Augantis logistikos populiarumas

logistikos paslaugosBendravimas būtinas žmonėms, gyvūnams, įmonėms ir šalims. Noriai ar nenoriai, tačiau šalių komunikacija privalo vykti taip pat intensyviai kaip ir technologijų integracija. Valstybės yra labai priklausomos viena nuo kitos, ypatingai tai liečia logistikos sritį. Nykstant valstybių sienoms, įsigalint globalizacijai, logistikos paslaugos šalių ekonomikoje daro ženklią įtaką. Juk joks komercinis procesas nevyksta be žaliavų ar prekės pergabenimo iš tiekėjo tiekėjui ar pirkėjui.

Kiekvienos logistikos įmonės pagrindinis tikslas – kuo labiau optimizuoti prekių bei kitų išteklių judėjimą – tai reiškia, nuolatos ieškoti bei taikyti naujas technologijas, leisiančias vykdyti darbus greičiau, produktyviau ir mažesnėmis sąnaudomis. Specialių taikomų programų dėka dabar jau galima automatiškai sudaryti kelionių maršrutus, kurie apjungia įvairius klientus skirtingose vietovėse, taip trumpindami pristatymo laiką bei optimizuoti sandėlių darbą ir prekių paskirstymą.

Ypatingai keičiantis technologijoms, vystant vis glaudesnius tarptautinius ryšius, transportavimo sprendimai tampa vienu pagrindinių įmonės plėtrą apibūdinančių veiksnių. Tačiau, materialių daiktų pergabenimas ir sandėliavimas, dažnai sudaro didžiąją dalį įmonės išlaidų. Būtent todėl dažniausiai logistikos paslaugos yra perkamos iš būtent šios srities profesionalų. Daugelis įmonių tik sutaupo pasirinkdami logistikos operatorius bei sandėliuotojus nei mėgindami visą jų darbą atlikti patys. Naudojantis logistikos operatorių paslaugomis, sutaupomos išlaidos skirtos išlaikyti sandėlius, darbuotojus, įsigyti ir prižiūrėti transporto priemones bei kitą techniką. Be to kroviniai yra gabenami greičiau, lanksčiau, dažnesniais intervalais, reaguojant į klientų poreikius. Taigi geresnė transportavimo kokybė ir sutaupytas laikas, reiškia mažesnę prekės kainą, kas ir paverčia logistikos sritį, tokia aktualia verslui.

Visoje Europoje Lietuva garsėja kaip stiprių ir inovatyvių logistinių paslaugų tiekėja. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei 5000 logistikos paslaugas Lietuvoje ir už jos ribų teikiančių įmonių. Jų skaičius nuolatos tik didėja. Todėl ir Lietuvos susisiekimo ministerija skiria vis daugiau dėmesio šiai sričiai, investuodama į ją ir siekdama dar spartesnės jos plėtros bei naujausių logistinių sprendimų pritaikymo mūsų šalyje. Taip gerinami santykiai su kaimyninėmis valstybėmis, gerinamas šalies įvaizdis bei įnešamas didelis indėlis į Lietuvos biudžetą.

 

Muitinės veikla Lietuvoje: istorija

muitines tarpininko paslaugosLietuva jau nuo seno yra išsikovojusi geografiškai palankią teritorinę ribą. Žinoma, šalis nors ir neturi daug gamtinių išteklių, tačiau ribojasi su nemažai užsienio sienų bei turi ne tik prieigą prie vakarinės, šiaurinės Europos, bet ir prie Baltarusijos bei Rusijos. Dar reiktų nepamiršti ir prieigos prie Baltijos jūros, kas suteikia mums didelį pranašumą. Ir nors esame tranzitinė valstybė, bei turime atviras sienas su kitomis Europos šalimis, tačiau muitinė vis dar turi darbo su Rytine Pasaulio puse, Rusija, Baltarusija, Azijos šalimis. Tad muitines tarpininko paslaugos vis dar reikalingos lyg šios dienos, kad palengvintų kitų įmonių darbą.

Kalbant apie muitinės veiklą, tai ji atsirado dar mūsų šalį valdant Kunigaikščiams. Tuometinis Vilniaus kraštas buvo ekonomiškai bei politiškai patogioje strateginėje vietoje, todėl šiame krašte muitinė buvo svarbiausia senosios valstybės iždo įstaiga. Pirma ji buvo tik Vilniaus krašte, o veliau 1919 metais po Pirmojo pasaulinio karo tapo Lietuvos valstybinė muitinė. Tačiau dėl Lenkijos agresorių nepavyko sukurti lietuviškos muitinės bei sienų perėjimo tinklų. Tad dėl konfliktų su kaimynine šalimi, taip ilgai nepavyko turėti savo teritoriją saugančios muitinės. Ir muitines tarpininko paslaugos tuomet negaliojo.

Taigi oficialiai pirmoji Vilniaus teritorinė muitinė Lietuvoje įsteigta 1924 metais, beveik po 5 metų nuo valstybinės įkūrimo, ir jos vieta buvo Ukmergėje. Po visų ultimatumų bei pagaliau taikos su Lenkija, užsimezgę diplomatiniai santykiai pagaliau leido suaktyvėti tarpusavio ryšiams. Paspartėjęs prekių bei žmonių judėjimas į šalį bei iš jos pagaliau paspartino Lietuvos muitinės plėtrą, tad atsirado muitinės kontrolė, įvairūs perėjimo punktai. O kai Vilniaus kraštas pagaliau buvo atgautas 1939 metais prasidėjo dar didesnė Lietuvos muitinės plėtra. Tad oficialiai tų pačių metų lapkričio 1 dieną buvo įsteigtos Vilniaus, Kenos ir Stasylų muitinės.

Kai Lietuva buvo priskirta Tarybų Sąjungai, Vilniuje buvo įsteigta tarybinė muitinė, o atkūrus nepriklausomybė ir Vilniaus teritorinės muitinės padaliniai. Tačiau įsteigus šiuos postus, prasidėjo kova už nepriklausomybę, kadangi muitinės postų darbus trikdė TSRS specialioji milicija OMON, kuri niekino muitinės turtą, žalojo pareigūnus, terorizavo bei kitaip pažeidinėjo muitinės veiklą. 1990 ir 1991 metai Lietuvos muitinės sistemai buvo žiauriausi, kadangi per tuos metus įvyko skaudžiausias įvykis, kuris pareikalavo 7 pareigūnų gyvybių, kuomet į Medininkų muitinės postą įsiveržė OMON žudikai, bei sušaudė pareigūnus.

Muitinės veikla visiškai teisėtai bei be jokių represijų pradėjo veikti po nepriklausomybės atgavimo, kuomet visiškai subyrėjo TSRS valdymas Lietuvoje. Muitinės aktyviai veikė iki įstojimo į Europos Sąjungą.

Po įstojimo europiečiams keliai į Europą tapo atviri, tačiau lyg šiol įdėmiai saugomas Kaliningrado, Baltarusijos pasienis, taip pat stebimi kroviniai iš Azijos, Rusijos bei Amerikos. Todėl muitinėje dirbantys darbuotojai turi ką veikti ir be nuolatinės transporto priemonės tikrinimo. Jiems reikia saugoti, kad į šalį nepatektų nelegalūs, neteisėti kroviniai ir siuntos, kurios negali likti mūsų rinkoje. Stebėti įvežamų krovinių kiekius ir taip toliau. Taip pat ir pačioms įmonėms atsirado daugiau darbo, tad reikalingos ir muitinės tarpininko paslaugos, kurios tvarko visus su muitinės deklaracijomis susijusius reikalus.

 

 

 

Kokia logistikos įmonė patikimiausia versle?

Logistikos įmoneTikriausiai, labiausiai klestinčios įmonės Lietuvoje yra susijusios su informacinėmis technologijomis, bankai, transporto sektorius. Pastarasis itin plečiasi bei tobulėja, kiekvienais metais kuriami nauji projektai, kuriuose minimi nauji tranzitiniai keliai, naujos geležinkelio jungtys su kitomis šalimis. Tokia logistikos plėtra yra palanki mūsų šaliai, kadangi padidėtų ne tik importas bei eksportas. Daugiau krovinių būtų išvežta į kitas šalis, tad ir ekonomika vienareikšmiškai didėtų. Bet kokia logistikos įmone yra pasiruošusi permainoms, o tai pastebi užsienio investuotojai, todėl finansuoja tas transporto kompanijas, kurios yra pasiryžusios tam.

Logistikos įmone tobulėja, kadangi konkurencija šioje srityje yra beprotiška. Todėl prie tradicinių paslaugų yra pridedamos papildomos paslaugos, padedančios klientams sutaupyti pinigus bei laiką. Tarkim jei seniau buvo teikiamos tarptautinio pervežimo paslaugos be muitininko tarpininko paslaugos, tai dabar ši paslauga taip yra įtraukta. Taip pat yra ir su perkraustymo paslaugomis. Didelės logistikos kompanijos turi dabar savo sektorių, kurio darbuotojus pasisamdžius galima persikraustyti iš vienos vietos į kitą.

Taip pat, bet kokia logistikos įmone neturi ADR sertifikato leidžiančio vežti pavojingus krovinius. Tad transporto logistikos kompanijos dabar perka specialius vilkikus, kurie sugeba gabenti pavojingus krovinius. Kadangi tokie kroviniai yra brangesni, tad logistikos kompanijos gali papildomai užsidirbti vežant tokius krovinius. Galiausiai, negalima pamiršti ir to, kad logistikos kompanijos tiesiog palengvina klientų darbą, nes vietoje suteikia markiravimo paslaugas. O tai reiškia, kad klientui papildomai nereikia pirkti paslaugos kitoje įmonėje, kad kroviniai būtų specialiai bei profesionaliai sužymėti, viskas yra padaroma vienoje įmonėje.

Nemažai paslaugų siūlančios įmonės klientams atrodo patikimos, tačiau reikia rinktis tik tokią logistikos įmonę, kuri išties turėtų patirties tose srityse, kur siūlo savo paslaugas. Jeigu įmonė skelbiasi galinti pervežti pavojingus krovinius, tuomet įsitikinkite, kad vairuotojas bei pati įmonę turi tokią teisę bei transporto priemones ir teisėtai gali vežti šiuos krovinius. Kadangi atsakomybė krenta ne vien ant vežėjo bei logistikos kompanijos, bet ir ant pačio kliento. O kaip daugelis žino, logistikos srityje, ypač gabenant tarptautinius krovinius, baudos yra didžiulės. Juk nei viena įmonė nenori prarasti savo pinigų bei krovinio. Tad pasirūpinkite, kad bet kokia logistikos įmone būtų patikimas partneris jūsų versle.

 

 

Transporto paslaugos Vilniuje

Transporto paslaugos VilniujeMūsų šalyje pastaraisiais metais išties išaugo krovinių pervežimas, logistika bei paslaugas, kadangi poreikiai auga, tai ir kuriasi naujo logistikos kompanijos, kurios siūlo išskirtines paslaugas, klientams. Vilnius yra tas miestas, kuriame įsikūrusios pagrindinės bei stambiausios logistikos kompanijos, kurių pelnai yra milijoniniai. Transporto paslaugos Vilniuje yra labiau išsivysčiusios, kadangi tai yra nemažas miestas su perspektyvia pramonę, o ir didžiausi gamintojai yra įsikūrę šiame mieste, tai logistika tikrai klesti. Tačiau, kaip naujai įmonei pasirinkti transporto paslaugas teikiantį partnerį? Jei jų tiek daug, o visos siūlo tas pačias paslaugas skirtingomis kainomis? Paprastas atsakymas yra tas, kad tiesiog reikia sekti sąlygas bei darbo specifiką, taip pat domėtis darbuotojų kvalifikacija.

Tad prieš užsakant bet kokias paslaugas įmonė privalo pasirūpinti paieškomis, ir jos turi užtrukti ne dieną bei ne dvi, tai yra atsakingas sprendimas, kadangi savo gaminius įmonė patiki visiškai nepažįstamai įmonei. Gerai yra ieškoti atsiliepimų, skambinti partneriams ir klausti apie logistikos kompanijos sąlygas. Jei pati kompanija sudomino,  tuomet vesti derybas, organizuoti susitikimus, peržvelgti visas siūlomas sąlygas ir jeigu jos tenkina, pasinaudoti įmonės paslaugomis bent kartą. Taip bus matomi rezultatai.

Jeigu pasirinkta įmonė siūlo daugiau nei krovinių pervežimo paslaugas, tuomet būtinai jomis reikia pasinaudoti, kadangi pasiėmus visą paslaugų paketą galima sutaupyti. Juolab, kai transporto paslaugos Vilniuje nėra pigiausios, tačiau kokybiškos. Tad jei bus vėliau galimybė verslui plėstis ir į užsienio rinką, visuomet gerai turėti tokius partnerius, kurie krovinius gabena vandeniu, oru bei geležinkelio keliais. O jei dar tvarko ir visą dokumentaciją, kuri yra susijus su intrastatu ar muitinės procedūromis, tuomet rekomenduoja rinktis šią įmonę. Taip išlošite dvigubai. Tačiau nepamirškite ir visų krovinio draudimų, bei pasiteiraukite apie licenziją ir vairuotojų patirtį dirbant šioje srityje, kadangi nei vienas nenori gauti sugadinto krovinio.

Prieš pasirašant sutartį gerai išanalizuokite įmonę bei jos siūlomas sąlygas. Kaip jos sprendžia konfliktus bei ar yra patikima. Dažniausiai daug informacijos galima rasti internete. Paprastai transporto paslaugos Vilniuje suteikia paslaugas visoms įmonėms, kurios yra Lietuvoje, taip, kad galima paprastai susisiekti su logistikos kompanija bei susitarti dėl krovinio pervežimo ar susitikimo.

 

 

 

Krovinių pervežimo rūšys

Krovinių pervežimasKrovinių pervežimas yra konkurencinga sritis, kurioje konkuruoja tiek kurjerių, siuntų įmonės bei kitos logistikos kompanijos. Kadangi verslas keliasi į internetinę erdvę, atsidaro naujos elektroninės parduotuvės atsirado didesnis poreikis siųsti siuntas ir kitas prekes vartotojams. Todėl logistikos kompanijos privalo kokybiškai organizuoti srautus bei pervežimus, kad visi klientai gautų savo produktus laiku.

Įmonės renkasi logistikos paslaugas, samdosi transportavimo įmones, tampa su jais ilgalaikiais partneriais, tad nuolat duoda gabenti siuntas. Krovinių pervežimas yra tikslingesnis ir efektyvesnis, kadangi logistikos kompanijos turi didelės patirties gabenant krovinius. Transportavimo rūšis išrenka patys klientai, kuomet krovinius reikia išvežioti į namus ar sandėlius, tuomet galima naudotis sausumos transportu, nes jis lankstesnis, yra galimybę transportuoti tiek tarptautinėje rinkoje, tiek vietinėje.

Jei reikalingas tarptautinis gabenimas į tolimas užsienio šalis, kitus žemynus, tada naudojamas oro arba jūrų transportas, nors tai brangesnis variantas ir užtrunka ilgiau, nei pakraunant sausumos transportą, tačiau jis irgi yra geras ir patikimas variantas.

Tačiau kiekviena transportavimo rūšis turi ir savo privalumų bei trūkumų. Tarkim sausumos transportas gali būti neefektyvus tuomet, kai yra eismo spūstys didmiesčiuose, tada stringa pristatymo kokybė bei prailgėja nurodyta trukmė, tad reikia labai gerai apgalvoti pristatymo laiką. Taip pat didesnis avarijų skaičius pasitaiko su šiuo transportu, tad gali nukentėti kroviniai. O jeigu yra skubus krovinio pristatymas klientai gali sumokėti didesnius pinigus už paslaugą.

Oro ir jūrų transporto kokybė priklauso nuo oro sąlygų, taip pat pakrovimas užtrunka ilgiau, kadangi gabenami kroviniai ir prekės yra nevienintelės ar vieno kliento. Tad reikia laukti, kol tokios transporto priemonės bus pilna pakrautos ir galės keliauti į uostus.  Tačiau kartais, tokios transporto priemonės yra vienintelės, kurios gali keliauti iš tolimojo taško A į tašką B.

Geležinkelių transportas yra greitesnis ir pigesnis, tačiau nėra toks manevringas ir gali gabenti krovinius tik nurodytų maršrutu. Bet juo galima gabenti nestandartinius ir pavojingus krovinius.

Taigi krovinių pervežimas yra nepaprastai naudingos tiek didelėms, tiek mažesnėms įmonėms, o logistikos paslaugos joms palankios dėl konkurencingumo rinkoje, tad logistikos kompanijos norėdamos turėti daugiau klientų siūlo patrauklias kainas.

 

 

 

 

 

 

Thermo King šaldymo įrangos servisas

Thermo KingŠaldymo įranga, kaip ir bet kuri automobilių dalis patiria įvairių negandų ir iššūkių. Dažniausiai jos kyla nuo ne visiškai tvarkingos ir laiku atliekamos priežiūros. Thermo King profesionali šaldymo įranga taip pat nėra apsaugota nuo aplaidžių automobilių savininkų ir netinkamo eksploatavimo. Tam reikalingas kasmetinis šaldymo įrangos aptarnavimas ir servisas.

Thermo King šaldymo įrangos servisas, toks kaip „Dinakos“ servisas gali tinkamai pasirūpinti bet kokiais šaldymo sprendimais – tiek autonominiais, tiek kondicionavimo. Tai reiškia, kad gali ne tik įrengti, bet ir nuolatos prižiūrėti.

Be to profesionalus servisas dažniausiai užsiima ir termoizoliacinių sienelių įrengimu priekabose ir puspriekabėse. Tai reiškia, kad atvarę paprastą sunkvežimį, iš šaldymo įrangos serviso išriedėsite jau kaip refrižeratorius – su kondicionavimo sistema ir specialiai įrengtomis šaldymo „patalpomis“.

Šaldymas yra gana glaudžiai susijęs ir su šildymu. Thermo King dirba dažniausiai su šaldymo įranga, tačiau kartais reikia tam tikrą temperatūrą palaikyti, o ne ištisai šaldyti. Tokiu atveju įsijungia ir atvirkštiniai procesai, pavyzdžiui, šildymas. Serviso meistrai puikiai supranta visas šias plonybes ir gali patarti, pakonsultuoti, kokius sprendimus rinktis, kas šiuo metu efektyviausia ir atitinka visus sudėtingus Europos Sąjungos standartus.

Universalus servisas yra labai naudingas kiekvienam „šaldytuvo“ savininkui. Priežastis labai paprasta – toks servisas atstovauja ir kitus kokybiškus gamintojus ir gali pasiūlyti itin palankius sprendimus. Thermo King, aišku, yra lyderis rinkoje, tačiau kartais ir kitų gamintojų įranga gali išspręsti tam tikras problemas. Yra tam tikrų prietaisų, kurių ši kompanija ir negamina, tačiau tai nereiškia, kad jie tarpusavyje nesuderinami. Pavyzdžiui, tam tikrais atvejais reikalingi šilumos registratoriai, kurie fiksuoja temperatūrą priekaboje tam tikru laiko intervalu. Toks uždavinys įveikiamas kitokiems prietaisams, todėl meistrai gali drąsiai parekomenduoti, ką ir kaip naudoti kartu su kokybiška šaldymo įranga.

Priežiūra tam tikru metu – raktas į ilgaamžiškumą. Jei šaldymo įranga būtų apžiūrima nurodytu laikotarpiu sąžiningai, gedimų pavyktų sumažinti iki 90 proc. Tai labai didelis efektyvumas, tačiau kol kas vairuotojams ir savininkams dar trūksta disciplinos ir sveiko požiūrio į reguliarius patikrinimus specializuotame servise…