Jeigu atsivertėte šį straipsnį dalykiniais sumetimais, jeigu ieškote reklamos ar komunikacijos paslaugų, tai informuojame, kad paskutinėje pastraipoje rasite BlackFlorence nuorodą. Ji turėtų praversti. O dabar mūsų akiratyje – svajonės. Ir, aišku, verslas.
Trokšti ir siekti
Jums tikriausiai pažįstami tokie posakiai kaip svajonės puoselėjimas. Kiekvienas iš mūsų trokštame skirtingų dalykų. Tai gali būti naujas telefonas ar automobilis, sėkminga buto paieška ar kelionė į kurortą. Tai gali būti pakilimas karjeros laiptais ar prabangaus laikrodžio įsigijimas. O gal antrosios pusės suradimas… Viskas labai skirtinga. Tačiau verslo srityje esama nemažai bendrumų. Daugelis pripažintų, kad svarbu geri komandos santykiai, plėtra, pelnas.
Tačiau vienų dalykų trokštama, o kitų siekiama. Pirmieji nebūtinai įgyvendinami, o antrieji, tikėtina, tampa įgyvendintu tikslu.
Yra įvairių knygų, vaizdo įrašų, kur mokoma, kaip pasiekti tikslus. Etapai daugmaž tokie:
- Tikslo suformulavimas
- Išskaidymas į uždavinius
- Kasdienis bent mažų uždavinių įgyvendinimas
Paprasčiau tariant, siūloma skaidyti į smulkesnius punktus. Keli pavyzdžiai:
- Įsteigi įmonę, tuoj pat sukurti kone imperiją ir tapti milijonieriumi ar… pirmiausia pasieškoti nuomojamų patalpų?
- Vienu ypu pasiūlyti dešimt skirtingų produktų ar… pradėti nuo trijų?
- Per porą savaičių labai išpopuliarinti feisbuko puslapį ar… iš pradžių pasiekti bent pusšimčio žmonių auditoriją?
Troškimai – tai įkvėpimas. Tačiau prisiminkime Naujųjų metų pažadus. Tradiciniu pavyzdžiu tapusi situacija, kai žmogus nusprendžia sportuoti, tačiau po kiek laiko pasiryžimas blėsta, sporto klubas tuštėja.
Bet nebandome parodyti, kad tikslai – beprasmis reikalas. Tikrai ne. Tiesiog vienais atvejais pavyksta tam tikrus veiksmus paversti įpročiu, o kitais atvejais pasiduodama. Beje, atkreipkite dėmesį į savoką „įprotis“. Tai, kaip koordinuojami veiklos procesai, kaip vyksta darbo diena, yra įpročiai. Jie naudingi arba ne. Jeigu naudingi, tai sparčiai einama į priekį.
Tolima ir artima
Turbūt turite klausimą, ką daryti prireikus pastiprinti verslo komunikaciją. Rekomendacija šiuo atveju būtų BlackFlorence. Nestandartinė, prasminga komunikacija – ne iš piršto laužta frazė. Tai uždaviniai, kuriuos įgyvendinant įmonės reikalai gerėja, situacija versle tampa kuo palankesnė. Ir svajonės, kadaise atrodžiusios tokios tolimos, įgauna realų pavidalą.
Parašykite komentarą