Kaip pramogų pramonės veikia recesijos metu

Šaltinis: https://pixabay.com/photos/analysis-banking-broker-business-4937349/

Visame pasaulyje išplitus koronaviruso pandemijai, sustojo visas pasaulis. Daugelyje šalių buvo uždaryta daugybė įmonių, o net ir po to, kai draudimas atslūgo, daugelis įmonių buvo uždarytos arba iš dalies atnaujino savo veiklą. Esant tokiai padėčiai, pramogų, kaip ir visų kitų verslų, ateitis lieka niūri. Norėdama išgyventi šiais sunkiais laikais, pramogų pramonė neturi kitos išeities, kaip tik keistis.

Štai keli dalykai kurie pasikeitė per COVID-19 pandemiją:

Keitimasis iš gyvo ryšio į Online

Pramogų verslo įmonės pamažu bando pakeisti savo strategiją šiais krizės laikais. Pavyzdžiui, vėlyvojo vakaro televizijos laidų vedėjai vietoj filmavimo aikštelių pradėjo dirbti iš savo gyvenamųjų kambarių. Daugeliu atvejų žmonės pritarė šiems pokyčiams, nes vedėjai tapo panašūs į tikrus žmones, su kuriais žiūrovai gali užmegzti ryšį. Panašiai yra ir su dainininkais. Jie tiesiogiai transliuoja savo pasirodymus namų studijoje socialinėje žiniasklaidoje ir parduoda savo muziką interneto platformose, tokiose kaip „Spotify”, „Apple Music”, „Pandora”, „Bandcamp” ir daugelyje kitų. Iš tiesų, poveikis auditorijai nėra toks pats, tačiau pandemija nepaliko žmonėms kitos išeities. Be to, kadangi viskas vyksta internetu, tokių pasirodymų kainos yra mažesnės, o tai galima laikyti tokių pasirodymų privalumu. Be to, kai kuriems žmonėms patinka tai, kad, norėdami dalyvauti tokiuose šou, jie neturi apsirengti ir išeiti iš namų, o gali visapusiškai pramogauti patogiai įsitaisę namuose. Žinoma ir daugelis pramoginių žaidimų svetainių, kaip ši, gavo gerą šansą pritraukti daugiau azarto mėgstančių žmonių, ir pasiūlyti unikalią patirtį internetu. Statymai taip pat niekur nepradingo su e. sportu.

Nauja norma

Po pirmųjų draudimų pradėjus veikti įmonėms, žmonėms reikėjo prisitaikyti prie naujos įprastos situacijos, kad sumažėtų ligos plitimo rizika, susijusi su kasdiene veikla. Įmonės įgyvendino visuotinę kaukių politiką. Vakarieniauti pradėta tik lauke. Laukimo kambariai tapo praeitimi. Norint nueiti į sporto salę, reikia rezervuoti staliuką. Daugelyje vietovių buvo visiškai uždrausta organizuoti didelius susibūrimus ir renginius.

Vartotojai ieško naujų būdų palengvinti gyvenimą

Dabar daug daugiau žmonių klausosi tinklalaidžių ir audioknygų, žiūri tiesiogines sporto transliacijas ir internetinius vaizdo įrašus bei žaidžia vaizdo žaidimus.

Įžymybės eina ten, kur yra jų gerbėjai:

Įžymybės žino, kad žmonės jų klausosi ir seka juos įvairiose socialinėse platformose. Daugelis jų pradėjo transliuoti tinklalaides, kad pradžiugintų savo gerbėjus ir paskatintų juos laikytis įstatymų. Ypač daug dėmesio skiriama „TikTok“, nes įžymybės bendrauja su savo auditorija. Tinklalaidės padeda įžymybėms palaikyti ryšį, o žiūrovams – gauti informacijos ir daugybę valandų pramogų iš mėgstamų įžymybių.

COVID-19 taip pat pakėlė naujovių ir dalyvavimo kartelę.

Jau nebeužtenka skleisti turinį ir tikėtis, kad vartotojai ateis. Norėdama neatsilikti, pramonė turi būti lankstesnė ir tenkinti padidėjusia fanų bendruomenė. Galiausiai geriausiai seksis tiems, kurie priartins vartotojus prie turinio ir įžymybių ir (arba) įtakingų asmenų ir darys tai aktyvesniais būdais.

Teigiamas požiūris į technologijas

Prieš epidemiją kai kurios įmonės net nežinojo kas yra internetas, ir viska darydavo gyvai. Dabar kompanijoms reikėjo greitu tempu keltis į interneto pasaulį kur gali suteikti tas pačias paslaugas kurias teikė gyvai.

Tai tik keletas būdų, kaip COVID-19 pakeitė mus kaip visuomenę. Žinoma, yra ir neigiamų dalykų, tačiau yra ir keletas teigiamų. Kai viskas bus baigta, pasaulis grįš į naująją normalią padėtį, tačiau keli iš šių dalykų išliks ir ateityje ir pakeis žmonių požiūrį į technologijas ir internetą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *