Kas per procesas yra renginių organizavimas ir ką privalo atlikti renginių organizatorius?

renginių vedėjaiNa pirmiausiai tai, ką reikėtų pabrėžti kalbant apie renginių organizavimą, tai kad tai yra gana ilgas, daug darbo reikalaujantis procesas. Nes renginių organizatorius turi, galbūt net neturi, o privalo pasirūpinti įvairiomis detalėmis, pradedant renginių vedėjais, muzikantais, fotografais, įvairiomis renginio programomis ir baigiant dekoro detalėmis. Visi šie aspektai yra gana svarbūs kalbant apie renginių organizavimą, nes šventės sekmė nepriklauso nuo to, kokie renginių vedėjai užiima svečius per šventę. Renginio sekmė priklauso nuo vakarėlio svečių nuotaikos, o juk nuotaika susideda iš to, kaip praėjo vakaras, ar buvo smagu, ar per vakarėlį žmonės skaniai pavalgė, ar nebuvo nesusipratimų ir pan.

Kalbant apie nesusipratimus, tai taip jų apstu visur, nėra vakarėlio be nesusipratimų, o tokį vakarėlį galėtumėm pavadinti tobulu, tačiau tobulų nėra, tai nuo seno byloja liaudies išmintis. Bet vis tiek, visi žmonės norintys surengti šventę ar vakarėlį siekia tobulybės, todėl į pagalbą pasitelkia renginių organizatorius, kurie jiems pagelbsti, ir leidžia pasimėgauti švente. Šventės rengėjams svarbiausia pateikti savo norus ir į tai atsižvelgus renginių organizatorius surengia šventę. Juk renginių organizatoriams svarbiausia yra laimingi klientai. Tad nuo ko viskas prasideda?

Na, iš pradžių viskas prasideda nuo to, kas tai per šventė, o tuomet atitinkamai yra parenkami renginių vedėjai, renginio pramogos, renginio vieta, šventinis meniu ir kiti svarbūs dalykai. Dažniausiai kelis variantus iš šių aspektų parenka pats renginių organizatorius ir tuomet klientas turi teisę pareikšti savo nuomonę, išsakyti, kas jam patiko, o kas ne. Taip pat pavyzdžiui ,kad ir kalbant apie meniu, juk meniu tai yra toks individualus dalykas, kad dažniausiai patys klientai jį pasirenka ir netgi pasako, kokio pobūdžio patiekalus norėtų valgyti per šventę. Taip pat, renginių organizatorius yra atsakingas ir už šventės vietos dekoravimą, už orginalumą ir už tai, kad klientai būtų patenkinti. Todėl galbūt pabaigai galima būtų teigti, kad renginių organizavimas tai yra daug pastangų reikalaujantis procesas, kurio metu renginio organizatoriaus tikslas yra stengtis daryti viską, kad jo klientas liktų patenkintas.

Kurie renginių organizatoriai yra geriausi?

renginiai įmonėmsJeigu norite pagyvinti savo įmonės darbuotojų gyvenimą, tuomet tikrai neblogai būtų kartais jiems suteikti malonumą pabūti visiems kartu ir ne darbinėje aplinkoje, o atpalaiduojančioje. Būtent todėl jums verta pagalvoti apie profesionalų renginių organizavimą – ši paslauga vis labiau populiarėja ne tik Vakarų Europoje, tačiau ir Lietuvoje, kadangi vis daugiau įmonių vadovių supranta, kad labai svarbu tinkamai motyvuoti savo darbuotojus. Žinoma, motyvuoti galima pinigais, patogiomis darbo sąlygomis, tačiau žmogiškumo faktorius yra labai svarus – reikia išlaikyti gerą atmosferą darbe, kad visi kolegos galėtų efektingai dirbti komandoje.

Ką gali pasiūlyti geri renginių organizatoriai?

Labai nesunku išsiaiškinti, kurie renginių organizatoriai žiūri į savo darbą rimtai, o kurie tiesiog nori iš klientų „išmelžti“ pinigų. Galite tiesiog užsukti į renginių organizatorių tinklapį ir pamatysite nemažai jau vien iš tinklapio profesionalumo. Jeigu matote, kad tinklapyje yra pateikta visa reikiama medžiaga ir nemažai pavyzdžių, tinklapio dizainas malonus akiai ir tinklapis aiškiai padarytas profesionalų rankų, tai jau daug ką reiškia – koks gi renginių organizavimas gali būti, jeigu nematote pavyzdžių internete.

Kuomet skambinsite ir tarsitės dėl konkretaus užsakymo, nepamirškite, kad renginių organizavimas turi būti kūrybingas. Jeigu jums siūlomos tos pačios vestuvinių žaidimų tipo užduotys, kurias galima nesunkiai susirasti internete ir paprastai pažaisti su savo draugais ir be profesionalų įsikišimo, tuomet į tokius organizatorius tikrai neverta kreiptis.

Tačiau yra tikrai puikiai savo darbą išmanančių renginių organizatorių, tokių kaip renginiukalve.lt. Ši kompanija užsiima renginiais įmonėms jau daugelį metų ir kiekvieną kartą randa ką pasiūlyti net ir išrankiausiems žmonėms. Vienas iš organizatorių prioritetų yra toks, kad renginiai įmonėms neturi būti paprasčiausias pasisėdėjimas prie stalo – toks renginys turi teikti ir ilgalaikės naudos, tačiau taip pat turi būti ir smagus laiko praleidimo būdas.

Būtent todėl dabar galite rasti tokių teminių vakarų planų kaip „Policijos akademija“ arba „Įmonės Olimpiada“ – tai linksmų užduočių rinkinys, kuris padės jūsų darbuotojams ne tik smagiai ir sveikai praleisti laiką, tačiau taip pat ir iššauks kur kas daugiau komandinio darbo galimybių. Juk kiekvienoje įmonėje komandinis darbas yra labai svarbus, kadangi kolegos praleidžia net penkias darbo dienas per savaitę kartu – jie tiesiog privalo gerai sutarti ir mokėti dirbti kartu. Renginių organizatoriai jums pasiūlys unikalų būdą pakelti darbuotojų motyvaciją ir leisti jiems išmokti tinkamai dirbti komandoje – tai teminiai vakarėliai su aktyvia veikla.

Krikštynų atributika mergaitėms – rožinių prisiminimų šventė

krikstynosŠeimą aplankius gandrams, krikštynos tampa viena svarbiausių ir gražiausių švenčių jūsų vaikui. Paprastai tėveliams didžiausias iššūkis išrinkti savo atžalai krikšto tėvus, nes tai ypač atsakingos pareigos, jie juk turi dalyvauti ne tik krikštijimo ceremonijoje, bet ir domėtis vaiko gyvenimu po jos. O norint, kad šventė būtų įsimintina ir savo vaikui galėtumėte parodyti nuostabias nuotraukose užfiksuotas akimirkas labai pravers krikštynų atributika.

Pakalbėkime apie tai kaip dekoruoti krikštynų šventę mergaitėms. Jau nuo seno vyrauja graži tradicija, kad mergaitėms būdinga rožinė spalva, o berniukams – mėlyna. Ir visai ne veltui, nes rožinė spalva simbolizuoja moterišką prigimtį, romantizmą ir sveikatą. Tai tarsi moteriškumo pradas. Todėl klausimas, kokia spalva dekoruoti krikštynas yra mažiausiai aktualus tėvams. Svarbiau kaip tai padaryti?

balionai krikštynomsTaigi, mergaitės krikštynų dekoracijos gali būti labai įvairios, viskas priklauso nuo jūsų fantazijos ir piniginės. Niekada neprašausite pasirinkę balionus, puikiai derės balti ir įvairių rožinių atspalvių balionai, o kvalifikuoti meistrai iš jų gali padaryti tikrus stebuklus – arkas, gėlės ir įvairiausias girliandas. Juk ne veltui balionai mums asocijuojasi su vaikyste, tai puiki dekoracijos priemonė, kuri jūsų šeimos šventę pavers labai gražia ir įsimintina.

 

krikštynosTiesa, jei balionai jums atrodo nuvalkiota krikštynų atributika, galite juos pakeisti girliandomis iš karoliukų, kurie gali sėkmingai būti naudojami kaip ir stalo dekoras. Dekorui puikiai tiks ir žvakės su vaiko atvaizdu, jos sukuria jaukią, šeimynišką atmosferą. Beje, tik rinkitės bekvapias ir nevarvančias žvakes, nes įprastų žvakių kvapas gali erzinti ne tik jautrią kūdikio nosyte, bet ir svečius. Kadangi krikštynose būna ne mažai vaikų, tai gerai apgalvokite kaip išdėstysite žvakes. Optimaliausias variantas – keletas žvakių ant stalo, o kad viskas atrodytų žaismingiau (juk tai pirmiausia vaiko šventė) paįvairinkite stalo dekorą linksmomis detalėmis – dekoratyvinėmis kūdikių arba angeliukų figūrėlėmis.

krikštynosKadangi tai vaiko šventė, nepamirškite, jo nuotraukos. Puikiai atrodys viena didelė nuotrauka ant sienos, kurią gali puošti įvairiaspalvės gėlės. Žinoma, jei turite laiko ir noro, nuotraukų koliažas iš pirmųjų kūdikio dienų atrodys itin originaliai. Beje, nepamirškite ir svečių, užsukusių jus pasveikinti šios gražios šventės proga. Pasirūpinkite, kad jie turėtų savo vardo korteles su krikštynų atributika, tai bus ne tik naudinga praktiškai, bet ir liks gražus prisiminimas. Kalbant apie prisiminimus, įvairios palinkėjimų kortelės su angeliukais, kurias užpildys svečiai, vėliau gali būti paverstos į atsiminimų – palinkėjimų knygą arba albumą. Tiesa, stenkitės, kad visa krikštynų atributika būtų panašių spalvų – balta, rožinė, švelniai rožinė, o šių spalvų paletę gali paįvairinti ir švelniai geltona. Taip sukursite nepriekaištingai vientisą krikštynų stilių, viskas derės tarpusavyje ir sukurs puikia šventinę nuotaiką.

O šventei einant į pabaigą, nepamirškite ir oro žibintų, paleiskite juos su pačiais geriausiais ir gražiausiais palinkėjimais į dangų. Tai puiki krikštynų atributika šventės pabaigai, kurią įvertins visi jos svečiai. Taigi, net menkiausios smulkmenos gali krikštynas paversti įspūdinga švente.

Vestuvių fotografai Jūsų šventei

vestuviu fotografaiVestuvės yra svarbiausia gyvenimo šventė. Dažnai teigiama, jog ši diena priklauso nuotakai, tačiau iš tiesų tai dviejų žmonių laimės valanda. Šią dieną norisi, kad viskas vyktų nepriekaištingai tiksliai ir gerai. Vestuvės – didžiulė šventė, reikalaujanti didelio pasirengimo ir daug kantrybės. Kad šventė būtų sklandi ir graži, dažnai samdomi žmonės, puikiai išmanantys tam tikras sritis. Tai gali būti renginių organizatoriai, virėjai, aptarnaujantis personalas, muzikantai, vestuvių fotografai. Pastarieji yra ypač svarbūs šventės dalyviai, nes juk būtina turėti gražius ir kokybiškus atsiminimus apie šią dieną. O kas tai padarys geriau už profesionalų fotografą.

Ieškant fotografo paslaugų, galima pastebėti, kad kartais siūloma samdyti net ne vieną, o du fotografus Jūsų šventei, kurie įamžins tas džiugias laimės akimirkas. Tai gana dažnas variantas, kuris užtikrina nuotraukų ir vaizdo medžiagos įvairovę ir kokybę. Taip pasiekiamas puikus rezultatas. Samdydami du fotografus, galėsite būti tikri, kad nuotraukų pasirinkimas bus platus ir  įvairus.

Galimybė  apsidrausti

Vestuvės yra labai svarbi šventė ir niekas nenori nemalonumų ar nesklandumų tokią dieną. Būtent dėl šios priežasties dažnai samdomi du vestuvių fotografai. Gyvenimas kupinas netikėtumų ir negali žinoti, kada likimas pakiš koją. Kartais technika genda, susiklosto kitos netikėtos aplinkybės. Tam, kad išvengtų nemalonių staigmenų, vestuvininkai dažnai renkasi du fotografus savo šventei, taip Jie gali būti ramūs, jog Jų diena tikrai bus įamžinta.

Nuotraukų pasirinkimas

Samdant du fotografus, kartu gaunate ir didesnį nuotraukų pasirinkimą. Po savo šventės gausite ne vieno, o dviejų fotografų kadrus. Galite net pasirinkti, jog vieno fotografo nuotraukos būtų spalvotos, o kito juodai baltos. Taip turėsite įvairių nuotraukų. Taip pat verta pastebėti, jog skirtingi žmonės fotografuoja skirtinga technika ir skirtingu žvilgsniu, tad du fotografai garantuoja ir nuotraukų stilių įvairovę. Tai pagyvins Jūsų nuotraukų albumą.

Vestuvių fotografai yra labai svarbi vestuvių dienos dalis. Dažniausiai samdomi fotografai garantuoja gražias ir kokybiškas šventės nuotraukas. Du fotografai ne tik paįvairins nuotraukų albumą, tačiau ir sukurs dailų video klipą, kuriame bus daugiau kadrų iš skirtingų filmavimo krypčių. Jūsų vestuvės bus įamžintos kokybiškai, o dviejų fotografų dėka Jums liks profesionalus ir gražus atsiminimas apie šią reikšmingą dieną.

Renginių organizavimas

Visiems tiesiog įprasta ypatingas progas pažymėti tam tikrais renginiais – jubiliejai, vestuvės, krikštynos, gimtadieniai, išleistuvės, šimtadieniai, Kalėdos bei kitos šventės yra populiariausios progos atšvęsti. Tačiau didesnio mąsto renginių organizavimas reikalauja labai daug laiko ir pastangų, kadangi norisi viską suplanuoti iki smulkiausių detalių, kas, deja, nepatyrusiam žmogui gali tapti tikru galvos skausmu. Po tokių „kryžiaus kelių“ siekiant viską įvykdyti kaip įmanoma geriau, pats renginys atrodo visaip kaip netikęs… Tas negerai, to nebuvo, šis nesigavo. Tačiau visų šių nemalonumų galima lengvai išvengti! Tokiu atveju puikiai pasitarnauja renginių organizavimu užsiimančios įmonės.

renginiu-organizavimas

Renginių organizavimas – tai ne tik patalpų paruošimas prieš prasidedant renginiui. Tai visapusiškas renginio aptarnavimas tiek prieš, tiek per, tiek po renginio. Svarbu tai, kad renginio organizavimo detalės yra nuolat derinamos su užsakovu. Prieš pradedant organizuoti renginį, išsiaiškinami kliento pageidavimai bei lūkesčiai, renginio dalyvių tipas. Kiek vėliau, derinant su užsakovu, parengiama bendra renginio koncepcija, scenarijus. Artėjant renginio datai surandama vieta, paruošiamos visos renginiui reikalingos priemonės. Pagal renginio pobūdį bei tematiką parenkamas labiausiai tinkamas renginio vedėjas, kuris pagal iš anksto parengtą scenarijų. Renginio metu užtikrinama visokeriopa priežiūra, kuria siekiama užtikrinti renginio sklandumą. Ir galiausiai, praūžus visų taip lauktam renginiui, lieka pati nemaloniausia dalis – renginio vietos sutvarkymas. Pasitelkę į pagalbą renginių organizavimu užsiimančią įmonę šių nemalonumų taip pat išvengsite!

Kaip matome, renginių organizavimas nėra toks lengvas procesas, kaip gali pasirodyti. Reikia apgalvoti begalę detalių, pažinoti publiką, mokėti ją suvaldyti. Galiausiai reikia turėti tikrai daug laiko, kad išvengtumėte streso ir jūsų pečių neužgultų netikėti rūpesčiai, o ir patys galėtumėte pasimėgauti taip ilgau lauktu renginiu. Negana to, kvalifikuota komanda pasirūpins, jog visų renginio dalyvių įspūdžiai būtų kuo geriausi ir, kad šventės nepamirštumėte visą gyvenimą! Nesvarbu kas tai būtų – vestuvės, jubiliejus, įmonės šventė ar viešas renginys – visi liks patenkinti ne tik puikiu, sklandžiai įvykusiu renginiu, bet ir profesionaliu aptarnavimu nuo pat bendradarbiavimo pradžios. Tad kam vargintis ir sukti galvą pačiam, jei renginių organizavimas gali būti patikėtas šios srities profesionalams!