Į klausimą, užsiimti tam tikru verslu realiai ar vykdyti tai internetu, daugelis rado aukso vertės atsakymą – derinti vieną, ar kitą. Išsinuomavus patalpas strategiškai geroje vietoje, belieka „atsikraustyti” į patrauklią internetinę svetainę. Pagrindinis iš slypinčių niuansų – internetinių parduotuvių nuoma ar kūrimas?
Ką reiškia viena ir kita sąvokos? Išsinuomoti internetinę parduotuvę:
- tam tikra prekybinio pobūdžio internetinė svetainė (visiems įprastas vaizdas: „apie parduotuvę”, „prekių krepšelis”, „apmokėjimas” „pristatymas” ir panašiai);
- verslininkas, norintis savo gaminius (paslaugas) pardavinėti virtualiai, atsineša tam tikrą viziją: kiek prekių turės, į kokias jas kategorijas skirstys ir panašiai. Paminėtina, jog didelių iliuzijų turėti nereikia – svetainės šablonas, nuomos atveju, pagal kliento poreikius yra koreguojamas minimaliai;
- internetinės svetainės kūrėjas – savininkas būsimam „nuomininkui” pristato sandorio sąlygas, išklauso pageidavimus, jei yra galimybė, leidžia išsirinkti iš prieinamų šablonų.
- El. parduotuvės nuoma patraukli tuo, jog veikla „įsivažiuoja” vos po keleto dienų nuo sutarties sudarymo.
Internetinės parduotuvės kūrimas ir pastarosios įsigijimas:
- kur kas ilgiau vykstantis procesas;
- brangesnis finansine prasme (priklausomai nuo užsakovo reikalavimų, sumos gali būti skaičiuojamos dešimtimis bei šimtais tūkstančių)
- išsiskiria unikalumu, kuris taip pat gali būti kelių „lygių” – pradedant standartinias šablonais ir baigiant kažkuo TOKIU (aišku, tai nulemia ir kainą, ir darbų trukmę).
Elektroninių parduotuvių nuoma – puiki galimybė turintiems tam tikrą verslo idėją, norintiems išbandyti jos paklausą rinkoje bei neketinantiems išleisti tam didelių sumų arba tiesiog neturintiems stulbinančio biudžeto. Visgi, neretai galima išgirsti šią paslaugą kritikuojančiųjų argumentus. Vienas iš tokių – matematika. Imama mėnesinis nuomos ir gatavo „gaminio” įsigijimo kaina, išskiriamas taškas, ties kuriu nuomotis jau nebeapsimoka… Suprantama, jei žmogus yra įsitikinęs, kad dirbs „ilgai ir laimingai”, jam neabejotinai siūloma įsigyti unikalią svetainę prekybai ir dirbti ties jos tobulinimu. Tačiau smulkiosios „žuvelės”, nežinačios mėnesį ar metus dirbs, turėtų apsistoti ties nuomos galimybe: veiklos pradžioje geriau dirbti ties marketingu, rūpintis prekių gausa bei kokybe – net itin išskirtinio dizaino, tačiau siūlanti vos porą gaminių kataloge, parduotuvė nesulauks laukiamo pelno.
Dar vienas teiginys: internetinių parduotuvių nuoma yra gana pigi, tad galbūt už tokią kainą įsigyjamas nieko vertas produktas? Konkurencija šioje nišoje tikrai didelė, tad paslaugos teikėjams reikia kovoti dėl kiekvieno kliento, atnešančio tuos kelis litus: jei ir pavyks „iškišti” š…, klientas, porą mėnesių nesulaukęs jokios naudos, išeis kitur. Ir turėkis tą savo svetainę. Dėl šios priežasties siūlomos kokybiškos paslaugos, į nuomos kainą įeina nemokamos konsultacijos, kartais ir reklama, prieinamos ir SEO paslaugos – žodžiu, viskas, ko reikia įsibėgėti internetinei prekybai.
Parašykite komentarą