Būdas, kuriuo restoranas reklamuojasi klientams, apima ne tik prašmatnius ženklus ir patrauklias reklamas. Ne mažiau svarbus ir pasirinktas restoranų įrengimas. Jei norite, kad klientai jūsų įstaigą laikytų patogia, patogia ir svetinga, turėtumėte vengti šių įprastų restorano dizaino klaidų.
Netvarkinga svečių priėmimo zona
Restoranų įrengimas susijęs ir su tuo, kaip bus paruošta svečių priėmimo zona ir baldinės medžiagos. Turbūt sutiksite, kad pirmas įspūdis, kurį klientai susidaro, yra būtent ši zona. Ji turėtų būti patogioje vietoje arti priekinių durų arba priekiniame fojė. Idealiu atveju ji yra be netvarkos ir chaoso. Ši erdvė turėtų signalizuoti klientams, kad esate pasirengęs sėdėti ir nedelsiant pradėti juos aptarnauti. Tai darytumėte gerai, jei savo šeimininkams lieptumėte palikti asmeninius daiktus restorano gale savo spintelėse arba darbuotojų zonoje.
Prastas apšvietimas
Įrengimas bei baldinės medžiagos yra neatsiejami ir nuo tinkamo šviesos parinkimo. Pritemdytas ar kietas apšvietimas daugeliui neabejotinai yra problema. Niekas nenori stengtis skaityti meniu ar pamatyti, kas yra jų lėkštėje. Sukurkite daugiasluoksnį šviesos efektą naudodami natūralią langų šviesą ir šviestuvus. Tobulas ryškumas yra pakankamai šviesos, kad būtų galima skaityti meniu. Nepamirškite vengti aštraus apšvietimo, kuris sukuria šešėlius, todėl galvokite apie švelnų, romantišką apšvietimą.
Prastos kokybės kilimas
Dažna situacija – gražus restorano įrengimas, skoningai suprojektuota vieta, gerai parinktos baldinės medžiagos, tačiau bendrą įspūdį sugadina pigūs, pasenę, dėmėti kilimai… Grindys yra tokios pat svarbios kaip ir sienos, todėl rinkitės kilimą, kuris yra toks pat gražus kaip ir visa kita vieta. Geriausias pasirinkimas yra neutralus kilimas, atitinkantis jūsų motyvą.
Netinkamai sudarytas restorano patalpų planas
Svarbus šiuolaikinis elementas, su kuriuo susijęs restoranų įrengimas, reikalauja, kad restoranų savininkai savo įstaigoms naudotų atvirų aukštų planus. Pavyzdžiui, aukštų planuose, kuriuose yra per arti vienas kito esantys stalai ir sėdynės, klientams, šeimininkams ir serveriams gali būti sunku naršyti. Tuo pačiu metu norite vengti stalų ir kėdžių statyti taip toli vienas nuo kito, kad klientai jaustųsi išstumti ir nesusiję su likusia užkandine. Vietoj to galite naudoti kabinų ir stalų derinį, kuris yra patogiai išdėstytas palei sienas, arti baro arba tinkamai išdėstytas atvirose vietose. Taip visi galės vaikščioti po restoraną neatsitrenkdami į baldus ir vienas kitą.
Parašykite komentarą