Žyma: CRM

  • CRM – neatsiejama šiuolaikinės įmonės dalis

    Klientų apskaitos ir valdymo programų yra tikrai nemažai. Kai pasirinkimas toks didelis ir aktyviai sprendžiama, kurią CRM pasirinkti, reiktų pasigilinti, kas tai yra ir kokius privalumus duoda kiekvienai įmonei. Primityvi ir sudėtinga CRM CRM (angl. Customer Resource Management)  gali būti labai primityvi. Iš esmės darbo knyga, kur kiekvienai dienai skiriamos keliolika eilučių su pažymėtu laiku,…

    Toliau>>>

  • Verslo valdymo sistemos nauda

    Ar esate girdėję apie efektyvias verslo valdymo sistemas, kurios padeda kaupti ir segmentuoti informaciją, planuoti laiką ir darbus bei pagerinti vidinius darbo procesus? Tai įvairios programos, kurios suteikia galimybę kiekvienam verslui sklandžiau vykdyti savo veiklą. Kiekvienas sektorius yra suskirstomas į etapus. Šie leidžia matyti visą darbo struktūra, trikdžius ir stipriąsias verslo vietas. Šios sistemos apima…

    Toliau>>>