3 priežastys, dėl kurių internetinė prekyba „nušluosto nosį“ fizinėms parduotuvėms

Užuot dejavus, jog para turi TIK 24 valandas, derėtų atlikti „reviziją“ savo dienotvarkėje. Patikėkite, nustebtumėte pamatę, kiek bereikalingų darbų iš šios galima išbraukti! O kitus – pakeisti kur kas efektyvesnėmis alternatyvomis. Vienas tokių pavyzdžių – apsipirkinėjimas. Mėgstate jūs tai ar ne, bent jau maisto produktų atsargomis apsirūpinti yra būtina. Tačiau ar kada nors pagalvojote, jog  toks, iš pažiūros nekaltas darbas, atima tiek daug brangaus jūsų laiko, kurį galėtumėte skirti kur kas naudingesnei, prasmingesnei veiklai? Išeitis šiuo atveju tikrai yra. Tai – maisto produktai internetu. Analogišką paslaugą teikia daug prekybininkų. Vienas jų – eastanbul.lt. Idealus variantas ne tik besiruošiantiems šeimą pradžiuginti egzotišku patiekalu, bet ir norintiems tiesiog papildyti maisto bei kitų produktų atsargas.

Jei dar neišbandėte šios alternatyvos (tiesa, žinant, kokiomis karantino sąlygomis šiuo metu gyvename, tuo patikėti sunku), apžvelgsime pagrindinius privalumus, kuriais, be laiko taupymo, dar pasižymi maisto produktai internetu.

Lengva rasti geriausią kainos pasiūlymą. Lakstyti iš vienos fizinės parduotuvės į kitą turbūt nesinori, tuo tarpu, naudojantis internetinio apsipirkimo galimybe, tai padaryti iš tiesų paprasta. Užtenka vos kelis kartus spustelėti pelės klavišą ir jūs – jau kitoje parduotuvėje. Aišku, radus reikiamą prekę pigiau kitoje parduotuvėje, neskubėkite šios užsisakyti. Įvertinkite galutinę pirkinių krepšelio kainą bei kitus niuansus, pavyzdžiui, prekių pristatymo kainą, terminą ir panašiai.

Galima produktais apsirūpinti ne tik save. Karantino laikotarpiu internetinės prekybos maisto produktais mastai gerokai išaugo. Žmonės būtiniausius daiktus užsisakinėja ne tik sau, bet ir tėvams ar kitiems vyresnio amžiaus žmonėms, kurie to savarankiškai atlikti nesugeba. Tiesa, gyvenant provincijoje, kartais susiduriama su pristatymo problema. Tokiu atveju turite skirti daugiau laiko paieškai pardavėjo, pristatančio prekes visoje šalies teritorijoje.

Darbo ir…malonumo suderinimas. Pomėgį lankytis rūbų ar avalynės parduotuvėje dar galima suprasti, tačiau sunku patikėti, jog yra žmonių, kuriems patinka stovėti ilgoje eilėje dėl vieno pieno pakelio ar kovoti dėl paskutinės bananų kekės. Menkas malonumas. Tuo tarpu internetinį apsipirkimą, jei tik to pageidaujama, galima paversti visai malonia veikla. Gali užtekti tiesiog kavos puodelio!

 

Kokie patiekalai turėtų būti jūsų restorane?

Lietuvoje yra daugybė restoranų, kavinių, picerijų ir visokių kitokių barų, barelių ar šiaip greito maisto įstaigų. Tačiau pakapsčius giliau, daugelis iš jų savo meniu yra sudarę atmestinai naudodami kažkokias keistas tendencijas ir maistą ruošia ganėtinai prastai. Todėl žengus į tokį verslą, pirmiausia reikia, kad būtų teisingai pasirinkti receptai, o iš jų gausis skanūs patiekalai jūsų klientams. 

restoranas

Jeigu jūs esate naujokas tokiame versle, visada stenkitės sudarinėti kuo paprastesnį meniu. Tikriausiai jūs neišgalėsite pasisamdyti gero virtuvės šefo, kuris gamintų prabangius užsienio patiekalus. Todėl receptai turėtų būti pasirinkti paprasti – tarkim lietuviška virtuvė. Ją daugelis virėjų pažįsta gerai, todėl patiekalai bus paruošti pakankamai gerai ir lankytojų nenuvils. Antra tokiems patiekalams neprireiks jokių „stebuklingų“ prieskonių, kurie kainuoja brangiai. Ir jūsų „prastas“ virėjas jų nešvaistys be reikalo. Jeigu patiekalai bus lengvai paruošiami jums nereikės samdyti ir daugybės žmonių, vienas virėjas sugebės viska puikiai suvaldyti.

Kartas nuo karto pamaišykite savo receptų įvairovę, nors tai ir lietuviški patiekalai, bet vis tiek galite juos maišyti tarpusavyje. Kartais kokį patiekalą išimkite iš meniu ir įdėkite kažką naujo. Kad pastoviai užsukantiems klientams galėtumėte pasakyti – štai patiekalas jums, kurį galite išbandyti. Taip pastovūs klientai užsuks išbandyti vis kažką naujo.

Žinoma, lietuviški patiekalai labai paprastas patarimas ir skanių receptų žino daugybė virtuvės šefų. Todėl konkurencija su tokia virtuve bus labai sudėtinga kiekviename Lietuvos mieste ar net miestelyje. Todėl, prieš pradėdami daryti būtinai išnagrinėti savo konkurentų meniu ir žiūrėkite ką jie daro blogai. Galite pasiūlyti tuos pačius patiekalus, kurie pas juos yra populiarūs tačiau nėra skanūs. Šioks toks recepto pakeitimas gali atskleisti patiekalo naują skonį ir jūs sulauksite daugybės klientų iš konkurentų, nes pas jus tas pats patiekalas yra skanesnis.

Kainos nustatymas yra labai didelė gudrybė su kuria yra lengva prašauti pradžioje. Daugybė restoranų ir kavinių nusistato pradžioje mažesnes kainas, tačiau jas palaipsniui kelia aukštyn. Tai yra didžiulė klaida, kuri atbaido pastovius klientus. Nenusipiginkite savęs pradžioje, geriau kainas laikykite aukštesnes, prie kurių klientai bus pratę ir taikykite nuolaidas pastoviems klientams. Palaipsniui keliamos kainos erzina klientus ir jie stengiasi ieškoti kažko naujo.

Sudarinėdami savo patiekalų meniu nepamirškite pasirinkti gražaus ir minimalistinio dizaino, kuris neerzintų klientų. Stenkitės naudoti gražias nuotraukas šalia kiekvieno patiekalo. Galite visus patiekalus pavadinti labai gražiai, su tam tikrais pavadinimais, kad jie būtų įsimenami. Būtinai parašykite kas įeina į recepto sudėtį ir jos nekeiskite. Žmonės nemėgsta staigmenų, jeigu užsisakė patiekalą. Atminkite, kad tik apie gerus restoranus sklinda kalbos ir užsuka klientai. Neatbaidykite jų pačioje pradžioje ir jūsų verslas suklestės. Stenkitės būti pats geriausias, kame galite, o ne kame norite. Kartais konkurencija yra tiesiog per didelė, kad nugalėti. Todėl užimkite nišą, kurią galite įveikti be didelių pastangų.