Žyma: biurai

  • Ofiso pasirinkimas: kas svarbiau už kainą ir kvadratus?

    Ofiso pasirinkimas: kas svarbiau už kainą ir kvadratus?

    Kai prieš trejus metus mūsų nedidelė IT kompanija pradėjo ieškoti naujo ofiso, kolega Tomas juokavo: „Pagrindinis kriterijus – kad tilptų stalas ir kėdė, ir kaina nebūtų kaip už butą centre.“ Skambėjo logiškai, nes startuoliams kiekvienas euras yra svarbus, o kvadratinių metrų kiekis nėra svarbus prioritetas. Bet po pusmečio naujame ofise supratau, kad buvome ne visai…

    Toliau>>>

  • Kam naudojama medicininė knygelė?

    Daugelis dirbančių ar darbo ieškančių asmenų žino, kad prireiks medicininės knygelės. Šis dokumentas nurodo asmens sveikatos būklę ir patvirtina jų darbingumo lygį. Nors kai kurie žmonės mano, kad medicininė knygelė yra tik eilinis biurokratinis dokumentas, tai nėra tiesa – reguliarūs sveikatos patikrinimai, kurių išvados yra įrašomos į šias knygeles, padeda užtikrinti darbuotojų fizinę gerovę ir…

    Toliau>>>

  • Komercinių patalpų nuoma Vilniaus senamiestyje – aktualu pradedantiems veiklą

    Norintiems sostinėje pradėti savo veiklą, pavyzdžiui, mažmeninėje prekyboje,  bet bijantiems dėl jo ateities – nebūtina iš karto įsigyti komercines patalpas. Yra puiki alternatyva – komercinių patalpų nuoma Vilniaus senamiestyje. Šiuo metu tokios rūšies patalpų sostinės senamiestyje kaip niekada daug ir įvairių, o jų nuoma smarkiai atpigo. Šiame straipsnyje įvardinsime kodėl verta nuomotis minėtas patalpas  ir…

    Toliau>>>