5 esminės priežastys pasinaudoti Google reklama

google reklama

Jei turite verslą, privalote pasirūpinti, kad jis būtų matomas. Tačiau taip pat svarbu, kad pasitelkiamos reklamos priemonės būtų nutaikytos į tikslinę auditoriją, o būtent tai bene efektyviausiai padeda padaryti Google reklama (PPC tipo skaitmeninės reklamos priemonė).

Todėl jei šiuo metu jūs intensyviai domitės Google reklamos agentūra, kuri siūlo profesionalias ir sėkmingais rezultatais paremtas Google reklamos paslaugas, verta sužinoti pagrindines priežastis, kodėl naudinga pasinaudoti Google reklama.

Google reklamos veikimo principas:

  1. Internetinės paieškos sistemos vartotojai, ieškodami jiems aktualios informacijos, pasitelkia konkrečius raktažodžius arba raktines frazes.
  2. Jei jūsų Google reklamos kampanijoje esančių skelbimų raktažodžiai arba raktinės frazės sutampa su raktažodžiais, kuriuos naudoja jūsų tikslinė auditorija, jūsų skelbimai pasirodo aukščiau nei organinės paieškos rezultatai.
  3. Kai internetinės paieškos sistemos vartotojai pasirenka ir paspaudžia jūsų reklamą, jie yra nukreipiami į jūsų internetinį tinklalapį arba elektroninę parduotuvę, kur apie jiems aktualius produktus ar paslaugas gali sužinoti daugiau.

Dėl šio paprasto, tačiau veiksmingo principo matyti, kad Google reklama šiandien yra viena iš pačių efektyviausių ir tikslingiausių skaitmeninės rinkodaros priemonių, padedanti padidinti investicinės grąžos (ROI) rodiklius, kartu pagerinant ir konversiją. Trumpiau tariant, Google reklama padeda nusitaikyti į tikslinį vartotoją, kurį domina konkretūs verslo siūlomi sprendimai.

Google reklama yra lengvai pamatuojama

Galbūt esate girdėję posakį, sklandantį marketingo pasaulyje – „Pusė mano reklamos biudžeto yra iššvaistoma veltui – problema yra ta, kad nežinau, kuri pusė!“. Jei yra naudojamasi Google reklama, galima pamatuoti ir tinkamai įvertinti kiekvieną savo Google reklamos kampanijos aspektą – parodymus, paspaudimus, CTR, CPC, konversijos rodiklį, CPA ir kt. O tai reiškia, kad tokiu būdu tampa kur kas lengviau suprasti, kokiu efektyvumu ir našumu pasižymi jūsų pasitelkiamos Google reklamos kampanijos. Jei jūs pasirinksite patikimus ir patyrusius Google reklamos specialistus, galėsite būti tikri, kad jie reguliariai optimizuos ir prie besikeičiančios aplinkos pritaikys jūsų reklamos kampanijas ir tokiu būdu dar labiau padidins Google reklamos efektyvumą.

Google reklama pasižymi aukšta investicine grąža

Vienas iš pačių didžiausių ir svarbiausių Google reklamos privalumų yra susijęs su jos kaina. Tai yra labai didele investicine grąža pasižyminti skaitmeninės rinkodaros priemonė. Jei pasirenkate Google reklamą, jūs mokate tik tuomet, jei kas nors paspaudžia ant jūsų reklaminių skelbimų (t.y. mokate už paspaudimą), o tai reiškia, kad jūs patys galite nustatyti, kiek norėsite investuoti ir kiek norėsite skirti vieno vartotojo paspaudimui, kartu lengviau nustatydami ir savo dienos ar viso mėnesio biudžetą. Be to, jūs galite tiksliai nustatyti, kiek jums kainuoja vienas Google reklamos pagalba atvestas lankytojas, kuris tampa klientu.

Didelis tikslinės auditorijos pasiekiamumas

Google reklama padeda pasiekti kaip įmanoma tikslingesnę auditoriją. Dėl šios priežasties labai akivaizdžiai padidėja ir Google reklamos efektyvumas. Jums nėra būtina veltui švaistyti savo rinkodaros biudžetą, verslą reklamuojant „visiems“ ir „visur“, taip tikintis sulaukti potencialių klientų. Google reklamos atveju jums nereikia tikėtis ir viltis, kad sulauksite tikslinių klientų – nes jos pagalba jūs galite sulaukti išskirtinai tų vartotojų, kuriuos domina būtent tai, ką jūs jiems galite pasiūlyti.

Auditorijos segmentavimas

Formuojant Google reklamos kampanijas, visuomet galima segmentuoti savo tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į konkrečią lokaciją (pvz., šalį, miestą, tam tikrą teritoriją ir kt.), vartotojus, kurie naudoja konkrečius įrenginius (pvz., nusitaikyti į vartotojus, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais), kalba tam tikra užsienio kalba ir kt.

Remarketingo galimybė

Viena iš labai efektyvių ir praktiškų Google reklamos galimybių yra ir remarketingas, kurio pagalba galima susigrąžinti prarastą klientą. Natūralu, kad ne kiekvienas lankytojas, kuris Google reklamos pagalba atkeliauja į jūsų tinklalapį ar el. parduotuvę, akimirksniu tampa klientu. Todėl Google remarketingo pagalba galima padidinti tikimybę, kad iškeliavęs vartotojas galiausiai sugrįš ir taps jūsų klientu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.