Verslas – realiu pavidalu prisistačiusi svajonė?

verslas

Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.

Trokšti ir siekti

Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.

Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.

Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:

  • Tikslo suformulavimas
  • Išskaidymas į uždavinius
  • Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas

Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:

  1. Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
  2. Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
  3. Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?

Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.

Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.

Tolima ir artima

Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.

 

 

Youtube SEO – 3 esminiai dalykai

youtube seovaizdo klipai – puiki rinkodaros priemonė. Ypač, jei jie yra naudingi vartotojams ir turi neįkyrią reklaminę žinutę. Juo labiau, jei tų video klipų yra ne vienas. Youtube patalpinti klipai dar negarantuoja sėkmės. Jie turi būti pakankamai gerai randami tiek vidinėje, tiek Google paieškoje. Kad taip nutiktų, reikia bent 3 esminių žingsnių, kurie padėtų Youtube klipui tapti geriau randamam.

Apie Youtube SEO paprastai daug nekalbama, tačiau SEO paslaugų teikėjai gali papasakoti dar plačiau. Kol kas apsiribosime tik 3 esminiais patarimais, kaip populiarinti jūsų Youtube video paiškoje.

  1. Geras aprašymas. Tai esminis momentas, į kurį reikia kreipti dėmesį. Neilgas informatyvus pavadinimas be tiesioginės reklamos ir išsamus aprašymas. Aprašymui Youtube skiria 5000 spaudos ženklų. Tai labai daug – apie 600 žodžių (1 Word puslapis). Į tokį aprašymą galima sutalpinti tikrai daug. Kai rašysite aprašymą, atminkite, kad pirmieji 200 ženklų yra matomi visada. Po jais esantį tekstą galima perskaityti tik paspaudus „Rodyti daugiau“ mygtuką. Kad žiūrovas susidomėtų aprašymu, reikia suintriguoti tame trumpame pristatyme. Tada viskas bus gerai ir daug vartotojų atsivers pilną aprašymą. Ten turėtų būti ir kvietimas veikti – užsiprenumeruoti kanalą, nueiti į jūsų puslapį arba socialinių tinklų paskyras. Galite panaudoti keletą raktinių žodžių tekste, tačiau perspausti su jais nereikėtų.
  2. Grotažymės. Jei norite įterpti keletą reikšmingesnių raktinių žodžių, tai galite padaryti panaudoję grotažymes – # simbolį. Jų galėtų būti 4-6 tekste arba vienoje eilutėje. Taip Google robotai gali lengviau suprasti, kas yra aktualu kitiems žiūrovams.
  3. Atgalinės nuorodos. Kai tik video klipas yra padaromas viešu, reiktų pasirūpinti jo atgalinėmis nuorodomis. Paprasčiausiai tai padaryti – pasidalinti visuose turimuose socialiniuose tinkluose, o taip pat po kurio laiko paprašyti, kad tą patį padarytų ir kolegos. Kodėl ne iš karto visiems? Tegul pamato vis skirtingi žmonės. Taip pat rekomenduojama įsidėti video į savo puslapį, tinklaraštį, informacinį straipsnį kituose portaluose. Google stebi tas nuorodas, kurioms prideda pliusų, kai kažkas ieško panašios tematikos vaizdo klipų.

Tai elementarūs Youtube SEO veiksmai, apie kuriuos pamiršta daugelis verslų. SEO specialistai visada pataria tinkamai išnaudoti Youtube, nes iš čia ateina kokybiški lankytojai, suinteresuoti pirkti.

.