5 esminės priežastys pasinaudoti Google reklama

google reklama

Jei turite verslą, privalote pasirūpinti, kad jis būtų matomas. Tačiau taip pat svarbu, kad pasitelkiamos reklamos priemonės būtų nutaikytos į tikslinę auditoriją, o būtent tai bene efektyviausiai padeda padaryti Google reklama (PPC tipo skaitmeninės reklamos priemonė).

Todėl jei šiuo metu jūs intensyviai domitės Google reklamos agentūra, kuri siūlo profesionalias ir sėkmingais rezultatais paremtas Google reklamos paslaugas, verta sužinoti pagrindines priežastis, kodėl naudinga pasinaudoti Google reklama.

Google reklamos veikimo principas:

  1. Internetinės paieškos sistemos vartotojai, ieškodami jiems aktualios informacijos, pasitelkia konkrečius raktažodžius arba raktines frazes.
  2. Jei jūsų Google reklamos kampanijoje esančių skelbimų raktažodžiai arba raktinės frazės sutampa su raktažodžiais, kuriuos naudoja jūsų tikslinė auditorija, jūsų skelbimai pasirodo aukščiau nei organinės paieškos rezultatai.
  3. Kai internetinės paieškos sistemos vartotojai pasirenka ir paspaudžia jūsų reklamą, jie yra nukreipiami į jūsų internetinį tinklalapį arba elektroninę parduotuvę, kur apie jiems aktualius produktus ar paslaugas gali sužinoti daugiau.

Dėl šio paprasto, tačiau veiksmingo principo matyti, kad Google reklama šiandien yra viena iš pačių efektyviausių ir tikslingiausių skaitmeninės rinkodaros priemonių, padedanti padidinti investicinės grąžos (ROI) rodiklius, kartu pagerinant ir konversiją. Trumpiau tariant, Google reklama padeda nusitaikyti į tikslinį vartotoją, kurį domina konkretūs verslo siūlomi sprendimai.

Google reklama yra lengvai pamatuojama

Galbūt esate girdėję posakį, sklandantį marketingo pasaulyje – „Pusė mano reklamos biudžeto yra iššvaistoma veltui – problema yra ta, kad nežinau, kuri pusė!“. Jei yra naudojamasi Google reklama, galima pamatuoti ir tinkamai įvertinti kiekvieną savo Google reklamos kampanijos aspektą – parodymus, paspaudimus, CTR, CPC, konversijos rodiklį, CPA ir kt. O tai reiškia, kad tokiu būdu tampa kur kas lengviau suprasti, kokiu efektyvumu ir našumu pasižymi jūsų pasitelkiamos Google reklamos kampanijos. Jei jūs pasirinksite patikimus ir patyrusius Google reklamos specialistus, galėsite būti tikri, kad jie reguliariai optimizuos ir prie besikeičiančios aplinkos pritaikys jūsų reklamos kampanijas ir tokiu būdu dar labiau padidins Google reklamos efektyvumą.

Google reklama pasižymi aukšta investicine grąža

Vienas iš pačių didžiausių ir svarbiausių Google reklamos privalumų yra susijęs su jos kaina. Tai yra labai didele investicine grąža pasižyminti skaitmeninės rinkodaros priemonė. Jei pasirenkate Google reklamą, jūs mokate tik tuomet, jei kas nors paspaudžia ant jūsų reklaminių skelbimų (t.y. mokate už paspaudimą), o tai reiškia, kad jūs patys galite nustatyti, kiek norėsite investuoti ir kiek norėsite skirti vieno vartotojo paspaudimui, kartu lengviau nustatydami ir savo dienos ar viso mėnesio biudžetą. Be to, jūs galite tiksliai nustatyti, kiek jums kainuoja vienas Google reklamos pagalba atvestas lankytojas, kuris tampa klientu.

Didelis tikslinės auditorijos pasiekiamumas

Google reklama padeda pasiekti kaip įmanoma tikslingesnę auditoriją. Dėl šios priežasties labai akivaizdžiai padidėja ir Google reklamos efektyvumas. Jums nėra būtina veltui švaistyti savo rinkodaros biudžetą, verslą reklamuojant „visiems“ ir „visur“, taip tikintis sulaukti potencialių klientų. Google reklamos atveju jums nereikia tikėtis ir viltis, kad sulauksite tikslinių klientų – nes jos pagalba jūs galite sulaukti išskirtinai tų vartotojų, kuriuos domina būtent tai, ką jūs jiems galite pasiūlyti.

Auditorijos segmentavimas

Formuojant Google reklamos kampanijas, visuomet galima segmentuoti savo tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į konkrečią lokaciją (pvz., šalį, miestą, tam tikrą teritoriją ir kt.), vartotojus, kurie naudoja konkrečius įrenginius (pvz., nusitaikyti į vartotojus, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais), kalba tam tikra užsienio kalba ir kt.

Remarketingo galimybė

Viena iš labai efektyvių ir praktiškų Google reklamos galimybių yra ir remarketingas, kurio pagalba galima susigrąžinti prarastą klientą. Natūralu, kad ne kiekvienas lankytojas, kuris Google reklamos pagalba atkeliauja į jūsų tinklalapį ar el. parduotuvę, akimirksniu tampa klientu. Todėl Google remarketingo pagalba galima padidinti tikimybę, kad iškeliavęs vartotojas galiausiai sugrįš ir taps jūsų klientu.

Reklama internete: pasiekite maksimumą greičiau

Internetinė reklamaŠiuo metu įvairiausių reklamos galimybių pasiūla yra tokia plati, kad net sunku nuspręsti, kurią pasirinkti. Efektyvi reklama ne tik padės padidinti pardavimus, tačiau tuo pačiu ir sukurs geresnę reputaciją apie Jūsų įmonę. O tai yra labai svarbu. Kiekvienas jaunas verslas pirmiausia turėtų orientuotis ne į tai, kad jo pelnas būtų labai aukštas, tačiau kad kuo daugiau žmonių sužinot apie jo siūlomas paslaugas ir kad skleistų info iš lupų į lupas. Internetinė reklama – geriausias pasirinkimas, tik kai jos tiek daug – kuri geriausia?

GOOGLE ADWORDS reklama

Užsisakyti šio tipo reklamą verta tokiu atveju, kai parduodamo produkto arba paslaugos kaina nėra maža. Paprasčiausiai, kiekvienas į jūsų puslapį užsukęs asmuo išnaudos dalį jūsų reklamai skiriamo biudžeto, tad svarbu, kad viskas atsipirktų. Juolab, Google reklama turi būti naudojama tik tuomet, kai puslapis maksimaliai sutvarkytas ir siūlomos prekės bei paslaugos tenkins klientus.

Labai svarbu pasisamdyti profesionalus, kad jie padėtų atrasti tinkamiausius raktinius žodžius, kurie geriausiai atspindėtų Jūsų prekes ir paslaugas. Daugelis galvoja, kad raktinius žodžius gali nesunkiai pasirinkti patys. Visgi, viskas yra kiek sudėtingiau nei tik kad jūsų paslaugos arba prekės pavadinimas. Taigi, labai svarbu pasirinkti konkurencingus raktinius žodžius.

Neverta labai pigiai užsisakyti reklamos. Ir tai galioja ne tik sakantis Google AdWords, tačiau bet kokio tipo reklamą. Paprasčiausiai, atitinkamai kiek išleidžiate – gausite ir konkrečią reklamos naudą. Jau geriau investuoti kiek daugiau, tačiau užsitikrinti, kad reklama patenkins Jūsų poreikius.

Internetinė reklama nėra vienoda. Net ir ta pati Google AdWord gali būti daugiau arba mažiau naudinga, tad čia jau viskas priklauso nuo to, kas užsakys reklamą. Būtent todėl ir siūlome samdytis profesionalus, o ne patiems bandyti sugalvoti reklamos strategiją, kuri gali visiškai nepasiteisinti.

FACEBOOK GALIMYBES

Lietuvoje socialinis tinklas facebook yra itin populiarus ir labai lietuvių mėgstamas, tad būtent čia naudoti reklama tikrai verta. Tiesa, facebook turi labai skirtingas galimybes ir kiekvienas žmogus pagal savo poreikius gali pasirinkti tą variantą, kuris jam labiausiai tinka.

Dažniausiai rekomenduojama ir labiausiai klientų renkamasis yra fan page, kuris skirtas populiarinti būtent Jūsų siūlomą verslą. Iš pirmo žvilgsnio taip pat gali atrodyti, kad facebook puslapį gali prižiūrėti visi, kurie tik moka įkelti nuotrauką į socialinį tinklą. Tačiau tai irgi nėra tiesa. Išsaugoti klientus, tiksliau sekėjus, yra sunkus darbas ir labai svarbu žinoti, ko jie nori ir kas gali juos paskatinti domėtis.

Labai svarbu neerzinti tų asmenų, kurie seka Jūsų puslapį ir paprasčiausiai jiems “nekišti” nereikalingos informacijos.

Nerekomenduokite savo puslapyje kitų nereikalingų produktų arba kitų verslų. Taip, finansiškai tai apsimoka, tačiau gali būti, kad prarasite savo realius klientus.

Nuolatos labai svarbu atnaujinti informaciją.

Nekartokite, kokius Jūsų paslaugos yra nuostabios ir kaip labai verta būtent jomis naudotis. Subtilumas šiuo atveju labai naudingas.

Jokiu būdu nemeluokite ir neskleiskite tokios informacijos, kuri nėra reali. Fake tipo žaidimai taip pat prisideda prie tikrų sekėjų praradimo, tad dalinkitės tik ta informacija, kuri tikrai naudinga.

Per daug nekartokite, kas Jūs esate. Vienas logotipas labai puikiai iliustruoja visą Jūsų veiklą. Žmonės, kurie Jumis domisi, patys susiras. Nereikia nuolatos apie save priminti.

Efektyvi reklama – sėkmingo tikslo link.