Verslas ir buhalterinė apskaita Kaune

buhalterinė apskaita KauneJeigu savo verslą kuriate ir plėtojate Kaune, savaime suprantama, kad jus domina įvairios šiame mieste teikiamos paslaugos įmonėms. Juk jums bus reikalingi tiekėjai, tarpininkai ar pan. Pavyzdžiui, kiekvienai įmonei būtinas buhalteris, tad dažna jų nusprendžia samdyti buhalterines paslaugas teikiančią įmonę. Šiuo požiūriu buhalterinė apskaita Kaune jokių problemų nesudaro – tokių įmonių pasirinkimas didelis. Svarbiausia išsirinkti jums tinkamiausią, kad visuomet būtumėte užtikrinti, jog jūsų buhalterija yra tvarkinga.

Kaip žinia, buhalteriai įmonėje reikalingi tam, kad tiksliai suskaičiuotų tai, ką įmonė uždirbo, ir kad būtų sumokėti visi mokesčiai. Įmonės buhalterija turi būti tvarkoma laikantis galiojančių ir taikomų teisės aktų, tai yra visos buhalterinės operacijos turi būti registruojamos, teisingai skaičiuojami mokesčiai ir darbo užmokestis, laiku teikiamos deklaracijos ir pan. Todėl labai svarbu, kad pasirinktumėte patikimą buhalterines paslaugas teikiančią įmonę, kuri yra kompetentinga ir atsakinga už savo atliekamus darbus. Ir dar labai svarbu, kad paslaugas jums teiktų geranoriškai nusiteikę žmonės, visada pasirengę pagelbėti savo klientams ir operatyviai atsakyti į jiems iškilusius klausimus, o reikiamas ataskaitas sudarytų aiškiai ir suprantamai.

Todėl, rinkdamiesi tokią įmonę, pasidomėkite, kiek metų ši įmonė veikia ir teikia atitinkamas paslaugas. Svarbu ir įmonėje dirbančių specialistų patirtis bei stažas, nes galų gale juk viskas priklauso nuo žmonių. Tad žiūrėkite, kad joje dirbtų patyrę ir savo darbą puikiai išmanantys specialistai. Tokie buhalteriai jums visada paaiškins ir suteiks vertingų patarimų, taip pat patars, kaip taupyti mokesčius, nepažeidžiant taikomų teisės aktų. Būtinai pasiteiraukite, kiek toje įmonėje įdarbinta buhalterių. Jeigu įmonėje dirba tik pora darbuotojų, turėkite omenyje, kad vienam jų išėjus iš darbo, viską turėtų perimti ir atlikti likęs darbuotojas, todėl natūralu, kad jam gali nepavykti tinkamai ir laiku atlikti prisiimtų įsipareigojimų.

Sudarydami sutartį su pasirinkta buhalterine įmone, joje nurodykite nuo kada tiksliai ši įmonė pradės tvarkyti jūsų buhalterinę apskaitą – tai yra nuo kada atsakomybė pereis jiems. Sutartyje tiksliai įvardinkite, kokius darbus turi atlikti samdoma įmonė, o kokius jūs patys, tai svarbu, kad kiekvienos šalies įsipareigojimai būtų aiškiai apibrėžti. Nedviprasmiškai išdėstykite šios įmonės atsakomybę dėl galimos žalos, padarytos vykdant buhalterinę veiklą. Apgalvokite ir sutarties nutraukimo sąlygas, koks turėtų būti įspėjimo dėl nutraukimo terminas, kokios tuo atveju turi būti parengtos ataskaitos ir pan.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *