CRM – neatsiejama šiuolaikinės įmonės dalis

crm
Klientų apskaitos ir valdymo programų yra tikrai nemažai. Kai pasirinkimas toks didelis ir aktyviai sprendžiama, kurią CRM pasirinkti, reiktų pasigilinti, kas tai yra ir kokius privalumus duoda kiekvienai įmonei.

Primityvi ir sudėtinga CRM

CRM (angl. Customer Resource Management)  gali būti labai primityvi. Iš esmės darbo knyga, kur kiekvienai dienai skiriamos keliolika eilučių su pažymėtu laiku, yra tradicinė CRM sistema. Ji vis dar plačiai naudojama ir yra gana efektyvi. Šiuolaikinė CRM sistema – „debesies“ infrastruktūra paremta programinė įranga, kuria galima naudotis iš bet kur ir iš bet kokio įrenginio – kompiuterio, išmanaus telefono ar net televizoriaus (beje, labai praverčia dirbant konferencijų kambaryje su komanda). Jos kainodara yra labai lanksti – mokama už tai, kiek naudojamasi. Tai reiškia, kad mokama dažniausiai už kiekvieną vartotoją. Primityvios ir pažengusios CRM sistemos randa savo vietą tiek smulkiose, tiek vidutinio dydžio įmonėse.

Svarbiausias privalumas – išliekamoji vertė

Popierinės darbo knygos, lapeliai ant sienos, specialus stalo kalendorius su užrašams skirta vieta per visą stalą – tai nėra blogos klientų valdymo sistemos, be jos turi vieną trūkumą – popierius pasimeta, dega, sušlampa. Tuo tarpu duomenys „debesyje“ išlika kur kas ilgiau ir saugomi patikimiau. Štai ir pagrindinis šiuolaikiškos CRM privalumas – duomenų saugumas. Kai darbuotojas išeina ir palieka savo asmenine rašysena užkoduotus klientų duomenis naujai atėjusiam kolegai, praktiškai reikia iš naujo pasitikslinti viską. Su šiuolaikiška CRM to daryti nereikia, nes visi duomenys išlieka. Tai labai patogu, ypač tose įmonėse, kur yra didelė kadrų kaita.

Nemokama CRM

Ar norėtumėte išbandyti CRM nemokamai? Pabandykite SpinCRM.lt sprendimą, kur mokėti nieko nereikia, kol neapsipranti su sistema. Kai sistema paklūsta ir pradedate dirbti natūraliai, reikia ieškoti ir tam tikrų efektyvių sprendimų. Net jei su CRM dirba vos vienas žmogus, šis sprendimas yra labai palankus tolimesnei plėtrai.

Efektyvumas

CRM yra labai geras įrankis tam tikrų darbuotojų efektyvumui pagerinti. Reikia tik gerai paanalizuoti kiekvieno komandos nario darbo efektyvumą. Būdų yra tikrai ne vienas. Kiekviena rimtesnė CRM turi specialius statistikos modulius, kurie prieinami vadovų lygmenyje, tad visada galima matyti, kaip efektyviai dirba darbuotojai. Visi. Iš darbo knygų efektyvumo tikrai nepamatysi…

CRM padeda uždirbti daugiau. Tai įrodytas faktas.

Verslo valdymo sistemos nauda

CRM kainaAr esate girdėję apie efektyvias verslo valdymo sistemas, kurios padeda kaupti ir segmentuoti informaciją, planuoti laiką ir darbus bei pagerinti vidinius darbo procesus?

Tai įvairios programos, kurios suteikia galimybę kiekvienam verslui sklandžiau vykdyti savo veiklą. Kiekvienas sektorius yra suskirstomas į etapus. Šie leidžia matyti visą darbo struktūra, trikdžius ir stipriąsias verslo vietas. Šios sistemos apima verslo veiklą nuo kliento užsakymo iki pat prekės ar paslaugos atidavimo, įtraukiant ir darbuotojus bei buhalterinius procesus. Duomenų bazėse laikoma ir atrenkama informacija apsaugo nuo perteklinės informacijos, kuri “užgrūstu” darbuotojus nereikalingais duomenimis, taip pat tam tikra konfidenciali informacija yra griežtai saugoma, kadangi šios programos yra pritaikomos universaliai kiekvienam darbuotojui, tad tam tikros grandinės gauna tik tam tikras priėjimo ribas prie duomenų bazėse surinktų ir laikomų duomenų. Patogu, tvarkinga, tikslu ir paprasta. Neįtikima? Šios sistemos naudoja interneto ryšį, tad diegimas ir naudojimas yra itin paprastas, o CRM kaina kaina priklauso nuo vartotojų skaičiaus. Verslo valdymo sistemos paverčia darbą ir galutinius rezultatus kokybiškesniais ir efektyvesniais, taip pat tai modernus ir išmanus būdas valdyti savo verslą, darbuotojus, darbą ir rezultatus. CRM kaina palyginti yra maža su gaunamai veiklos rezultatais. Sklandus darbas yra geras ir sėkmingas darbas, mažinantis įtampą ir stresą bei lydintis sėkmės link. CRM verslo valdymo sistema suteikia mažoms įmonėms, kurios turi mažai darbuotojų,  galimybę nuomotis šią valdymo sistemą. Taip pat yra galimybė ir dalinai automatizuoti įvairius procesus, tačiau kaina priklauso tik nuo vartotojų skaičiaus. Nedidelis piniginių išteklių investavimas daug greičiau atsiperka savo nauda. Taip pat valdymo sistema suteikia galimybę stebėti veiklos rezultatus ir juos analizuoti, tad pamatyti skirtumą bus paprasta ir aišku.

Vos keli mygtukų paspaudimai ir visos ataskaitos, reikalinga informacija, darbai it ant lėkštutės. Dar vienas spustelėjimas – viskas suplanuota, suskirstyta, perduoda darbuotojams ir bus tuoj pat vykdoma. Išmanus, greitas ir patogus būdas “nusimesti” apsunkinančių darbų naštą.