Buhalterines paslaugos Kaune: kaip neprašauti?

Buhalterines paslaugas Kaune siūlančių specialistų galima rasti yra nemažai, todėl, nieko keisto, kai būna keliami klausimai, kaip būtų įmanoma rasti tinkamiausią buhalterinių paslaugų įmonę, galinčia tinkamai padėti pasirūpinti apskaita. Kad ir kokioje įmonėje dirbtumėte, buhalterines paslaugos Kaune visada bus tokios paslaugos, kurias perkant verta atkreipti dėmesį į įvairius niuansus.

buhalteriai

Buhalterines paslaugos Kaune


Ar tai bus buhalterines paslaugos Kaune, ar  buhalterines paslaugos Vilniuje, visais atvejais darbo kokybė čia visuomet bus vienas esminių kriterijų, bet reikėtų atkreipti dėmesį ir į konkrečius kitus dalykus.

Pirmiausia visada reikėtų įvertinti asmeninius tikslus. Buhalterinę apskaitą siūlančią įmonę pasirinkti bus galima paprasčiau, kai pirma įsivertinsite savo poreikius. Tais atvejais, kai vadovaujate restoranui, buhalterinė apskaita bus vienokia, o tuomet, kai turite statybų įmonę, buhalterinė apskaita reikalauja visiškai skirtingų žinių. Atsižvelgiant į asmeninius poreikius išsirinkti įmonę ar buhalterius galima kur kas lengviau, nes tereikia pasidomėti, kas jau specializuojasi tokiose srityse.

Geriausias pasirinkimas

Galima būti garantuotiems, jog visada rasite tokius specialistus, kurie gerai išmanys tam tikras sritis, tad tuomet galima būti ramesniems, jog apskaita bus vedama taip, kaip reikia.
Samdyti buhalterius ar pasirinkti buhalterinės apskaitos įmonę? Kaip bebūtų, tai visuomet priklausys nuo įmonės dydžio.

Tuomet, kai organizacija ar įstaiga yra ganėtinai didelė, šiuo atveju galbūt svarbiausia tai, kad buhalteriai dirbtų biuro patalpose, bet dažnesniais atvejais visiškai užtenka to, jog apskaita būtų sutvarkyta nuotoliniu būdu, o tokiu atveju gerokai labiau gali pasiteisinti bendradarbiavimas su buhalterines paslaugos Kaune siūlytojais. Tai galėtų padėti, kai siekiama sutaupyti lėšų, tad specialisto sukaupta didžiulė darbo patirtis garantuos, jos buhalterija bus pradėta vesti be jokios klaidos. Dažnokai yra atkreipiamas dėmesys į tai, kokia patirtis yra sukaupta, o tai gali tapti vienas svarbesnių kriterijų, renkantis  buhalterinės apskaitos paslaugas.

Apskaitos tvarkymo kainos

Jos gali būti skaičiuojamos itin įvairiai – pasitaiko, kai būna mokamas fiksuotas atlygis už atliekamus darbus, o kitais atvejais bus atsiskaitoma už išdirbtą laiką. Kadangi galima rasti specialistų, kuriuos domins vienoks arba kažkoks kitoks darbo atlyginimo apskaičiavimas, realu rinktis patį palankiausią variantą.

Bet kokiu atveju buhalterines paslaugos Kaune darbo našumas visuomet yra vienas reikšmingų kriterijų, tad apsimoka pasidomėti, ką apie konkrečius specialistus kalba ir patys klientai. Toks domėjimasis galėtų padėti geriau įsivertinti buhalterių profesionalumą. Kai kuriose situacijose tinkamus specialistus galėtų rekomenduoti ir draugai, verslo partneriai.

„Jugma“ rekvizitai:

8 657 64300
Konstitucijos pr. 12-202 Vilnius 09308
[email protected]
https://jugma.lt

2017-ųjų pokyčiai viešuosiuose pirkimuose

Mercell viešieji pirkimaiŠiais 2017 metais atsirado naujų pakitimų viešųjų pirkimų vykdyme į kuriuos verta atkreipti dėmesį prekių ar paslaugų tiekėjams. Nuo liepos 1 dienos įsigaliojo įstatymas, nurodantis, kad konkurso organizatorės, perkančios įmonės, privalo viešai paskelbti apie vykdomą pirkimą, jeigu o vertė didesnė nei 10 tūkstančių eurų. Išimtis taikoma komunalinio sektoriaus organizacijoms.

Iki šiol viešai skelbti apie pirkimą reikėjo tik tuo atveju, jeigu pirkimo vertė viršija 58 tūkstančius eurų prekėms bei paslaugoms ir 145 tūkstančius eurų darbams. Apie mažos vertės pirkimus buvo sunku sužinoti, kadangi jie nebuvo skelbiami. Tokiu būdu buvo stabdomas smulkių verslų įsitraukimas į viešuosius pirkimus. Nuo liepos 1 dienos įsigaliojęs pakeitimas – tai pakeis.

Nuo šiol nebeliks pirkimų apie kuriuos sužinodavo tik trys ar kiek daugiau tiekėjų (išskyrus pavienius atvejus). Tokiu būdu padaugės galimybių smulkiam ir vidutiniam verslui, nes šie taip pat galės dalyvauti konkursuose, kurie jiems prieinami. Tačiau šis pasikeitimas įtakos informacijos pagausėjimą. Iki šiol tiekėjai susiduria su sunkiu ir daug laiko reikalaujančiu, atrankos procesu, norint pasirinkti tinkamą konkursą. Nuo šiol bus paskelbta dar daugiau viešųjų pirkimų, kuriuos teks peržiūrėti norint dalyvauti.

Kaip numato e-pirkimų verslo sprendimas, kuris suveda pirkėjus ir tiekėjus į vieną elektroninę erdvę – Mercell – viešieji pirkimai, dėl šių pasikeitimų, augs nuo 70 iki 300 skelbimų per dieną. Tai reiškia, kad įmonėms teks dar daugiau dėmesio skirti konkursų peržiūrai, tai pareikalaus 4-5 kartus daugiau laiko. Padidėjęs skelbimų srautas, taip pat nulems ir pakilusį rizikos faktorių, praleisti svarbius, aktualius konkursus ar nespėti paruošti dokumentacijos kiekvienam iš jų. Taigi tiekėjams teks pasiruošti ir skirti dar daugiau resursų kasdieniam pirkimų stebėjimui bei pasiūlymų rengimui.

Pasikeitimai pareikalaus daug laiko peržiūrėti skelbimu, bus sunkiau atrinkti naudingą informaciją bei dominančius konkursus. Norint palengvinti šį procesą įmonėms teks ieškoti papildomų darbuotojų ar pasitelkti į pagalbą įvairias paieškos sistemas. Viena jų – Mercell viešieji pirkimai – tai paieškos sistema, kuri padeda tiekėjams sužinoti apie naujus užsakymus, vykdomus konkursus bei atrinkti tam tikrai įmonei aktualius užsakymus.

Buhalterinių paslaugų kainos. Kaip sutaupyti?

Buhalterinių paslaugų kainos Kiekvienas sėkmingas verslininkas žino, kad pasiekti puikių rezultatų pavyks tik tokiu atveju, jeiguturės stiprią komandą, kuri dirbs su juo ir vardan bendro tikslo. Buhalterinių paslaugų kainos nėra didelės, tad labai keista, kad vis dar yra verslininkų, kurie nusprendžia, kad gali patys sėkmingai susitvarkyti su buhalterija. Tai labai prastas sprendimas, kadangi buhalterija yra viena iš tų sričių, kuri reikalauja bene daugiausia laiko, darbo bei susikaupimo. Tvarkingai ją atlikti gali tik tas asmuo, kuris nuoširdžiai dirba ir stengiasi.

  1. Buhalterinių paslaugų kainos bus mažesnės, jeigu kreipsitės į įmones, kurios teikia buhalterines paslaugas, o ne samdysite asmeninį buhalterį. Apskaičiuota, kad įmonės samdymas kainuos Jums net dešimt kartų pigiau. Tai ypač aktualu pradedantiesiems verslininkams, kurie negali sau leisti samdyti labai brangių specialistų.
  1. Rekomenduojame pasisamdžius įmonę užsisakyti tik tas paslaugas, kurios Jums yra pačios būtiniausios. Žinoma, profesionalesnes paslaugas gausite užsisakę platesnį paslaugų komplektą, tačiau labai dažnai ne visi gali pasidžiaugti tokiomis galimybėmis. Pirmiausia siūlome užsisakyti tik būtinai Jums reikalingas paslaugas, o vėliau, kai verslas seksis sėkmingiau, jau galite praplėsti reikalingų paslaugų ratą.
  1. Palaukite kokių nors akcijų bei nuolaidų, kurių metu įsigyti paslaugas galima pigiau. Dažniausiai tokios akcijos yra skelbiamos prieš įvairiausias metines šventes. Pasidomėkite, tačiau neįsigykite paslaugų, kol nebūsite tikras, kad jos pilnai patenkins Jūsų poreikius.
  1. Paslaugos gali kainuoti pigiau ir tokiu atveju, jeigu esate pasiruošęs mokytis pats. Žinoma, tokiu atveju teks baigti kokius nors mokslus, lankyti kursus. Juos baigus reikia nepamiršti domėtis detalėmis, kurios yra susijusios su buhalterija. Ką jau kalbėti apie tai, kad jos sutvarkymas reikalauja labai daug laiko. Pagalvokite, ar galite jo skirti, juk esate verslininkas.

Buhalterinių paslaugų kainos nedidelės, o nauda yra neįvertinama. Nors buhalterinių paslaugų kainos yra mažos, visgi, kai kurie žmonės ieško būdų, kaip galėtų sutaupyti dar daugiau. Pateiksime kelis paprastus patarimus, kurie padės už darbus mokėti mažiau, tačiau gauti lygiai tokias pat kokybiškas paslauga.

 

Buhalterinės paslaugos – ne tik atlyginimų skaičiavimas

Buhalterinės paslaugosSmulkus ar stambus verslas, gamyba ar paslaugos, seniai veikianti ar nauja įmonė – kiekvienas iš šių dalykų turi bendrumą. Tai buhalterinės paslaugos.

Pastaruoju metu populiarus žodis „multitaskingas“. Tai svetimybė, reiškianti kelių funkcijų veikimą / kelių darbų atlikimą vienu metu. Ar kada pagalvojote, kad ir buhalterinių paslaugų temoje ryškus „multitaskinimas“? Iki šiol manėte, kad buhalteriai atlieka keletą matematinių veiksmų ir viskas? Tikrai ne. Buhalterija – gerokai platesnė sritis, aktuali tiek smulkiam, tiek stambiam verslui, tiek naujai, tiek senai įmonei. Ir ne tik įmonėms. Juk su veiklos steigimu ir mokesčiais susiję klausimai taip pat svarbūs tiems, kurie nori pradėti laisvai samdomo specialisto kelią.

Buhalterinės paslaugos šiais laikais pristatomos internete, tad galima nesunkiai išsiaiškinti, kokie konkrečiai darbai yra atliekami. Interneto svetainė atlieka vizitinės kortelės vaidmenį ir informuoja.

Vienas iš uždavinių – teisės aktais numatytos ataskaitos. Na, ataskaita lyg ir nieko tokio. Parašai ir viskas. Bet ar tikrai? Atkreipkite dėmesį į žodžių junginį „teisės aktai“. Ką tai reiškia? Buhalteris – iš dalies ir teisininkas. Specialistams privalu mokėti nemažai įstatymų. Juk kaip kitaip teiksi kokybiškas paslaugas? Koks tam tikro mokesčio dydis, kokie reikalavimai vienokiems ar kitokiems dokumentams – pora pavyzdžių, įrodančių, kad buhalterija ir teisė – greta esančios sritys.

Buhalterinės paslaugos taip pat susijusios su apskaitos politikos parengimu ir mokesčių registravimu. Specialistai atlieka bankinius pervedimus ir derina duomenis. Rūpinasi mėnesinėmis ir metinėmis mokesčių ataskaitomis. Rengia metų pabaigos ataskaitas. Ką gi, darbas tikrai daugiafunkcis…

Kokios savybės reikalingos norint teikti kokybiškas buhalterines paslaugas? „Draugauti“ su skaičiais – ne privalumas, o būtinybė. Nusimanyti teisiniuose reikaluose, atsakingai įvykdyti iškeltus uždavinius, išlaikyti tikslumą – taip pat ne privalumai, o tai, kas būtina. Rasti specialistą lyg ir paprasta – pakanka interneto. Tačiau išsirinkti geriausią – ne penkių minučių darbas. Todėl reikėtų pabrėžti elementarią tiesą – ieškant buhalterių geriau neatidėlioti. Labai tikėtina, kad puikiai vertinami specialistai turės nemažai veiklos ir nesutiks priimti užsakymo, kurį reikia įvykdyti tuoj pat.

Kaip jau supratote, buhalterinės paslaugos yra susijusios su daugybe darbų. Tai įvairiausios funkcijos, kurias išmanantys asmenys įmonėms ir ne tik įmonėms labai reikalingi.

 

 

 

 

 

 

Be buhalterinės apskaitos įmonių veikloje – nei žingsnio

buhalterinė apskaitaNusprendusieji atsikratyti samdomo darbo „jungo” ir žengti į verslo pasaulį, netrunka pajusti, kokie stiprūs biurokratiniai reikalavimai čia egzistuoja. Tiesa, įstatyminės vingrybės bei specifinių žinių reikalaujantys procesai išgąsdinti neturėtų: buhalterinė apskaita ir įmonių steigimas gali (o ir turėtų) būti patikėtas specialistams.

Patogu, jog šiandien tapti įmonės savininku galima…tiesiog prisėdus prie kompiuterio. Aišku, virtualiu būdu atliekamas pats formalus įmonių steigimas, o prieš tai būtina atlikti reikiamus darbus ir atitikti keliamus reikalavimus. Elementarus pavyzdys: kaip išsirinkti konkrečią įmonės formą (UAB, MB, IĮ, VŠĮ)? Internete galima rasti daug išsamios informacijos, apibūdinančios kiekvienos formos privalumus/trūkumus, steigimo ypatumus ir panašiai, tačiau apsispręsti, kuris variantas tinkamiausios konkrečioje situacijos, tarkime MB ar VŠĮ, neretai yra sunku. Kompetetingi ir patyrę asmenys gali suteikti ne tik reikiamą konsultaciją, bet ir sutvarkyti įmonės steigimui reikalingus dokumentus. Tuo tarpu vadovui lieka daugiau laiko praktinių klausimų sprendimui: ką priimti į naujai formuojamą kolektyvą? kaip išsiskirti iš konkurentų? kokią marketingo strategiją naudoti?
Patikėjus įmonių steigimą specialistams, klientai dažnai viliojami pasinaudoti papildomomis nuolaidomis, pavyzdžiui – buhalterinė apskaita už mažesnę kainą. Ši paslauga aktuali ir didesnėms, ir mažesnėms įmonėms. Tiesa, pirmosios dažniau pasirenka variantą, kai specialistas, turintis tam tikro dydžio etatą, nuolat sėdi savo kabinete. Didesnėje įmonėje darbo netrūksta, neretai darbuojasi ne vienas žmogus – yra vyriausiasis buhalteris, buhalteriai, apskaitininkai. Tuo tarpu smulkaus verslo savininkams minėta nuolaida buhalterinėms apskaitos paslaugoms tikrai gali praversti. Čia darbo apimtys kur kas mažesnės, tad praktiškiau buhalterį samdyti konkrečių užduočių atlikimui, pavyzdžiui, atlyginimų skaičiavimui, periodinių ataskaitų rengimui, metinių mokesčių deklaracijų pildymui, apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymui ir panašiai. Šiuo atveju net ir patys taupiausi vadovai gali būti ramūs, jog mokės už konkretaus darbo atlikimą, o ne kėdės „trynimą”.
Buhalterinė apskaita vaidina svarbų vaidmenį įmonės veikloje. Atrodo, skaičiai yra tik skaičiai, tačiau supainiok juos vietomis ir prasidės nesusipratimai – nepasitenkinimą išreikš darbuotojas, gavęs mažesnį atlyginimą nei įprastai arba, dar blogiau, atitinkamos instancijos apkaltins mokesčių slėpimu. Būtent dėl to buhalterinės apskaitos tvarkymas turėtų būti patikėtas profesionalams, atsakingai ir skrupulingai žiūrintiems į atliekamą darbą.

Nuo ko prasideda buhalterinė apskaita

buhalterinė apskaitaNorint, kad įmonė veiktų tinkamai, našiai ir atitiktų Lietuvos Respublikos keliamus finansinės apskaitos reikalavimus, privalu tinkamai vesti visą įmonės veiklą, o vėliau mokėti ją analizuoti. Tam reikalinga buhalterinė apskaita. Labai dažnai pradedantys verslininkai mano, jog tai tiesiog įmonės išlaidų ir pajamų suskaičiavimas mėnesio pabaigoje arba atlyginimų pervedimas, tačiau iš tiesų tai kur kas rimtesnis darbas.

Kas sudaro buhalterinę apskaitą?

Pirmiausia reikia žinoti, jog buhalterinė apskaita yra ne viena atskaita, o visų įmonės veiklų analizė. Įstatymuose nurodoma, jog buhalterinė apskaita yra finansinė išraiška. O ji išreiškia visas įmonės ūkines ir finansines veikas. Tai reiškia, jog buhalterinei apskaitai priklauso visos išlaidos, visi atvejai, kai įmonė gavo pajamas, visų mokesčių apskaičiavimas. Visų finansinių įsipareigojimų, paskolų paėmimas ir suteikimas. Visa tai turi atsispindėti buhalterinėje apskaitoje ir turi būti lengvai suprantama.

Kam reikalinga buhalterinė apskaita?

Jei nežinote, kam reikia analizuoti visą įmonės veiklą, laikas tuo šiek tiek pasidomėti. Buhalterinė apskaita tikrai nėra reikalinga tik tam, kad Jūsų buhalteris darbe turėtų ką veikti. Pirmiausia ši ataskaita reikalinga tam, kad įmonės vadovybė galėtų priimti tinkamus veiksmus. Susipažinę su finansinę įmonės situaciją, galite nuolat sekti jos kaitą ir pagal tai spręsti, kokie finansiniai sprendimai šiuo metu įmonei yra naudingi, o kuriuos geriau atidėti vėlesniam laikui.

Ką vadovas turi žinoti, apie buhalterinę apskaitą?

Dažniausiai su buhalterine apskaita, kaip ir su visais skaičiukais įmonėje dirba vyriausiasis įmonės finansininkas. Jis apskaitoje nusimano ir jam tai tikrai lengvai suprantamas darbas. Tačiau apskaita yra skirta ir vadovybei, tad ji turi turėti galimybę nuolat gauti informaciją apie vykdomą analizę. Jei esate vadovas ir nežinote, kokia buhalterinė apskaita vykdoma Jūsų įmonėje, pasiteiraukite, kuo užsiima buhalteris. Dažniausiai vadovus turi pasiekti elementarūs finansiniai įmonės rodikliai, pagal kuriuos galima planuoti įmonės veiklą ir analizuoti tam tikrus tiek ūkinius, tiek finansinius sprendimus.

  • Sužinome, kam ir kiek įmonės yra įsipareigojusi;
  • Patvirtiname įmonės savininko įmonės dalį;
  • Sužinome, kiek šiuo metu įmonė turi skolininkų;
  • Sužinome, kiek šiuo metų įmonė o pati yra pasiskolinusi iš kreditorių;
  • Tiksliai galime apskaičiuoti nuostolius ir grynąjį pelną;
  • Galime palyginti vieno ar kito laikotarpio finansinę situaciją su dabartine.

Kas geriau: samdomas buhalteris ar firma?

Samdomų firmų buhalterinei apskaitai vesti paslaugomis patariama geriau naudotis mažoms bendrovėms, kuriose dirba nedaug žmonių. Jos dažniausiai taip ir daro. Didesnėms įmonėms geriau turėti savo atskirą buhalterinės apskaitos tarnybą, nes manoma, jog ji priima įmonei naudingesnius sprendimus ir stengiasi padėti jai pasiekti geresnius finansinius rodiklius.

auditasMažoms įmonėms finansininką samdytis tiesiog neapsimoka, geriau prašyti pagalbos įmonės, teikiančios buhalterines paslaugas. Kodėl įmonėms su maža apyvarta neapsimoka samdytis buhalterio? Darbas protiškai sunkus, intelektualus, todėl turi būti gerai apmokamas. Labai mažai įmonei net ir minimalų atlyginimą samdomam buhalteriui mokėti yra per sunku. Be to, jei mažai moki, žmogus ieškosi tokio paties papildomo darbo ir savo paslaugas teikia dar kelioms įmonėms. Tokiam žmogui sunku įsigilinti į kiekvienos įmonės finansus pakankamai giliai. Mažoms įmonėms toks etatas neapsimoka dar ir todėl, kad esant nedidelei apyvartai (pajamoms neviršijant 100 tūkstančių litų) apskaita nesudarinėjama kas mėnesį. Tokiu atveju išlaikyti buhalterį per didelė prabanga. Žinoma, kiekviena įmonė šį klausimą sprendžia pagal galimybes ir būtinumą.

Jei nelabai didelė ar didesnė įmonė samdosi firmą buhalterinei apskaitai atlikti, pirmiausia ji žiūri, kokie yra įkainiai. Tačiau jei norima, kad darbas būtų atliktas tikrai kokybiškai, reikia atsižvelgti ir į samdomos firmos patikimumą, sužinoti, kokie atsiliepimai apie ją. Geriau rinktis įmonę su geru vardu. Jei klientai patenkinti firmos darbo rezultatais, be abejo, geriau samdytis ją, o ne beveik nežinomą. Geresnę buhalterinės apskaitos kokybę dažniausiai garantuoja tos firmos, kurios priklauso tarptautinėms audito kompanijoms, nes jose efektyvesnė darbų kokybės kontrolė.

Iš tiesų, kaip geriau tvarkyti apskaitą ir ką samdyti, priklauso nuo įmonės poreikių. Abu variantai turi ir gerųjų, ir blogųjų pusių. Belieka galvoti, kas svarbiau pačiai įmonei. Jei galiausiai nusprendžiama samdyti apskaitą atliekančią firmą, sutartyje su ja reikia įvardinti, kad ši įmonė suteiks tokias pat paslaugas kaip ir samdomas buhalteris. Taip pat būtina nurodyti, per kiek laiko paslaugos bus suteiktos, kokius, dokumentus pateikti, kaip atsiskaityti ir t.t. Pasamdžius buhalterį dažnai iki galo nebūna sutarta, kokius darbus jis turi atlikti, kokias ataskaitas paruošti ir iki kokio laiko. Buhalteris įmonei atsieina brangiai, o darbas būna ne visada kokybiškas ir aiškus. Kita vertus, tai priklauso nuo buhalterio lojalumo tai įmonei, kuri jį samdo.

Pirkti buhalterinės apskaitos paslaugas iš firmų apsimoka dar ir todėl, kad jos būna apsidraudusios savo veiklos atsakomybę. Kai iškyla mokestinis ginčas, įmonei nuostoliai padengiami iš draudimo, o priimtą į darbą buhalterį gina įstatymai, tad dėl nekokybiškai atlikto darbo nuostoliai tenka pačiai įmonei.

Yra keletas pagrindinių aspektų, kodėl verta samdyti buhalterinės apskaitos įmonę: samdyta komanda būna kompetetinga, kvalifikuota, turi daugiau patirties nei vienas samdytas buhalteris, jos darbas efektyvesnis, nes paskirstomas keliems žmonėms, samdyta įmonė neina atostogų, už jas nei už darbuotojų mokymus mokėti nereikia, už savo darbą atsako pagal Civilinį kodeksą, su pasamdžiusia įmone ji palaiko dalykiškus ir ilgalaikius ryšius, mažesni kaštai ir didesnis darbo našumas bei produktyvumas, nes mokama tik už atlikto darbo kiekį. Bent jau taip skelbiasi buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios daugelis firmų. Belieka surinkti kuo daugiau informacijos, ar iš tiesų taip yra ir įsitikinus tokią įmonę samdyti buhalterinės apskaitos paslaugoms.