SEO paslaugos – pranašumas konkurencinėje kovoje

Šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairių prekių bei paslaugų, verslo subjektai kaip įmanydami stengiasi užimti kuo tvirtesnes bei aukštesnes pozicijas rinkoje, išsiskirti iš analogiškas ar alternatyvias paslaugas siūlančių konkurentų. O atsižvelgiant į tai, kad daugelis gyvenimo bei darbo sričių keliasi į virtualią erdvę, tai aktyviausia konkurencinė kova vyksta būtent internete.

Vienas iš svarbių aspektų, kuris padeda didinti klientų ratą, yra būtent žinomumas bei matomumas internete. Todėl ne paslaptis, kokią svarbią vietą šiuo atveju užima paieškų sistemos. Tikrai bene visi verslo subjektai siekia užimti aukščiausias pozicijas paieškos sistemoje tam, kad vartotojas, ieškantis pagal raktinius žodžius, pirmiausia pamatytų jų siūlomus gaminius ar paslaugas. Tačiau kadangi prekybininkų yra itin daug, tai į paieškos aukščiausias pozicijas patenka tik keli. Būtent čia ir atsiskleidžia, kokios reikšmingos yra SEO paslaugos.

SEO paslaugos ypatingą populiarumą įgavo per kelerius pastaruosius metus, nes anksčiau tai buvo daugiau informacinių technologijų specialistų vartojamas terminas. Dabar jau daugelis žino, kuo naudingos SEO paslaugos. Pati didžiausia SEO paslaugų nauda yra ta, kad tiek verslo subjektas, tiek fizinis asmuo, pasinaudojęs šiomis paslaugomis, itin sėkmingai gali tapti paieškos sistemų lyderiu! Tai didelis pranašumas prieš konkurentus, kadangi įmonė ar asmuo, pasinaudojęs profesionaliomis SEO paslaugomis, paieškos sistemoje atsidurs aukštesnėse pozicijose, bus pamatomas ženkliai greičiau, negu ta įmonė ar asmuo, kuris SEO paslaugomis nepasinaudojo. Žinoma, yra asmenų, manančių, kad interneto svetainė yra reikalinga tam, kad tiesiog ją turėti. Kai kuriems atrodo, jog tai bene vienas iš būtiniausių aspektų, kadangi kai kai kurie verslo subjektai, dar neturėdami geros informacijos, kurią reikia dėti į svetainę, susikuria internetinį puslapį ir jau džiaugiasi, kad jį turi. Bet kokias iš jo nauda? Ką duoda toks puslapis? Juk jis nebus randamas pagal raktažodžius. Taigi, tikslinga investuoti į savo matomumą bei žinomumą, o tam puikiai tinka SEO paslaugos.

Esminiai SEO paslaugų tikslai yra du:

1) pagal dažniausiai naudojamus bei naudingiausius raktinius žodžius iškelti optimizuojamą svetainę į aukščiausias (TOP10) paieškos sistemos pozicijas;

2) tikslinius lankytojus nukreipti į optimizuojamos svetainės puslapius, kuriuose įmonė ar asmuo siūlo savo prekes ar paslaugas.

Taigi, matyti, jog SEO paslaugos padeda ne tik didinti matomumą bei žinomumą, pritraukti kuo daugiau suinteresuotų auditorijų, tačiau yra orientuotos ir į kiekvieno verslo subjekto pagrindinį siekį – didinti pardavimus. O vienu svarbiausių SEO pranašumų yra tai, kad ši reklamos forma yra ne trumpalaikė, o orientuota į ilgalaikiškumą, nes teiks naudą tol, kol veiks optimizuotas puslapis.

Yra nustatyta, jog ieškantieji tam tikrų prekių ar paslaugų, dažniausiai pasirenka tas, kurios yra pirmame paieškos rezultatų puslapyje, t. y. TOP10. Tai, kad įmonė ar asmuo atsidurtų TOP dešimtuke, užtikrina SEO optimizacija.

SEO optimizacija skiriama į vidinę ir išorinę. Kaip jau galima suprasti iš pavadinimo, vidinė SEO optimizacija apima tinklapio pertvarkymo darbus. Kuomet atliekama vidinė SEO optimizacija, periodiškai atliekamos SEO analizės bei stebimi pokyčiai. Dažniausiai vidinė SEO optimizacija ir yra atliekama būtent tam, kad svetainė būtų kuo lengviau randama paieškos sistemose. Vidiniam optimizavimui priskiriamas ir svetainės turinys, kuriame tinkamai naudojami parinkti raktiniai žodžiai, kadangi reikia pripažinti, kad paieškos sistemos randa turinį.

Išorinė SEO optimizacija apima nuorodų tinklo kūrimą visame internete, t. y. kuriamas nuorodų į optimizuojamą tinklapį tinklas. Svarbu tai, kad išorinė SEO optimizacija suderinta su vidine SEO optimizacija padeda pasiekti pačių efektyviausių rezultatų!

 

Google reklama

Naujųjų technologijų amžiuje vienas iš pagrindinių komunikacijos kanalų tampa internetas. Vis dažniau girdima ir minima Google reklama, kuri reikalinga tam, kad bet kuris internetinės svetainės savininkas galėtų išlikti pastebimas internetinėje Google paieškos platybėje.

Akivaizdu, jog atsiradus galimybei bendrauti su asmenimis, esančiais už tūkstančių kilometrų, taip pats atsirado ir internetinio marketingo galimybė. Tokios sąlygos leidžia plėstis verslo industrijoms, pavieniams asmenims kurti internetinį verslą nerizikuojant ir į tai neinvestuojant didelių kąštų.

Žvelgiant į tai, jog vidutiniškai kiekvienam socialiai išsivysčiusios šalies gyventojui tenka po kompiuterį ir yra galimybė naudotis internetu, savaime suprantama, jog netgi ir bet kuriam verslo kūrėjui (kuris turi internetinę svetainę) pradeda atsirasti didelė tarpusavio konkurencija. O tam, kad kiekvienas verslo plėtotojas turėtų galimybę plėstis ir investicija į verslą nebūtų nuostolinga, verta investuoti ir pasinaudoti Google reklama. Tokia marketingo galimybė galingoje paieškos sistemoje leidžia išlikti pastebimiems bei nuolatos dominuoti savo srityje ir išlikti top pozicijose Google paieškos sistemoje.

Atsiradus interaktyviam bendravimui, keičiasi žmonių įpročiai, vartotojai tampa inoringi, jiems svarbi ne aktuali, o jiems įdomi informacija bei kur ir kaip ji pateikiama. Esant gausiam informacijos srautui, neįmanoma vartotojui viskuo domėtis, todėl savaime aišku, jog jie patys padeda atsirinkti tai, kas jiems svarbiausia, įdomiausia ir aktualiausia. Vartotojai naudojasi tais informaciniais srautais, kurie jiems labiausiai prieinami ir lengviausiai pasiekiami. Tyrimai ir realūs pavyzdžiai įrodo, jog vienas iš populiariausių informacijos sklaidos kanalų yra internetas. O didžiausias interneto vartotojų skaičius naudojasi Google paieška. Savaime suprantama, jog internetinių puslapių savininkai turėtų susimastyti, kaip nepražūti paieškos platybėse. Šiais interneto laikais nėra kitos išeitis – jeigu internetinis puslapis yra įmonės veidas, tai tas veidas turi būti pastebimas ir paieškos sistemoje. Konkurencija didėja, o vartotojų inoringumas taip pat auga. Todėl Google reklama gali būti pagrindinė pagalba norint išsilaikyti ir nukonkuruoti kitas įmones.