5 faktai, kurių nežinojote apie Google Street View

google street view verslui

Pirmiausia gal reiktų pradėti nuo žinomų faktų. Lietuvoje Google Street View automobilis su specialia 360 laipsnių kamera ant stogo pasirodė 2012 metais. Jis apvažinėjo visus kaimus ir miestelius, įamžindamas mūsų gatves. Bet, per 4 metus daug kas pasikeitė… Dėl šios priežasties Google Street View buvo patikėta profesionaliems vietos fotografams, kurie dabar patys daro 360 laipsnių nuotraukas ir kelias jas į Google Maps tarnybą. Tai žino visi, kas bent kažkiek domėjosi virtualiaisiais turais. Pateiksime jums mažiau žinomus faktus apie Google Street View.

1 faktas: Fotografuoti gali tik akredituoti fotografai.

Google nori išlaikyti tam tikrą kokybės lygį, todėl bet kam pildyti Google Maps tarnybą negalima. Google atsirenka fotografus, pasidomi jų kvalifikacija, sugebėjimais. Dėl šios priežasties tokių fotografų Lietuvoje yra vos keletas, nors virtualius turus daro dešimtys ar net šimtai fotografų.

2 faktas: Vaikščiojimas per sienas – brokas

Kartais vaikščiodami po tam tikrų įmonių vidų galite būti perkelti kiaurai sieną. Taip nutiko dėl vienos priežasties – brokas. Defektą gali lemti ir fotografo kaltė, kai neteisingai pasirenkamas takas. Pavyzdžiui, taškas A yra viename kambaryje, taškas B yra atidarius kambario duris koridoriuje, o taškas C – koridoriaus pabaigoje. Jei taškas A iš karto jungiamas su tašku C, lankytojas yra traukiamas kiaurai sieną tiesiausiu atstumu, o ne L formos kampu.

3 faktas: Google Street View skirtas ir verslui

Tai nauja reklamos forma, nes galima pakeisti aplinką, kurios vaizdas likęs dar nuo 2012 metų. Jei tuo metu aplink vyko statybos, vaizdas nebuvo labai gražus. Dabar ten viskas apstatyta, todėl nebėra nei kranų, nei šiukšlių konteinerių. Galima užsisakyti Google Street View verslui ir pasidaryti gražią panoramą ir įkelti ją į Google.

4 faktas: papildoma informacija 3D turo viduje

Tam tikrose vietose virtualiame ture galima pridėti nuorodas į papildomą informaciją internete arba patalpinti gabalėlį teksto. Maža to, galima ir Youtube esantį klipą įdėti. Tai labai išplečia reklamavimosi galimybes.

5 faktas: 360 laipsnių nuotraukos daromos kas 2-3 metrai

360 laipsnių panoraminės nuotraukos yra daromos kas 2-3 metrai. Priešingu atveju matomas panašus efektas, kaip filme „Žvaigždžių karai“, kai erdvėlaivis įjungia šviesos greičio pavarą. Lankytojas per greitai pertempiamas iš vieno taško į kitą, dėl to vaizdas blunka ir būna iškraipytas. Tai, beje, irgi brokas, tačiau kartais dėl jo kaltas ne vien tik fotografas, bet ir užsakovas. Fotografo paslaugos juk mokamos.

Tikimės, kad pasidomėsite labiau Google Street View verslui paslaugomis.

Google Reklama (Adwords)

google-adwordsGoogle paieškos langelyje įveskite pasirinktą raktinį žodį. Padarę tai, turėtumėte pamatyti keletą skelbimų, susijusių su jūsų ieškoma tema. Tai –  Google Adwords pavyzdys. Kas tai yra, kaip veikia ir kuo naudinga – tai ir yra šio straipsnio tema.

Google Adwords  – tai galimybė talpinti verslo skelbimus paieškos sistemoje. Jei vartotojo įvestas raktinis žodis sutampa su siūlomomis paslaugomis ar prekėmis, tada skelbimai parodomi kartu su užklausos rezultatais. Dėmesį patraukia tai, jog skelbimų yra nepalyginamai mažiau nei paieškos rezultatų. Atrodo keista, kodėl atsiranda tiek nedaug norinčių pasireklamuoti bei praplėsti potencialių klientų ratą. Paslaptis slypi tame, jog Google reklama yra mokama. Norintysis reklamuotis turi pasiūlyti tam tikrą sumą pinigų už atitinkamą raktinį žodį, pagal kurį jo skelbimas turėtų būti rodomas. Pasiūlyta pinigų suma nuskaičiuojama kiekvieną kartą vartotojui paspaudus skelbimą. Kuo aukštesnėse pozicijose matomi skelbimai, tuo didesnę kainą už paspaudimą yra pasiūlęs savininkas.

Google reklamos skelbimai gali būti talpinami ne tik jau minėtuose paieškos rezultatų puslapiuose, bet ir taip vadiname Google tinkle – interneto svetainėse bei įvairiuose produktuose (pavyzdžiui, elektroninio pašto programose), bendradarbiaujančiuose su Google. Tad vartotojui suteikiama galimybė pasirinkti, kur reklamuotis arba naudoti abi galimybes, siekiant optimalios naudos. Bet kuriuo atveju reiktų pasikonsultuoti ir su profesionalais, pavyzdžiui SEOaudit.lt.

Galima išskirti keletą Google Reklamos privalumų. Visų pirma – tai galimybė parodyti jūsų skelbimą didžiulei auditorijai žmonių, kadangi Google paieškos sistema yra pati populiariausia tarp interneto vartotojų. O antra – tai labai paprastas ir greitas būdas reklamuotis, kadangi, sumokėjus didesnę kainą už konkurentus, skelbimas iškart atsiduria aukščiausioje pozicijoje. Kita vertus, matomi jūs būsite ribotą laiką – kol galėsite tam skirti pinigų. Bene esminis trūkumas būtų toks, jog didelis skelbimą pamačiusiųjų skaičius dar negarantuoja, jog jie paspaus nuorodą ir pasidomės pasiūlymu. Visgi daugelis žmonių tokią reklamą vertina skeptiškai ir mieliau domisi pateiktais žiniatinklio rezultatais.

Visgi, Google reklama tikrai vertėtų pasinaudoti norintiems, jog per trumpą laiką apie juos sužinotų didelis vartotojų skaičius bei galintiems tai sau leisti finansine prasme.