5 knygos, kurias turi perskaityti kiekvienas verslininkas

verslo knygosDažnai tenka girdėti kaip knygos internetu pakeičia žmonių gyvenimus, priverčia pradėti naujas idėjas, įgyvendinti svajones. Vis dažniau ir verslą pradedantys ar jį vystantys ir siekiantys nuolat tobulėti verslininkai taip pat vadovaujasi kažkieno išsakytomis mintimis, papasakotomis sėkmės istorijomis, išdėstytais pavadinimais. Štai Jums penketas knygų, kurias patariama perskaityti kiekvienam verslininkui. 

Jim Collins and Morton T. Hansen „Great by choice: uncertainty, chaos and luck — why some thrive despite them all” (2011 m). Panašiai kaip įvairios sėkmės knygos internetu ir vadovėliai, taip ir ši knyga skirta verslą pradedantiems ir idėjų turintiems žmonėms. Ši knyga padės atsakyti į klausimus, kaip ir kodėl kai kurios kompanijos sugeba išsilaikyti rinkos viršuje nepaisant įvairių ribinių situacijų ir chaoso rinkoje. Šioje knygoje rasite nemažai patarimų, kaip išsisukti ir krizių bei kaip pasinaudoti, atrodo, visiškai nepalankiomis situacijomis.

Darrell Huff “How to Lie With Statistics” (1954 m). Daugelio šalių verslininkų pamėgta, o dažnai ir verslo vadovėlių ar net Biblija vadinama knyga, padedanti išlaikyti orumą ir gerą poziciją versle. Tai knyga, pasakojanti, kaip verslininkai, politikai ir žiniasklaidos atstovai geba manipuliuoti „tiesos” sąvoka ir pakreipti ją savo linkme. Tai puiki knyga, atverianti akis ir padedanti suprasti ne tik kolegų melą, bet ir paslėpti savo mintis, kurių nenorite atskleisti partneriams bei konkurentams. Ši knyga veikia kaip puikus ginklas ne tik versle, bet ir gyvenime.

Sylvia LaFair “Don’t Bring It to Work” (2009 m). Tai psichologinio pobūdžio knyga, kuri pravers bet kokioje grandyje dirbančiam verslininkui. Tai puiki patarimų knyga ne tik vadovui, bet ir žemiausioje grandyje esančiam darbuotojui. Norint pasiekti, kad įmonėje darbas vyktų sklandžiai ir visi darbuotojai būtų patenkinti, svarbu sukurti tinkamą ir jų lūkesčius pateisinančią atmosfera. Ši knyga papasakos, kaip padėti adaptuotis užsidariusiems žmonėms, kaip atpažinti tam tikrus darbuotojų tipus ir pastūmėti juos sėkmingo darbo link.

Josh Kaufman „The personal MBA: a world class business education in a single volume” (2011 m). Josh Kaufmano knyga, kurioje pateikiamos 226 praktinės taisyklės, kaip pasiekti sėkmės versle, ko gero, yra viena iš pagrindinių knygų, padedančių pradėti ir nuolat išsilaikyti versle. Tokio pobūdžio knygos internetu atsirado iš išpopuliarėjo Amerikoje, o šiandien jos jau geidžiamos įvairiose pasaulio šalyse. Šioje knygoje rasite atsakymus ne tik apie produktų kūrimą, bet ir rinkodaros taisykles, verslo vertybes ar net personalo valdymą.

Daniel H. Pink „Drive: the surprising truth about what motivates us” (2010 m). Ši knyga paprastai ir aiškiai paneigia kai kurių verslininkų teigiamą stereotipą, jog pinigai yra geriausia motyvacija darbuotojui. Šioje knygoje autorius pateikia kitokius motyvacijos apibrėžimus ir sukuria naują požiūrį į motyvaciją. Knygoje siūlomos originalios ir darbuotojų psichologija pagrįstos motyvacinės idėjos darbuotojams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *