Google Reklama (Adwords)

google-adwordsGoogle paieškos langelyje įveskite pasirinktą raktinį žodį. Padarę tai, turėtumėte pamatyti keletą skelbimų, susijusių su jūsų ieškoma tema. Tai –  Google Adwords pavyzdys. Kas tai yra, kaip veikia ir kuo naudinga – tai ir yra šio straipsnio tema.

Google Adwords  – tai galimybė talpinti verslo skelbimus paieškos sistemoje. Jei vartotojo įvestas raktinis žodis sutampa su siūlomomis paslaugomis ar prekėmis, tada skelbimai parodomi kartu su užklausos rezultatais. Dėmesį patraukia tai, jog skelbimų yra nepalyginamai mažiau nei paieškos rezultatų. Atrodo keista, kodėl atsiranda tiek nedaug norinčių pasireklamuoti bei praplėsti potencialių klientų ratą. Paslaptis slypi tame, jog Google reklama yra mokama. Norintysis reklamuotis turi pasiūlyti tam tikrą sumą pinigų už atitinkamą raktinį žodį, pagal kurį jo skelbimas turėtų būti rodomas. Pasiūlyta pinigų suma nuskaičiuojama kiekvieną kartą vartotojui paspaudus skelbimą. Kuo aukštesnėse pozicijose matomi skelbimai, tuo didesnę kainą už paspaudimą yra pasiūlęs savininkas.

Google reklamos skelbimai gali būti talpinami ne tik jau minėtuose paieškos rezultatų puslapiuose, bet ir taip vadiname Google tinkle – interneto svetainėse bei įvairiuose produktuose (pavyzdžiui, elektroninio pašto programose), bendradarbiaujančiuose su Google. Tad vartotojui suteikiama galimybė pasirinkti, kur reklamuotis arba naudoti abi galimybes, siekiant optimalios naudos. Bet kuriuo atveju reiktų pasikonsultuoti ir su profesionalais, pavyzdžiui SEOaudit.lt.

Galima išskirti keletą Google Reklamos privalumų. Visų pirma – tai galimybė parodyti jūsų skelbimą didžiulei auditorijai žmonių, kadangi Google paieškos sistema yra pati populiariausia tarp interneto vartotojų. O antra – tai labai paprastas ir greitas būdas reklamuotis, kadangi, sumokėjus didesnę kainą už konkurentus, skelbimas iškart atsiduria aukščiausioje pozicijoje. Kita vertus, matomi jūs būsite ribotą laiką – kol galėsite tam skirti pinigų. Bene esminis trūkumas būtų toks, jog didelis skelbimą pamačiusiųjų skaičius dar negarantuoja, jog jie paspaus nuorodą ir pasidomės pasiūlymu. Visgi daugelis žmonių tokią reklamą vertina skeptiškai ir mieliau domisi pateiktais žiniatinklio rezultatais.

Visgi, Google reklama tikrai vertėtų pasinaudoti norintiems, jog per trumpą laiką apie juos sužinotų didelis vartotojų skaičius bei galintiems tai sau leisti finansine prasme.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.