Reklamos įrankiai, kurie veikia

reklama ekranuose

Kiekvienas sėkmingas ar dar tik pradedantis verslininkas puikiai žino, kokia svarbi reklama, siekiant privilioti pirkėjus ar klientus. Visgi, gyvename perteklinės informacijos amžiuje, todėl kai kurie tradiciniai reklamos būdai nebeveikia masių, nes tiek informacijos mūsų smegenys nesugeba nei priimti, nei apdoroti.  Taigi, kokie šiuolaikiniai reklamos įrankiai vis dar efektyvūs? Reklama internete, o gal reklama ekranuose? Ką rinktis, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinę auditoriją?

Socialiniai tinklai – galingas įrankis

Socialiniai tinklai – puiki terpė ne tik dalintis savo gyvenimo akimirkomis, stebėti draugus ar bendrauti su artimaisiais, kurie gyvena už jūrų marių, bet ir reklamuoti vieną ar kitą produktą.  Socialinių tinklų reklama gali pasiekti daugybę žmonių pagal kliento pageidaujamus kriterijus: amžių, išsilavinimą, lytį ir net pomėgius. Tarkim, grožio prekių reklama bus dažniau demonstruojama tiems naudotojams, kurie domisi grožio pasaulio naujovėmis, ieško jų internete. Taigi, tokia reklama šiandien „ant bangos“, nes ji tikrai veikia.  Žinoma, svarbu, kad reklamos kampaniją būtų patikėta profesionalams.

Reklama visiems

Šiandien vis dar yra nemažai žmonių, kurie retai naudojasi internetu, nesinaudoja juo išvis, saugo savo asmeninį gyvenimą, todėl apie socialinius tinklus net pagalvoti nenori. Kaip pasiekti juos? Galima naudotis tradiciniais reklamos įrankiais: televizija, radiju, tačiau tokio tipo reklama brangiai kainuoja ir dažnai neatsiperka, nes žmonės, vos išgirdę reklamą, perjungia kitą radijo stotį arba ją persuką, jei televizija turi tokią galimybę.  Taigi, mokami dideli pinigai, o efektas abejotinas. Norintiems pasiekti įvairaus amžiaus žmones ir savo prekę reklamuoti efektyviau geriau rinktis reklamą ekranuose. Reklama ekranuose traukia akį, yra pastebima, o jei dar yra tokiose vietose, kur žmonės nelabai turi ką veikti, pavyzdžiui, troleibusuose ar autobusuose, labai tikėtina, kad ji pasieks ir sudomins didesnę žmonių auditoriją. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir reklamai ekranuose, kurie stovi prekybos centruose, juk čia žmonės ateina išleisti pinigų. Be to, reklama ekranuose, lyginant su tradiciniais reklamos įrankiais, kainuoja pigiau.

Netiesioginė reklama

Niekas taip gerai nereklamuoja vieno ar kito produkto kaip teigiami atsiliepimai. Iš kur jų gauti? Laukti, kol žmonės patys juos pradės rašyti? Tai užtruks nemažai laiko, todėl visada galima eiti paprastesniu keliu: užsakyti, kad jūsų produktą pareklamuotų įžymus žmogus (žinoma, už tam tikrą kainą) arba „šturmuoti“ įvairius pokalbių forumus ir ten neįkyriai pasiūlyti savo prekę. Kai karuselė įsisuks ir žmonės pradės kalbėti apie jūsų parduodamą produktą, susidomėjimas ir pardavimai tikrai šoktelės. Reklama ekranuose, socialinių tinklų reklama ar reklama internete veikia, tačiau nėra geresnio reklamos įrankio už gandus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.