Skrajučių gamyba – ką daryti, kad lankstinukas būtų patrauklus auditorijai?

lankstinukai 

Skrajučių gamyba – vienas būdų pritraukti auditoriją ir vykdyti sėkmingą komunikaciją. Visgi šiandien, kai reklamoje karaliauja internetas ir skaitmeniniai sprendimai, laimėti su standartiniu lankstinuku būtų sunku. Jei ketinate investuoti į lankstinukų gamybą ir norite, kad šis projektas pasisektų, jūsų planuojamas leidinys turi būti labai gerai apgalvotas. Ką daryti, kad skrajutė būtų patraukli potencialiam vartotojui?

Pradėkite nuo idėjos

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, jei planuojate skrajučių gamybą – aiškiai išgryninti savo idėją. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad verslas nori į skrajutę sudėti kuo daugiau informacijos arba pats nė nežino, ką ja nori pasakyti. Visko vienu kartu neaprėpsite, o auditorija nė nesupras, apie ką jūsų lankstinukas, todėl jis greičiausiai keliaus į šiukšlių dėžę. Jei norite, kad lankstinukų gamyba turėtų konceptą, išsiaiškinkite, koks jūsų tikslas ir kaip galite jo pasiekti. Pavyzdžiui, jei norite skatinti pardavimus, galite siūlyti nuolaidas, lojalumo programas, jei norite didinti žinomumą, pateikite ne sausą informaciją apie save, o kalbėkite apie ta, kokią problemą galite išspręsti žmogui. Jei norite atkreipti į save dėmesį, pagalvokite, kuo jūsų lankstinukas gali būti išskirtinis, kitoks.

Pažinkite tikslinę auditoriją

Skrajutės sėkmė taip pat priklausys nuo to, kaip gerai pažįstate savo auditoriją ir jos poreikius. Jei tai žmogus, kuris yra karjeristas ir neturi laiko skaityti krūvos lankstinukų, mesti jį jam į pašto dėžutę ar siųsti į biurą tolygu savižudybei. Tuomet skrajutė turėtų atkeliauti drauge su jo mėgstamo verslo žurnalo prenumerata, atsidurti konferencijų salėse, kur jis dažnai lankosi ir pan. Jeigu lankstinukas skirtas žmogui, kuris yra pragmatiškas ir iš prekės ženklo tikisi naudos sau, jame neturėtų būti ilgų aprašymų, kokie nuostabūs esate ir kaip pakeisite jo gyvenimą. Turite pasiūlyti praktinį sprendimą, potencialų klientą sudominti konkrečia jam teikiama nauda.

Investuokite į dizainą

Sėkminga skrajučių gamyba neįsivaizduojama be dizaino. Tiesa ta, kad žmonės kasdien gauna ir mato daug įvairių skrajučių, kurios visos praktiškai vienodos. Jei norite atkreipti dėmesį, verčiau sugalvokite naujų, modernių sprendimų ir pasistenkite, kad jūsų skrajutė būtų lengvai skaitoma, vizuali. Nėra nieko blogiau už smulkų, į krūvą sumestą tekstą, kuris net ir pačią įdomiausią informaciją gali padaryti neskaitoma.

 

Ką užrašyti ant vizitinės kortelės?

vizitinės kortelėsVizitinių kortelių gamyba šiais laikais tokia paprasta ir lengva, kad jas pasigaminti gali kiekvienas, turintis priėjimą prie interneto. Užtenka susirasti gamintojų internetinę svetainę ir visas užsakymo pateikimas užtruks labai trumpai – vos keletą minučių. Daugumoje iš šių internetinių puslapių jūs rasite įvairių šablonų pasirinkimą, galėsite juos koreguoti pagal savo skonį (keisti šriftą, spalvas, išdėstymą), o taip pat įkelti ir savo dizainą, jei tokį susikūrėte arba jei jums jį padarė dizaineris.

Tačiau pasirinkus visą vizitinės kortelės išvaizdą, lieka neišpildytas svarbiausias jos klausimas – turinys. Atrodo, čia viskas labai paprasta, juk užtenka užrašyti vardą, telefoną, na gal dar elektroninio pašto adresą. Tačiau neapsiribokite tik pačiais elementariausiais kontaktiniais duomenimis. Jei atstovaujate įmonei, kuri turi internetinę svetainę, parašykite jos adresą – tikėtina, kad vizitinės kortelės gavėjas norės ją peržiūrėti. Taip ne tik stiprinsite savo prekės ženklo žinomumą, bet ir leisite klientams susipažinti su įmonės veikla ir nuveiktais darbais. Nurodykite savo pareigas arba trumpai vienu sakiniu aprašykite kuo įmonė užsiima. Parašykite telefono numerį su šalies kodu, juk gali tekti apsikeisti kontaktais su užsieniečiais.

Kitas labai svarbus aspektas – vizualizacija. Sukurkite savo vizitinę kortelę tokią, kad ją gavęs žmogus įsimintų jus. Galbūt davėte kortelę žmogui, kuris kasdien jų gauna po penkias. Taigi tarp daugumos kontaktų jūs galite tiesiog pasimesti, būti dar vienu lapeliu vizitinių kortelių šūsnyje. Tačiau jei pridėsite akį patraukiančių elementų, ne tik išsiskirsite, bet galėsite ir geriau apibūdinti save. Pavyzdžiui, ant grafikos dizainerio vizitinės kortelės puikiai atrodytų jo paties kurtas nedidelis darbo fragmentas. Įmonės tuo tarpu gali naudoti savo logotipą.

Galų gale, kai užpildysite šabloną visais duomenimis, prieš pradedant vizitinių kortelių gamybą (t.y. pateikiant užsakymą), būtinai perskaitykite viską kelis kartus, kad neliktų klaidų. Geriausia, jei duosite kitam žmogui perskaityti, ar pavadinimuose nėra klaidų, ar teisingai užrašėte telefono numerį. Praleidus nors vieną neatitikimą klientai gali tiesiog su jumis nesusisiekti bandydami prisiskambinti klaidingu telefonu, o galiausiai jums reikės iš naujo spausdinti visą užsakymą.