Straipsnio pavadinimas aiškus – prekyba internetu yra populiari, o antklodės – viena iš produkcijos rūšių. Kodėl ieškant antklodės naudojamasi internetu? Priežastys žemiau.
- Pirkti internetu žmonės jau priprato. Ir tai tikrai svari priežastis, kodėl ieškant patalynės nusprendžiama jungti kompiuterį. Anksčiau apsipirkimas internetu buvo naujovė (natūralu – kiekvienas naujas dalykas yra naujovė, šis tas nepažįstamo). O dabar nemažai daliai vartotojų tai įprasta.
- Žmonės skaičiuoja. O tai reiškia, kad lyginama, kur koks produktas kiek kainuoja. Patalynė internetu siūloma pigiau ir tai yra didelis stimulas įsigyti būtent čia, o ne kur kitur. Juk norint antklodės už patrauklią kainą, apsipirkimas internetu dažnai pasirodo kaip geriausias variantas.
- Stinga laiko. Kasdien dirbama ir dirbama, tad laisvo laiko beveik nelieka. Ir dar į parduotuvę reikia… Jei trūksta laiko, bet būtina ką nors įsigyti, vėlgi pagalbos ranką tiesia internetas. Jei elektroninė parduotuvė sukurta apgalvotai, tai antklodės joje siūlomos itin patogiai, o patogumas susijęs su laiko taupymu – kiekvienas pirkėjas greitai randa norimų prekių ir lengvai jas užsisako.
- Greitas interneto ryšys. Didelėje Lietuvos teritorijos dalyje veikia neprastas, greitas interneto ryšys. 4G standartas nuteikia gana gerai, nes puslapiai kraunami be delsimo, ryšio sparta ne tik teorinė, bet ir praktinė. O kuo spartesnis internetas, tuo maloniau pasižvalgyti po internetines parduotuves.
- Gausybė produkcijos yra dar viena priežastis, kodėl vartotojai perka elektroninėse parduotuvėse. Kartais siūloma rinktis iš daugybės skirtingų prekių – iš tokio kiekio, koks nesiūlomas įprastose fizinėse parduotuvėse.
- Atsakingai dirbančios elektroninės parduotuvės pelno pirkėjų pasitikėjimą, tad išpopuliarėjus virtualiai prekybai vis lengviau ir lengviau atrasti patikimus pardavėjus ir įsigyti ne katę maiše, o tai, ką galima apibūdinti kaip kokybę.
- Verslas konkuruoja, pirkėjai matuoja naudą. Kadangi parduotuvių internete yra ne viena, natūraliai vyksta konkurencija. Ir tad konkurencijos mechanizmas yra pozityvi žinia vartotojams. Jei ta pati antklodė vienoje parduotuvėje trigubai brangesnė nei kitoje, tai kažin ar atsiras pirkėjų.
- Parduotuvės tobulinamos. Ne mažiau svarbus ir šis punktas. Vartotojų lūkesčiai kyla, tad parduotuvėms tenka pasistengti. Nepakanka pasiūlyti vieną pristatymo būdą, nepakanka ir atmestino interneto svetainės dizaino. Į viską turi būti atsižvelgta, privalus visapusiškai patrauklus variantas, nes pirkėjai nelinkę veltis į didelius kompromisus.
- Noras išbandyti ką nors naujo. Kad ir kaip išpopuliarėjusi elektroninė prekyba, kai kurie dar nebandę jos privalumų. Arba bandę, bet, pavyzdžiui, internetu niekad nėra pirkę būtent antklodės. Taigi, norisi įsitikinti, ar tikrai viskas taip puiku.
- Akcijų stebėjimas. Žinote, kuo dar šaunus pirkimas internetu? Ogi tuo, kad čia paprasčiau sekti akcijas. Galima netgi naujienlaiškius užsiprenumeruoti – taip žinios apie nuolaidas sklinda dar greičiau.
Štai visas dešimtukas pliusų. Sakytume, solidus dešimtukas. Tai dar ne viskas, bet ir šių argumentų pakanka norint atskleisti virtualaus pirkimo esmę ir naudą.
Parašykite komentarą