetainę. Senai aišku, jog dabartinę visuomenę nustebinti ir sudominti yra labai sunkus uždavinys. Būtent todėl originalios ir kruopščiai suprogramuotos svetainės traukia klientus lankytis ir domėtis internetiniu puslapiu. Akį traukiantis ir patogus dizainas suteikia modernumo pojūtį, tad klientas jaučiasi patenkintas ir šiek tiek sužavėtas. Kuriant svetainę svarbu atsižvelgti ir į lengva jos valdymą. Jei klientui sunku rasti prekių kategorijas, kainas, nuotraukas, aprašymus, siuntimo ar atsiėmimo, darbo laiko, mokėjimo informaciją jis patiria nusivylimą ir nepasitenkinimą ir tikėtina, kad pas jus jis daugiau nebeužsuks.

Internetinio puslapio kūrimas neužima daug laiko, ypač tada, kai jį kuria savo darbą išmanantys asmenys. Svetainės veikla taip pat turi vyksti greitai ir sklandžiai. Jei į kiekvieną svetainės gilesnį puslapį prikrausite begales nuotraukų, vaizdo įrašo, animuoto teksto ar dizaino, galimas atvejis , kad tokiai svetainei pilnai užkrauti reikės nemažai laiko ir atrodys ji apsunkinta. Visuomet visur gali įsivelti klaidos, tad svarbu stebėti svetainės veiklą ir ją naujinti, tobulinti. Tik nedarykite ekstremalių dizaino pokyčių. Į visiškai kardinaliai atnaujintą svetainę užsukęs klientas gali nesuvokti, jog tai ta pati internetinė svetainė ir ją tučtuojau palieka ją tikėdamasis surasti senąją. Kasmet susikuria ne mažas skaičius internetinių svetainių. Jas susikuria ar atnaujina ne tik stambios ir didelės organizacijos, bet net ir labai mažos įmonės ar vienas žmogus , kaip pavyzdžiui, įvairūs jo rankdarbiai, kuriuos jis siekia parduoti arba pareklamuoti. Dizainas yra lyg įmonės “veidas”, o veidus mes kur kas lengviau įsimename nei vardus. Šis “veidas” gali įtakoti ir gerą vardą, ir aukštas pozicijas rinkoje. Internetinė svetainė lyg tiltas tarp vartotojo ir jo norimos prekės ar paslaugos, tad svarbu šio ryšio neprarasti ir jį paskatinti.

 

 

 

5 faktai, kurių nežinojote apie Google Street View

google street view verslui

Pirmiausia gal reiktų pradėti nuo žinomų faktų. Lietuvoje Google Street View automobilis su specialia 360 laipsnių kamera ant stogo pasirodė 2012 metais. Jis apvažinėjo visus kaimus ir miestelius, įamžindamas mūsų gatves. Bet, per 4 metus daug kas pasikeitė… Dėl šios priežasties Google Street View buvo patikėta profesionaliems vietos fotografams, kurie dabar patys daro 360 laipsnių nuotraukas ir kelias jas į Google Maps tarnybą. Tai žino visi, kas bent kažkiek domėjosi virtualiaisiais turais. Pateiksime jums mažiau žinomus faktus apie Google Street View.

1 faktas: Fotografuoti gali tik akredituoti fotografai.

Google nori išlaikyti tam tikrą kokybės lygį, todėl bet kam pildyti Google Maps tarnybą negalima. Google atsirenka fotografus, pasidomi jų kvalifikacija, sugebėjimais. Dėl šios priežasties tokių fotografų Lietuvoje yra vos keletas, nors virtualius turus daro dešimtys ar net šimtai fotografų.

2 faktas: Vaikščiojimas per sienas – brokas

Kartais vaikščiodami po tam tikrų įmonių vidų galite būti perkelti kiaurai sieną. Taip nutiko dėl vienos priežasties – brokas. Defektą gali lemti ir fotografo kaltė, kai neteisingai pasirenkamas takas. Pavyzdžiui, taškas A yra viename kambaryje, taškas B yra atidarius kambario duris koridoriuje, o taškas C – koridoriaus pabaigoje. Jei taškas A iš karto jungiamas su tašku C, lankytojas yra traukiamas kiaurai sieną tiesiausiu atstumu, o ne L formos kampu.

3 faktas: Google Street View skirtas ir verslui

Tai nauja reklamos forma, nes galima pakeisti aplinką, kurios vaizdas likęs dar nuo 2012 metų. Jei tuo metu aplink vyko statybos, vaizdas nebuvo labai gražus. Dabar ten viskas apstatyta, todėl nebėra nei kranų, nei šiukšlių konteinerių. Galima užsisakyti Google Street View verslui ir pasidaryti gražią panoramą ir įkelti ją į Google.

4 faktas: papildoma informacija 3D turo viduje

Tam tikrose vietose virtualiame ture galima pridėti nuorodas į papildomą informaciją internete arba patalpinti gabalėlį teksto. Maža to, galima ir Youtube esantį klipą įdėti. Tai labai išplečia reklamavimosi galimybes.

5 faktas: 360 laipsnių nuotraukos daromos kas 2-3 metrai

360 laipsnių panoraminės nuotraukos yra daromos kas 2-3 metrai. Priešingu atveju matomas panašus efektas, kaip filme „Žvaigždžių karai“, kai erdvėlaivis įjungia šviesos greičio pavarą. Lankytojas per greitai pertempiamas iš vieno taško į kitą, dėl to vaizdas blunka ir būna iškraipytas. Tai, beje, irgi brokas, tačiau kartais dėl jo kaltas ne vien tik fotografas, bet ir užsakovas. Fotografo paslaugos juk mokamos.

Tikimės, kad pasidomėsite labiau Google Street View verslui paslaugomis.