Reklamos įrankiai, kurie veikia

reklama ekranuose

Kiekvienas sėkmingas ar dar tik pradedantis verslininkas puikiai žino, kokia svarbi reklama, siekiant privilioti pirkėjus ar klientus. Visgi, gyvename perteklinės informacijos amžiuje, todėl kai kurie tradiciniai reklamos būdai nebeveikia masių, nes tiek informacijos mūsų smegenys nesugeba nei priimti, nei apdoroti.  Taigi, kokie šiuolaikiniai reklamos įrankiai vis dar efektyvūs? Reklama internete, o gal reklama ekranuose? Ką rinktis, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinę auditoriją?

Socialiniai tinklai – galingas įrankis

Socialiniai tinklai – puiki terpė ne tik dalintis savo gyvenimo akimirkomis, stebėti draugus ar bendrauti su artimaisiais, kurie gyvena už jūrų marių, bet ir reklamuoti vieną ar kitą produktą.  Socialinių tinklų reklama gali pasiekti daugybę žmonių pagal kliento pageidaujamus kriterijus: amžių, išsilavinimą, lytį ir net pomėgius. Tarkim, grožio prekių reklama bus dažniau demonstruojama tiems naudotojams, kurie domisi grožio pasaulio naujovėmis, ieško jų internete. Taigi, tokia reklama šiandien „ant bangos“, nes ji tikrai veikia.  Žinoma, svarbu, kad reklamos kampaniją būtų patikėta profesionalams.

Reklama visiems

Šiandien vis dar yra nemažai žmonių, kurie retai naudojasi internetu, nesinaudoja juo išvis, saugo savo asmeninį gyvenimą, todėl apie socialinius tinklus net pagalvoti nenori. Kaip pasiekti juos? Galima naudotis tradiciniais reklamos įrankiais: televizija, radiju, tačiau tokio tipo reklama brangiai kainuoja ir dažnai neatsiperka, nes žmonės, vos išgirdę reklamą, perjungia kitą radijo stotį arba ją persuką, jei televizija turi tokią galimybę.  Taigi, mokami dideli pinigai, o efektas abejotinas. Norintiems pasiekti įvairaus amžiaus žmones ir savo prekę reklamuoti efektyviau geriau rinktis reklamą ekranuose. Reklama ekranuose traukia akį, yra pastebima, o jei dar yra tokiose vietose, kur žmonės nelabai turi ką veikti, pavyzdžiui, troleibusuose ar autobusuose, labai tikėtina, kad ji pasieks ir sudomins didesnę žmonių auditoriją. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir reklamai ekranuose, kurie stovi prekybos centruose, juk čia žmonės ateina išleisti pinigų. Be to, reklama ekranuose, lyginant su tradiciniais reklamos įrankiais, kainuoja pigiau.

Netiesioginė reklama

Niekas taip gerai nereklamuoja vieno ar kito produkto kaip teigiami atsiliepimai. Iš kur jų gauti? Laukti, kol žmonės patys juos pradės rašyti? Tai užtruks nemažai laiko, todėl visada galima eiti paprastesniu keliu: užsakyti, kad jūsų produktą pareklamuotų įžymus žmogus (žinoma, už tam tikrą kainą) arba „šturmuoti“ įvairius pokalbių forumus ir ten neįkyriai pasiūlyti savo prekę. Kai karuselė įsisuks ir žmonės pradės kalbėti apie jūsų parduodamą produktą, susidomėjimas ir pardavimai tikrai šoktelės. Reklama ekranuose, socialinių tinklų reklama ar reklama internete veikia, tačiau nėra geresnio reklamos įrankio už gandus.

Parodų stendai – puiki investicija sulaukti didesnių pardavimų

Jeigu kada nors lankėtės vienoje ar kitoje parodoje, tikriausiai pajutote tą jausmą, kad kiekvienas šio renginio dalyvis stengiasi pritraukti kuo daugiau lankytojų ir žiūrovų. Kaip išmanydami jie verčiasi per galvas, kad būtų pastebėti. Tikriausiai pajutote, kad vienur pasitinkama šiltai ir maloniai, pati aplinka kviečia užsukti ir ilgiau pasilikti. Vienas pirmųjų atkreipiančių dėmesį objektų šiuose renginiuose – parodų stendai.

originalus parodu stendai

Profesionaliai pasiruošti parodai – nelengvas iššūkis kiekvienam iš dalyvių. Juk norima ne tik parduoti tam tikrą prekę ar paslaugą, bet kartu ir sudominti žmones, pritraukti kuo daugiau žvilgsnių. Tokiu atveju labai padeda kūrybingos asmenybės. Nestandartiniai parodų stendai  nelieka nepastebėti. Žinoma, jie reikalauja tam tikrų žinių ir išmonės, tačiau yra šios srities specialistai, kurie dirba parodų stendų srityje ne vienerius metus ir Jums tikrai galės pagelbėti.

Peržvelgę internete rastus pasiūlymus suprasite, kad iš ko pasirinkti parodų stendą tikrai yra. Svarbu, kad jis būtų kokybiškas ir galėtų Jums pasitarnauti ne vienos parodos metu. Turėdami originalų ir išskirtinį stendą visuomet nustebinsite lankytojus. Taip jie norės susipažinti, kokia tai įmonė ar individualus asmuo, kuo užsiima ir galbūt įsigeis įsigyti Jūsų siūlomą produktą.

Krūvos lankstinukų, skrajučių bei nuolaidų kuponų nebedomina lankytojų. Patys tikriausiai matėte, kad po parodos nemaža jų dalis po to voliojasi ant grindų ar aplink esančiose šiukšlių dėžėse, todėl verta pamąstyti, į ką naudingiau investuoti, kad galėtumėte pritraukti klientą. Vienas iš tokių variantų ir gali būti aprašomi parodų stendai. Įsigiję mobilų stendą jį galėsi panaudoti ne tik parodų metu, bet jis galės praversti dalyvaujamose konferencijose, pristatymuose ar tiesiog įmonės biure, taip reklamuojant Jūsų produktus. Parodų stendai – tai investicija, kuri netruks ilgai atsipirkti. Verslininkai tai vis labiau supranta ir vertina kokybiškus ir patikimus parodų stendus.

Jei artimiausiu metu planuojate dalyvauti parodoje ir ten pristatyti įmonės ar savo gamybos produktus, iš anksto pasidomėkite, kokie galimi stendų variantai. Klientas neliks abejingas Jūsų kruopščiai pasirinktu tokiu puikiai reprezentuojančiu ir reklamuojančiu marketingo būdu. Originalus parodų stendas – tai Jūsų kelias į sėkmę.