Tikriausiai, labiausiai klestinčios įmonės Lietuvoje yra susijusios su informacinėmis technologijomis, bankai, transporto sektorius. Pastarasis itin plečiasi bei tobulėja, kiekvienais metais kuriami nauji projektai, kuriuose minimi nauji tranzitiniai keliai, naujos geležinkelio jungtys su kitomis šalimis. Tokia logistikos plėtra yra palanki mūsų šaliai, kadangi padidėtų ne tik importas bei eksportas. Daugiau krovinių būtų išvežta į kitas šalis, tad ir ekonomika vienareikšmiškai didėtų. Bet kokia logistikos įmone yra pasiruošusi permainoms, o tai pastebi užsienio investuotojai, todėl finansuoja tas transporto kompanijas, kurios yra pasiryžusios tam.
Logistikos įmone tobulėja, kadangi konkurencija šioje srityje yra beprotiška. Todėl prie tradicinių paslaugų yra pridedamos papildomos paslaugos, padedančios klientams sutaupyti pinigus bei laiką. Tarkim jei seniau buvo teikiamos tarptautinio pervežimo paslaugos be muitininko tarpininko paslaugos, tai dabar ši paslauga taip yra įtraukta. Taip pat yra ir su perkraustymo paslaugomis. Didelės logistikos kompanijos turi dabar savo sektorių, kurio darbuotojus pasisamdžius galima persikraustyti iš vienos vietos į kitą.
Taip pat, bet kokia logistikos įmone neturi ADR sertifikato leidžiančio vežti pavojingus krovinius. Tad transporto logistikos kompanijos dabar perka specialius vilkikus, kurie sugeba gabenti pavojingus krovinius. Kadangi tokie kroviniai yra brangesni, tad logistikos kompanijos gali papildomai užsidirbti vežant tokius krovinius. Galiausiai, negalima pamiršti ir to, kad logistikos kompanijos tiesiog palengvina klientų darbą, nes vietoje suteikia markiravimo paslaugas. O tai reiškia, kad klientui papildomai nereikia pirkti paslaugos kitoje įmonėje, kad kroviniai būtų specialiai bei profesionaliai sužymėti, viskas yra padaroma vienoje įmonėje.
Nemažai paslaugų siūlančios įmonės klientams atrodo patikimos, tačiau reikia rinktis tik tokią logistikos įmonę, kuri išties turėtų patirties tose srityse, kur siūlo savo paslaugas. Jeigu įmonė skelbiasi galinti pervežti pavojingus krovinius, tuomet įsitikinkite, kad vairuotojas bei pati įmonę turi tokią teisę bei transporto priemones ir teisėtai gali vežti šiuos krovinius. Kadangi atsakomybė krenta ne vien ant vežėjo bei logistikos kompanijos, bet ir ant pačio kliento. O kaip daugelis žino, logistikos srityje, ypač gabenant tarptautinius krovinius, baudos yra didžiulės. Juk nei viena įmonė nenori prarasti savo pinigų bei krovinio. Tad pasirūpinkite, kad bet kokia logistikos įmone būtų patikimas partneris jūsų versle.
Parašykite komentarą