„Google” reklama: tiesiausias kelias potencialaus kliento link

„Google” reklamaVerslo pamatas – efektyvi reklama, o kai už lango siaučia skaitmeninė era ir technologinis bumas, patikimiausia reklama – internete. Beveik šimtas procentų Lietuvos internautų nuolat naudojasi „Google” paieškos sistema. Todėl ir dar dėl mažiausiai penkių privalumų „Google” reklama – „Adwords” – yra svarbiausias sėkmingos verslo reklamos kampanijos komponentas.

Tikslinė auditorija

Tradiciniai reklamos būdai gali pasiekti minią žmonių, tačiau kiek minioje yra potencialių klientų? Jeigu lakstysime per universitetus ir bandysime parduoti tobulas ir ekologiškas sauskelnias kūdykiams, greičiausiai, patirsime fiasko. Sulauktas rezultatas bus ne netinkamos reklamos pasekmė, bet klaida identifikuojant potencialų pirkėją. Ne tik šaudyti, bet ir taikliai pataikyti su reklama televizijoje ar žurnaluose – skirtuose masiniam vartojimui – sudėtinga. Tuo tarpu, „Google” reklama turi nepalyginamai didesnes galimybes pasiekti pirkėją, kuris jau domisi ir ieško Jūsų siūlomos paslaugos arba produkcijos. Jūs galite susiaurinti paiešką iki amžiaus grupės arba regiono, o tai užtikrina reklamos atsiperkamumą.

Išlaidų kontrolė

„Google Adwords” yra vienas pigiausių reklamos kanalų. Pirmiausiai todėl, kad nereikia mokėti  už procesą ar reklamos plotą –  mokate tik už rezultatą, t.y. už atvestus potencialius klientus į svetainę. Visų antra, galite nustatyti reklamos dienos biudžetą ir kontroliuoti jos turinį bei eigą.

Pasitikėjimo įkvėpia ir tai, kad nuolat augant užsakymams ir priėjus ribą, kuomet užsakymai viršijas galimybes juos įvykdyti, galite sustabdyti „Google” reklamą, anksčiau nei buvo numatyti. Visi paskirti, bet neišnaudoti pinigėliai lieka Jūsų kišenėje.

Pasvarstykime priešingą scenarijų, tarkim, verslo sektorius yra gana sezoniškas ir svetainė nesulaukia planuotų potencialių klientų srauto. Reiškia, „Google” reklama nepanaudojo reklamos kampanijos biudžeto, o pinigai niekur neišplaukė iš Jūsų kišenės.

Raktinių žodžių magija

„Google” reklamos esmė – 35 – ių simbolių žinutė klientui. Trumpoje, vos kelių žodžių, žinutėje reikia pavartoti tinkamus raktinius žodžius ir suteikti informaciją apie paslaugą ar gaminį. Nuo žinutės teksto priklausys kiek lankytojų paspaus nuorodą į Jūsų puslapį.

Lankytojų analizė

google reklama

google reklama

„Google” reklama suteikia unikalią galimybę pažinti savo vartotoją. Pasibaigus reklamos kampanijai turite duomenis apie lankytojų elgesį svetainėje: Ar pirko, ko ieškojo, kiek išleido, kuriame puslapyje ilgiausiai buvo, kiek laiko praleido ieškodamas prekės, jeigu buvo nepabaigtas pirkimo procesas – kurioje vietoje jis nutrūko ir pan.? Visi šie duomenys bus naudingi tobulinant internetinį projektą.

Aukcionas

„Google” reklama veikia aukciono principu, t.y. įmonės siūlo maksimalią sumą, kurią sutinka sumokėti už kiekvieną lankytoją. Verta pripažinti, kad kaina priklauso nuo raktinių žodžių konkurencingumo, todėl reklamos kampanijos biudžetas priklausys nuo verslo sektoriaus.

Konkurencinį pranašumą įgauna ir į aukštesnes pozicijas patenka didesnę sumą pasiūliusios svetainės. Kita vertus, „Google” reitinguodama puslapius didelį dėmesį skiria svetainės populiarumui, kuo populiaresnė ir daugiau klientų sulaukianti svetainė yra, tuo daugiau galimybių ji turi užkopti į paieškos TOP su mažesniu nei jos konkurentų biudžetu.

Kokią reklamą dėti į reklaminį tentą?

tentu gamybaApie tai, kas yra tentų gamyba, daug kalbėti nereikia. Visi žinome, kaip atrodo dideli reklaminiai tentai, pastebimi važiuojant automobiliu. Reklaminių tentų gamyba Vilniuje itin efektyviai padeda reklamuoti įvairius dalykus, važiuojant mašina, plaukiant valtimi ar tiesiog užtiesiant tentą ant lauko kavinės skėčių. Paprasta tentu gamyba gali būti standartinė ir padaryta pagal užsakymą.

Ant judančių objektų

Vienas iš populiarių pasirinkimų – tai tentų gamyba, skirta judantiems objektams transporto priemonėms. Tai efektyvus sprendimas, kai norima, kad reklama būtų mobili ir pigi. Tereikia susimokėti už patį tentą, o reklaminiu plotu gali tapti bet kuri vieta Vilniuje ar kur tik norite, kur tik važinėsite. Kažin, ar rasite kitur tokias pigias reklamos vietas. Jeigu pasistatysite reklaminį automobilį Vilniaus senamiestyje, tai teks mokėti kelis eurus per valandą už stovėjimą aikštelėje. Ir tai bus visa pagrindinė reklamos kaina. Kur rasti geriau? Reikėtų gerai paieškoti. Tikrai su tokiomis kainomis daug kas gali ir nustebti. Taigi, be viso to, dar galima ir nuolat važinėti. Tentų gamyba Vilniuje, skirtų automobiliams, itin populiari. Galbūt net dabar, kai skaitote šį tekstą, visas Vilnius yra suakmenėjęs į vieną didelę spūstį transporto arterijose. Kai ilgai stovi kamštyje, labai nuobodu. Tada ne tik suskaičiuoja praskrendančius paukščius, bet ir mintinai išmoksti viską, kas parašyta ant priešais stovinčio automobilio. Dėl to ir tentai Vilniuje ant mašinų, stovinčių kamščiuose, gali atnešti nemažai reklamos efektyvumo. Tereikia labai pasistengti, ir gausite viską, ko norite. Taigi, tentų užsakymas turėtų būti geras dalykas, kai norite tokios judančios reklamos.

Tik žinokite, reikia mokėti išplanuoti informaciją. Visgi tai ne knyga ir ne žurnalas. Su automobiliu jūs bet kada nuvažiuosite, kai aplink esantys žmonės gal nespės perskaityti visko. O gal tai jie patys pro jus pravažiuos. Taigi, turite visą reikalingą informaciją išdėstyti tinkamai. Greitai, paprastai, aiškiai, įsimenančiai. Svarbius dalykus parašykite iškart, o ne palikite pabaigai, nes iki pabaigos gali niekas ir nepaskaityti.

Ant stabilių reklamos plotų

Apskritai, tentų pagaminimas reiškia kokybiško ir ilgalaikio daikto pagaminimą. Geras tentas bus padarytas iš neperšlampamos medžiagos ir jūs jį turėsite tikrai ilgai. Todėl galima jį naudoti ir įvairiose kitose lauko erdvėse, kur tentų užsakymas taip pat galėtų reikšti, kad tuo metu galėsite daugiau pamatyti.

Kas yra stabilūs reklamos plotai, kai kalba eina apie reklaminius tentus? Turbūt visi esame matę įprastus reklaminius skėčius lauko kavinėse. Tai pigiausias būdas apskritai gauti skėtį kavinei – užsidėti reklaminį skėtį, kuris draugia reklamuoja, ne tik atlieka funkciją. Todėl tai dažnai daro kavinės. Be to, žinomo alaus vardas taip pat simbolizuoja kavinės prestižą ir pritraukia lankytojų. Tačiau prabangesnės ir daugiau sau leidžiančios kavinės dažniau nori reklama užsiimti tokia, kokia jiems patiems patinka. Tada vietoje skėčių gali būti gaminami specialūs palapinės tipo reklaminiai tentai. Ant jų vėlgi galima bet kokia reklama. Reklaminių tentų gali prireikti ir iš išorės reklamai paruošiant įvairius pastatų fasadus. Žinoma, stabili reklamos vieta užtikrins, kad ją matys tik toje vietoje besilankantys žmonės. Tad reikia pasirinkti tinkamą tikslinę auditoriją ir vietą, kur ta auditorija lankosi. Jeigu savo reklaminė tentą eksponuosite kokiame nors kaime, kur nėra žmonių, tada ir efektyvumo jokio nebus. Gera reklama ant tento susideda iš puikaus reklaminio maketo, tinkamos viešinimo priemonės ir geros vietos.

 

Google reklama – išsirinkite auditoriją, kuri stebės jūsų reklamą, pagal individualius įnorius bei verslumo poreikius!

Google reklamaPrieš gerą dešimtmetį, panašu, kad niekas net nebūtų pagalvojęs, kad kompanija Google sudarys ne vien tik neįtikėtinai didžiulę dalį viso pasaulio biudžeto, jeigu būtų galima taip teigti, tačiau taip pat ir turės tokią įstabią įtaką įvairioms verslo platformoms. Teigiant kitais žodžiais, norime pabrėžti tai, kad niekas nesitikėjo, kad jų kuriamos technologijos, įvairiausių sistemų pritaikymas taps toks sėkmingas, kad žmonėms natūraliai atsiras priklausomybės poreikis atitinkamų paslaugų atžvilgiu. Vis dėlto, šiuolaikinėje erdvėje, jeigu būtų galima taip teigti, ši bendroji sistema tapo išskirtinė – žmonės gali įvairiausiomis prasmėmis ja naudotis, įgyti atitinkamą naudą, o be viso to ir pritaikyti individualiam verslui, kas yra neįtikėtinai žavu.

Iš tiesų, norėtume pabrėžti, kad šiandienos turinyje konkrečiai Google reklama ir bus pagrindinė mūsų turinio tema, esmė, bei galutinis tikslas. Teigiant kitais žodžiais, norėtume pabrėžti, kuo gi ši Google reklama yra išskirtinė, kodėl gi pastarajai yra sudaroma beprotiškai didelė paklausa, o be viso to ir pasigilinsime, kokiomis unikaliomis savybėmis ji pasižymi. Esame linkę manyti, kad galiausiai sugebėsime žmones maloniai nustebinti, o tiems, kurie galimai mąsto ir apie asmeninį verslą, tai taps niekuo kitu, kaip tik tiksline paspirtimi, kuria taip pat asmenys bus linkę pasinaudoti ir pagerinti bendrąją gerovę – tad viliamės, kad užsibrėžti siekiai bei uždaviniai bus įgyvendinti, o galiausiai nuo to ir patiems asmenims bus ne ką blogiau.

Google reklama yra pakankamai žymi inovacija, esanti virtualioje rinkoje, kuri turi begalę įvairiausių patrauklių ypatybių, kurias daugelis sėkmingai taiko ir tokiu būdu neša individualią naudą asmeniniam verslui. Turime omenyje tai, kad konkrečiai šios rinkodarinės sistemos yra niekas kitas, kaip tik tikslinė galimybė verslioms įmonėms išsirinkti norimą auditoriją, bei joje laviruoti pagal asmeninius niuansus, siekiant įgyti bendrosios naudos – pritraukti potencialių klientų. Google reklama leidžia kiekvienai įmonei pagal individualią kompaniją išsirinkti ir amžių potencialių asmenų, kuriems bus rodoma, ir gyvenamą vietą ir begalę kitų savybių, kurios galiausiai spinduliuoja didžiuliu bendruoju privalumu.

Paslauga: profesionalus logotipų kūrimas

logotipų kūrimasNaujos įmonės visame pasaulyje kuriasi kiekvieną dieną. Kiekvieną dieną jos ieško unikalaus savo firminio stiliaus sprendimo, kuris kristų į akį, būtų solidus ir galbūt net iššaukiantis. Logotipų kūrimas yra viena iš tų paslaugų, be kurios sunku būtų sukurti pagrindinę firminio stiliaus detalę – logotipą. Kiekvienas logotipas turi būti sukurtas taip, kad kiekviena jo dalelė turėtų prasmę, būtų išskirtinė ir unikali. Būtent todėl šį darbą geriausia patikėti profesionalams.

Logotipų kūrimo proceso svarba auga sulig kiekviena diena. Jų prasmė ir reikmė tampa vis labiau aktualesnė verslo pasaulyje, kur nepriekaištingas įvaizdis bei elegancija nulemia ne vien įmonės požiūrį, bet taip pat reprezentuoja ir pačią kompaniją. Logotipas – prekinis ženklas, kuriuo save pristatote pasauliui, tad šio elemento kūrimas neturėtų būti patikėtas mėgėjams. Kiekviena linija, kiekvienas vingis logotipe privalo turėti prasmę, nes tik tuomet tokios įmonės ženklas įgaus išskirtinę vertę, bus lengvai pastebimas ir atpažįstamas.

Lietuvoje vis daugiau žmonių pradeda kurti logotipus bei juos pardavinėti. Mūsų šalyje gausu pradedančiųjų bei profesionalių dizainerių, kurie siekia savo klientams teikti aukšto lygio paslaugas. Deja, tam reikia patirties ir profesionalumo, kadangi logotipų kūrimas nėra lengvas – tam reikia skirti ne vien daug laiko. Ne vienas žmogus galvoja apie logotipų kūrėjo karjerą, tačiau tik geras ir patyręs grafikos dizaineris galės pasiūlyti išskirtines ir daug kokybiškesnes savo paslaugas. Jei esate rimtos įmonės įkūrėjas, tokios kompetencijos specialistas yra kaip tik jums.

Profesionalus grafikos dizaineris gali pasiekti aukštų rezultatų, tačiau tokių specialistų paslaugos yra brangios. Už vieno logotipo sukūrimą gali tekti pakloti nemažą sumą pinigėlių, todėl kartais linkstama prie kiek pigesnio logotipo sprendimo. Visgi, jei ruošiatės save pristatyti pasauliui, geriau tai darykite tinkamai, kadangi taip pabrėšite, jog esate rimti ir konkurencingi asmenys, nebijantys pristatyti save visam pasauliui. Lengvai įsimenamas logotipas su užslėpta mintimi yra rezultatas, kurio siekti turėtų kiekvieną kompanija.

Logotipų kūrimas yra svarbi ir būtina paslauga kiekvienam į verslo pasaulį žengiančiam asmeniui. Lengvai įsimenamas simbolis padeda tapti matomu, tai tampa galingu prekiniu ženklu, kuris lemia pardavimus bei skatina klientų pasitikėjimą.

 

Ką pakuotė duoda jūsų produktui?

pakuote

Pakuotė – tai labai svarbi jūsų produkto reprezentacinė dalis. Tai, kaip jūs savo produktą įpakuojate sukuria vartotojui pirmąjį įspūdį apie jūsų produktą. Taigi, labai svarbu, kad pakuociu gamyba būtų atlikta preciziškai ir gerai apgalvotai – reikia stengtis atkreipti dėmesį ir į nedideles detales, kurių galbūt plika akis nepastebėtų, kadangi visumoje tai gali turėti didelę įtaką vartotojo pasirinkimams.

Vertinamas originalumas ir patogumas

Žinoma, pakuotės gamyba turi būti profesionali – pakuotė turi būti taip sukurta, kad ją būtų patogu atidaryti. Visiškai nesvarbu, apie kokios paskirties pakuotę ar produktą mes kalbame – ar tai būtų pakuotės maistui, ar siuntoms, dideliems produktams, o gal tai reprezentacinės etiketės – šie dalykai turi būti patogūs naudojimui. Tačiau vien tik patogumo tikrai neužteks. Labai svarbu, kad pakuočių gamyba būtų ir originali. Tai reiškia, kad vartotojas, įsigijęs jūsų gaminį, turėtų susidaryti gerą pirmąjį įspūdį ne tik apie konkretų jūsų produktą, tačiau ir apskritai apie jūsų įmonės firminį stilių. Tuomet gerokai padidėja tikimybė, kad šis vartotojas ir kitą kartą pasirinks būtent jūsų parduodamą prekę.

Kalbant apie patogumą, svarbu ne tik tai, kad galima būtų lengvai pakuotę atidaryti – taip pat labai svarbu, kad lengvai dūžtantys arba pažeidžiami daiktai būtų įpakuoti su biriomis granulėmis arba plėvele. Ypač vartotojams patinka burbulinė plėvelė, kadangi ji patogi ir gerai apsaugo didelius elektroninius prietaisus.

Taigi, jeigu jūs norite, kad jūsų klientas ir kitą kartą pirktų būtent jūsų pagamintą prekę, pasistenkite įpakuoti ją tinkamai – pakuočių gamyba turi būti tokia, kad vartotojui nebūtų sunku atpažinti, kur yra jūsų siūlomi produktai, pakuotė turi būti lyg skiriamasis ženklas.

Taigi, pakuotės gamyba turi didelę įtaką jūsų marketingui – jeigu norite pasiekti pačių geriausių rezultatų, jums tikrai vertėtų užsisakyti profesionalias pakuočių dizaino bei maketavimo paslaugas iš reklamos agentūros, kuri jau turi nemažai patirties šioje srityje. Tuomet jūs būsite garantuoti, kad jūsų produktas bus tinkamai pristatytas, o dėl įmantrios ir akį traukiančios pakuotės galbūt net nereikės investuoti didelės sumos į reklamą, kadangi originali bei įdomi pakuotė bus pakankamai gera reklama jūsų produktui ir žmonės į jį labiau kreips dėmesį.

Turint šiuos niuansus omenyje, nesunku suprasti, kodėl dabar reklamoje ir marketinge yra akcentuojamas dėmesys detalėms ir originalumas, kuris ir bus jūsų produkto ir jo pateikimo sėkmės garantas.

SEO paslaugos – pranašumas konkurencinėje kovoje

Šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairių prekių bei paslaugų, verslo subjektai kaip įmanydami stengiasi užimti kuo tvirtesnes bei aukštesnes pozicijas rinkoje, išsiskirti iš analogiškas ar alternatyvias paslaugas siūlančių konkurentų. O atsižvelgiant į tai, kad daugelis gyvenimo bei darbo sričių keliasi į virtualią erdvę, tai aktyviausia konkurencinė kova vyksta būtent internete.

Vienas iš svarbių aspektų, kuris padeda didinti klientų ratą, yra būtent žinomumas bei matomumas internete. Todėl ne paslaptis, kokią svarbią vietą šiuo atveju užima paieškų sistemos. Tikrai bene visi verslo subjektai siekia užimti aukščiausias pozicijas paieškos sistemoje tam, kad vartotojas, ieškantis pagal raktinius žodžius, pirmiausia pamatytų jų siūlomus gaminius ar paslaugas. Tačiau kadangi prekybininkų yra itin daug, tai į paieškos aukščiausias pozicijas patenka tik keli. Būtent čia ir atsiskleidžia, kokios reikšmingos yra SEO paslaugos.

SEO paslaugos ypatingą populiarumą įgavo per kelerius pastaruosius metus, nes anksčiau tai buvo daugiau informacinių technologijų specialistų vartojamas terminas. Dabar jau daugelis žino, kuo naudingos SEO paslaugos. Pati didžiausia SEO paslaugų nauda yra ta, kad tiek verslo subjektas, tiek fizinis asmuo, pasinaudojęs šiomis paslaugomis, itin sėkmingai gali tapti paieškos sistemų lyderiu! Tai didelis pranašumas prieš konkurentus, kadangi įmonė ar asmuo, pasinaudojęs profesionaliomis SEO paslaugomis, paieškos sistemoje atsidurs aukštesnėse pozicijose, bus pamatomas ženkliai greičiau, negu ta įmonė ar asmuo, kuris SEO paslaugomis nepasinaudojo. Žinoma, yra asmenų, manančių, kad interneto svetainė yra reikalinga tam, kad tiesiog ją turėti. Kai kuriems atrodo, jog tai bene vienas iš būtiniausių aspektų, kadangi kai kai kurie verslo subjektai, dar neturėdami geros informacijos, kurią reikia dėti į svetainę, susikuria internetinį puslapį ir jau džiaugiasi, kad jį turi. Bet kokias iš jo nauda? Ką duoda toks puslapis? Juk jis nebus randamas pagal raktažodžius. Taigi, tikslinga investuoti į savo matomumą bei žinomumą, o tam puikiai tinka SEO paslaugos.

Esminiai SEO paslaugų tikslai yra du:

1) pagal dažniausiai naudojamus bei naudingiausius raktinius žodžius iškelti optimizuojamą svetainę į aukščiausias (TOP10) paieškos sistemos pozicijas;

2) tikslinius lankytojus nukreipti į optimizuojamos svetainės puslapius, kuriuose įmonė ar asmuo siūlo savo prekes ar paslaugas.

Taigi, matyti, jog SEO paslaugos padeda ne tik didinti matomumą bei žinomumą, pritraukti kuo daugiau suinteresuotų auditorijų, tačiau yra orientuotos ir į kiekvieno verslo subjekto pagrindinį siekį – didinti pardavimus. O vienu svarbiausių SEO pranašumų yra tai, kad ši reklamos forma yra ne trumpalaikė, o orientuota į ilgalaikiškumą, nes teiks naudą tol, kol veiks optimizuotas puslapis.

Yra nustatyta, jog ieškantieji tam tikrų prekių ar paslaugų, dažniausiai pasirenka tas, kurios yra pirmame paieškos rezultatų puslapyje, t. y. TOP10. Tai, kad įmonė ar asmuo atsidurtų TOP dešimtuke, užtikrina SEO optimizacija.

SEO optimizacija skiriama į vidinę ir išorinę. Kaip jau galima suprasti iš pavadinimo, vidinė SEO optimizacija apima tinklapio pertvarkymo darbus. Kuomet atliekama vidinė SEO optimizacija, periodiškai atliekamos SEO analizės bei stebimi pokyčiai. Dažniausiai vidinė SEO optimizacija ir yra atliekama būtent tam, kad svetainė būtų kuo lengviau randama paieškos sistemose. Vidiniam optimizavimui priskiriamas ir svetainės turinys, kuriame tinkamai naudojami parinkti raktiniai žodžiai, kadangi reikia pripažinti, kad paieškos sistemos randa turinį.

Išorinė SEO optimizacija apima nuorodų tinklo kūrimą visame internete, t. y. kuriamas nuorodų į optimizuojamą tinklapį tinklas. Svarbu tai, kad išorinė SEO optimizacija suderinta su vidine SEO optimizacija padeda pasiekti pačių efektyviausių rezultatų!

 

Šiuolaikinių verslo katalogų nauda

Pamenate storas knygas su plonyčiais geltonais puslapiais ir daugybe reklamų? Prieš dešimtmetį šios knygos buvo geriausi visų biuro administratorių draugai, nes taip jos galėjo surasti, kas atlieka vienas ar kitas paslaugas, paskambinti pasiteirauti informacijos ar faksu nusiųsti užklausą. Per dešimtmetį verslas ir partnerių paieška pasikeitė dramatiškai. Sutikite, kai ko reikia neskambinate 15 įmonių, o tiesiog susirandate jus dominančias įmones internete, susirenkate jų el. paštų adresus ir nusiunčiate bendrą paklausimą dėl kainų. Tada gaunate atsakymą ar sulaukiate iš jų skambučio. Katalogas su geltonais puslapiais tapo nebereikalingas, tačiau dabar reikalingi kuo tikslesni rezultatai iš paieškos. Deja Google paieška kartais atrodo it koks šiukšlynas, po kurį tiesiog nėra laiko kapstyti, kol rasite tinkamą verslo informaciją. Tada padeda verslo katalogai, pateikiantys tikslią ir patikimą informaciją apie įmonės veiklą, specialius pasiūlymus ar akcijas, naujienas. Vienas toks katalogas yra Atradau.lt, kurio nauda – neabejotina tiek verslui, kuris čia skelbia savo duomenis, tiek kontaktų ir pasiūlymų ieškantiems asmenims.

verslo katalogas

Tai jau naujos kartos verslo katalogas internete. Kodėl „naujos kartos“? Todėl, kad pateikia ne tik kontaktinę informaciją, bet ir dar daugiau – sukuria pridėtinę vertę verslui savotiška reklama, taip pat ir nuorodomis į interneto svetainę.

Šiuolaikinis verslo katalogas siekia ne tik pateikti kontaktus, bet turi konkretų tikslą – atvesti besireklamuojantiems konkrečius ir motyvuotus klientus, pirkėjus, interesantus. Toks internetinis „vadybininkas“ yra be galo vertingas, nes jo „atlyginimas“ labai nedidelis, lyginant su realiu žmogumi, kurį tektų samdyti reklamai internete. Tikslas įgyvendinamas gana paprastomis, bet efektyviomis priemonėmis, kurios yra jau laiko patikrintos ir įrodyta, kad jos iš tikrųjų veikia.

Reklaminiai pasiūlymai

Vienas iš naujos kartos verslo katalogų pranašumų – įmonės reklaminiai pasiūlymai. Tai akcijų pristatymai, įvairios nuolaidos, apie kurias turi sužinoti kaip įmanoma daugiau potencialių klientų. Reklaminiai pasiūlymai gali būti trumpi tekstiniai, taip pat ir vaizdiniai (reklaminės iliustracijos). Jie paprastai skelbiami pagal laiką iš skirtingų įmonių, tad dažniausiai juos galima stebėti nuolatos.

Įmonių naujienos ir pranešimai spaudai, reklaminiai straipsniai

Naujos kartos verslo katalogas – savotiškas interneto leidinys, todėl čia galima skelbti įmonės pranešimus spaudai ir kitas naujienas. Tokiu būdu atsiranda galimybė ne tik palikti nuorodą į savo puslapį (naudinga, jei norite pasigerinti pozicijas Google paieškoje), bet ir gauti daugiau žinomumo. Pranešimus spaudai skaito ir klientai, ir konkurentai, todėl tinkamai paruošta naujiena gali būti smarkaus lankomumo padidėjimo priežastimi. Reklaminiai straipsniai apie tam tikras paslaugas ar verslą patraukia ne tik potencialių pirkėjų dėmesį, bet ir suteikia puikią galimybę gauti nuorodą į puslapį. Kadangi verslo katalogas turi gana daug svorio, tikėtina, kad toks straipsnis su nuoroda ar tiesiog įmonės profilis bus matomas paieškoje Pirmame puslapyje. Tai reiškia papildomus užsakymus besireklamuojančiai įmonei.

Grupinės nuolaidos

Žinote apie grupines nuolaidas ir apsipirkimus. Kai surenkamas tam tikras pirkėjų skaičius, pritaikoma didžiulė nuolaida tam tikriems produktams ar paslaugoms. Tai veiksminga pardavimų strategija, ypač išpardavimų – kai reikia išsituštinti sandėlius ir išparduoti likusias prekes. Viskas veikia, kaip ir kitur – įsigyjamas kuponas, tada atsiimama prekė ar paslauga rezervuojama telefonu ar el. paštu.

Populiarinimas socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai tapo ta vieta, kur galima nesudėtingai ir beveik nemokamai gauti lankytojų į bet kokį puslapį. Tuo reikia rūpintis nuolatos, todėl naujos kartos verslo katalogai labai daug dėmesio skiria reklamai socialiniuose tinkluose. Įmonės pristatymas gali būti reklamuojamas katalogo gerbėjams arba dar įdomiau – teikiama Facebook ar Google+ profilių priežiūra (informacijos atnaujinimas, tam tikrų akcijų ir nuolaidų skelbimas, konkursų organizavimas, bendravimas su fanais ir t.t.). Kai puslapio nuorodos atsiranda socialiniuose tinkluose, tai padeda pagerinti ir Google pozicijas, nes į socialinių tinklų veiklą Google paieška žiūri labai įdėmiai ir rimtai.

Reklaminiai video

Kiek kainuoja susikurti reklaminį video klipą? 2000 Lt, o gal 10 000 Lt? Kainos tikrai nemažos. Kur paskui jį transliuoti? Be 50 000 Lt į TV nepateksi… Internetas – puiki proga video susikurti pigiau ir transliuoti jį plačiau, nei TV. Kai kurie verslo katalogai padeda susikurti reklaminius video. Atradau.lt turi unikalią idėją – anekdotas tam tikra tema, kuriame matoma užsklanda su įmonės logotipu ar biuru. Tokia reklama išlieka amžinai, be to susilaukia nemažai dėmesio iš Youtube žiūrovų. Ją galima talpinti ne tik savo puslapyje, bet ir reklaminiuose straipsniuose, dalintis su draugais.

Naujos kartos verslo katalogas padeda populiarinti prekės ženklą ir atvesti naujų klientų, pagerinti pozicijas Google paieškoje ir beveik atstoja nuosavą interneto puslapį. Ko daugiau reikia? Išsamaus aprašymo, paslaugų pristatymo, akcijų naujienų ir reklamos socialiniuose tinkluose. Užuot samdžius žmones iš skirtingų sričių, viską galima gauti iš vieno verslo katalogo.

 

 

Krepšinis – daugiau verslas, ar nacionalinis pasididžiavimas?

krepšinisLietuvoje taip jau susiklostė politinė ir istorinė situacija, kad krepšinis buvo tapęs laisvės siekimo ir pasipriešinimo totalitariniam rėžimui įrankiu. Atrodo, kad priešiškumas tarp „Žalgirio“ ir „CSKA“ susiformavo netyčia, dėl sportinių interesų, siekio nugalėti ir parodyti visam pasauliui, jog krepšininkai Lietuvoje yra iš tiesų geri. Dabar situacija yra panaši, tačiau jau ne iš ideologinės pusės, o iš verslo. „CSKA“ klubas turi neribotą biudžetą, gali nusipirkti geriausius Europos krepšininkus, tuo tarpu „Žalgiris“ lipa iš finansinės duobės ir šį sezoną remsis nebrangiais jaunais krepšininkais…

Kyla klausimas, kas krepšinis lietuviams yra dabar? Vis dar nacionalinis pasididžiavimas, ar tik grynas verslas. Juk nereikia Maskvai įrodinėti, kad nors ir biedni, bet galime žaisti krepšinį – per pastaruosius 10 metų Rusijos klubai dažnai laimėdavo ir pralaimėdavo Lietuvos klubams, tad jau dabar skaičiuojami tarpusavio mačų rezultatai ir vedama savotiška statistika.

Sportas verslu tapo tada, kai išsivystė reklamos rinka. Tai nutiko XX amžiaus pradžioje JAV. Sportininkai tapo žvaigždėmis, tad verslo struktūros siekė gauti jų rekomendacijas pirkti produktus ar pasinaudoti paslaugomis. Paplito kortelės su sportininkų atvaizdais, kurios buvo platinamos kartu su įvairiais produktais, vėliau sportinkų veidai pateko į spaudą. Atėjus televizijai, sportas tapo didžiausiu reklamos užsakovų partneriu. Juk nieko nėra paprasčiau, kaip paprašyti žinomo sportininko pasakyti, kad jis skutasi tik su tais peiliukais, geria tik tą pieną ar net rūko tik tas cigaretes…

XXI amžiuje krepšinis tampa dar didesniu verslu ne tik dėl reklamos galimybių ir rėmėjų logotipų ant marškinėlių bei įvairių socialinių akcijų. Tiesa, su futbolu jam lygintis dar nėra galimybių. Futbolas yra tokia didelė verslo struktūra, kad krepšinis prieš jį atrodo, kaip siuvėjas prieš milžiną. Dėl to kai kuriuos verslo principus krepšinio funkcionieriai kopijuoja iš futbolo. Tai atsispindi tarptautinių turnyrų organizavime, į kuriuos pakviečiamos tokios komandos, kurios ne tik gerai žaidžia krepšinį ir turi gilias tradicijas, bet ir sumoka nemenkas sumas organizatoriams. Lietuva vietą turnyre pirko už pusę milijono eurų, kuriuos „paskolino“ rėmėjai. Dabar Lietuvos krepšinio komandos piktinasi, kad į prestižinį klubinį Eurolygos turnyrą papuolė visiškai krepšinio pasaulyje nežinomos komandos, pavyzdžiui Miuncheno „Bayern“. Ne, tai ne futbolo komanda, tai ir krepšinio komanda, žaidžianti Vokietijos BBL lygoje ir užimanti 4 vietą. Ne visi lietuviai žino, kas šiais metais laimėjo 4 vietą LKL, ką jau bekalbėti apie tai, kad tokia komanda gavo vardinį pakvietimą žaisti Eurolygoje. Tai verslo peripetijos, kurios neturi nieko bendro su nacionaliniu pasididžiavimu. Apmaudu, kad krepšinis tapo nesubalansuotos verslo įtakos epicentre.

“Business-Baltics” – tvirtesniems žingsniams versle

Šiandien gyvename tokiu metu, kai ekonomiką labiausiai veikia globalūs, o ne vietos veiksniai. Tai, kas vyksta užsienyje – Kinijoje, Indijoje ir kitur – pasiekia ir mus. Per pastarąjį dvidešimtmetį, gyvenant technologijų pasaulyje, laiko ir atstumo kategorijos gerokai pakito: juk ir laiškas keliauja nebe savaitę, o kelias sekundes. Ekonomikos globalizacija visam pasauliui neabejotinai davė daug naudos. Ji paskatino sparčią pažangių technologijų, interneto, mobilaus ryšio skaidą. Be to, gerokai sumažino skurdą daugelyje augančios ekonomikos šalių. Todėl jau vien dėl šios priežasties pasaulio ekonomika turi likti atvira ir glaudžiai susijusi. Vis dėlto globalizacija sukūrė nemažai problemų, kurias reikia išspręsti. Visų pirma, dėl globalizacijos atsirado daugiau galimybių išvengti mokesčių, nes visame pasaulyje sparčiai daugėja teritorijų, vadinamų mokesčių rojumi. Tarptautinėms bendrovėms dabar lengviau gali juos nuslėpti.

business-baltics

Taigi globalėjant verslui radosi naujų pasaulio tendencijų. Visų pirma išaugo tarptautinė prekyba ir kai kurių prekių ženklai išpopuliarėjo visame pasaulyje, greitai pradėjo plisti naujosios technologijos, kartu su tuo paaugo ir jaunų žmonių finansinė galia su kuria pakilo ir švietimo lygis. O juk išsilavinimas reiškia geresnę sveikatą, didesnes pajamas ir pasirinkimo gyvenime galimybes. Daugėjant pasaulio produkcijos kiekiui, reikia globalizuoti ekonomiką ir panaikinti pajamų skirtumus tarp šalių bei atsižvelgti į didesnius vartotojų reikalavimus, nedarant dar didesnio neigiamo poveikio aplinkai. Įmonės šiandien privalo būti atsakingos socialiniu ir aplinkosaugos požiūriu.

Akivaizdu, kad, nepriklausomai nuo retų verslininkų norų likti patriotais, verslas neišvengiamai globalėja.  Sėkmingam verslui, ir sėkmingai jo tarptautinei plėtrai būtina įvairiakalbiams kolegoms ar partneriams prieinama duomenų bazė. Galime džiaugtis, kad tokia galimybė yra. Užsienio verslininkai apie Lietuvos įmones gali sužinoti tinklalapyje www.business-baltics.com. Šis projektas – tai verslo informacijos šaltinis, pateikiantis ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos įmonių informaciją.

Šis internetinis puslapis ypatingas tuo, kad apie jame pateiktas įmones gali sužinoti viso pasaulio verslininkai. Čia Baltijos šalių įmonės, jų prekės ir paslaugos pateikiamos anglų vokiečių, prancūzų, rusų, ispanų, lenku ir netgi kinų kalbomis. Taigi, pasaulyje neliks kampelio, kuriame būtų nekalbama nė viena iš šių kalbų. Juk vien kinų populiaciją sudaro net penktadalį visų pasaulio gyventojų…

Puslapyje www.business-baltics.com informaciją ir reklamą apie save gali pateikti įvairiausio tipo paslaugas ir prekes teikiančios įmonės. Čia pagal veiklos sritį įmonės suskirstytos į atitinkamas kategorijas. Savo vietą šiame daugiakalbę informaciją teikiančiame tinklalapyje ras tie verslininkai,  kurie teikia transportavimo, statybos, poilsio, grožio finansines ir daugybę kitų paslaugų, taip pat prekiautojai maisto produktais, apranga, metalo, medžio, plastmasės gaminiais ir t. t. Visos be išimties įmonės ras vietą šiame tinklalapyje ir apie ją sužinos visas pasaulis!

Šis puslapis išlaiko puikius populiarumo reitingus. Jis yra rodomas pirmajame google  puslapyje, tereikia įvesti vieną iš raktažodžių: business Lithuania, companies Lithuania, exporters Lithuania, importers Lithuania, transport Lithuania, furniture Lithuania, milk Lithuania, plastic Lithuania, Business Baltics ir pan. Taigi, akivaizdu, kad bet kuriame pasaulio kampelyje gyvenantis verslininkas, net ir nežinodamas apie šį puslapį, per google paiešką jį tikrai suras ir sužinos apie Lietuvoje egzistuojančias įmones.

Be to, kad informacija apie įmonę bus pateikta šiame tarptautiniame tinklalapyje, verslininkai turi galimybę www.business-baltics.com užsisakyti, ypač gerai matomą, traukiančią akį reklamą, kurios pozicija pasirenkama pagal poreikius. Tai gali būti puslapio apačioje, viduryje ar šone esanti reklamjuostė, taip pat bėganti eilutė ar reklaminis tinklalapio fonas. Reklamos kaina priklauso nuo jos dydžio, vietos, reklamuojamo laiko.

Šio internetinio projekto partneriai taip pat rodo, tinklalapio reikšmę, svarbą ir naudą verslininkams. Su www.business-baltics.com bendradarbiauja tokios žinomos, didžiulės įmonės kaip “Dubai Exporters”, kuri užsiima eksportu iš Dubajaus, inžinerinės pramonės asociacija “Linpra”, “The Baltic Times” – anglų kalba leidžiamas žurnalas, apie Baltijos šalių verslą, politiką, kultūrą , “Athp” – medienos namų asociacija, Europos verslo ir inovacijų tinklas “Enterprice Europe Network” ir daug kitų.

Taigi šis tarptautinis tinklalapis yra puiki nepraleidžiama galimybė populiarinti savo įmonę. Tai efektyviausias būdas Lietuvos verslininkams pristatyti save užsienio rinkai.

Internetinių svetainių kūrimas prieš 10 metų ir dabar

interneto puslapių dizainerisKaip pasikeitė Lietuvos verslas per 10 metų! 2012 metais ėjau iš įmonės į įmonę, susitikinėjau su jų vadovais ir siūliau jiems susikurti interneto puslapius. Aiškinau interneto puslapio naudą, privalumus ir atsiversiančias galimybes. Jie iš manęs juokėsi, tyčiojosi ir grūdo lauk… Po 10 metų vaikščioti ir siūlyti nieko nebereikia, nes interneto svetainių jau prašo patys verslininkai. Internetinių svetainių kūrimas peraugo į kitą, aukštesnį, lygį, kai paklausa viršijo pasiūlą.

Prieš 10 metų verslininkai sakė – nereikia man to puslapio, mane susiranda iš to geltonų puslapių katalogo, į kurį sukišau 5000 litų. Katalogai leidžiami iki šiol, tačiau jų laikai baigėsi, nes informacija persikėlė į internetą bei mobiliuosius įrenginius.

2003 metais įmonių vadovai internetu nesinaudojo. Jų darbo stalai buvo užversti popierių krūvomis ir milžiniškomis darbo knygomis su daugybe geltonų priklijuojamų lapelių. Darbo knygas pakeitė išmanieji Samsung ir iPhone telefonai su 4‘ įstrižainių ekranais, kurie tapo itin naudingi ir patogūs. Popierių nedaug, o ir tuos atneša administratorė tik pasirašymui, nes viskas dabar skaitoma kompiuteryje. Tam prireikė dešimtmečio.

Kas dabar yra siūloma verslininkams ir iš ko jie dabar juokiasi, ko nesupranta?

Tie patys interneto puslapių kūrėjai siūlo susikurti mobiliąją puslapio versiją. Verslininkai nesupranta, kam jos reikia ir pinigų jai neskiria. Taip pat į siūlymus susitvarkyti puslapį pagal Paieškos keliamus reikalavimus irgi neskubama – kas tas SEO? Tik pinigus nori iš manęs ištraukti… Nieko, palauksime dar 5 metus ir verslininkai patys prašys sukurti mobiliasias svetaines, nes didžioji dalis jų klientų naudosi būtent mobiliuoju internetu ir Paieška.

Internetinių svetainių kūrimas – nuolatinis procesas. Technologijos keičiasi kas 5 metus, mados – kas 2 metus, tad būtent tokiu dažnumu yra kuriamos arba perdaromos svetainės. Kai kurie verslininkai automobilius keičia kas metai, nes ne prestižas važinėti su praeitų metų modeliu… Pasižiūrėjus į jų verslo puslapius kartais tenka griebtis už galvos, nes tikrai ne prestižas reklamuotis 10 metų senumo technologijomis, it jos būtų vakar sugalvotos…

Žmones reikia šviesti, nuolatos pasakoti apie naudą, mokyti, kaip iš savo internetinio puslapio ištraukti daugiau naudos. Prieš 10 metų aiškinau, kas iš viso yra interneto svetainė. Tikiuosi, kad per ateinančius 10 metų liks tik paaiškinti, kaip iš to interneto puslapio pasiimti klientus ir pelną.

Nuostabus verslas tas internetinių svetainių kūrimas. Čia niekada nebūna liūdna, be to viskas nuolatos keičiasi tik į gera.