CRM – neatsiejama šiuolaikinės įmonės dalis

crm
Klientų apskaitos ir valdymo programų yra tikrai nemažai. Kai pasirinkimas toks didelis ir aktyviai sprendžiama, kurią CRM pasirinkti, reiktų pasigilinti, kas tai yra ir kokius privalumus duoda kiekvienai įmonei.

Primityvi ir sudėtinga CRM

CRM (angl. Customer Resource Management)  gali būti labai primityvi. Iš esmės darbo knyga, kur kiekvienai dienai skiriamos keliolika eilučių su pažymėtu laiku, yra tradicinė CRM sistema. Ji vis dar plačiai naudojama ir yra gana efektyvi. Šiuolaikinė CRM sistema – „debesies“ infrastruktūra paremta programinė įranga, kuria galima naudotis iš bet kur ir iš bet kokio įrenginio – kompiuterio, išmanaus telefono ar net televizoriaus (beje, labai praverčia dirbant konferencijų kambaryje su komanda). Jos kainodara yra labai lanksti – mokama už tai, kiek naudojamasi. Tai reiškia, kad mokama dažniausiai už kiekvieną vartotoją. Primityvios ir pažengusios CRM sistemos randa savo vietą tiek smulkiose, tiek vidutinio dydžio įmonėse.

Svarbiausias privalumas – išliekamoji vertė

Popierinės darbo knygos, lapeliai ant sienos, specialus stalo kalendorius su užrašams skirta vieta per visą stalą – tai nėra blogos klientų valdymo sistemos, be jos turi vieną trūkumą – popierius pasimeta, dega, sušlampa. Tuo tarpu duomenys „debesyje“ išlika kur kas ilgiau ir saugomi patikimiau. Štai ir pagrindinis šiuolaikiškos CRM privalumas – duomenų saugumas. Kai darbuotojas išeina ir palieka savo asmenine rašysena užkoduotus klientų duomenis naujai atėjusiam kolegai, praktiškai reikia iš naujo pasitikslinti viską. Su šiuolaikiška CRM to daryti nereikia, nes visi duomenys išlieka. Tai labai patogu, ypač tose įmonėse, kur yra didelė kadrų kaita.

Nemokama CRM

Ar norėtumėte išbandyti CRM nemokamai? Pabandykite SpinCRM.lt sprendimą, kur mokėti nieko nereikia, kol neapsipranti su sistema. Kai sistema paklūsta ir pradedate dirbti natūraliai, reikia ieškoti ir tam tikrų efektyvių sprendimų. Net jei su CRM dirba vos vienas žmogus, šis sprendimas yra labai palankus tolimesnei plėtrai.

Efektyvumas

CRM yra labai geras įrankis tam tikrų darbuotojų efektyvumui pagerinti. Reikia tik gerai paanalizuoti kiekvieno komandos nario darbo efektyvumą. Būdų yra tikrai ne vienas. Kiekviena rimtesnė CRM turi specialius statistikos modulius, kurie prieinami vadovų lygmenyje, tad visada galima matyti, kaip efektyviai dirba darbuotojai. Visi. Iš darbo knygų efektyvumo tikrai nepamatysi…

CRM padeda uždirbti daugiau. Tai įrodytas faktas.