Skrajučių gamyba – ką daryti, kad lankstinukas būtų patrauklus auditorijai?

lankstinukai 

Skrajučių gamyba – vienas būdų pritraukti auditoriją ir vykdyti sėkmingą komunikaciją. Visgi šiandien, kai reklamoje karaliauja internetas ir skaitmeniniai sprendimai, laimėti su standartiniu lankstinuku būtų sunku. Jei ketinate investuoti į lankstinukų gamybą ir norite, kad šis projektas pasisektų, jūsų planuojamas leidinys turi būti labai gerai apgalvotas. Ką daryti, kad skrajutė būtų patraukli potencialiam vartotojui?

Pradėkite nuo idėjos

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, jei planuojate skrajučių gamybą – aiškiai išgryninti savo idėją. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad verslas nori į skrajutę sudėti kuo daugiau informacijos arba pats nė nežino, ką ja nori pasakyti. Visko vienu kartu neaprėpsite, o auditorija nė nesupras, apie ką jūsų lankstinukas, todėl jis greičiausiai keliaus į šiukšlių dėžę. Jei norite, kad lankstinukų gamyba turėtų konceptą, išsiaiškinkite, koks jūsų tikslas ir kaip galite jo pasiekti. Pavyzdžiui, jei norite skatinti pardavimus, galite siūlyti nuolaidas, lojalumo programas, jei norite didinti žinomumą, pateikite ne sausą informaciją apie save, o kalbėkite apie ta, kokią problemą galite išspręsti žmogui. Jei norite atkreipti į save dėmesį, pagalvokite, kuo jūsų lankstinukas gali būti išskirtinis, kitoks.

Pažinkite tikslinę auditoriją

Skrajutės sėkmė taip pat priklausys nuo to, kaip gerai pažįstate savo auditoriją ir jos poreikius. Jei tai žmogus, kuris yra karjeristas ir neturi laiko skaityti krūvos lankstinukų, mesti jį jam į pašto dėžutę ar siųsti į biurą tolygu savižudybei. Tuomet skrajutė turėtų atkeliauti drauge su jo mėgstamo verslo žurnalo prenumerata, atsidurti konferencijų salėse, kur jis dažnai lankosi ir pan. Jeigu lankstinukas skirtas žmogui, kuris yra pragmatiškas ir iš prekės ženklo tikisi naudos sau, jame neturėtų būti ilgų aprašymų, kokie nuostabūs esate ir kaip pakeisite jo gyvenimą. Turite pasiūlyti praktinį sprendimą, potencialų klientą sudominti konkrečia jam teikiama nauda.

Investuokite į dizainą

Sėkminga skrajučių gamyba neįsivaizduojama be dizaino. Tiesa ta, kad žmonės kasdien gauna ir mato daug įvairių skrajučių, kurios visos praktiškai vienodos. Jei norite atkreipti dėmesį, verčiau sugalvokite naujų, modernių sprendimų ir pasistenkite, kad jūsų skrajutė būtų lengvai skaitoma, vizuali. Nėra nieko blogiau už smulkų, į krūvą sumestą tekstą, kuris net ir pačią įdomiausią informaciją gali padaryti neskaitoma.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *