Kodėl lyderystės mokymai gali padėti jūsų verslui?

Vadovų apmokymai Norite, kad jūsų verslas pasiektų naujas aukštumas ir galėtumėte džiaugtis maksimaliu darbo našumu ir nuolatiniu jūsų darbuotojų tobulėjimu? Dabar visa tai yra ranka pasiekiama – tereikia domėtis  tuo, ką jums gali pasiūlyti kokybiški vadovų apmokymai. Versle daug kas priklauso nuo to, kaip jūs mąstote – turbūt patys pastebėjote, kad tie verslininkai, kurie nuolat žiūri tik į trumpalaikę naudą, retai kada išlaiko savo verslą, arba jis tiesiog būna nepakankamai stabilus. Taigi, jeigu jūsų tikslai yra šiek tiek kitokie ir jūs iš tiesų norite kokybiško verslo, kuris visuomet turėtų tvirtą pagrindą ir stabilumą, taip lyderystės mokymai yra tas dalykas, kurio jums reikia. Jeigu anksčiau nėra tekę ten dalyvauti, tuomet jums verta skaityti toliau, kadangi mes trumpai pristatysime, kas ten vyksta ir ko galima išmokti.

Prieš tai norėtume paminėti, kad vadovų apmokymai toli gražu nėra tik kažkokia teorinė ir sausa medžiaga – tai įvairūs praktiniai užsiėmimai ir praktiniai patarimai, padėsiantys jums geriau kontroliuoti situaciją savo darbe. Turėti tinkamus vadovo įgūdžius yra taip pat svarbu, kaip geras buhalterinis partneris arba tinkamai atliktas SEO jūsų tinklapyje. Visi šie dalykai yra svarbūs, o su tinkamu mąstymu galima pasiekti daugiausiai. Taigi, ko galite išmokti per lyderystės mokymus?

  • Kaip atkreipti dėmesį į pavaldinio ypatumus ir atrasti būdą jį priversti efektyviausiai dirbti? Koks individualus vadovavimo stilius labiausiai tinka jums pagal asmenybę? Ko iš jūsų tikisi pavaldiniai ar partneriai? Kaip turėtumėte auginti savo įmonę, kokiu būdu turėtumėte motyvuoti savo pavaldinius?
  • Kaip atrasti svarbiausias lyderio savybes? Kaip rasti lyderio mąstymą, kuris leistų jums būti visuomet vienu žingsneliu priekyje? Kaip numatyti galimas problemas ir jų sprendimus, kurie padėtų įmonei visuomet veikti stabiliai?
  • Kokius tikslus turi nusistatyti įmonės lyderis – per kiek laiko tuos tikslus reikia įgyvendinti? Kokiems pagrindiniams darbams reikia skirti daugiausiai laiko lyderiui? Kokiems darbams vadovo protas yra geriausias?
  • Darna ir geras įmonės klimatas. Kaip sukurti tokią darbo aplinką, kur jūs ir įmonės pavaldiniai geriausiai suprastumėte vienas kitą, kaip pasiekti maksimalią toleranciją, susikalbėjimą, darną? Kaip tarpusavyje turėtų bendrauti pavaldiniai, padaliniai, partneriai, sponsoriai? Koks yra vadovo vaidmuo kuriant įmonės vidinį klimatą?
  • Kaip pritaikyti „couchingą“ jūsų situacijoje? Kuo skiriasi ugdantysis vadovavimas nuo kitų vadovavimo teorijų? Kaip tinkamai mokyti ir įvertinti kompetencijas bei atrasti teigiamus pokyčius? Kaip vadovui išmokti valdyti pokyčius ir tobulėti asmeniškai? Kaip sudaryti tinkamą vadovo kompetencijų planą, kaip sudaryti saviugdos planą?

Kaip matote, vadovų apmokymuose yra aptariama visa gausybė svarbių dalykų, kurie padės jūsų verslui rasti kelią į sėkmę. Be jokios abejonės, sėkmingas verslas susideda iš daugybės nedidelių, tačiau vienodai svarbių dalelių ir aspektų, todėl apie viską reikia pagalvoti. Net jeigu jau esate patyręs vadovas, tokiame seminare galite atrasti kažką naujo sau ir kitiems ir taip pritaikyti savo įmonėje, kad darbo našumas pasiektų maksimumą, o atmosfera darbo aplinkoje būtų darnesnė nei buvo bet kada iki šiol.

Ar puslapio užkrovimo greitis gali numesti jo populiarumą?

seo ir svetainės greitisUžsukus į tam tikrą internetinį puslapį labai erzina lėtas svetainės krovimo laiko tarpas. Atrodo, tenka laukti 10, 15, o kartais net ir 30 sekundžių, kol puslapis bus pilnai užkrautas. Tiesa, labai dažnai problema slypi ne Jūsų interneto greityje, tačiau puslapyje, kuris yra netinkamai sutvarkytas.

Kaip pagerinti puslapio krovimosi laiką?

Žinoma, pirmiausia reikia pasisamdyti gerą savo srities specialistą, kuris žino, kokios klaidos dažniausiai blogina puslapio užkrovimo laiko tarpą. Svetainės greitis labai dažai lemia žmonių norą lankytis tam tikrose svetainėse. O jeigu puslapis dar pritaikytas SEO – didėja tikimybė, kad būsite kur kas labiau atrandamas internete.

  1. Naudokitės tik tuo serveriu, kuris yra Lietuvoje. Tokiu atveju puslapis greičiau krausis.
  2. Didelės raiškos nuotraukos dažniausiai labai apsunkina puslapio užkrovimą. Su šia problema dažnai susiduria fotografavimo paslaugas pristatantys asmenys. Specialistas patars, kaip išlaikyti kokybę, tačiau taip pat neapkrauti puslapio.
  3. Jeigu naudojate failus iš kitų serverių, tokiu atveju krovimas gali būti net kelis kartus ilgesnis ir sudėtingesnis. Geriau nuo to atsiriboti.
  4. Tinkami nuotraukų bei logotipų formatai taip pat gali nulemti apkrovimo greitį. Dėl tokių smulkmenų konsultacijos su specialistais yra būtinos.

Svetainės greitis gali nulemti ar žmogus norės užsukti pas Jus į svetainę dar kartą. Gali būti, kad lėtas krovimas bus pagrindinė priežastis, kodėl jis nebegrįš.

Viskas vardan kliento…

SEO ir svetainės greitis gali paskatinti kartą pas Jus apsilankiusius žmones grįžti dar kartą. Kol vieniems tai atrodo smulkmena – kiti sutinka, kad svarbiausia yra derintis prie kliento ir kartais paprasčiausiai pasistengti atsidurti jo vietoje.

SEO paslaugos – geriausias pasirinkimas norintiems būti labiau pamatomais!

  • SEO optimizacija puslapiui veiksminga tiek pat laiko, kiek svetainė gyvuos.
  • Tokia reklama neerzina, todėl daugelis klientų taip palankiai į ją žiūri.
  • SEO apima labai daug veiksnių. Bus pilnai sutvarkomas Jūsų puslapis.
  • Šias paslaugas teikia daug specialistų, tad visada turėsite iš ko pasirinkti.
  • Paslauga kainuoja nedaug, o nauda – milžiniška.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms

interneto svetainių kūrimasPamenu, kaip prieš beveik du dešimtmečius moksleiviams atsirado nauja disciplina – informatika. Ji buvo dėstoma be kompiuterių, vien tik knygoje, spaudant ant lapo nupieštą klaviatūrą. Kaip gerai, kad į šiuos gūdžius laikus negrįšime, o mūsų vaikams to patirti neteks. Dabar kompiuteriai yra visur, o ypač ten, kur jie reikalingiausi – mokyklose. ES paramos programos atvedė ir greitaeigį internetą į mokyklas (RAIN projektas), tad turime viską, ko reikia, kad mokytumėmės dirbti kompiuteriu nuo pat mažens.

Kiekviena mokykla turi turėti savo interneto svetainę. Ji būtina dėl daugelio priežasčių. Joje skelbiama ne tik pagrindinė informacija tėvams, mokiniams ir mokytojams, bet ir daugybė kitų dalykų. Pavyzdžiui, mokinių kūryba, straipsniai, tam tikros veiklos anonsai ir reklama. Taip pat su mokslais susiję dalykai. Kiekviena klasė gali turėti savo mini interneto svetainę, kurioje klasės mokiniai galėtų paskelbti tam tikrą informaciją.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms yra nevieningas. Tai reiškia, kad nėra jokių nurodymų iš ŠMM, kaip viską daryti. Tokiu būdu mokykloms suteikiama visiška laisvė kurti savo interneto svetaines, kaip joms atrodo geriau. Čia galima paaiškinti ir skirtingą estetinį lygį, bei techninį išpildymą. Kai kurios interneto svetainės yra vos ne Notepad programa kurtos, o kai kurios – itin šiuolaikiškos ir patrauklios. Interneto svetainių kūrimas ne visada patikimas profesionalams, todėl ši situacija išlieka gana nekontroliuojama.

Vaikams, ypač vyresnėse klasėse, labai reikalingas saviraiškos kanalas. Tokiu kanalu gali nesunkiai tapti bet kuri mokyklos interneto svetainė, jei ji valdoma išmintingai ir profesionaliai. Aišku, už ją turi būti atsakingas paskirtas mokytojas (greičiausiai lietuvių kalbos arba informatikos), tačiau reiktų suteikti daugiau galimybių ir vaikams.

Tokiu būdu vaikai dar mokykloje būtų sudominti interneto technologijomis ir interneto svetainių kūrimu sau ir savo draugams. Taip galėtų gimti ne vienas naujas „startuolis“, o kartu su juo ir nauja darbo vieta…

Interneto svetainių kūrimas mokykloms nėra itin pelningas užsiėmimas, todėl iš verslo pusės tokia iniciatyva, deja, daug dėmesio nesulaukia. Tokia padėtis neramina, nes būtent verslui bus reikalingi interneto svetainių administratoriai, programuotojai, dizaineriai, projektų vadovai, IT analitikai, testuotojai ir kitokių specialybių jaunieji specialistai. Kuruos galima būtų ugdyti jau nuo mokyklos suolo.

SEO paslaugos smulkiam verslui

seo paslaugosSmulkusis verslas reklamuojasi keliais populiariausiais būdais. Pirmiausia, išnaudojama nemokama reklama. Priklausomai nuo verslo modelio, išnaudojami nemokami skelbimai. Tada pereinama prie greito klientų pritraukimo per Google reklamą – AdWords. Tada ateina metas pagalvoti ir apie ilgalaikę ir labiau atsiperkančią reklamos formą – natūralias pozicijas paieškos sistemose. Čia jau reikalingos SEO paslaugos, kurias teikia profesionalai, nes pačiam tai atlikti kokybiškai yra be galo sudėtinga.

SEO paslaugos sudėtingumas slypi tame, kad ją teikia ne vienas žmogus, o visa grupė skirtingų specialistų, kurių darbas tarpusavyje kartais nėra net susijęs.

Paslaugą teikti kokybiškai reikia SEO konsultanto, kuris gali verslininkui paaiškinti, kaip viskas veikia, kokią strategiją naudoti ir pan. Taip pat reikalingas ir analitikas, kuris tirtų rinką, konkurentų veiksmus, populiariausius raktinius žodžius ir t.t. Konsultantas su analitiku kartu sukuria SEO strategiją, kuri apima vidinius SEO darbus ir išorinius. Vidinį SEO turi atlikti programuotojai, kartais dizaineriai, tekstų kūrėjai. Išorinį SEO atlieka SEO konsultantas kartu su kliento rinkodaros skyriumi, kuris rūpinasi informacijos apie įmonę sklaida interneto erdvėje ir socialiniuose tinkluose. Kai kuriais atvejais gali prireikti ir kitų specialybių profesionalų – dažniausiai video kūrėjų ir animatorių, socialinių tinklų rinkodaros specialistų ir t.t. Visa ta grupė žmonių gali suteikti kokybiškas SEO paslaugas smulkiajam verslui. Dėl to SEO paslaugos ir yra sudėtingos.

Darbas su „pažįstamais“ gali labai nuvilti. „Pažįstami“ – tai pavieniai specialistai ar mėgėjai, kurie yra samdomi (dažnai nelegaliai) pakoreguoti puslapio kodą, paruošti vieną ar kitą tekstą, „prastumti“ turinį į skirtingus leidinius. Gali pasisekti ir su jais, tačiau SEO optimizacija yra ne vien tik laikinas aukštų rezultatų tikslas, bet ir tokių aukštų rezultatų išlaikymas ilgą laikotarpį nepaisant aktyvių konkurentų veiksmų. Šioje vietoje laisvadarbiai padėti nelabai gali, nes po vieno užsakymo juos gali būti sunku vėl suburti naujiems projektams.

Vėl atsiduriame tame pačiame taške – reikia ieškoti profesionalų, kurie pasirūpins kylančiomis pozicijomis.

Beje, jei kažkas garantuoja pirmas vietas paieškoje, vertinkite tokius pažadus atsargiai. Garantuoti dėl tų dalykų, kurie nuo tavęs nepriklauso yra labai neatsakinga. Tai tas pats, kas garantuoti lietų, o paskui eiti kalbėti maldų ir užkalbėjimų, kad tą lietų prisišauktum…

Atsakingai rinkitės SEO paslaugų teikėjus, nes nuo jų profesionalumo priklauso jūsų verslo sėkmė.

SEO paslaugos – pranašumas konkurencinėje kovoje

Šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairių prekių bei paslaugų, verslo subjektai kaip įmanydami stengiasi užimti kuo tvirtesnes bei aukštesnes pozicijas rinkoje, išsiskirti iš analogiškas ar alternatyvias paslaugas siūlančių konkurentų. O atsižvelgiant į tai, kad daugelis gyvenimo bei darbo sričių keliasi į virtualią erdvę, tai aktyviausia konkurencinė kova vyksta būtent internete.

Vienas iš svarbių aspektų, kuris padeda didinti klientų ratą, yra būtent žinomumas bei matomumas internete. Todėl ne paslaptis, kokią svarbią vietą šiuo atveju užima paieškų sistemos. Tikrai bene visi verslo subjektai siekia užimti aukščiausias pozicijas paieškos sistemoje tam, kad vartotojas, ieškantis pagal raktinius žodžius, pirmiausia pamatytų jų siūlomus gaminius ar paslaugas. Tačiau kadangi prekybininkų yra itin daug, tai į paieškos aukščiausias pozicijas patenka tik keli. Būtent čia ir atsiskleidžia, kokios reikšmingos yra SEO paslaugos.

SEO paslaugos ypatingą populiarumą įgavo per kelerius pastaruosius metus, nes anksčiau tai buvo daugiau informacinių technologijų specialistų vartojamas terminas. Dabar jau daugelis žino, kuo naudingos SEO paslaugos. Pati didžiausia SEO paslaugų nauda yra ta, kad tiek verslo subjektas, tiek fizinis asmuo, pasinaudojęs šiomis paslaugomis, itin sėkmingai gali tapti paieškos sistemų lyderiu! Tai didelis pranašumas prieš konkurentus, kadangi įmonė ar asmuo, pasinaudojęs profesionaliomis SEO paslaugomis, paieškos sistemoje atsidurs aukštesnėse pozicijose, bus pamatomas ženkliai greičiau, negu ta įmonė ar asmuo, kuris SEO paslaugomis nepasinaudojo. Žinoma, yra asmenų, manančių, kad interneto svetainė yra reikalinga tam, kad tiesiog ją turėti. Kai kuriems atrodo, jog tai bene vienas iš būtiniausių aspektų, kadangi kai kai kurie verslo subjektai, dar neturėdami geros informacijos, kurią reikia dėti į svetainę, susikuria internetinį puslapį ir jau džiaugiasi, kad jį turi. Bet kokias iš jo nauda? Ką duoda toks puslapis? Juk jis nebus randamas pagal raktažodžius. Taigi, tikslinga investuoti į savo matomumą bei žinomumą, o tam puikiai tinka SEO paslaugos.

Esminiai SEO paslaugų tikslai yra du:

1) pagal dažniausiai naudojamus bei naudingiausius raktinius žodžius iškelti optimizuojamą svetainę į aukščiausias (TOP10) paieškos sistemos pozicijas;

2) tikslinius lankytojus nukreipti į optimizuojamos svetainės puslapius, kuriuose įmonė ar asmuo siūlo savo prekes ar paslaugas.

Taigi, matyti, jog SEO paslaugos padeda ne tik didinti matomumą bei žinomumą, pritraukti kuo daugiau suinteresuotų auditorijų, tačiau yra orientuotos ir į kiekvieno verslo subjekto pagrindinį siekį – didinti pardavimus. O vienu svarbiausių SEO pranašumų yra tai, kad ši reklamos forma yra ne trumpalaikė, o orientuota į ilgalaikiškumą, nes teiks naudą tol, kol veiks optimizuotas puslapis.

Yra nustatyta, jog ieškantieji tam tikrų prekių ar paslaugų, dažniausiai pasirenka tas, kurios yra pirmame paieškos rezultatų puslapyje, t. y. TOP10. Tai, kad įmonė ar asmuo atsidurtų TOP dešimtuke, užtikrina SEO optimizacija.

SEO optimizacija skiriama į vidinę ir išorinę. Kaip jau galima suprasti iš pavadinimo, vidinė SEO optimizacija apima tinklapio pertvarkymo darbus. Kuomet atliekama vidinė SEO optimizacija, periodiškai atliekamos SEO analizės bei stebimi pokyčiai. Dažniausiai vidinė SEO optimizacija ir yra atliekama būtent tam, kad svetainė būtų kuo lengviau randama paieškos sistemose. Vidiniam optimizavimui priskiriamas ir svetainės turinys, kuriame tinkamai naudojami parinkti raktiniai žodžiai, kadangi reikia pripažinti, kad paieškos sistemos randa turinį.

Išorinė SEO optimizacija apima nuorodų tinklo kūrimą visame internete, t. y. kuriamas nuorodų į optimizuojamą tinklapį tinklas. Svarbu tai, kad išorinė SEO optimizacija suderinta su vidine SEO optimizacija padeda pasiekti pačių efektyviausių rezultatų!

 

Google reklama

Naujųjų technologijų amžiuje vienas iš pagrindinių komunikacijos kanalų tampa internetas. Vis dažniau girdima ir minima Google reklama, kuri reikalinga tam, kad bet kuris internetinės svetainės savininkas galėtų išlikti pastebimas internetinėje Google paieškos platybėje.

Akivaizdu, jog atsiradus galimybei bendrauti su asmenimis, esančiais už tūkstančių kilometrų, taip pats atsirado ir internetinio marketingo galimybė. Tokios sąlygos leidžia plėstis verslo industrijoms, pavieniams asmenims kurti internetinį verslą nerizikuojant ir į tai neinvestuojant didelių kąštų.

Žvelgiant į tai, jog vidutiniškai kiekvienam socialiai išsivysčiusios šalies gyventojui tenka po kompiuterį ir yra galimybė naudotis internetu, savaime suprantama, jog netgi ir bet kuriam verslo kūrėjui (kuris turi internetinę svetainę) pradeda atsirasti didelė tarpusavio konkurencija. O tam, kad kiekvienas verslo plėtotojas turėtų galimybę plėstis ir investicija į verslą nebūtų nuostolinga, verta investuoti ir pasinaudoti Google reklama. Tokia marketingo galimybė galingoje paieškos sistemoje leidžia išlikti pastebimiems bei nuolatos dominuoti savo srityje ir išlikti top pozicijose Google paieškos sistemoje.

Atsiradus interaktyviam bendravimui, keičiasi žmonių įpročiai, vartotojai tampa inoringi, jiems svarbi ne aktuali, o jiems įdomi informacija bei kur ir kaip ji pateikiama. Esant gausiam informacijos srautui, neįmanoma vartotojui viskuo domėtis, todėl savaime aišku, jog jie patys padeda atsirinkti tai, kas jiems svarbiausia, įdomiausia ir aktualiausia. Vartotojai naudojasi tais informaciniais srautais, kurie jiems labiausiai prieinami ir lengviausiai pasiekiami. Tyrimai ir realūs pavyzdžiai įrodo, jog vienas iš populiariausių informacijos sklaidos kanalų yra internetas. O didžiausias interneto vartotojų skaičius naudojasi Google paieška. Savaime suprantama, jog internetinių puslapių savininkai turėtų susimastyti, kaip nepražūti paieškos platybėse. Šiais interneto laikais nėra kitos išeitis – jeigu internetinis puslapis yra įmonės veidas, tai tas veidas turi būti pastebimas ir paieškos sistemoje. Konkurencija didėja, o vartotojų inoringumas taip pat auga. Todėl Google reklama gali būti pagrindinė pagalba norint išsilaikyti ir nukonkuruoti kitas įmones.

Įdomūs SEO tekstai

seo tekstai

Kai kurie žmonės, žinantys, kas yra SEO tekstai ar net ir kai kurie SEO specialistai teigia, jog SEO tai paprastas žemos kokybės tekstas, nereikalaujantis nei pastangų, nei išmanymo, nei gerų rašymo įgūdžių. Kartais tokie SEO suveikia, tačiau vis dažniau labiau vertinamas tampa unikalus ir kokybiškas SEO tekstas. Ir ne tik užsakovų, bet ir paieškų sistemų. Kaip parašyti įdomų tekstą internetui? Dažniausiai tam reikia atkreipti dėmesį į tam tikrus dalykus. Kitaip sakant, tiesiog šiek tiek pasistengti.

Tinginystei – ne

Save gerbiantis ir profesionalus SEO tekstų rašytojas pasakys, jog jis dirbti tikrai netingi. Dar daugiau, kad SEO tekstai būtų kokybiški – jiems reikia skirti šiek tiek daugiau pastangų. O tai reiškia – netingėti. Norėdami, kad Jūs tekstas būtų įdomus ir skaitomas, turite pasistengti, kad jis būtų bent kažkiek „į temą“. Tai reiškia, kad net jei


Pagrindinė mintis
ir gavote užsakymą parašyti tema, kuria nesidomite, vadinasi ja pagaliau teks pasidomėti. Žymiai įdomesni yra tie tekstai, kuriuos skaitant jaučiama, kad rašytojas iš tiesų supranta, apie ką šneka. Ar bent jau šiek tiek įsivaizduoja.

Kad tekstas būtų skaitomas, jis turi būti patrauklus. Geras SEO rašytojas, net ir rašydamas mažiausią tekstą, pasirūpins, kad skaitytojui šis tekstas būtų naudingas ir įdomus. Tai reiškia, kad turite pasistengti parašyti ne šiaip užsakovo užsakytų raktažodžių kratinį, o normalią rišlią istoriją. Tegu kiekvienas tekstas turi savo pagrindinę mintį ir idėja. Skaitytojas kažko tikisi, atsidaręs savo tekstą. Neapvilkite jo ir pateisinkite jo lūkesčius padarydami tekstą bent kiek vertu lankytojo sugaišto laiko. Tokiu būdu Jūsų tekstai bus tikrai skaitomi ir atneš laukiamų rezultatų.

Orientacija į skaitytoją

Ko dažniausiai ieškome, skaitydami straipsnius ar kitus tekstus internete? Atsakymų į mums rūpimus klausimus. Norite, kad Jūsų SEO tekstai būtų ne šiaip sau tekstai, o tikrai verti kokybiško ir profesionalaus įvertinimo? Pasistenkite, kad skaitytojas, skaitydamas Jūsų tekstus, rastų atsakymus į jam rūpimus klausimus. Tai reiškia, kad rašydami specialia tema, svarstykite temomis, kurios yra aktualios šioje sferoje. Pvz., jei reikia parašyti apie medžiaginius sodo baldus, savo tekste aptarkite, kokie pavojai tyko medžiaginių baldų, esančių lauke. Galbūt parašykite apie tai, kokia priežiūra ir priemonės reikalingos tokiems baldams. Tokiu atveju ir skaitytojas lieka patenkintas, ir Jūsų tekstas bei pateikta nuoroda sulaukia daugiau lankytojų.