Verslas – realiu pavidalu prisistačiusi svajonė?

verslas

Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.

Trokšti ir siekti

Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.

Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.

Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:

  • Tikslo suformulavimas
  • Išskaidymas į uždavinius
  • Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas

Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:

  1. Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
  2. Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
  3. Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?

Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.

Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.

Tolima ir artima

Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *