Turbūt esate girdėję, kas tai yra 3D turas. Neaiškinsime, iš kur jis atėjo, ir kaip jis daromas, nes šio straipsnio tikslas – atskleisti visas 3D turo, kaip interaktyviausio reklamos sprendimo savybes.
Interaktyvi reklama yra nauja reklamos forma internete, kuri leidžia lankytojui naudotis keliomis medijos rūšimis vienu metu. Medijas supraskitae kaip vaizdo klipą, garsą, iliustracijas, tekstą. Intaryktyviuose reklamos sprendimuose vartotojas pats nusprendžia, kaip žiūrėti reklamą, ko matyti, o ko ne, kuo pasinaudoti, o ką ignoruoti. Toks yra šiuolaikinis 3D turas – kelių panoraminių nuotraukų rinkinys specialiame grotuve. Tai sena technologija, tad didžioji dalis interneto naršyklių gana nesunkiai rodo visus 3D turus, kad ir kokio sudėtingumo jie bebūtų.
Pereikime prie funkcionalumo ir interaktyvumo.
Įgarsinimas. 3D turas susideda iš kelių 360 laipsnių panoramų, kuriose galima apsisukti aplink ir taip apžiūrėti objektą iš visų pusių. Tuo metu, kai vartotojas žiūrinėja, groja muzika. Tai paprastas audio takelis, tad vietoj paprastos muzikos galima naudoti ir įrašytą diktoriaus balsą, kuris tuo pačiu metu ir pasakoja apie objektą. Tai ypač naudinga reklama.
Video klipai. Video klipas nuotraukoje? Tai visiškai realu. Vartotojui atėjus iki tam tikros vietos nuotraukoje paleidžiamas vaizdo klipas, kurį jis gali žiūrėti tiesiai nuotraukoje arba pasididinti atskirai. Pasižiūrėjęs jis toliau „klaidžioja“ po panoramą.
Nuorodos. Atėjęs iki tam tikros vietos vartotojas pamato iliustraciją arba specialią ikonėlę, kurą paspaudęs nukeliauja į tam tikrą interneto puslapį. Šią funkciją galima panaudoti nukreipiant lankytojus į savo Facebook profilį, Youtube kanalą ar tiesiog savo interneto puslapį, kuriame pateikiama daugiau informacijos.
Tekstas. Pagalbinis tekstas leidžia geriau orientuotis panoramoje. Kvietimas veikti (call to action) galima pateikti ne tik iliustracija, bet ir tekstu – „Užsukite čia“, „Susipažinkite su…“, „Eikite čia“ ir t.t. Tekstai gali apibūdinti ir tam tikrus nuotraukoje vaizduojamus objektus, pavyzdžiui ant sienos kabantį žymaus dailininko paveiklsą arba žaidimų automatą…
Sujungus visas šias paminėtas funkcijas, galima sukurti itin originalų ir interaktyvų 3D turą, kuris itin gerai reprezentuoja tam tikrus verslus ir viešas vietas. Pasitelkus visas technologijas naudos bus ir verslo interneto puslapiui, ir reprezentaciniams puslapiams socialiniuose tinkluose. Be to galima pateikti tam tikrą pasiūlymą žodžiu, panaudoti tekstinę reklamą.
3D turo kūrėjai juokauja, kad tuoj ir Google AdWords reklamą sugalvos kaip įdėti į virtualius turus. Būtų įdomu pamatyti, ar ir tai suveiktų.
Parašykite komentarą