„Google” reklama: tiesiausias kelias potencialaus kliento link

„Google” reklamaVerslo pamatas – efektyvi reklama, o kai už lango siaučia skaitmeninė era ir technologinis bumas, patikimiausia reklama – internete. Beveik šimtas procentų Lietuvos internautų nuolat naudojasi „Google” paieškos sistema. Todėl ir dar dėl mažiausiai penkių privalumų „Google” reklama – „Adwords” – yra svarbiausias sėkmingos verslo reklamos kampanijos komponentas.

Tikslinė auditorija

Tradiciniai reklamos būdai gali pasiekti minią žmonių, tačiau kiek minioje yra potencialių klientų? Jeigu lakstysime per universitetus ir bandysime parduoti tobulas ir ekologiškas sauskelnias kūdykiams, greičiausiai, patirsime fiasko. Sulauktas rezultatas bus ne netinkamos reklamos pasekmė, bet klaida identifikuojant potencialų pirkėją. Ne tik šaudyti, bet ir taikliai pataikyti su reklama televizijoje ar žurnaluose – skirtuose masiniam vartojimui – sudėtinga. Tuo tarpu, „Google” reklama turi nepalyginamai didesnes galimybes pasiekti pirkėją, kuris jau domisi ir ieško Jūsų siūlomos paslaugos arba produkcijos. Jūs galite susiaurinti paiešką iki amžiaus grupės arba regiono, o tai užtikrina reklamos atsiperkamumą.

Išlaidų kontrolė

„Google Adwords” yra vienas pigiausių reklamos kanalų. Pirmiausiai todėl, kad nereikia mokėti  už procesą ar reklamos plotą –  mokate tik už rezultatą, t.y. už atvestus potencialius klientus į svetainę. Visų antra, galite nustatyti reklamos dienos biudžetą ir kontroliuoti jos turinį bei eigą.

Pasitikėjimo įkvėpia ir tai, kad nuolat augant užsakymams ir priėjus ribą, kuomet užsakymai viršijas galimybes juos įvykdyti, galite sustabdyti „Google” reklamą, anksčiau nei buvo numatyti. Visi paskirti, bet neišnaudoti pinigėliai lieka Jūsų kišenėje.

Pasvarstykime priešingą scenarijų, tarkim, verslo sektorius yra gana sezoniškas ir svetainė nesulaukia planuotų potencialių klientų srauto. Reiškia, „Google” reklama nepanaudojo reklamos kampanijos biudžeto, o pinigai niekur neišplaukė iš Jūsų kišenės.

Raktinių žodžių magija

„Google” reklamos esmė – 35 – ių simbolių žinutė klientui. Trumpoje, vos kelių žodžių, žinutėje reikia pavartoti tinkamus raktinius žodžius ir suteikti informaciją apie paslaugą ar gaminį. Nuo žinutės teksto priklausys kiek lankytojų paspaus nuorodą į Jūsų puslapį.

Lankytojų analizė

google reklama

google reklama

„Google” reklama suteikia unikalią galimybę pažinti savo vartotoją. Pasibaigus reklamos kampanijai turite duomenis apie lankytojų elgesį svetainėje: Ar pirko, ko ieškojo, kiek išleido, kuriame puslapyje ilgiausiai buvo, kiek laiko praleido ieškodamas prekės, jeigu buvo nepabaigtas pirkimo procesas – kurioje vietoje jis nutrūko ir pan.? Visi šie duomenys bus naudingi tobulinant internetinį projektą.

Aukcionas

„Google” reklama veikia aukciono principu, t.y. įmonės siūlo maksimalią sumą, kurią sutinka sumokėti už kiekvieną lankytoją. Verta pripažinti, kad kaina priklauso nuo raktinių žodžių konkurencingumo, todėl reklamos kampanijos biudžetas priklausys nuo verslo sektoriaus.

Konkurencinį pranašumą įgauna ir į aukštesnes pozicijas patenka didesnę sumą pasiūliusios svetainės. Kita vertus, „Google” reitinguodama puslapius didelį dėmesį skiria svetainės populiarumui, kuo populiaresnė ir daugiau klientų sulaukianti svetainė yra, tuo daugiau galimybių ji turi užkopti į paieškos TOP su mažesniu nei jos konkurentų biudžetu.

Google reklama – padidinkite potencialių klientų gretas

google reklamaVisame pasaulyje daugiau nei 80 proc. internetinių paieškų atliekama naudojantis Google paieškos sistema. Daugiau nei 95 proc. lietuvių šią sistemą suvokia kaip prioritetinę internetinių užklausų vietą, generuojančią tiksliausius rezultatus. Tai reiškia, kad Google reklama yra efektyviausias būdas, leidžiantis pasiekti potencialius klientus ir didinti pardavimo rodiklius.

Ar Google reklama naudinga verslui?

Svarbiausias kiekvieno verslininko tikslas – maksimalūs pardavimo srautai. Kiekvienais metais stebimas didėjantis susidomėjimas internetinėmis prekybos vietomis. Skaitmeninėje erdvėje vykdomi apsipirkimai, prekių ir produktų palyginimai, domimasi akcijomis ir specialiaisiais pasiūlymais. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google paieškos sistema naudojasi įvairaus amžiaus ir skirtingų poreikių auditorija, t. y. – Google sistema yra universaliausia paieškos aplinka, atitinkanti išrankiausių klientų poreikius. Tai reiškia, kad jei jūsų tikslas – maksimalaus klientų srauto pritraukimas, jums bus reikalinga Google reklama, leidžianti pasiekti tikslines auditorijas.

Google AdWords privalumai

Google AdWords reklama – vienas paprasčiausių būdų reklamuotis paieškos sistemoje, užtikrinantis didžiausią investicinę grąžą. Reklama pateikiama tik potencialiems klientams, ieškantiems jūsų siūlomų prekių ar paslaugų, t. y. suvedus pageidaujamą raktinę frazę, Google paieškos sistemoje pateikiami jūsų skelbimai. Be to, už reklamą mokate tik tuo atveju, jei lankytojas išties susidomi jūsų produkcija ir paspaudžia ant pateiktos skelbimo nuorodos.

Vienas svarbiausių Google Adwords privalumų – visiška veiksmų laisvė. Jūs galite kontroliuoti ne tik reklamos išlaidas, bet ir rinktis, kam bus rodomi parengti skelbimai. Kitaip sakant, Google AdWords reklama pritaikoma individualiems verslininko poreikiams, leidžiant generuoti aukščiausius investicinės grąžos rodiklius – kiekvienas jūsų biudžeto euras skiriamas naujo kliento pritraukimui.

Kodėl svarbu bendradarbiauti su profesionalais?

Google reklama yra viena moderniausių XXI a. rinkodaros strategijų, tinkanti tiek didesnėms, tiek mažesnėms įmonėms ir įgyvendinanti tiek ilgalaikės, tiek trumpalaikės reklamos tikslus. Tiesa, jei norite džiaugtis maksimaliu klientų srautu ir generuoti didžiausius pardavimo rodiklius, bendradarbiaukite su patikima įmone, kurios svarbiausias tikslas –pasiūlyti jums efektyviausias reklamos priemones. Nepamirškite, kad paieškos sistemoje paleista reklama turi būti nuolatos stebima ir analizuojama, o gauti rezultatai pritaikomi vartotojų elgsenai stebėti ir naujiems sprendimams priimti. Kompetentingi specialistai pasiūlys efektyviausias reklamos priemones ir padės nustatyti šiam tikslui reikalingą biudžetą. Nepamirškite, kad jūs patys sprendžiate, kiek investuoti į reklamą, t. y. Google AdWords nereikalauja jokio minimalaus biudžeto. Be to, net ir priimtas sprendimas gali būti koreguojamas, t. y. biudžetas gali būti didinimas arba mažinimas, laikinai sustabdomas ir atnaujinamas. Svarbiausia – atrasti visus jūsų poreikius ir finansines galimybes atitinkantį sprendimą.