Individualios veiklos pažyma tinkama atsakingiems asmenims

individualios veiklos pažymaViena įmonė mažesnė, kita didesnė. Skiriasi veiklos specifika. Apskritai verslo pasaulis labai įvairus. Na, o individualios veiklos pažyma gerokai priartina prie to verslo pasaulio.

Priežasčių, kodėl nusprendžiama imtis kokios nors ekonominės veiklos, būna visokių. Kartais tiesiog trūksta pinigų, kai kuriais atvejais netenkina darbo sąlygos, kai kada galvoje kirba daugybė minčių ir norisi jas įgyvendinti. Individualios veiklos pažyma nieko nekainuoja ir atveria daug galimybių, todėl vertintina itin teigiamai.

Suprantama, kad ne visais atvejais pakanka individualios veiklos. Tad ne veltui kuriamos ir mažosios bendrijos, uždarosios akcinės bendrovės. Tačiau tais atvejais, kai individuali veikla pagal pažymą yra galimas variantas, verta pasidžiaugti. Kodėl? Nes palyginti paprasta verslo rūšis, kaip minėta, atveria galimybių, be to, skatina tobulėti.

Individualios veiklos pažyma ir tobulėjimas? Tikrai taip, ši sąsaja visiškai logiška. Juk vien tai, kad nestovima vietoje, kad ko nors siekiama ir dirbama, yra pozityvu. O jei savarankiškai dirbate netrumpą laikotarpį, tikriausiai jaučiatės įgavę daugiau patirties. Pavyzdžiui, vienaip bendraujama su klientais tik pradėjus veiklą, kitoks bendravimas vėliau. Savo srityje įsitvirtinate, gebate profesionaliau reaguoti ir pateikti aiškesnius atsakymus, veikiausiai atrandate daugiau dėmesio vertų sprendimų ir užtikrinčiau argumentuojate savo nuomonę.

Kiekvienas užsakymas – taip pat tobulėjimas. Tai, kad tampa aktuali individualios veiklos pažyma, reiškia, jog turite vienokių ar kitokių žinių ir norite iš jų užsidirbti. Tačiau žinių panaudojimas neprimena idealaus modelio, nėra „sausas“. Kuo daugiau užsakymų, tuo įvairesnė darbų specifika ir vis daugiau naujų, papildomų įgūdžių.

Individuali veikla – atsakomybė. Jei į darbą žiūrima atmestinai, jei kas nors daroma nenuoširdžiai, tuomet visas procesas pernelyg chaotiškas, sunku ir susigaudyti, kurie darbai pradėti, kuriuos reikia pristatyti ir t. t. Pirmiausia tai yra atsakomybė sau. Kitaip tariant, asmeninis atsakingumas. Kai susitariama su savimi, kai išlaikoma disciplina, paslaugų teikimas yra sklandus. O klientai tai vertina. Tačiau šios mintys nereiškia, kad svarbiausias vaidmuo tenka skubumui. Iš pradžių kokybė, tik tada sparta.

Tai, kad dirbama individualiai, patinka žmonėms, nenorintiems būti įspraustiems į rėmus. Puiku, yra daugiau kūrybinės laisvės, tačiau kartu sunkiau tinkamai susidėlioti planus, o kartais ir apskritai prisiversti imtis užsakymų. Arba trūksta įkvėpimo.

Belieka palinkėti, kad įkvėpimo netrūktų ir kad individualios veiklos pažyma atneštų naudos.

 

 

 

 

Kaip greitai įsteigti UAB?

UAB steigimasNorite įsteigti UAB, tačiau labai bijote pradėti dėl biurokratijos kiekio? Taip… Iš pirmo žvilgsnio tai labai gąsdinti. Kadangi Lietuvoje įmonių steigimas nėra paprastas. Juolab, reikia išmanyti labai daug detalių. Įsteigti UAB bus kur kas paprasčiau, jeigu steigimo metu bendradarbiausite su profesionalais, kurie yra pasiruošę atsakyti Jums į visus iškilusius klausimus, sutvarkyti dokumentus ir patarti, kaip galima sutaupyti.

Pateikime kelis paprastus patarimus, kurie padės greičiau įgyvendinti savo svajonę ir judėti link verslo realizacijos.

  • Nepamirškite, kad šiuo metu daugelį dokumentų galima susitvarkyti internetu. Tai greitas ir paprastas būdas išvrngti didelių eilių. Žinoma, tvarkant internetu reikia žinoti ką ir kaip daryti, kadangi Jums niekas nepaaiškins, kaip kad atėjus į centrą. Taigi, įvertinkite savo žinias. Arba paprasčiausiai pasisamdykite įmonę, kurios darbuotojai Jums padės pagaliau įgyvendinti savo idėją ir įsteigti UAB.
  • Neskubėkite atsidaryti banko sąskaitos. Daugelis bankų kovoja, kad būtent jų paslaugomis naudotųsi jaunieji verslininkai. Jeigu neturite laiko naršyti internete ir skaityti pasiūlymų – paprasčiausiai nueikite į banką. Dar geriau – į kelis skirtingus bankus. Konsultantas Jums papasakos apie galimybes ir pasirinkęs patį geriausią pasiūlymą Jums paprasčiau pasirinksite su kuriuo banku verčiausia bendradarbiauti.
  • Įvertinkite, kokia verslo forma Jums labiausiai tinka. Lietuvoje ypač populiarus UAB. Tačiau verta atsižvelgti į pliusus ir lengvatas, kurios siūlomos ne tik UAB, tačiau ir IĮ arba MB steigime.
  • Įsteigti UAB nėra labai brangu, kadangi dokumentacijos įteisinimas pigus. Tačiau reikia nepamiršti, kad norint ją įsteigti privalu turėti ir pradinį kapitalą. Jeigu Jūsų galimybės yra ribotos – tokiu atveju pasirinkite kitą įmonės steigimo formą. Būtent tą, kuri yra labiau priimtina dėl mokesčių ir rizikos.
  • Dokumentų ruošimas yra vienas sudėtingiausių žingsnių. Nesvarbu, kokio tipo įmonę norite įsteigti – tvarkyti dokumentus reikės. Geriausia kreiptis į į tokias paslaugas teikiančias įmones. Sutaupysite ne tik labai daug laiko, tačiau ir pastangų bei jėgų, kurias geriau skirti verslo idėjos plėtojimui.
  • Steigdami įmonę jau turite žiūrėti kelis žingsnius į priekį. Įvertinkite, kokie bus tolimesni Jūsų žingsneliai: kokia reklama labiausiai tinka, koks pavadinimas geriausiai atspindėtų Jūsų įmonės veiklą, kokie darbuotojai labiausiai tiktų. Tai Jūsų įmonės pagrindas. Geras verslininkas yra tas, kuris mato toliau nei visi kiti.
  • Būtinai įvertinkite visas tikimybes. Daugelis pradedančiųjų verslininkų būna labai optimistiškai nusiteikę ir kai nesiseka – ateina panika. Svarbiausia nebijoti, kadangi niekas netapo geru verslininku per naktį. Vienos dienos idėjos yra labai retos ir į rankas pakliūna labai retam. Geras verslininkas yra tas, kuris labai daug dirba ir turi puikią komandą.

Įsteigti UAB nėra sunku, tik reikia išmanyti labai daug detalių. Kuo daugiau jų įvertinsite – tuo drąsiau žengsite savo pirmuosius žingsnius nuosavo verslo link. O kada yra geriausias laikas? Dabar.

 

Trys svarbiausi įmonės pardavimo etapai

imones pardavimasLikimui pakoregavus planus arba Jums nusprendus po ilgų metų darbo išeiti užtarnautų atostogų – įmonės pardavimas tampa vieninteliu būdu įgyvendinti savo tikslus. Tačiau pardavimas vyks sklandžiai tik tinkamai pasiruošus trims proceso etapams.

Buhalterijos sutvarkymas

Imones pardavimas gali vykti sklandžiai ir gali vykti komplikuotai. Dažniausiai tai priklauso nuo to kaip tvarkoma verslo buhalterinė apskaita. Juk imones pardavimas su skolomis bus kitaip vertinamas, nei pelningai veikiančios.

Stebėtinai dažnai teigiama, kad ką tik įsteigtos įmonės buhalterija yra niekai. Tiesą pasakius,

nauju uab pardavimas yra dar sudėtingesnis nei jau veikiančių kurį laiką. Nors buhalterija joms ne mažiau svarbi, nei veikiančioms.

Pirkėjų paieška

Labai dažnai parduodamos įmonės nežinant kaip surasti pirkėjų ir ką tiems pirkėjams galima pasiūlyti. Tada sandoris neįvyksta arba įvyksta ne taip, kaip tikėjotės.

Reikia pasiruošti pardavimui. Šiame etape būtinai pasikonsultuokite arba pradėkite bendradarbiauti su specialistais, t.y. bendrovėmis, kurioms imones pardavimas yra duona kasdieninė. Taip laimėsite ne tik laiko, tačiau ir galėsite tikėtis gauti geriausią kainos pasiūlymą. Ekspertai visuomet įvertins Jūsų idėjos ir įdirbio tikslią piniginę išraišką, o pardavimo metu galės ją maksimaliai padidinti.

Pačios populiariausios yra parduodamos uab. Be to svarbu išsiaiškinti ar norime sandorį patvirtinti greitai ir kokybiškai, ar geriau užtrukti ilgiau, bet žygiuoti užtikrintai. Tarkim, naujai isteigtu imoniu pardavimas visuomet yra greitesnis negu ilgai veikiančių.

Sąlygų derinimas

Dar konsultuodamiesi su specialistais turėkite omenyje sąlygas, kuriomis norite perleisti įmonės valdymą. Nesvarbu domina imoniu pardavimas vilniuje, uab pardavimas klaipedoje ar imoniu pardavimas kaune, su konsultanto pagalba gausite šimtu procentu didžiausią naudą.

Specialistas gali pasiūlyti ne tik solidžią pardavimo sumą, bet ir galimybę likti akcininku, turinčiu dalį įmonės akcijų. Taip pat buvęs savininkas turi galimybę dirbti įmonėje kaip samdomas darbuotojas. Galimas ir trečias scenarijus, kuomet bendrovės savininkas palaipsniui gauna išmokas, o ne visą pluoštą grynųjų vienu metu.

Imones pardavimas apima ir tokias sąlygas nuo kada yra formaliai perleidžiamas įmonės savininkas, vadovas. Taip pat imones pardavimas gali tapti kito verslo dalimi. Tokios jungtuvės dažniausiai yra pelningiausias pasirinkimas.

Kodėl lyderystės mokymai gali padėti jūsų verslui?

Vadovų apmokymai Norite, kad jūsų verslas pasiektų naujas aukštumas ir galėtumėte džiaugtis maksimaliu darbo našumu ir nuolatiniu jūsų darbuotojų tobulėjimu? Dabar visa tai yra ranka pasiekiama – tereikia domėtis  tuo, ką jums gali pasiūlyti kokybiški vadovų apmokymai. Versle daug kas priklauso nuo to, kaip jūs mąstote – turbūt patys pastebėjote, kad tie verslininkai, kurie nuolat žiūri tik į trumpalaikę naudą, retai kada išlaiko savo verslą, arba jis tiesiog būna nepakankamai stabilus. Taigi, jeigu jūsų tikslai yra šiek tiek kitokie ir jūs iš tiesų norite kokybiško verslo, kuris visuomet turėtų tvirtą pagrindą ir stabilumą, taip lyderystės mokymai yra tas dalykas, kurio jums reikia. Jeigu anksčiau nėra tekę ten dalyvauti, tuomet jums verta skaityti toliau, kadangi mes trumpai pristatysime, kas ten vyksta ir ko galima išmokti.

Prieš tai norėtume paminėti, kad vadovų apmokymai toli gražu nėra tik kažkokia teorinė ir sausa medžiaga – tai įvairūs praktiniai užsiėmimai ir praktiniai patarimai, padėsiantys jums geriau kontroliuoti situaciją savo darbe. Turėti tinkamus vadovo įgūdžius yra taip pat svarbu, kaip geras buhalterinis partneris arba tinkamai atliktas SEO jūsų tinklapyje. Visi šie dalykai yra svarbūs, o su tinkamu mąstymu galima pasiekti daugiausiai. Taigi, ko galite išmokti per lyderystės mokymus?

  • Kaip atkreipti dėmesį į pavaldinio ypatumus ir atrasti būdą jį priversti efektyviausiai dirbti? Koks individualus vadovavimo stilius labiausiai tinka jums pagal asmenybę? Ko iš jūsų tikisi pavaldiniai ar partneriai? Kaip turėtumėte auginti savo įmonę, kokiu būdu turėtumėte motyvuoti savo pavaldinius?
  • Kaip atrasti svarbiausias lyderio savybes? Kaip rasti lyderio mąstymą, kuris leistų jums būti visuomet vienu žingsneliu priekyje? Kaip numatyti galimas problemas ir jų sprendimus, kurie padėtų įmonei visuomet veikti stabiliai?
  • Kokius tikslus turi nusistatyti įmonės lyderis – per kiek laiko tuos tikslus reikia įgyvendinti? Kokiems pagrindiniams darbams reikia skirti daugiausiai laiko lyderiui? Kokiems darbams vadovo protas yra geriausias?
  • Darna ir geras įmonės klimatas. Kaip sukurti tokią darbo aplinką, kur jūs ir įmonės pavaldiniai geriausiai suprastumėte vienas kitą, kaip pasiekti maksimalią toleranciją, susikalbėjimą, darną? Kaip tarpusavyje turėtų bendrauti pavaldiniai, padaliniai, partneriai, sponsoriai? Koks yra vadovo vaidmuo kuriant įmonės vidinį klimatą?
  • Kaip pritaikyti „couchingą“ jūsų situacijoje? Kuo skiriasi ugdantysis vadovavimas nuo kitų vadovavimo teorijų? Kaip tinkamai mokyti ir įvertinti kompetencijas bei atrasti teigiamus pokyčius? Kaip vadovui išmokti valdyti pokyčius ir tobulėti asmeniškai? Kaip sudaryti tinkamą vadovo kompetencijų planą, kaip sudaryti saviugdos planą?

Kaip matote, vadovų apmokymuose yra aptariama visa gausybė svarbių dalykų, kurie padės jūsų verslui rasti kelią į sėkmę. Be jokios abejonės, sėkmingas verslas susideda iš daugybės nedidelių, tačiau vienodai svarbių dalelių ir aspektų, todėl apie viską reikia pagalvoti. Net jeigu jau esate patyręs vadovas, tokiame seminare galite atrasti kažką naujo sau ir kitiems ir taip pritaikyti savo įmonėje, kad darbo našumas pasiektų maksimumą, o atmosfera darbo aplinkoje būtų darnesnė nei buvo bet kada iki šiol.

Viskas, ką Jums reikia žinoti apie bendrovės įstatinio kapitalo didinimą

buhalterinės paslaugos VilniujeAkcinės bendrovės pradinis kapitalas pradžioje minimaliai turi siekti 50 000 eurų. Suma gana didelė, tačiau nusprendus atidaryti AB – nėra kito kelio. Ilgainiui įstatinio kapitalo didinimas galimas.

Įmonės kapitalas gali būti didinamas šiais būdais:

  1. Akcininkų arba kitų asmenų įnašas. Kiekvienas akcininkas, kurių AB gali siekti net 249, gali bet kada nuspręsti kiek padidinti kapitalą įnešdamas tam tikrą pinigų sumą.
  2. Bendrovės lėšų koregavimas. Sukaupus lėšų rezerve iš jų gali būti didinamas AB kapitalas. Iš pinigų galima sukurti naujas akcijas ir jas parduoti arba padidinti jau esamų akcijų vertę. Bet kuriuo atveju įstatinio kapitalo didinimas ženkliai pagerins įmonės padėtį bei padidins akcijų pelną.

Kapitalo didinimo procedūra

Nusprendus padidinti įmonės kapitalą – reikia pasikonsultuoti su buhalteriais. Buhalterinės paslaugos Vilniuje atliekamos profesionalų, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir tuo pačiu strategijas galinčias padidinti įmonės pelną. Buhalteriui pritarus kapitalas didinamas šiais etapais.

  • Akcininkai turi pritarti, kad įstatinio kapitalo didinimas yra reikalingas. Taigi pirmiausia šaukiamas susirinkimas, kurio metu aptariamas šis klausimas.
  • Nusprendus, kad kapitalas didinimas – Juridinių asmenų centrui per 10 dienų nuo sprendimo priėmimo reikia pateikti dokumentus.
  • Parengiami nauji įstatai, kurie yra suderinami su galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais.
  • Sekančio žingsnio metu apmokamos akcijos, kurių vertė didėja priklausomai nuo įnešto kapitalo.
  • Dokumentus reikia nešti pas notarą, kuris patvirtina, kad viskas yra legalu ir teisinga.
  • Galiausiai, patvirtinti dokumentai nešami į Juridinių asmenų centrą, kur jie tampa galiojančiais.

Štai taip gana paprastai įstatinio kapitalo didinimas vyksta Lietuvoje. Nepamirškite, kad kai kurios paslaugos, kaip kad notaro, gali būti atliekamos ir internetu, taigi pavyks sutaupyti gana daug laiko.

**

Norint, kad procesas būtų atliekamas tvarkingai ir neliktų jokių nesklandumų – rekomenduojame procesą įgyvendinti kartu su asmeniniais buhalteriais, kurie išmano įstatymus ir žino, ar konkreti bendrovė turėtų didinti akcininkų skaičių arba akcijų brangumą.

Įmonių steigimo pradžiamokslis jauniesiems verslininkams

įmonių steigimasIšties didelė dalis jaunų žmonių svajoja apie savo nuosavą verslą, tačiau įmonių steigimas iš pirmo žvilgsnio atrodo painus ir sudėtingas procesas, ypač tada, jei su juo tenka susidurti pirmą kartą. Taigi, natūraliai kyla klausimas, nuo ko pradėti?

Norint realizuoti savo verslo idėją, pirmiausia būtina įregistruoti įmonę, tą galima padaryti dviem būdais – notarų biure arba internetu. Be abejo, įmonių steigimas internetu yra pigesnis ir greitesnis būdas užregistruoti naują įmonę. Pasak ekspertų, trumpiausias laikotarpis, per kurį galima įsteigti įmonę, yra keturios darbo dienos. Tiesa, tokiu atveju paprastai būna naudojami pavyzdiniai įmonės steigimo dokumentai, kurie jauniesiems verslininkams atstoja paruoštukę. Kita vertus, vertėtų atminti, kad įmonių steigimas internetu, priešingai nei notaras, negali suteikti išties naudingų patarimų, kurie yra ypač aktualūs savo verslą nusprendusiems pradėti būsimiesiems verslininkams. Visgi, šiuo atveju, kai įmonė steigiama notarų biure, visų dokumentų sutvarkymo laikas priklausys nuo to, kaip greitai notaras galės patvirtinti jam pateiktus dokumentus. Vertėtų atkreipti dėmesį ir į tai, kad įmonės steigimas užtrunka ir tais atvejais, kai ją steigia keletas asmenų. Taigi, ką daryti, kai norisi įmonę įsteigti greičiau ir dar gauti visus atsakymus į iškilusius klausimus? Visada galima keptis į įmones, kurios specializuojasi kitų įmonių steigime. Šios įmonės ne tik viską sutvarko už būsimąjį verslininką, bet ir negaili naudingų patarimų sklandžiam verslo startui.

Pasak specialistų, jaunieji verslininkai dažniausiai steigia mažąsias bendrijas arba uždarąsias akcines bendroves. Renkantis pastarąjį variantą, būtina atminti, kad reikės į būsimosios įmonės banko sąskaitą įnešti minimalų įstatinį kapitalą, kuris šiuo metu yra 2.5 tūkst. eurų.  Tai padarius, bankas pateikia atitinkamą pažymą, be kurios negalėtų vykti tolimesni įmonės steigimo darbai.  Kiti įmonės steigimui būtini dokumentai – steigimo sutartis, įmonės įstatai, kurie apibrėžia įmonės tikslus, jos valdymo organus, jų kompetencijas ir pan., steigiamojo akcininkų susirinkimo protokolas, kuriuos patvirtinami valdymo organų nariai.

Didžiausia problema, su kuria susiduria jaunieji verslininkai, – tai įmonės registracijos adresas. Tad būtina susirasti patalpas ir gauti jų savininko sutikimą, jei išsirinktos patalpos yra įkeistos, tokiu atveju prireiks kreditoriaus sutikimo, kad pasirinktose patalpose galėtų įsikurti įmonė.

Viskas atrodo labai painu? Įmonių steigimas bus gerokai paprastesnis, jei šį darbą patikėsite profesionalams, kurie sutvarkys visus reikalingus dokumentus ir atliks kitus būtinus darbus už jus. Tuo tarpu, jūs savo mintis galėsite sutelkti į sėkmingo verslo planą ir jo įgyvendinimą.

 

 

Įmonių steigimas – kurią verslo formą pasirinkti?

įmonių steigimasTai turėtų būti pirmasis klausimas visiems, kas nori steigti verslą. Ir užduodamas jis turi būti ne kam kitam, o finansiniam konsultantui (tai platesnė sąvoka, nei apskaitininkas ar buhalteris). Taigi, klauskite drąsiai… Įmonių steigimas – atsakingas žingsnis, tad prieš jį žengdami surinkite kuo daugiau informacijos.

Noriu pradėti verslą. Kokią verslo formą man pasirinkti? Kuri labiausiai man tinka?

Atsakome į jūsų klausimus. Aiškiai ir paprastai.

Pamąstykite apie ateitį. Kas su jūsų verslu bus po metų, dviejų, po penkerių?.. Ar vis dirbsite vienas, su šeima, o gal turėsite 50 samdomų darbuotojų?

Jei planuojate ir ateityje dirbti vienas, nes esate amatininkas, savo srities profesionalas, gal jums pakaks individualios veiklos pagal pažymą? Kam steigti įmonę, jei manote, jog galite dirbti vienas? Reikia socialinių garantijų? Tada rekomenduojame IĮ – Individualią Įmonę. Mokėsite visus mokesčius SODRAI, pelno mokestį, jei pelnas bus didelis, galėsite mokėti PVM. Problema – galėsite dirbti tik pats arba šeimos nariai. Norėsite plėstis – reikės steigti kitą įmonę.

Jei planuojate dirbti su bendraminčiais ir šeimos nariais nedideliame bet dinamiškame versle, rekomenduojame MB – Mažąją Bendriją. Jei jums dar nesukako 29-eri, dirbate pirmus metus, SODROS mokesčių nereikės mokėti vienerius metus. Pelną galėsite išsimokėti kas mėnesį, o nariai savo įnašą į MB gali padaryti ir ne finansine išraiška. Tai patraukli verslo forma pradedančiajam verslui, kuris nėra garantuotas dėl ateities. Nereikia įstatinio kapitalo, o atsakomybė – MB turtu, taigi nesėkmės atveju asmeniškai nenukentėsite, kaip IĮ savininkai.

Jei planuojate rimtą verslą su neribotomis plėtros galimybėmis, teks ieškoti 2500 eurų įstatiniam kapitalui. UAB – uždaroji akcinė bendrovė – tai verslo forma kaip tik jums. Mokesčiai įprastiniai, buhalterinė apskaita – nesudėtinga ir nebrangi. Svarbiausia, neribotos plėtros galimybės. Tiesa, pelną išsimokėti galėsite tik kartą per metus dividendų pavidalu po to, kai susimokėsite 15% pelno mokestį, kuris galioja visoms verslo formoms išskyrus individualią veiklą.

Įmonių steigimas dabar gana nesudėtingas procesas, kai šalia stove profesionalus steigėjas, todėl rekomenduojame kreiptis į tokį, o ne bandyti pačiam. Užtruksite daug laiko, padaryti galite ir esminių klaidų su dokumentais, kurias taisyti jau reikės už didelius pinigus.

Įmonių steigimas atliekamas internetu, tad reikia pasirūpinti elektroniniu parašu. Visa kita – tik kelių dienų reikalas. Tai steigiame verslą?..

Vokietija traukia verslininkus darbui

GERMANYLietuvoje jau daug metų iš užsienio kapitalo kuriamos įvairios tarptautinės įmonės ir korporacijos. Maža šalis su verslui gana patogia mokesčių sistema ir pigia darbo jėga tampa puikia vieta įgyvendinti savo verslo planus. Tačiau neretai ne tik užsienio investuotojams, tačiau ir vietos verslininkams tenka iškeliauti į darbo vizitus, pasitarimus, konferencijas ir kitus verslo susitikimus. Geras verslo susitikimas gali lemti itin našius darbo rezultatus ir praskaidrinti įmonės ateities viziją. Vokietija vis dažniau tampa vieta verslininkams susitikti ir aptarti svarbius klausimus. Ne tik Lietuvoje, bet ir pačioje Vokietijoje kuriamos įmonės, kurios teikia savo paslaugas atvykusiems verslininkams. Tai reiškia, kad tuo užsiimantys žmonės gali pasirūpinti Jūsų patogiu ir produktyviu vizitu į šią šalį.

Keliavimo klausimai

Ne retai atvykus net ir į tokią netolimą šalį kaip Vokietija, kyla pagrindinis organizacinis klausimas – keliavimas. Dažnai užsienyje sunku susigaudyti ne tik kur važiuoti, bet ir kaip patogiai ir greitai nukeliauti į norimą vietą. Todėl verslo klientams siūloma paslauga – asmeninis vairuotojas. Tai žmogus, kuris Jus pasitiks Jums išlipus iš lėktuvo ir palydės Jums į reikiamą vietą. Be kita ko, jei Jūsų vizitas truks ilgiau nei dieną, šis žmogus mielai pasitarnaus Jums visos viešnagės metu, o prieš išvykstant Jus pristatys į oro uostą. Taip ne tik sutaupote laiko klaidžiodami po nepažįstamas vietas, bet kartu ir pasirūpinate savo sveikata, nes galite atsipalaiduoti ir nusiraminti tarp vizitų ir susirinkimų.

Darbo organizavimas

Vokietija – puiki vieta susitikti verslo partneriams. Ieškote, kas galėtų pasirūpinti Jūsų susitikimų organizaciniais klausimais? O gal organizuojate tarptautinių partnerių konferenciją ir norite atsikratyti organizavimo naštos? Tuo gali pasirūpinti šioje sferoje dirbantys žmonės ir puikiai išmanantys Vokietijos rinką. Jums tereikia pateikti savo užsakymą, o atvykus į šalį jau viskas bus suplanuota ir užsakyta.

Apgyvendinimas ir pramogos

Jei galvojate, kad verslo išvykose ir komandiruotėse skirtas laikas naudojamas tik darbui – tikrai klystate. Juk visuomet smagu net ir darbo reikalais išvykus į naują vietą pasidomėti šios šalies kultūra bei gyvenimu. Kad galėtumėte išnaudoti savo darbo laiką produktyviai, Vokietijoje Jums agentūra ar įmonė parūpins apgyvendinimą pagal Jūsų pageidavimus. Nusprendę po darbo atsipūsti taip pat galėsite pasitikėti konsultuojančiais ar net ekskursijas organizuojančiais žmonėmis, kurie per trumpą laiką parodys kuo įmanoma daugiau skirtingų šalies veidų.