„Google” reklama: tiesiausias kelias potencialaus kliento link

„Google” reklamaVerslo pamatas – efektyvi reklama, o kai už lango siaučia skaitmeninė era ir technologinis bumas, patikimiausia reklama – internete. Beveik šimtas procentų Lietuvos internautų nuolat naudojasi „Google” paieškos sistema. Todėl ir dar dėl mažiausiai penkių privalumų „Google” reklama – „Adwords” – yra svarbiausias sėkmingos verslo reklamos kampanijos komponentas.

Tikslinė auditorija

Tradiciniai reklamos būdai gali pasiekti minią žmonių, tačiau kiek minioje yra potencialių klientų? Jeigu lakstysime per universitetus ir bandysime parduoti tobulas ir ekologiškas sauskelnias kūdykiams, greičiausiai, patirsime fiasko. Sulauktas rezultatas bus ne netinkamos reklamos pasekmė, bet klaida identifikuojant potencialų pirkėją. Ne tik šaudyti, bet ir taikliai pataikyti su reklama televizijoje ar žurnaluose – skirtuose masiniam vartojimui – sudėtinga. Tuo tarpu, „Google” reklama turi nepalyginamai didesnes galimybes pasiekti pirkėją, kuris jau domisi ir ieško Jūsų siūlomos paslaugos arba produkcijos. Jūs galite susiaurinti paiešką iki amžiaus grupės arba regiono, o tai užtikrina reklamos atsiperkamumą.

Išlaidų kontrolė

„Google Adwords” yra vienas pigiausių reklamos kanalų. Pirmiausiai todėl, kad nereikia mokėti  už procesą ar reklamos plotą –  mokate tik už rezultatą, t.y. už atvestus potencialius klientus į svetainę. Visų antra, galite nustatyti reklamos dienos biudžetą ir kontroliuoti jos turinį bei eigą.

Pasitikėjimo įkvėpia ir tai, kad nuolat augant užsakymams ir priėjus ribą, kuomet užsakymai viršijas galimybes juos įvykdyti, galite sustabdyti „Google” reklamą, anksčiau nei buvo numatyti. Visi paskirti, bet neišnaudoti pinigėliai lieka Jūsų kišenėje.

Pasvarstykime priešingą scenarijų, tarkim, verslo sektorius yra gana sezoniškas ir svetainė nesulaukia planuotų potencialių klientų srauto. Reiškia, „Google” reklama nepanaudojo reklamos kampanijos biudžeto, o pinigai niekur neišplaukė iš Jūsų kišenės.

Raktinių žodžių magija

„Google” reklamos esmė – 35 – ių simbolių žinutė klientui. Trumpoje, vos kelių žodžių, žinutėje reikia pavartoti tinkamus raktinius žodžius ir suteikti informaciją apie paslaugą ar gaminį. Nuo žinutės teksto priklausys kiek lankytojų paspaus nuorodą į Jūsų puslapį.

Lankytojų analizė

google reklama
google reklama

„Google” reklama suteikia unikalią galimybę pažinti savo vartotoją. Pasibaigus reklamos kampanijai turite duomenis apie lankytojų elgesį svetainėje: Ar pirko, ko ieškojo, kiek išleido, kuriame puslapyje ilgiausiai buvo, kiek laiko praleido ieškodamas prekės, jeigu buvo nepabaigtas pirkimo procesas – kurioje vietoje jis nutrūko ir pan.? Visi šie duomenys bus naudingi tobulinant internetinį projektą.

Aukcionas

„Google” reklama veikia aukciono principu, t.y. įmonės siūlo maksimalią sumą, kurią sutinka sumokėti už kiekvieną lankytoją. Verta pripažinti, kad kaina priklauso nuo raktinių žodžių konkurencingumo, todėl reklamos kampanijos biudžetas priklausys nuo verslo sektoriaus.

Konkurencinį pranašumą įgauna ir į aukštesnes pozicijas patenka didesnę sumą pasiūliusios svetainės. Kita vertus, „Google” reitinguodama puslapius didelį dėmesį skiria svetainės populiarumui, kuo populiaresnė ir daugiau klientų sulaukianti svetainė yra, tuo daugiau galimybių ji turi užkopti į paieškos TOP su mažesniu nei jos konkurentų biudžetu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *