„Google” reklama: tiesiausias kelias potencialaus kliento link

„Google” reklamaVerslo pamatas – efektyvi reklama, o kai už lango siaučia skaitmeninė era ir technologinis bumas, patikimiausia reklama – internete. Beveik šimtas procentų Lietuvos internautų nuolat naudojasi „Google” paieškos sistema. Todėl ir dar dėl mažiausiai penkių privalumų „Google” reklama – „Adwords” – yra svarbiausias sėkmingos verslo reklamos kampanijos komponentas.

Tikslinė auditorija

Tradiciniai reklamos būdai gali pasiekti minią žmonių, tačiau kiek minioje yra potencialių klientų? Jeigu lakstysime per universitetus ir bandysime parduoti tobulas ir ekologiškas sauskelnias kūdykiams, greičiausiai, patirsime fiasko. Sulauktas rezultatas bus ne netinkamos reklamos pasekmė, bet klaida identifikuojant potencialų pirkėją. Ne tik šaudyti, bet ir taikliai pataikyti su reklama televizijoje ar žurnaluose – skirtuose masiniam vartojimui – sudėtinga. Tuo tarpu, „Google” reklama turi nepalyginamai didesnes galimybes pasiekti pirkėją, kuris jau domisi ir ieško Jūsų siūlomos paslaugos arba produkcijos. Jūs galite susiaurinti paiešką iki amžiaus grupės arba regiono, o tai užtikrina reklamos atsiperkamumą.

Išlaidų kontrolė

„Google Adwords” yra vienas pigiausių reklamos kanalų. Pirmiausiai todėl, kad nereikia mokėti  už procesą ar reklamos plotą –  mokate tik už rezultatą, t.y. už atvestus potencialius klientus į svetainę. Visų antra, galite nustatyti reklamos dienos biudžetą ir kontroliuoti jos turinį bei eigą.

Pasitikėjimo įkvėpia ir tai, kad nuolat augant užsakymams ir priėjus ribą, kuomet užsakymai viršijas galimybes juos įvykdyti, galite sustabdyti „Google” reklamą, anksčiau nei buvo numatyti. Visi paskirti, bet neišnaudoti pinigėliai lieka Jūsų kišenėje.

Pasvarstykime priešingą scenarijų, tarkim, verslo sektorius yra gana sezoniškas ir svetainė nesulaukia planuotų potencialių klientų srauto. Reiškia, „Google” reklama nepanaudojo reklamos kampanijos biudžeto, o pinigai niekur neišplaukė iš Jūsų kišenės.

Raktinių žodžių magija

„Google” reklamos esmė – 35 – ių simbolių žinutė klientui. Trumpoje, vos kelių žodžių, žinutėje reikia pavartoti tinkamus raktinius žodžius ir suteikti informaciją apie paslaugą ar gaminį. Nuo žinutės teksto priklausys kiek lankytojų paspaus nuorodą į Jūsų puslapį.

Lankytojų analizė

google reklama

google reklama

„Google” reklama suteikia unikalią galimybę pažinti savo vartotoją. Pasibaigus reklamos kampanijai turite duomenis apie lankytojų elgesį svetainėje: Ar pirko, ko ieškojo, kiek išleido, kuriame puslapyje ilgiausiai buvo, kiek laiko praleido ieškodamas prekės, jeigu buvo nepabaigtas pirkimo procesas – kurioje vietoje jis nutrūko ir pan.? Visi šie duomenys bus naudingi tobulinant internetinį projektą.

Aukcionas

„Google” reklama veikia aukciono principu, t.y. įmonės siūlo maksimalią sumą, kurią sutinka sumokėti už kiekvieną lankytoją. Verta pripažinti, kad kaina priklauso nuo raktinių žodžių konkurencingumo, todėl reklamos kampanijos biudžetas priklausys nuo verslo sektoriaus.

Konkurencinį pranašumą įgauna ir į aukštesnes pozicijas patenka didesnę sumą pasiūliusios svetainės. Kita vertus, „Google” reitinguodama puslapius didelį dėmesį skiria svetainės populiarumui, kuo populiaresnė ir daugiau klientų sulaukianti svetainė yra, tuo daugiau galimybių ji turi užkopti į paieškos TOP su mažesniu nei jos konkurentų biudžetu.

Adwords – ar naudinga tokia reklama internete?

Google Adwords reklamaGalvojate apie Adwords reklamos naudojimą? Norėtumėte pažiūrėti ar daug naudos sulauktumėte iš jos? Jums nereikėtų skubėti naudotis šia reklamos galimybe prieš tai nepasidomėjus visais niuansais. Matote, paleisti reklamos kampaniją nėra taip lengva, nes galima pridaryti klaidų, kurios neduos jokios naudos. Pavyzdžiui, jūs galite netinkamai pasirinkti raktinius žodžius, galite išleisti per daug pinigų ir t.t. Štai kodėl geriausia būtų prieš tai pasidomėti kaip viskas yra atliekama. Jums reikia žinoti standartines taisykles ir visus kitus niuansus.

Ši reklama internete yra labai efektyvi tiems, kurie moka ja naudotis, o tie, kurie su šių reklaminių kampanijų kūrimu susiduria pirmą kartą, gali ne tik negauti jokios naudos, bet ir patirti nemažai nuostolių. Pirmiausia, naudojant Google Adwords reklamos sistemą, jums reikia tinkamai pasirinkti raktinius žodžius, pagal kuriuos bus rodoma jūsų reklaminė kampanija. Kai kurie renkasi pirmus siūlomus raktinius žodžius, o tai yra didžiausia klaida. Kodėl? – yra daug alternatyvių, tą pačią reikšmę turinčių raktinių žodžių, kurie yra daug pigesni. Jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, tad jums reikia rinktis tuos raktinius žodžius, už kurių paspaudimą reikalaujama mažiausia kaina. Jeigu patys nesugebėsite atlikti raktažodžių analizės, tada galbūt derėtų pagalvoti apie reklamos kampanijų administratoriaus samdymą.

Taip pat turite žinoti, kad naujokai neretai daro klaidą, kuomet pirmą kartą naudoja kuponus. Trumpai tariant, ši reklama internete yra pavojinga tuo, kad jūs galite visam laikui užblokuoti savo svetainę šioje sistemoje. Jeigu pirmą kartą naudojate šią sistemą ir iškart ketinate už reklamą apmokėti kuponais, tai didelė tikimybė, kad jūs būsite blokuojami. Geriau būtų didžiąją dalį pinigų skirti iš realaus biudžeto – papildant balansą.

Ne ką mažiau svarbu akcentuoti tai, kad šis reklamos būdas atneša nemažai pastovių išlaidų. Jeigu jūs nuolatos vykdysite kažkokią veiklą ir reklamuositės būtent šiuo būdu, tai jūs nuolatos turėsite leisti pinigus. Ilgalaikėje perspektyvoje geriausia būtų iškelti tam tikrus raktinius žodžius paieškoje, nes vėliau už tų pozicijų atvestus lankytojus jums neteks mokėti nei cento. Trumpalaikiam naudojimui turėtumėte naudoti Adwords, bet iš ilgalaikės perspektyvos siūlytume atlikti optimizaciją paieškos sistemoms.

Google reklama – išsirinkite auditoriją, kuri stebės jūsų reklamą, pagal individualius įnorius bei verslumo poreikius!

Google reklamaPrieš gerą dešimtmetį, panašu, kad niekas net nebūtų pagalvojęs, kad kompanija Google sudarys ne vien tik neįtikėtinai didžiulę dalį viso pasaulio biudžeto, jeigu būtų galima taip teigti, tačiau taip pat ir turės tokią įstabią įtaką įvairioms verslo platformoms. Teigiant kitais žodžiais, norime pabrėžti tai, kad niekas nesitikėjo, kad jų kuriamos technologijos, įvairiausių sistemų pritaikymas taps toks sėkmingas, kad žmonėms natūraliai atsiras priklausomybės poreikis atitinkamų paslaugų atžvilgiu. Vis dėlto, šiuolaikinėje erdvėje, jeigu būtų galima taip teigti, ši bendroji sistema tapo išskirtinė – žmonės gali įvairiausiomis prasmėmis ja naudotis, įgyti atitinkamą naudą, o be viso to ir pritaikyti individualiam verslui, kas yra neįtikėtinai žavu.

Iš tiesų, norėtume pabrėžti, kad šiandienos turinyje konkrečiai Google reklama ir bus pagrindinė mūsų turinio tema, esmė, bei galutinis tikslas. Teigiant kitais žodžiais, norėtume pabrėžti, kuo gi ši Google reklama yra išskirtinė, kodėl gi pastarajai yra sudaroma beprotiškai didelė paklausa, o be viso to ir pasigilinsime, kokiomis unikaliomis savybėmis ji pasižymi. Esame linkę manyti, kad galiausiai sugebėsime žmones maloniai nustebinti, o tiems, kurie galimai mąsto ir apie asmeninį verslą, tai taps niekuo kitu, kaip tik tiksline paspirtimi, kuria taip pat asmenys bus linkę pasinaudoti ir pagerinti bendrąją gerovę – tad viliamės, kad užsibrėžti siekiai bei uždaviniai bus įgyvendinti, o galiausiai nuo to ir patiems asmenims bus ne ką blogiau.

Google reklama yra pakankamai žymi inovacija, esanti virtualioje rinkoje, kuri turi begalę įvairiausių patrauklių ypatybių, kurias daugelis sėkmingai taiko ir tokiu būdu neša individualią naudą asmeniniam verslui. Turime omenyje tai, kad konkrečiai šios rinkodarinės sistemos yra niekas kitas, kaip tik tikslinė galimybė verslioms įmonėms išsirinkti norimą auditoriją, bei joje laviruoti pagal asmeninius niuansus, siekiant įgyti bendrosios naudos – pritraukti potencialių klientų. Google reklama leidžia kiekvienai įmonei pagal individualią kompaniją išsirinkti ir amžių potencialių asmenų, kuriems bus rodoma, ir gyvenamą vietą ir begalę kitų savybių, kurios galiausiai spinduliuoja didžiuliu bendruoju privalumu.

Google reklama – padidinkite potencialių klientų gretas

google reklamaVisame pasaulyje daugiau nei 80 proc. internetinių paieškų atliekama naudojantis Google paieškos sistema. Daugiau nei 95 proc. lietuvių šią sistemą suvokia kaip prioritetinę internetinių užklausų vietą, generuojančią tiksliausius rezultatus. Tai reiškia, kad Google reklama yra efektyviausias būdas, leidžiantis pasiekti potencialius klientus ir didinti pardavimo rodiklius.

Ar Google reklama naudinga verslui?

Svarbiausias kiekvieno verslininko tikslas – maksimalūs pardavimo srautai. Kiekvienais metais stebimas didėjantis susidomėjimas internetinėmis prekybos vietomis. Skaitmeninėje erdvėje vykdomi apsipirkimai, prekių ir produktų palyginimai, domimasi akcijomis ir specialiaisiais pasiūlymais. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google paieškos sistema naudojasi įvairaus amžiaus ir skirtingų poreikių auditorija, t. y. – Google sistema yra universaliausia paieškos aplinka, atitinkanti išrankiausių klientų poreikius. Tai reiškia, kad jei jūsų tikslas – maksimalaus klientų srauto pritraukimas, jums bus reikalinga Google reklama, leidžianti pasiekti tikslines auditorijas.

Google AdWords privalumai

Google AdWords reklama – vienas paprasčiausių būdų reklamuotis paieškos sistemoje, užtikrinantis didžiausią investicinę grąžą. Reklama pateikiama tik potencialiems klientams, ieškantiems jūsų siūlomų prekių ar paslaugų, t. y. suvedus pageidaujamą raktinę frazę, Google paieškos sistemoje pateikiami jūsų skelbimai. Be to, už reklamą mokate tik tuo atveju, jei lankytojas išties susidomi jūsų produkcija ir paspaudžia ant pateiktos skelbimo nuorodos.

Vienas svarbiausių Google Adwords privalumų – visiška veiksmų laisvė. Jūs galite kontroliuoti ne tik reklamos išlaidas, bet ir rinktis, kam bus rodomi parengti skelbimai. Kitaip sakant, Google AdWords reklama pritaikoma individualiems verslininko poreikiams, leidžiant generuoti aukščiausius investicinės grąžos rodiklius – kiekvienas jūsų biudžeto euras skiriamas naujo kliento pritraukimui.

Kodėl svarbu bendradarbiauti su profesionalais?

Google reklama yra viena moderniausių XXI a. rinkodaros strategijų, tinkanti tiek didesnėms, tiek mažesnėms įmonėms ir įgyvendinanti tiek ilgalaikės, tiek trumpalaikės reklamos tikslus. Tiesa, jei norite džiaugtis maksimaliu klientų srautu ir generuoti didžiausius pardavimo rodiklius, bendradarbiaukite su patikima įmone, kurios svarbiausias tikslas –pasiūlyti jums efektyviausias reklamos priemones. Nepamirškite, kad paieškos sistemoje paleista reklama turi būti nuolatos stebima ir analizuojama, o gauti rezultatai pritaikomi vartotojų elgsenai stebėti ir naujiems sprendimams priimti. Kompetentingi specialistai pasiūlys efektyviausias reklamos priemones ir padės nustatyti šiam tikslui reikalingą biudžetą. Nepamirškite, kad jūs patys sprendžiate, kiek investuoti į reklamą, t. y. Google AdWords nereikalauja jokio minimalaus biudžeto. Be to, net ir priimtas sprendimas gali būti koreguojamas, t. y. biudžetas gali būti didinimas arba mažinimas, laikinai sustabdomas ir atnaujinamas. Svarbiausia – atrasti visus jūsų poreikius ir finansines galimybes atitinkantį sprendimą.

Google reklama

Naujųjų technologijų amžiuje vienas iš pagrindinių komunikacijos kanalų tampa internetas. Vis dažniau girdima ir minima Google reklama, kuri reikalinga tam, kad bet kuris internetinės svetainės savininkas galėtų išlikti pastebimas internetinėje Google paieškos platybėje.

Akivaizdu, jog atsiradus galimybei bendrauti su asmenimis, esančiais už tūkstančių kilometrų, taip pats atsirado ir internetinio marketingo galimybė. Tokios sąlygos leidžia plėstis verslo industrijoms, pavieniams asmenims kurti internetinį verslą nerizikuojant ir į tai neinvestuojant didelių kąštų.

Žvelgiant į tai, jog vidutiniškai kiekvienam socialiai išsivysčiusios šalies gyventojui tenka po kompiuterį ir yra galimybė naudotis internetu, savaime suprantama, jog netgi ir bet kuriam verslo kūrėjui (kuris turi internetinę svetainę) pradeda atsirasti didelė tarpusavio konkurencija. O tam, kad kiekvienas verslo plėtotojas turėtų galimybę plėstis ir investicija į verslą nebūtų nuostolinga, verta investuoti ir pasinaudoti Google reklama. Tokia marketingo galimybė galingoje paieškos sistemoje leidžia išlikti pastebimiems bei nuolatos dominuoti savo srityje ir išlikti top pozicijose Google paieškos sistemoje.

Atsiradus interaktyviam bendravimui, keičiasi žmonių įpročiai, vartotojai tampa inoringi, jiems svarbi ne aktuali, o jiems įdomi informacija bei kur ir kaip ji pateikiama. Esant gausiam informacijos srautui, neįmanoma vartotojui viskuo domėtis, todėl savaime aišku, jog jie patys padeda atsirinkti tai, kas jiems svarbiausia, įdomiausia ir aktualiausia. Vartotojai naudojasi tais informaciniais srautais, kurie jiems labiausiai prieinami ir lengviausiai pasiekiami. Tyrimai ir realūs pavyzdžiai įrodo, jog vienas iš populiariausių informacijos sklaidos kanalų yra internetas. O didžiausias interneto vartotojų skaičius naudojasi Google paieška. Savaime suprantama, jog internetinių puslapių savininkai turėtų susimastyti, kaip nepražūti paieškos platybėse. Šiais interneto laikais nėra kitos išeitis – jeigu internetinis puslapis yra įmonės veidas, tai tas veidas turi būti pastebimas ir paieškos sistemoje. Konkurencija didėja, o vartotojų inoringumas taip pat auga. Todėl Google reklama gali būti pagrindinė pagalba norint išsilaikyti ir nukonkuruoti kitas įmones.

Google Reklama (Adwords)

google-adwordsGoogle paieškos langelyje įveskite pasirinktą raktinį žodį. Padarę tai, turėtumėte pamatyti keletą skelbimų, susijusių su jūsų ieškoma tema. Tai –  Google Adwords pavyzdys. Kas tai yra, kaip veikia ir kuo naudinga – tai ir yra šio straipsnio tema.

Google Adwords  – tai galimybė talpinti verslo skelbimus paieškos sistemoje. Jei vartotojo įvestas raktinis žodis sutampa su siūlomomis paslaugomis ar prekėmis, tada skelbimai parodomi kartu su užklausos rezultatais. Dėmesį patraukia tai, jog skelbimų yra nepalyginamai mažiau nei paieškos rezultatų. Atrodo keista, kodėl atsiranda tiek nedaug norinčių pasireklamuoti bei praplėsti potencialių klientų ratą. Paslaptis slypi tame, jog Google reklama yra mokama. Norintysis reklamuotis turi pasiūlyti tam tikrą sumą pinigų už atitinkamą raktinį žodį, pagal kurį jo skelbimas turėtų būti rodomas. Pasiūlyta pinigų suma nuskaičiuojama kiekvieną kartą vartotojui paspaudus skelbimą. Kuo aukštesnėse pozicijose matomi skelbimai, tuo didesnę kainą už paspaudimą yra pasiūlęs savininkas.

Google reklamos skelbimai gali būti talpinami ne tik jau minėtuose paieškos rezultatų puslapiuose, bet ir taip vadiname Google tinkle – interneto svetainėse bei įvairiuose produktuose (pavyzdžiui, elektroninio pašto programose), bendradarbiaujančiuose su Google. Tad vartotojui suteikiama galimybė pasirinkti, kur reklamuotis arba naudoti abi galimybes, siekiant optimalios naudos. Bet kuriuo atveju reiktų pasikonsultuoti ir su profesionalais, pavyzdžiui SEOaudit.lt.

Galima išskirti keletą Google Reklamos privalumų. Visų pirma – tai galimybė parodyti jūsų skelbimą didžiulei auditorijai žmonių, kadangi Google paieškos sistema yra pati populiariausia tarp interneto vartotojų. O antra – tai labai paprastas ir greitas būdas reklamuotis, kadangi, sumokėjus didesnę kainą už konkurentus, skelbimas iškart atsiduria aukščiausioje pozicijoje. Kita vertus, matomi jūs būsite ribotą laiką – kol galėsite tam skirti pinigų. Bene esminis trūkumas būtų toks, jog didelis skelbimą pamačiusiųjų skaičius dar negarantuoja, jog jie paspaus nuorodą ir pasidomės pasiūlymu. Visgi daugelis žmonių tokią reklamą vertina skeptiškai ir mieliau domisi pateiktais žiniatinklio rezultatais.

Visgi, Google reklama tikrai vertėtų pasinaudoti norintiems, jog per trumpą laiką apie juos sužinotų didelis vartotojų skaičius bei galintiems tai sau leisti finansine prasme.