Adwords – ar naudinga tokia reklama internete?

Google Adwords reklamaGalvojate apie Adwords reklamos naudojimą? Norėtumėte pažiūrėti ar daug naudos sulauktumėte iš jos? Jums nereikėtų skubėti naudotis šia reklamos galimybe prieš tai nepasidomėjus visais niuansais. Matote, paleisti reklamos kampaniją nėra taip lengva, nes galima pridaryti klaidų, kurios neduos jokios naudos. Pavyzdžiui, jūs galite netinkamai pasirinkti raktinius žodžius, galite išleisti per daug pinigų ir t.t. Štai kodėl geriausia būtų prieš tai pasidomėti kaip viskas yra atliekama. Jums reikia žinoti standartines taisykles ir visus kitus niuansus.

Ši reklama internete yra labai efektyvi tiems, kurie moka ja naudotis, o tie, kurie su šių reklaminių kampanijų kūrimu susiduria pirmą kartą, gali ne tik negauti jokios naudos, bet ir patirti nemažai nuostolių. Pirmiausia, naudojant Google Adwords reklamos sistemą, jums reikia tinkamai pasirinkti raktinius žodžius, pagal kuriuos bus rodoma jūsų reklaminė kampanija. Kai kurie renkasi pirmus siūlomus raktinius žodžius, o tai yra didžiausia klaida. Kodėl? – yra daug alternatyvių, tą pačią reikšmę turinčių raktinių žodžių, kurie yra daug pigesni. Jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, tad jums reikia rinktis tuos raktinius žodžius, už kurių paspaudimą reikalaujama mažiausia kaina. Jeigu patys nesugebėsite atlikti raktažodžių analizės, tada galbūt derėtų pagalvoti apie reklamos kampanijų administratoriaus samdymą.

Taip pat turite žinoti, kad naujokai neretai daro klaidą, kuomet pirmą kartą naudoja kuponus. Trumpai tariant, ši reklama internete yra pavojinga tuo, kad jūs galite visam laikui užblokuoti savo svetainę šioje sistemoje. Jeigu pirmą kartą naudojate šią sistemą ir iškart ketinate už reklamą apmokėti kuponais, tai didelė tikimybė, kad jūs būsite blokuojami. Geriau būtų didžiąją dalį pinigų skirti iš realaus biudžeto – papildant balansą.

Ne ką mažiau svarbu akcentuoti tai, kad šis reklamos būdas atneša nemažai pastovių išlaidų. Jeigu jūs nuolatos vykdysite kažkokią veiklą ir reklamuositės būtent šiuo būdu, tai jūs nuolatos turėsite leisti pinigus. Ilgalaikėje perspektyvoje geriausia būtų iškelti tam tikrus raktinius žodžius paieškoje, nes vėliau už tų pozicijų atvestus lankytojus jums neteks mokėti nei cento. Trumpalaikiam naudojimui turėtumėte naudoti Adwords, bet iš ilgalaikės perspektyvos siūlytume atlikti optimizaciją paieškos sistemoms.

Google reklama – išsirinkite auditoriją, kuri stebės jūsų reklamą, pagal individualius įnorius bei verslumo poreikius!

Google reklamaPrieš gerą dešimtmetį, panašu, kad niekas net nebūtų pagalvojęs, kad kompanija Google sudarys ne vien tik neįtikėtinai didžiulę dalį viso pasaulio biudžeto, jeigu būtų galima taip teigti, tačiau taip pat ir turės tokią įstabią įtaką įvairioms verslo platformoms. Teigiant kitais žodžiais, norime pabrėžti tai, kad niekas nesitikėjo, kad jų kuriamos technologijos, įvairiausių sistemų pritaikymas taps toks sėkmingas, kad žmonėms natūraliai atsiras priklausomybės poreikis atitinkamų paslaugų atžvilgiu. Vis dėlto, šiuolaikinėje erdvėje, jeigu būtų galima taip teigti, ši bendroji sistema tapo išskirtinė – žmonės gali įvairiausiomis prasmėmis ja naudotis, įgyti atitinkamą naudą, o be viso to ir pritaikyti individualiam verslui, kas yra neįtikėtinai žavu.

Iš tiesų, norėtume pabrėžti, kad šiandienos turinyje konkrečiai Google reklama ir bus pagrindinė mūsų turinio tema, esmė, bei galutinis tikslas. Teigiant kitais žodžiais, norėtume pabrėžti, kuo gi ši Google reklama yra išskirtinė, kodėl gi pastarajai yra sudaroma beprotiškai didelė paklausa, o be viso to ir pasigilinsime, kokiomis unikaliomis savybėmis ji pasižymi. Esame linkę manyti, kad galiausiai sugebėsime žmones maloniai nustebinti, o tiems, kurie galimai mąsto ir apie asmeninį verslą, tai taps niekuo kitu, kaip tik tiksline paspirtimi, kuria taip pat asmenys bus linkę pasinaudoti ir pagerinti bendrąją gerovę – tad viliamės, kad užsibrėžti siekiai bei uždaviniai bus įgyvendinti, o galiausiai nuo to ir patiems asmenims bus ne ką blogiau.

Google reklama yra pakankamai žymi inovacija, esanti virtualioje rinkoje, kuri turi begalę įvairiausių patrauklių ypatybių, kurias daugelis sėkmingai taiko ir tokiu būdu neša individualią naudą asmeniniam verslui. Turime omenyje tai, kad konkrečiai šios rinkodarinės sistemos yra niekas kitas, kaip tik tikslinė galimybė verslioms įmonėms išsirinkti norimą auditoriją, bei joje laviruoti pagal asmeninius niuansus, siekiant įgyti bendrosios naudos – pritraukti potencialių klientų. Google reklama leidžia kiekvienai įmonei pagal individualią kompaniją išsirinkti ir amžių potencialių asmenų, kuriems bus rodoma, ir gyvenamą vietą ir begalę kitų savybių, kurios galiausiai spinduliuoja didžiuliu bendruoju privalumu.

Tinkama reklama verslo pradžioje

reklama internetePradėjus naują verslą, pirmiausias rūpestis, kuriuo reikėtų pasirūpinti – tinkama savo verslo reklama. Ši verslo organizavimo dalis ir lems didžiausią verslo sėkmę ir pardavimų skaičių. Kad reklamos kampanija būtų vykdoma profesionaliai ir užtikrintai, privalu pagalvoti apie kiekvieną reklamos žingsnį ir viską organizuoti strategiškai bei motyvuotai.

Prisistatymas internete

Pirmiausia, ką reikėtų padaryti atsidarius naują verslą – sukurti savo interneto svetainę. Jūsų verslo interneto svetainė yra Jūsų verslo ir Jūsų darbuotojų veidrodis. Todėl patariama labai daug dėmesio skirti dizainui ir informacijai, kurią norite pateikti. Kuriant savo svetainę, verta pasikonsultuoti su profesionaliais dizaineriais, kurie svetainę padarys patrauklią ir dailią. Nepamirškite, jog ši internetinė erdvė yra ir Jūsų vizitinė kortelė, ir reklama. Nes viskas, kas susiję su informacija apie Jūsų verslą, yra reklama.

Kitas žingsnis internete, susijęs su Jūsų verslo reklama, yra įmonių ir paslaugų katalogai. Internete yra specialios svetainės, kuriose reklamuojamos paslaugos ir prekės. Taip pirkėjams lengviau surasti tai, ko jie ieško, juk interneto parduotuvių internete yra gausybė ir ne kiekvieną lengva surasti. Tokio tipo interneto svetainės kaip reklamele.lt yra labai naudingos ne tik naujam, bet ir jau patyrusiam verslui, kadangi tai yra labai gera reklama. Kai kurie tokio tipo puslapiai netgi vienija vienos srities verslą ir reklamuoja vien draudimo, vien langų montavimo ar kitas paslaugas.

Prisistatymas spaudoje

Jei Jūsų naujas verslas yra orientuotas į didžiulę tikslinę auditoriją, pradėjus verslą ekspertai pataria prisistatyti žiniasklaidai. Tam reikalingas specialus žmogus įmonėje, kuris būtų atsakingas už bendravimą su žiniasklaida. Prisistatykite visuomenei ir surenkite spaudos konferenciją, kurioje galėsite apžvelgti pagrindines savo verslo sritis bei siūlomas paslaugas. Tegu žiniasklaida susidomi tuo ir parašo bei paskelbia savo auditorijai, o tai Jums bus tikrai vertinga reklama, iš karto užtikrinanti naujų klientų sąrašą. Bendravimas su spauda yra ypač geras reklaminis koziris, todėl į šį savęs reklamos punktą siūloma žiūrėti ypač rimtai.

Kad pakeliui nepaklystumėte

Yra keletas reklamos principų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti pradedant verslą. Kad reklama būtų efektyvi ir veiktų taip, kaip Jums naudinga, visuomet tinkamai apgalvokite savo reklamos kampanijos žingsnius.

  • Apie save platinkite tik teigiamą informaciją;
  • Parodykite, kaip rūpinatės savo klientais;
  • Organizuokite akcijas ir staigmenas pirkėjams;
  • Nevenkite žiniasklaidos dėmesio;
  • Atsakykite į klientų klausimus;
  • Rūpinkitės tik kokybiška ir teigiama reklama;
  • Nešmeižkite savo konkurentų;

Tai yra tik keletas pagrindinių patarimų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį, pradėjus planuoti savo verslo reklamą. Tik efektyvi ir šiuolaikinio žmogaus gyvenimo ritmą bei nuostatas atitinkanti reklama iš tiesų patrauks klientų akį. Tam reikalinga tikslinės auditorijos analizė, tinkamas savo produkcijos pristatymas bei tikslų užsibrėžimas. Nemanykite, jog reklama tai tik skrajutės gatvėje, sutelkite į tai savo dėmesį, laiką ir rezultatas Jus nustebins.

Šiuolaikinių verslo katalogų nauda

Pamenate storas knygas su plonyčiais geltonais puslapiais ir daugybe reklamų? Prieš dešimtmetį šios knygos buvo geriausi visų biuro administratorių draugai, nes taip jos galėjo surasti, kas atlieka vienas ar kitas paslaugas, paskambinti pasiteirauti informacijos ar faksu nusiųsti užklausą. Per dešimtmetį verslas ir partnerių paieška pasikeitė dramatiškai. Sutikite, kai ko reikia neskambinate 15 įmonių, o tiesiog susirandate jus dominančias įmones internete, susirenkate jų el. paštų adresus ir nusiunčiate bendrą paklausimą dėl kainų. Tada gaunate atsakymą ar sulaukiate iš jų skambučio. Katalogas su geltonais puslapiais tapo nebereikalingas, tačiau dabar reikalingi kuo tikslesni rezultatai iš paieškos. Deja Google paieška kartais atrodo it koks šiukšlynas, po kurį tiesiog nėra laiko kapstyti, kol rasite tinkamą verslo informaciją. Tada padeda verslo katalogai, pateikiantys tikslią ir patikimą informaciją apie įmonės veiklą, specialius pasiūlymus ar akcijas, naujienas. Vienas toks katalogas yra Atradau.lt, kurio nauda – neabejotina tiek verslui, kuris čia skelbia savo duomenis, tiek kontaktų ir pasiūlymų ieškantiems asmenims.

verslo katalogas

Tai jau naujos kartos verslo katalogas internete. Kodėl „naujos kartos“? Todėl, kad pateikia ne tik kontaktinę informaciją, bet ir dar daugiau – sukuria pridėtinę vertę verslui savotiška reklama, taip pat ir nuorodomis į interneto svetainę.

Šiuolaikinis verslo katalogas siekia ne tik pateikti kontaktus, bet turi konkretų tikslą – atvesti besireklamuojantiems konkrečius ir motyvuotus klientus, pirkėjus, interesantus. Toks internetinis „vadybininkas“ yra be galo vertingas, nes jo „atlyginimas“ labai nedidelis, lyginant su realiu žmogumi, kurį tektų samdyti reklamai internete. Tikslas įgyvendinamas gana paprastomis, bet efektyviomis priemonėmis, kurios yra jau laiko patikrintos ir įrodyta, kad jos iš tikrųjų veikia.

Reklaminiai pasiūlymai

Vienas iš naujos kartos verslo katalogų pranašumų – įmonės reklaminiai pasiūlymai. Tai akcijų pristatymai, įvairios nuolaidos, apie kurias turi sužinoti kaip įmanoma daugiau potencialių klientų. Reklaminiai pasiūlymai gali būti trumpi tekstiniai, taip pat ir vaizdiniai (reklaminės iliustracijos). Jie paprastai skelbiami pagal laiką iš skirtingų įmonių, tad dažniausiai juos galima stebėti nuolatos.

Įmonių naujienos ir pranešimai spaudai, reklaminiai straipsniai

Naujos kartos verslo katalogas – savotiškas interneto leidinys, todėl čia galima skelbti įmonės pranešimus spaudai ir kitas naujienas. Tokiu būdu atsiranda galimybė ne tik palikti nuorodą į savo puslapį (naudinga, jei norite pasigerinti pozicijas Google paieškoje), bet ir gauti daugiau žinomumo. Pranešimus spaudai skaito ir klientai, ir konkurentai, todėl tinkamai paruošta naujiena gali būti smarkaus lankomumo padidėjimo priežastimi. Reklaminiai straipsniai apie tam tikras paslaugas ar verslą patraukia ne tik potencialių pirkėjų dėmesį, bet ir suteikia puikią galimybę gauti nuorodą į puslapį. Kadangi verslo katalogas turi gana daug svorio, tikėtina, kad toks straipsnis su nuoroda ar tiesiog įmonės profilis bus matomas paieškoje Pirmame puslapyje. Tai reiškia papildomus užsakymus besireklamuojančiai įmonei.

Grupinės nuolaidos

Žinote apie grupines nuolaidas ir apsipirkimus. Kai surenkamas tam tikras pirkėjų skaičius, pritaikoma didžiulė nuolaida tam tikriems produktams ar paslaugoms. Tai veiksminga pardavimų strategija, ypač išpardavimų – kai reikia išsituštinti sandėlius ir išparduoti likusias prekes. Viskas veikia, kaip ir kitur – įsigyjamas kuponas, tada atsiimama prekė ar paslauga rezervuojama telefonu ar el. paštu.

Populiarinimas socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai tapo ta vieta, kur galima nesudėtingai ir beveik nemokamai gauti lankytojų į bet kokį puslapį. Tuo reikia rūpintis nuolatos, todėl naujos kartos verslo katalogai labai daug dėmesio skiria reklamai socialiniuose tinkluose. Įmonės pristatymas gali būti reklamuojamas katalogo gerbėjams arba dar įdomiau – teikiama Facebook ar Google+ profilių priežiūra (informacijos atnaujinimas, tam tikrų akcijų ir nuolaidų skelbimas, konkursų organizavimas, bendravimas su fanais ir t.t.). Kai puslapio nuorodos atsiranda socialiniuose tinkluose, tai padeda pagerinti ir Google pozicijas, nes į socialinių tinklų veiklą Google paieška žiūri labai įdėmiai ir rimtai.

Reklaminiai video

Kiek kainuoja susikurti reklaminį video klipą? 2000 Lt, o gal 10 000 Lt? Kainos tikrai nemažos. Kur paskui jį transliuoti? Be 50 000 Lt į TV nepateksi… Internetas – puiki proga video susikurti pigiau ir transliuoti jį plačiau, nei TV. Kai kurie verslo katalogai padeda susikurti reklaminius video. Atradau.lt turi unikalią idėją – anekdotas tam tikra tema, kuriame matoma užsklanda su įmonės logotipu ar biuru. Tokia reklama išlieka amžinai, be to susilaukia nemažai dėmesio iš Youtube žiūrovų. Ją galima talpinti ne tik savo puslapyje, bet ir reklaminiuose straipsniuose, dalintis su draugais.

Naujos kartos verslo katalogas padeda populiarinti prekės ženklą ir atvesti naujų klientų, pagerinti pozicijas Google paieškoje ir beveik atstoja nuosavą interneto puslapį. Ko daugiau reikia? Išsamaus aprašymo, paslaugų pristatymo, akcijų naujienų ir reklamos socialiniuose tinkluose. Užuot samdžius žmones iš skirtingų sričių, viską galima gauti iš vieno verslo katalogo.

 

 

“Business-Baltics” – tvirtesniems žingsniams versle

Šiandien gyvename tokiu metu, kai ekonomiką labiausiai veikia globalūs, o ne vietos veiksniai. Tai, kas vyksta užsienyje – Kinijoje, Indijoje ir kitur – pasiekia ir mus. Per pastarąjį dvidešimtmetį, gyvenant technologijų pasaulyje, laiko ir atstumo kategorijos gerokai pakito: juk ir laiškas keliauja nebe savaitę, o kelias sekundes. Ekonomikos globalizacija visam pasauliui neabejotinai davė daug naudos. Ji paskatino sparčią pažangių technologijų, interneto, mobilaus ryšio skaidą. Be to, gerokai sumažino skurdą daugelyje augančios ekonomikos šalių. Todėl jau vien dėl šios priežasties pasaulio ekonomika turi likti atvira ir glaudžiai susijusi. Vis dėlto globalizacija sukūrė nemažai problemų, kurias reikia išspręsti. Visų pirma, dėl globalizacijos atsirado daugiau galimybių išvengti mokesčių, nes visame pasaulyje sparčiai daugėja teritorijų, vadinamų mokesčių rojumi. Tarptautinėms bendrovėms dabar lengviau gali juos nuslėpti.

business-baltics

Taigi globalėjant verslui radosi naujų pasaulio tendencijų. Visų pirma išaugo tarptautinė prekyba ir kai kurių prekių ženklai išpopuliarėjo visame pasaulyje, greitai pradėjo plisti naujosios technologijos, kartu su tuo paaugo ir jaunų žmonių finansinė galia su kuria pakilo ir švietimo lygis. O juk išsilavinimas reiškia geresnę sveikatą, didesnes pajamas ir pasirinkimo gyvenime galimybes. Daugėjant pasaulio produkcijos kiekiui, reikia globalizuoti ekonomiką ir panaikinti pajamų skirtumus tarp šalių bei atsižvelgti į didesnius vartotojų reikalavimus, nedarant dar didesnio neigiamo poveikio aplinkai. Įmonės šiandien privalo būti atsakingos socialiniu ir aplinkosaugos požiūriu.

Akivaizdu, kad, nepriklausomai nuo retų verslininkų norų likti patriotais, verslas neišvengiamai globalėja.  Sėkmingam verslui, ir sėkmingai jo tarptautinei plėtrai būtina įvairiakalbiams kolegoms ar partneriams prieinama duomenų bazė. Galime džiaugtis, kad tokia galimybė yra. Užsienio verslininkai apie Lietuvos įmones gali sužinoti tinklalapyje www.business-baltics.com. Šis projektas – tai verslo informacijos šaltinis, pateikiantis ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos įmonių informaciją.

Šis internetinis puslapis ypatingas tuo, kad apie jame pateiktas įmones gali sužinoti viso pasaulio verslininkai. Čia Baltijos šalių įmonės, jų prekės ir paslaugos pateikiamos anglų vokiečių, prancūzų, rusų, ispanų, lenku ir netgi kinų kalbomis. Taigi, pasaulyje neliks kampelio, kuriame būtų nekalbama nė viena iš šių kalbų. Juk vien kinų populiaciją sudaro net penktadalį visų pasaulio gyventojų…

Puslapyje www.business-baltics.com informaciją ir reklamą apie save gali pateikti įvairiausio tipo paslaugas ir prekes teikiančios įmonės. Čia pagal veiklos sritį įmonės suskirstytos į atitinkamas kategorijas. Savo vietą šiame daugiakalbę informaciją teikiančiame tinklalapyje ras tie verslininkai,  kurie teikia transportavimo, statybos, poilsio, grožio finansines ir daugybę kitų paslaugų, taip pat prekiautojai maisto produktais, apranga, metalo, medžio, plastmasės gaminiais ir t. t. Visos be išimties įmonės ras vietą šiame tinklalapyje ir apie ją sužinos visas pasaulis!

Šis puslapis išlaiko puikius populiarumo reitingus. Jis yra rodomas pirmajame google  puslapyje, tereikia įvesti vieną iš raktažodžių: business Lithuania, companies Lithuania, exporters Lithuania, importers Lithuania, transport Lithuania, furniture Lithuania, milk Lithuania, plastic Lithuania, Business Baltics ir pan. Taigi, akivaizdu, kad bet kuriame pasaulio kampelyje gyvenantis verslininkas, net ir nežinodamas apie šį puslapį, per google paiešką jį tikrai suras ir sužinos apie Lietuvoje egzistuojančias įmones.

Be to, kad informacija apie įmonę bus pateikta šiame tarptautiniame tinklalapyje, verslininkai turi galimybę www.business-baltics.com užsisakyti, ypač gerai matomą, traukiančią akį reklamą, kurios pozicija pasirenkama pagal poreikius. Tai gali būti puslapio apačioje, viduryje ar šone esanti reklamjuostė, taip pat bėganti eilutė ar reklaminis tinklalapio fonas. Reklamos kaina priklauso nuo jos dydžio, vietos, reklamuojamo laiko.

Šio internetinio projekto partneriai taip pat rodo, tinklalapio reikšmę, svarbą ir naudą verslininkams. Su www.business-baltics.com bendradarbiauja tokios žinomos, didžiulės įmonės kaip “Dubai Exporters”, kuri užsiima eksportu iš Dubajaus, inžinerinės pramonės asociacija “Linpra”, “The Baltic Times” – anglų kalba leidžiamas žurnalas, apie Baltijos šalių verslą, politiką, kultūrą , “Athp” – medienos namų asociacija, Europos verslo ir inovacijų tinklas “Enterprice Europe Network” ir daug kitų.

Taigi šis tarptautinis tinklalapis yra puiki nepraleidžiama galimybė populiarinti savo įmonę. Tai efektyviausias būdas Lietuvos verslininkams pristatyti save užsienio rinkai.

Nemokama verslo reklama per Versliukai.lt įmonėms

versliukai logoJei atsiranda proga nemokamai pareklamuoti savo verslą, ar atsisakote? Greičiausiai ne, ypač, kai reklamai paruošti sugaištama vos 15 minučių. Būtent tiek ir ne ilgiau – skaičiavome. Tik reikia po ranka turėti savo ir savo verslą reprezentuojančias nuotraukas, nukopijuoti iš YouTube vaizdo klipo adresą. Tai galima padaryti ne kažkokiame kreivame skelbimų puslapyje, kurių Lietuvoje dešimtys, o itin patrauklaus ir korporatyvinio dizaino interneto svetainėje Versliukai.lt.

Daryti reikia nedaug – užsiregistruojame, sukuriame anketą, parenkame veiklos sritis, už pildome pristatymą ir pateikiame kontaktinius duomenis. Įdedame kelias nuotraukas ir viskas – reklama paruošta.

Versliukai.lt unikalus yra tuo, kad čia verslas reklamuojamas per tam tikras specialybes. Tinka beveik viskas, išskyrus direktorius, biuro administratorė ir buhalterė (nebent ji kažkam teikia paslaugas). Neabejojame, kad net valytoja gali gauti papildomų užsakymų… Jei jūsų įmonėje dirba keletas žmonių, savo sričių specialistų, galima paprašyti jų visų užsiregistruoti pateikiant bendrą įmonės telefoną ir asmeninį el. paštą. Tokiu būdu pirmasis užklausimas pasieks patį specialistą. Toliau jau bendrausite su klientu asmeniškai – tai padarys specialistas ar pardavimų vadovas, ar pats įmonės vadovas – nebėra taip svarbu. Tikslas pasiektas – pirmasis kontaktas yra…

Atrodo painiai? Pateikime pavyzdį. Reklamos agentūroje dirba kelių specialybių žmonės – dizaineris, maketuotojas, reklaminių tekstų kūrėjas, renginių organizatorius, programuotojas, reklaminės spaudos specialistas, žiniasklaidos planuotojas. Visi jie gali užsiregistruoti Versliukai.lt ir pristatyti save, kaip tam tikros srities specialistus. Pateikiami jų darbiniai kontaktai, todėl bendrauti galima su jais tiesiogiai. Jei yra reikalinga, el. laiškas su užklausimu persiunčiamas projektų vadovui, kuris toliau viską derina. Taip įmonė pasireklamuoja nemokamai keliose vietose per kelias specialybes.

Pirmiausiai Versliukai.lt buvo kuriamas pavienių profesijų atstovams, norintiems efektyviau reklamuoti savo verslą. Dabar reklamuotis gali bet kas, svarbiausia, kad tai būtų tikrai rimtas specialistas. Netrukus atsiras galimybė įvertinti specialistus, pateikti atsiliepimus apie jų darbą, tad visi besireklamuojantys šiame portale bus suinteresuoti paslaugas teikti tik kokybiškai. Tai milžiniška nauda vartotojams.

Versliukai.lt yra skirti reklamuoti smulkųjį ir vidutinį verslą, taip pat žmones, ieškančius būdų prisidurti prie atlyginimo po darbo, jei jiems leidžia darbovietė.

Anketos įvedimas nieko nekainuoja, reikia tik skirti šiek tiek laiko patraukliam pristatymui paruošti, kelioms nuotraukoms įkelti ir pasidalinti savo sukurta anketa socialiniuose tinkluose.

Internetinių svetainių kūrimas prieš 10 metų ir dabar

interneto puslapių dizainerisKaip pasikeitė Lietuvos verslas per 10 metų! 2012 metais ėjau iš įmonės į įmonę, susitikinėjau su jų vadovais ir siūliau jiems susikurti interneto puslapius. Aiškinau interneto puslapio naudą, privalumus ir atsiversiančias galimybes. Jie iš manęs juokėsi, tyčiojosi ir grūdo lauk… Po 10 metų vaikščioti ir siūlyti nieko nebereikia, nes interneto svetainių jau prašo patys verslininkai. Internetinių svetainių kūrimas peraugo į kitą, aukštesnį, lygį, kai paklausa viršijo pasiūlą.

Prieš 10 metų verslininkai sakė – nereikia man to puslapio, mane susiranda iš to geltonų puslapių katalogo, į kurį sukišau 5000 litų. Katalogai leidžiami iki šiol, tačiau jų laikai baigėsi, nes informacija persikėlė į internetą bei mobiliuosius įrenginius.

2003 metais įmonių vadovai internetu nesinaudojo. Jų darbo stalai buvo užversti popierių krūvomis ir milžiniškomis darbo knygomis su daugybe geltonų priklijuojamų lapelių. Darbo knygas pakeitė išmanieji Samsung ir iPhone telefonai su 4‘ įstrižainių ekranais, kurie tapo itin naudingi ir patogūs. Popierių nedaug, o ir tuos atneša administratorė tik pasirašymui, nes viskas dabar skaitoma kompiuteryje. Tam prireikė dešimtmečio.

Kas dabar yra siūloma verslininkams ir iš ko jie dabar juokiasi, ko nesupranta?

Tie patys interneto puslapių kūrėjai siūlo susikurti mobiliąją puslapio versiją. Verslininkai nesupranta, kam jos reikia ir pinigų jai neskiria. Taip pat į siūlymus susitvarkyti puslapį pagal Paieškos keliamus reikalavimus irgi neskubama – kas tas SEO? Tik pinigus nori iš manęs ištraukti… Nieko, palauksime dar 5 metus ir verslininkai patys prašys sukurti mobiliasias svetaines, nes didžioji dalis jų klientų naudosi būtent mobiliuoju internetu ir Paieška.

Internetinių svetainių kūrimas – nuolatinis procesas. Technologijos keičiasi kas 5 metus, mados – kas 2 metus, tad būtent tokiu dažnumu yra kuriamos arba perdaromos svetainės. Kai kurie verslininkai automobilius keičia kas metai, nes ne prestižas važinėti su praeitų metų modeliu… Pasižiūrėjus į jų verslo puslapius kartais tenka griebtis už galvos, nes tikrai ne prestižas reklamuotis 10 metų senumo technologijomis, it jos būtų vakar sugalvotos…

Žmones reikia šviesti, nuolatos pasakoti apie naudą, mokyti, kaip iš savo internetinio puslapio ištraukti daugiau naudos. Prieš 10 metų aiškinau, kas iš viso yra interneto svetainė. Tikiuosi, kad per ateinančius 10 metų liks tik paaiškinti, kaip iš to interneto puslapio pasiimti klientus ir pelną.

Nuostabus verslas tas internetinių svetainių kūrimas. Čia niekada nebūna liūdna, be to viskas nuolatos keičiasi tik į gera.

3D turas – interaktyviausia Jūsų verslo reklama

Turbūt esate girdėję, kas tai yra 3D turas. Neaiškinsime, iš kur jis atėjo, ir kaip jis daromas, nes šio straipsnio tikslas – atskleisti visas 3D turo, kaip interaktyviausio reklamos sprendimo savybes.

Interaktyvi reklama yra nauja reklamos forma internete, kuri leidžia lankytojui naudotis keliomis medijos rūšimis vienu metu. Medijas supraskitae kaip vaizdo klipą, garsą, iliustracijas, tekstą. Intaryktyviuose reklamos sprendimuose vartotojas pats nusprendžia, kaip žiūrėti reklamą, ko matyti, o ko ne, kuo pasinaudoti, o ką ignoruoti. Toks yra šiuolaikinis 3D turas – kelių panoraminių nuotraukų rinkinys specialiame grotuve. Tai sena technologija, tad didžioji dalis interneto naršyklių gana nesunkiai rodo visus 3D turus, kad ir kokio sudėtingumo jie bebūtų.

3d turas

Pereikime prie funkcionalumo ir interaktyvumo.

Įgarsinimas. 3D turas susideda iš kelių 360 laipsnių panoramų, kuriose galima apsisukti aplink ir taip apžiūrėti objektą iš visų pusių. Tuo metu, kai vartotojas žiūrinėja, groja muzika. Tai paprastas audio takelis, tad vietoj paprastos muzikos galima naudoti ir įrašytą diktoriaus balsą, kuris tuo pačiu metu ir pasakoja apie objektą. Tai ypač naudinga reklama.

Video klipai. Video klipas nuotraukoje? Tai visiškai realu. Vartotojui atėjus iki tam tikros vietos nuotraukoje paleidžiamas vaizdo klipas, kurį jis gali žiūrėti tiesiai nuotraukoje arba pasididinti atskirai. Pasižiūrėjęs jis toliau „klaidžioja“ po panoramą.

Nuorodos. Atėjęs iki tam tikros vietos vartotojas pamato iliustraciją arba specialią ikonėlę, kurą paspaudęs nukeliauja į tam tikrą interneto puslapį. Šią funkciją galima panaudoti nukreipiant lankytojus į savo Facebook profilį, Youtube kanalą ar tiesiog savo interneto puslapį, kuriame pateikiama daugiau informacijos.

Tekstas. Pagalbinis tekstas leidžia geriau orientuotis panoramoje. Kvietimas veikti (call to action) galima pateikti ne tik iliustracija, bet ir tekstu – „Užsukite čia“, „Susipažinkite su…“, „Eikite čia“ ir t.t. Tekstai gali apibūdinti ir tam tikrus nuotraukoje vaizduojamus objektus, pavyzdžiui ant sienos kabantį žymaus dailininko paveiklsą arba žaidimų automatą…

Sujungus visas šias paminėtas funkcijas, galima sukurti itin originalų ir interaktyvų 3D turą, kuris itin gerai reprezentuoja tam tikrus verslus ir viešas vietas. Pasitelkus visas technologijas naudos bus ir verslo interneto puslapiui, ir reprezentaciniams puslapiams socialiniuose tinkluose. Be to galima pateikti tam tikrą pasiūlymą žodžiu, panaudoti tekstinę reklamą.

3D turo kūrėjai juokauja, kad tuoj ir Google AdWords reklamą sugalvos kaip įdėti į virtualius turus. Būtų įdomu pamatyti, ar ir tai suveiktų.