Didžiulė grafinio dizaino svarba verslui

Kiekvienas verslas nuolatos ieško būdų, kaip galėtų tapti geriau matomas savo tikslinei auditorijai, tokiu būdu padidinant ir pardavimų bei lojalių klientų skaičių. Kuo unikalesni yra verslo pasitelkiami sprendimai kuriant jų grafinį dizainą, tuo lengviau jiems tampa išsiskirti iš minios. Taigi, tam, kad jums būtų lengviau suprasti, kodėl grafinio dizaino darbai yra tokie svarbūs šiuolaikiniam verslui, sudarėme įdomių ir naudingų faktų sąrašą.

Vartotojai vertina vizualiai patrauklų turinį

Atlikti tyrimai parodė, kad vartotojai nebėra linkę naudotis internetiniu tinklalapiu, jei jiems nepatiko tinklalapio išvaizda. Vietoje to jie stengiasi surasti vizualiai patrauklų turinį. Įsivaizduokite, jei jūs prarasite trečdalį visų savo potencialių klientų vien todėl, kad jūsų tinklalapio dizainas bus prastas. Tai yra labai didelis praradimas, atsižvelgiant į tai, kad dažniausiai rinkodarai skirtas biudžetas būna ribotas, o konkurencija rinkoje labai didelė. Todėl niekuomet nereikėtų nuvertinti gero tinklalapio dizaino svarbos ir investuoti į vizualiai patrauklų dizainą.

Vizualai yra esminė reklaminių kampanijų dalis

Atliktos apklausos rodo, kad beveik 61 % marketingo specialistų mano, kad vizualai yra esminė sėkmingų reklaminių kampanijų dalis. Statistika parodė, kad tokie dizaino elementai kaip spalvos ir grafinės detalės padeda vartotojams lengviau įsiminti informaciją ilgesniam laikui. Daugiau dėmesio skiriant grafinėms detalėms, nuotraukoms, išdėstymui ir kitiems vizualams galima lengviau pasiekti savo užsibrėžtus reklaminės kampanijos tikslus.

Nuoseklus dizainas gali padidinti pajamas ir atpažįstamumą

Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad nuoseklus dizaino elementų naudojimas skirtingose erdvėse padeda prekės ženklams padidinti jų generuojamas pajamas ir atpažįstamumą. Lygiai taip pat, kaip nuoseklumas perduodant tikslinei auditorijai tam tikrą norimą žinutę, taip ir nuoseklumas naudojant spalvas, grafinio dizaino detales ir kitus vizualinius elementus vaidina labai svarbų vaidmenį. Vizualinių elementų nuoseklumas taip pat gali būti vadinamas ir prekės ženklo tapatybe, todėl jei norite, kad jūsų prekės ženklas būtų geriau atpažįstamas ir padėtų jums pritraukti daugiau tikslinių vartotojų, galiausiai tampančių klientais, turėtumėte pasirūpinti nuosekliu dizainu.

Vizualai tampa pirmenybe B2B prekės ženklams

Tyrimai rodo, kad daugiau nei 50 % B2B rinkodaros specialistų vizualinius elementus traktuoja kaip pirmenybę. Ir nors iš pirmo žvilgsnio galėtų atrodyti, kad vizualiniai ir grafiniai elementai turėtų būti svarbesni B2C prekės ženklams, pasirodo, jog jei jūsų klientai yra kitos įmonės, grafinis dizainas kaip rinkodaros elementas yra tiesiog būtinas. Todėl labai svarbu skirti pakankamai dėmesio, laiko, jėgų ir investicijų tam, kad jūsų verslo populiarinimo ir pardavimų didinimo procese būtų pasitelkiami vartotojų akiai patrauklūs ir paveikūs grafiniai elementai.

B2B rinkodaros specialistai dievina infografikus

Nustatyta, kad net 65 % B2B rinkodaros specialistų naudoja infografikus. Puikiai sukurti infografikai yra labai svarbūs elementai vizualinio turinio strategijos įgyvendinimo procese. Tiek B2C, tiek ir B2B įmonės turėtų į savo rinkodaros strategiją įtraukti ir labai kokybiškus vizualus, o infografikai tokiu atveju tampa ypač veiksminga priemone. Tokiu būdu vartotojai jiems pristatomą informaciją įsisavina ir įsimena lengviau bei greičiau.

Originalus grafinis dizainas veikia geriau

Atlikti tyrimai rodo, kad originalus grafinis dizainas veikia kur kas geriau ir padeda pritraukti didesnį srautą. Nėra jokios abejonės, kad gražus grafinis dizainas yra patrauklesnes vartotojų akiai ir nulemia teigiamas emocijas. Taigi, nepaisant to, kaip jūsų įmonė planuoja iliustruoti pagrindinę informaciją, jūsų grafinio dizaino profesionalumas gali tiesiogiai paveikti ir rezultatus.

Logotipų kūrimas – rimtas reikalas

logotipų kūrimas

Logotipų kūrimas yra gana rimtas amatas. Ši veikla reikalauja gilių verslo valdymo žinių. Kodėl ne visi dizaineriai sugeba sukurti profesionalius logotipus? Jie arčiau meno, nei verslo – štai pagrindinė priežastis.

Logotipai ir verslas

Kuo gi tai susiję? Pirmiausia, dauguma logotipų kuriama verslo įmonėms. Mažesnė dalis – prekės ženklai arba logotipai ne pelno siekiančioms organizacijoms. Grubiai vertinant, bent 90 proc. logotipų yra skirti komercijai. Dėl to svarbu turėti šiokį tokį suvokimą apie verslą ir jo principus.

  • Verslas siekia parduoti ir iš to uždirbti. Be jokios sąžinės graužaties.
  • Verslas tikisi kuo greitesnės grąžos, todėl nėra laiko laukti, kol žmonės pamėgs logotipą – jis turi būti „žavingas“ iš karto.
  • Verslas yra lankstus ir prisitaiko prie besikeičiančios aplinkos. Taip plūgų gamykla tapo garsiausiu pasaulyje sodo prekių gamintoja. Dėl šios priežasties logotipas gali keistis kas keleri metai.
  • Logotipas turi būti naudojamas pačiose įvairiausios reklamos priemonėse – TV, lauko reklamoje, žiniasklaidoje, internete. Dėl to jis turi gerai atrodyti visur. Kurdami tik internetui skirtus logotipus dizaineriai daro meškos paslaugą užsakovams.

Logotipų atnaujinimas

Dažnai dizaineriai sulaukia keistų prašymų. Vienas jų – senojo logotipo atnaujinimas. Taip, reikia paimti senąjį logotipą ir įpūsti jam naujos gyvybės. Tai itin aktualu daugiau nei 10 metų dirbančioms įmonėms. Prieš dešimtmetį nebuvo išmaniųjų telefonų, o ir internetu naudojosi tik kas trečias… Dabar situacija yra visiškai kitokia, ir logotipas turi prisitaikyti prie tos kartos, kuri užaugo su išmaniosiomis technologijomis.

Logotipo kūrimas ir atnaujinimas yra du skirtingi darbai. Kartais paprasčiau yra sukurti naują, nei atnaujinti seną, todėl nuvertinti atnaujinimo paslaugos tikrai nevertėtų. Tai reikalauja itin daug žinių ir patirties, nes tik profesionalus dizaineris sugebės tinkamai logotipą atšviežinti.

Rinkos tyrimas

Norint sukurti tinkamą logotipą, reikia atlikti rinkos tyrimą. Pavyzdys labai paprastas. Yra tekstų rašymo paslauga. Kadangi tai rašymas, dauguma tokių įmonių logotipų yra susiję su pieštuku, plunksna ar kitu rašikliu. Tik viena bėda – niekas dabar ranka neberašo, tad daugelis rašytojų nebesinaudoja kaligrafijai skirtomis priemonės – jie rašo kompiuterio klaviatūra. Kai kurie iš viso tekstą diktuoja, o paskui jį tik suredaguoja. Kad sukurtum šiuolaikišką logotipą, reikia įsigilinti į bet kurio verslo specifiką. Daugelis įmonių užsiima ne visiškai tuo, kuo įsivaizduojame. Pavyzdžiui, McDonanls stiprybė – nekilnojamo turto vystymas. Su mėsainiais tai susiję tik iš dalies. Pagrindinis McDonalds darbas yra rasti vietą restoranui, kur būtų didžiausi žmonių srautai. Visa kita atliekama pagal garantuoto pelno franšizę.