Kai Jūsų įmonei reikalinga buhalterinė apskaita Klaipėdoje

buhalterinė apskaita KlaipėdojeFinansiniai rebusai ir mįslės – įkandami toli gražu ne kiekvienam. Nors Lietuvoje nemažai nedidelių įmonių, kurių steigėjai ar vadovai nesivargina ieškoti buhalterio, nes tikisi, jog su daugeliu jo darbų gali susitvarkyti ir patys. Visgi, tai dažniau mitas nei realybė. Vis dažnėja atvejų, kuomet keletą kartų, o pabandę susitvarkyti su buhalterija patys, verslininkai ima ieškoti įmonė,s kurios pagrindinė veikla – buhalterinė apskaita Klaipėdoje ar kitame mieste.

Kuo pasirūpina profesionalūs buhalteriai?

Vienas pagrindinių privalumų, kodėl verta samdyti buhalterines paslaugas teikiančią įmonę – tai patikima paslaugų kokybė ir profesionalūs darbuotojai. Daug metų buhalterijos meną kasdien taikantys profesionalūs buhalteriai gali ne tik tinkamai atsilikti reikalingus buhalterinius darbus, bet ir užtikrinti, jog bus rastas sprendimas net ir pačioje sudėtingiausioje situacijoje. Netgi, esama buhalterinių paslaugų įmonių, kurios gali padėti prikelti įmonę, kuri, regis, buvo visai prie bankroto ribos.

Viena populiariausių buhalterinių paslaugų – buhalterinė apskaita Klaipėdoje. Deja, ne retas verslininkas nėra tinkamai susipažinęs, kas tai per paslauga ir kam ji reikalinga. Tiesa tokia, jog buhalterinė apskaita apima ne tik sudėtingas reguliariai reikalingas buhalterines paslaugas, bet ir kasdienius buhalterio darbus. Todėl dažnai nutinka taip, jog įmonės vadovas, manęs, jog pavyks ir vadovauti įmonei, ir pasirūpinti jos buhalterija, suklysta, nes realybėje pamato, jog darbo tikrai daug. Buhalterinė apskaita Klaipėdoje ar bet kuriame kitame mieste yra ne tik metinės ataskaitos, apskaitų registrai, atlyginimų skaičiavimai ar ataskaitų pildymai, bet ir sąskaitų išrašymai, prekių ir paslaugų pirkimo bei suteikimo registravimai. Visa tai reikalauja ne tik laiko, bet svarbiausia – profesinių žinių. Juolab, kad buhalterija turi vykdyti darbus pagal prižiūrinčių institucijų reikalavimus, o esant reikalui, ir pateikti prašomas ataskaitas bei dokumentus.

Ar profesionalus buhalteri – prabanga?

Labai dažnai verslininkai, išgirdę, jog buhalterinės paslaugos gali būti perkamos iš tokias paslaugas teikiančių įmonių, mano, jog tai brangus malonumas, o gal ir visai mažai kam įkandamas. Tačiau tai netiesa. Rinkoje veikiančios įmonės, tokios kaip UAB „Vakarų finansai“, siūlo verslininkams pasirinkti jų įmonės dydį bei specifiką atitinkančius buhalterinių paslaugų planus. Gali būti, jog nedidelei įmonei tokia paslauga kainuos vos keliasdešimt eurų per mėnesį. Atlyginimas samdomam buhalteriui, kurio funkcijos būtų ne tik buhalterinė apskaita Klaipėdoje, bet ir papildomos užduotys, kainuotų gerokai brangiau. O ką jau kalbėti apie tinkamas darbo sąlygas bei poilsį ir kitus įsipareigojimus, kurie priklauso darbdaviui. Daugiau informacijos rasite „Vakarų finansai„.

 

Kaip išsirinkti antivirusinę programą?

antivirusinė programaŠiais laikais be kompiuterio išsiversti būtų sunku, vieniems jis žūtbūt reikalingas mokslo tikslams, kitiems darbo, vieni daugiau laiko praleidžia prie nešiojamųjų kompiuterių, kiti prie personalinių, tačiau, kad ir kokio tipo tai būtų kompiuteris, visi jie turi turėti tinkamą antivirusinę programą, apsaugančią nuo įvairių virusų, kurie gali sukelti įvairių gedimų.  Kompiuterinių antivirusinių programų specialistai rekomenduoja rinktis tokias antivirusines programas, kurios kovotų su bet kokiais programinių įrangų kenkėjais, nesvarbu ar tai būtų mažas virusas ar didelis. Renkantis antivirusinę programą ypatingai svarbu išsiaiškinti ir įsitikinti, kad ji bus tikrai saugi ir patikima. Tą patikrinti galima kreipiantis į oficialias ir kompetentingas kompanijas, kurios kokybiškai atlieka antivirusinių programų testus. Kad išgirsti daugiau nuomonių apie tam tikrą antivirusinę programą ir kad būtų lengviau ją išsirinkti, specialistai rekomenduoja kreiptis į tuos, kurie jau yra susidarę su šiomis programomis, tuomet galima būtų išgirsti naudingą patarimą iš jau besinaudojančio kliento pusės. Tam, kad antivirusinė programa galėtų pašalinti į kompiuterį įsibrovusį virusą, jai reikalingas viruso „nukenksmintojas“ arba „naikintojas“, o tam antivirusinės programos dažnai turi būti atnaujinamos, todėl ją renkantis būtinai reikėtų atkreipti dėmesį į tai kada paskutinį kartą atnaujinta.

Gera programa, puikiai naikinanti virusus turėtų turėti funkciją, kuri galėtų analizuoti visus kenkėjus, kurie patenka į kompiuterinę sistemą, net ir tuos virusus, kurie nėra žinomi. Kitas svarbus geros antivirusinės programos požymis, jis turėtų naudoti nedaug kompiuterio resursų tam, kad nelėtintų kompiuterio darbo, kas yra svarbu kiekvienam besinaudojančiam ir dirbančiam su įvairiomis kompiuterinėmis programomis. Taip pat ir kaina turėtų būti adekvati ir reiktų atkreipti dėmesį į tai, kad antivirusinės programos atnaujinimas dažnai kainuoja papildomus pinigus, tačiau jei šią paslaugą pirksite iš patikimų programos tiekėjų – pinigus investuoti tikrai verta.

Kokybiška ir gera antivirusinė programa turėtų būti su paprastu valdymu, tai yra, ji turėtų būti puikiai suprantama kiekvienam ją įsigijusiam vartotojui. Žinoma svarbu paminėti, kad kiekvienas turi galimybę rinktis iš nemokamų ir mokamų programų, tačiau neaišku ar nemokamos programos bus tokios veiksmingos, kaip tas, kurias už atitinkamą kainą siūlo įvairūs antivirusinių programų tiekėjai. Kad ir kokią programą pasirinktumėte turite prisiminti, kad ji reikalinga bet kuriam kompiuteriui, tik taip užkirsite kelią įvairiems kompiuterio kenkėjams ir apsaugosite savo brangius įrenginius.

2017-ųjų pokyčiai viešuosiuose pirkimuose

Mercell viešieji pirkimaiŠiais 2017 metais atsirado naujų pakitimų viešųjų pirkimų vykdyme į kuriuos verta atkreipti dėmesį prekių ar paslaugų tiekėjams. Nuo liepos 1 dienos įsigaliojo įstatymas, nurodantis, kad konkurso organizatorės, perkančios įmonės, privalo viešai paskelbti apie vykdomą pirkimą, jeigu o vertė didesnė nei 10 tūkstančių eurų. Išimtis taikoma komunalinio sektoriaus organizacijoms.

Iki šiol viešai skelbti apie pirkimą reikėjo tik tuo atveju, jeigu pirkimo vertė viršija 58 tūkstančius eurų prekėms bei paslaugoms ir 145 tūkstančius eurų darbams. Apie mažos vertės pirkimus buvo sunku sužinoti, kadangi jie nebuvo skelbiami. Tokiu būdu buvo stabdomas smulkių verslų įsitraukimas į viešuosius pirkimus. Nuo liepos 1 dienos įsigaliojęs pakeitimas – tai pakeis.

Nuo šiol nebeliks pirkimų apie kuriuos sužinodavo tik trys ar kiek daugiau tiekėjų (išskyrus pavienius atvejus). Tokiu būdu padaugės galimybių smulkiam ir vidutiniam verslui, nes šie taip pat galės dalyvauti konkursuose, kurie jiems prieinami. Tačiau šis pasikeitimas įtakos informacijos pagausėjimą. Iki šiol tiekėjai susiduria su sunkiu ir daug laiko reikalaujančiu, atrankos procesu, norint pasirinkti tinkamą konkursą. Nuo šiol bus paskelbta dar daugiau viešųjų pirkimų, kuriuos teks peržiūrėti norint dalyvauti.

Kaip numato e-pirkimų verslo sprendimas, kuris suveda pirkėjus ir tiekėjus į vieną elektroninę erdvę – Mercell – viešieji pirkimai, dėl šių pasikeitimų, augs nuo 70 iki 300 skelbimų per dieną. Tai reiškia, kad įmonėms teks dar daugiau dėmesio skirti konkursų peržiūrai, tai pareikalaus 4-5 kartus daugiau laiko. Padidėjęs skelbimų srautas, taip pat nulems ir pakilusį rizikos faktorių, praleisti svarbius, aktualius konkursus ar nespėti paruošti dokumentacijos kiekvienam iš jų. Taigi tiekėjams teks pasiruošti ir skirti dar daugiau resursų kasdieniam pirkimų stebėjimui bei pasiūlymų rengimui.

Pasikeitimai pareikalaus daug laiko peržiūrėti skelbimu, bus sunkiau atrinkti naudingą informaciją bei dominančius konkursus. Norint palengvinti šį procesą įmonėms teks ieškoti papildomų darbuotojų ar pasitelkti į pagalbą įvairias paieškos sistemas. Viena jų – Mercell viešieji pirkimai – tai paieškos sistema, kuri padeda tiekėjams sužinoti apie naujus užsakymus, vykdomus konkursus bei atrinkti tam tikrai įmonei aktualius užsakymus.

Kodėl svarbu ir kaip identifikuoti tikslinę auditoriją

profesionalios seo paslaugosKam gaišti laiką ir investuoti pinigus į bandymą pritraukti klientą, kuriam tiesiog Jūsų paslaugos nereikia? Kiekvienas verslininkas patvirtins, kad kiekvienai prekei yra savas pirkėjas. Todėl reikia dėti pastangas pasiekti ir apie Jūsų teikiamą paslaugą ar parduodamas prekes informuoti būtent tą potencialų pirkėją, kurį tai domina. Būtent tai ir daro profesionalios seo paslaugos. Būtent ši kuriama vertė ir išskiria SEO ekspertą nuo mėgėjo.

Problemos sprendimas

Jau rinkodaros specialistų biblija patapo tiesos, kad kiekvienas vartotojas nori pagerinti savo buitį ar išspręsti kažkokią problemą. Būtent tai ir padeda pasiekti verslas. Kaip vartotojui žinoti kas jam padės? Kaip verslui informuoti, kad jie gali padėti? Tai padaro profesionalios seo paslaugos. Tačiau komunikacija nebus sklandi jeigu nebus aiškūs abu komunikacijos dalyviai. Todėl specialistai, kurių teikiamos profesionalios seo paslaugos, dažniausiai prašo vadovų įvardinti jų klientų: amžių, lytį, socialinę padėtį, šeimyninę padėtį, darbo sritį, išsilavinimą.

Dažnai kalbėdami seo paslaugos kas tai, pamirštame, kad profesionalios seo paslaugos susideda iš kelių komponentų. Vienas iš jų – turinys. Būtent informacija apie pirkėją padeda sukurti kokybišką turinį. Kita vertus, seo kas tai? Tai svetainės seo optimizavimas. Be turinio, sėkmingai, jo įgyvendinti nepavyks.

Informacijos kanalas

Žinodami savo tikslinę auditoriją galite sukurti visą rinkodaros strategiją ir pasitelkti bent kelis informacijos perdavimo kanalus, t.y. socialiniai tinklai, tradicinė žiniasklaida, „Google Adwords“, remarketingas ir kita. Žinodami savo tikslinę auditoriją, žinote kur ir kaip ją surasti. Tai pagrindinis Jūsų sėkmės elementas.

Pamatuojami rezultatai

Suteikiamos profesionalios seo paslaugos kaunas ar seo paslaugos vilnius dar ne viskas. Kaip sako SEO ekspertas eugenijus mockaitis, svarbu stebėti, matuoti ir analizuoti rezultatus. Vertinti potencialių klientų lankančių Jūsų svetainę skaičių, pardavimus, lyginti rodiklius, taip pat išskirti konkurentus, stebėti jų rinkodaros strategiją. Kaip pasiteisina Jų strategija. Nuo to nepriklauso seo paslaugos kaina (gali būti seo nemokamai), bet nuo to priklauso SEO paslaugos, norėčiau sakyti sėkmė, bet su sėkme čia nieko bendro nėra, tai yra kokybė ir profesionaliai atliktų darbų rezultatas.

Individualios veiklos pažyma tinkama atsakingiems asmenims

individualios veiklos pažymaViena įmonė mažesnė, kita didesnė. Skiriasi veiklos specifika. Apskritai verslo pasaulis labai įvairus. Na, o individualios veiklos pažyma gerokai priartina prie to verslo pasaulio.

Priežasčių, kodėl nusprendžiama imtis kokios nors ekonominės veiklos, būna visokių. Kartais tiesiog trūksta pinigų, kai kuriais atvejais netenkina darbo sąlygos, kai kada galvoje kirba daugybė minčių ir norisi jas įgyvendinti. Individualios veiklos pažyma nieko nekainuoja ir atveria daug galimybių, todėl vertintina itin teigiamai.

Suprantama, kad ne visais atvejais pakanka individualios veiklos. Tad ne veltui kuriamos ir mažosios bendrijos, uždarosios akcinės bendrovės. Tačiau tais atvejais, kai individuali veikla pagal pažymą yra galimas variantas, verta pasidžiaugti. Kodėl? Nes palyginti paprasta verslo rūšis, kaip minėta, atveria galimybių, be to, skatina tobulėti.

Individualios veiklos pažyma ir tobulėjimas? Tikrai taip, ši sąsaja visiškai logiška. Juk vien tai, kad nestovima vietoje, kad ko nors siekiama ir dirbama, yra pozityvu. O jei savarankiškai dirbate netrumpą laikotarpį, tikriausiai jaučiatės įgavę daugiau patirties. Pavyzdžiui, vienaip bendraujama su klientais tik pradėjus veiklą, kitoks bendravimas vėliau. Savo srityje įsitvirtinate, gebate profesionaliau reaguoti ir pateikti aiškesnius atsakymus, veikiausiai atrandate daugiau dėmesio vertų sprendimų ir užtikrinčiau argumentuojate savo nuomonę.

Kiekvienas užsakymas – taip pat tobulėjimas. Tai, kad tampa aktuali individualios veiklos pažyma, reiškia, jog turite vienokių ar kitokių žinių ir norite iš jų užsidirbti. Tačiau žinių panaudojimas neprimena idealaus modelio, nėra „sausas“. Kuo daugiau užsakymų, tuo įvairesnė darbų specifika ir vis daugiau naujų, papildomų įgūdžių.

Individuali veikla – atsakomybė. Jei į darbą žiūrima atmestinai, jei kas nors daroma nenuoširdžiai, tuomet visas procesas pernelyg chaotiškas, sunku ir susigaudyti, kurie darbai pradėti, kuriuos reikia pristatyti ir t. t. Pirmiausia tai yra atsakomybė sau. Kitaip tariant, asmeninis atsakingumas. Kai susitariama su savimi, kai išlaikoma disciplina, paslaugų teikimas yra sklandus. O klientai tai vertina. Tačiau šios mintys nereiškia, kad svarbiausias vaidmuo tenka skubumui. Iš pradžių kokybė, tik tada sparta.

Tai, kad dirbama individualiai, patinka žmonėms, nenorintiems būti įspraustiems į rėmus. Puiku, yra daugiau kūrybinės laisvės, tačiau kartu sunkiau tinkamai susidėlioti planus, o kartais ir apskritai prisiversti imtis užsakymų. Arba trūksta įkvėpimo.

Belieka palinkėti, kad įkvėpimo netrūktų ir kad individualios veiklos pažyma atneštų naudos.

 

 

 

 

Reklama internete: pasiekite maksimumą greičiau

Internetinė reklamaŠiuo metu įvairiausių reklamos galimybių pasiūla yra tokia plati, kad net sunku nuspręsti, kurią pasirinkti. Efektyvi reklama ne tik padės padidinti pardavimus, tačiau tuo pačiu ir sukurs geresnę reputaciją apie Jūsų įmonę. O tai yra labai svarbu. Kiekvienas jaunas verslas pirmiausia turėtų orientuotis ne į tai, kad jo pelnas būtų labai aukštas, tačiau kad kuo daugiau žmonių sužinot apie jo siūlomas paslaugas ir kad skleistų info iš lupų į lupas. Internetinė reklama – geriausias pasirinkimas, tik kai jos tiek daug – kuri geriausia?

GOOGLE ADWORDS reklama

Užsisakyti šio tipo reklamą verta tokiu atveju, kai parduodamo produkto arba paslaugos kaina nėra maža. Paprasčiausiai, kiekvienas į jūsų puslapį užsukęs asmuo išnaudos dalį jūsų reklamai skiriamo biudžeto, tad svarbu, kad viskas atsipirktų. Juolab, Google reklama turi būti naudojama tik tuomet, kai puslapis maksimaliai sutvarkytas ir siūlomos prekės bei paslaugos tenkins klientus.

Labai svarbu pasisamdyti profesionalus, kad jie padėtų atrasti tinkamiausius raktinius žodžius, kurie geriausiai atspindėtų Jūsų prekes ir paslaugas. Daugelis galvoja, kad raktinius žodžius gali nesunkiai pasirinkti patys. Visgi, viskas yra kiek sudėtingiau nei tik kad jūsų paslaugos arba prekės pavadinimas. Taigi, labai svarbu pasirinkti konkurencingus raktinius žodžius.

Neverta labai pigiai užsisakyti reklamos. Ir tai galioja ne tik sakantis Google AdWords, tačiau bet kokio tipo reklamą. Paprasčiausiai, atitinkamai kiek išleidžiate – gausite ir konkrečią reklamos naudą. Jau geriau investuoti kiek daugiau, tačiau užsitikrinti, kad reklama patenkins Jūsų poreikius.

Internetinė reklama nėra vienoda. Net ir ta pati Google AdWord gali būti daugiau arba mažiau naudinga, tad čia jau viskas priklauso nuo to, kas užsakys reklamą. Būtent todėl ir siūlome samdytis profesionalus, o ne patiems bandyti sugalvoti reklamos strategiją, kuri gali visiškai nepasiteisinti.

FACEBOOK GALIMYBES

Lietuvoje socialinis tinklas facebook yra itin populiarus ir labai lietuvių mėgstamas, tad būtent čia naudoti reklama tikrai verta. Tiesa, facebook turi labai skirtingas galimybes ir kiekvienas žmogus pagal savo poreikius gali pasirinkti tą variantą, kuris jam labiausiai tinka.

Dažniausiai rekomenduojama ir labiausiai klientų renkamasis yra fan page, kuris skirtas populiarinti būtent Jūsų siūlomą verslą. Iš pirmo žvilgsnio taip pat gali atrodyti, kad facebook puslapį gali prižiūrėti visi, kurie tik moka įkelti nuotrauką į socialinį tinklą. Tačiau tai irgi nėra tiesa. Išsaugoti klientus, tiksliau sekėjus, yra sunkus darbas ir labai svarbu žinoti, ko jie nori ir kas gali juos paskatinti domėtis.

Labai svarbu neerzinti tų asmenų, kurie seka Jūsų puslapį ir paprasčiausiai jiems “nekišti” nereikalingos informacijos.

Nerekomenduokite savo puslapyje kitų nereikalingų produktų arba kitų verslų. Taip, finansiškai tai apsimoka, tačiau gali būti, kad prarasite savo realius klientus.

Nuolatos labai svarbu atnaujinti informaciją.

Nekartokite, kokius Jūsų paslaugos yra nuostabios ir kaip labai verta būtent jomis naudotis. Subtilumas šiuo atveju labai naudingas.

Jokiu būdu nemeluokite ir neskleiskite tokios informacijos, kuri nėra reali. Fake tipo žaidimai taip pat prisideda prie tikrų sekėjų praradimo, tad dalinkitės tik ta informacija, kuri tikrai naudinga.

Per daug nekartokite, kas Jūs esate. Vienas logotipas labai puikiai iliustruoja visą Jūsų veiklą. Žmonės, kurie Jumis domisi, patys susiras. Nereikia nuolatos apie save priminti.

Efektyvi reklama – sėkmingo tikslo link.

 

Buhalterinių paslaugų kainos. Kaip sutaupyti?

Buhalterinių paslaugų kainos Kiekvienas sėkmingas verslininkas žino, kad pasiekti puikių rezultatų pavyks tik tokiu atveju, jeiguturės stiprią komandą, kuri dirbs su juo ir vardan bendro tikslo. Buhalterinių paslaugų kainos nėra didelės, tad labai keista, kad vis dar yra verslininkų, kurie nusprendžia, kad gali patys sėkmingai susitvarkyti su buhalterija. Tai labai prastas sprendimas, kadangi buhalterija yra viena iš tų sričių, kuri reikalauja bene daugiausia laiko, darbo bei susikaupimo. Tvarkingai ją atlikti gali tik tas asmuo, kuris nuoširdžiai dirba ir stengiasi.

  1. Buhalterinių paslaugų kainos bus mažesnės, jeigu kreipsitės į įmones, kurios teikia buhalterines paslaugas, o ne samdysite asmeninį buhalterį. Apskaičiuota, kad įmonės samdymas kainuos Jums net dešimt kartų pigiau. Tai ypač aktualu pradedantiesiems verslininkams, kurie negali sau leisti samdyti labai brangių specialistų.
  1. Rekomenduojame pasisamdžius įmonę užsisakyti tik tas paslaugas, kurios Jums yra pačios būtiniausios. Žinoma, profesionalesnes paslaugas gausite užsisakę platesnį paslaugų komplektą, tačiau labai dažnai ne visi gali pasidžiaugti tokiomis galimybėmis. Pirmiausia siūlome užsisakyti tik būtinai Jums reikalingas paslaugas, o vėliau, kai verslas seksis sėkmingiau, jau galite praplėsti reikalingų paslaugų ratą.
  1. Palaukite kokių nors akcijų bei nuolaidų, kurių metu įsigyti paslaugas galima pigiau. Dažniausiai tokios akcijos yra skelbiamos prieš įvairiausias metines šventes. Pasidomėkite, tačiau neįsigykite paslaugų, kol nebūsite tikras, kad jos pilnai patenkins Jūsų poreikius.
  1. Paslaugos gali kainuoti pigiau ir tokiu atveju, jeigu esate pasiruošęs mokytis pats. Žinoma, tokiu atveju teks baigti kokius nors mokslus, lankyti kursus. Juos baigus reikia nepamiršti domėtis detalėmis, kurios yra susijusios su buhalterija. Ką jau kalbėti apie tai, kad jos sutvarkymas reikalauja labai daug laiko. Pagalvokite, ar galite jo skirti, juk esate verslininkas.

Buhalterinių paslaugų kainos nedidelės, o nauda yra neįvertinama. Nors buhalterinių paslaugų kainos yra mažos, visgi, kai kurie žmonės ieško būdų, kaip galėtų sutaupyti dar daugiau. Pateiksime kelis paprastus patarimus, kurie padės už darbus mokėti mažiau, tačiau gauti lygiai tokias pat kokybiškas paslauga.

 

Kaip greitai įsteigti UAB?

UAB steigimasNorite įsteigti UAB, tačiau labai bijote pradėti dėl biurokratijos kiekio? Taip… Iš pirmo žvilgsnio tai labai gąsdinti. Kadangi Lietuvoje įmonių steigimas nėra paprastas. Juolab, reikia išmanyti labai daug detalių. Įsteigti UAB bus kur kas paprasčiau, jeigu steigimo metu bendradarbiausite su profesionalais, kurie yra pasiruošę atsakyti Jums į visus iškilusius klausimus, sutvarkyti dokumentus ir patarti, kaip galima sutaupyti.

Pateikime kelis paprastus patarimus, kurie padės greičiau įgyvendinti savo svajonę ir judėti link verslo realizacijos.

  • Nepamirškite, kad šiuo metu daugelį dokumentų galima susitvarkyti internetu. Tai greitas ir paprastas būdas išvrngti didelių eilių. Žinoma, tvarkant internetu reikia žinoti ką ir kaip daryti, kadangi Jums niekas nepaaiškins, kaip kad atėjus į centrą. Taigi, įvertinkite savo žinias. Arba paprasčiausiai pasisamdykite įmonę, kurios darbuotojai Jums padės pagaliau įgyvendinti savo idėją ir įsteigti UAB.
  • Neskubėkite atsidaryti banko sąskaitos. Daugelis bankų kovoja, kad būtent jų paslaugomis naudotųsi jaunieji verslininkai. Jeigu neturite laiko naršyti internete ir skaityti pasiūlymų – paprasčiausiai nueikite į banką. Dar geriau – į kelis skirtingus bankus. Konsultantas Jums papasakos apie galimybes ir pasirinkęs patį geriausią pasiūlymą Jums paprasčiau pasirinksite su kuriuo banku verčiausia bendradarbiauti.
  • Įvertinkite, kokia verslo forma Jums labiausiai tinka. Lietuvoje ypač populiarus UAB. Tačiau verta atsižvelgti į pliusus ir lengvatas, kurios siūlomos ne tik UAB, tačiau ir IĮ arba MB steigime.
  • Įsteigti UAB nėra labai brangu, kadangi dokumentacijos įteisinimas pigus. Tačiau reikia nepamiršti, kad norint ją įsteigti privalu turėti ir pradinį kapitalą. Jeigu Jūsų galimybės yra ribotos – tokiu atveju pasirinkite kitą įmonės steigimo formą. Būtent tą, kuri yra labiau priimtina dėl mokesčių ir rizikos.
  • Dokumentų ruošimas yra vienas sudėtingiausių žingsnių. Nesvarbu, kokio tipo įmonę norite įsteigti – tvarkyti dokumentus reikės. Geriausia kreiptis į į tokias paslaugas teikiančias įmones. Sutaupysite ne tik labai daug laiko, tačiau ir pastangų bei jėgų, kurias geriau skirti verslo idėjos plėtojimui.
  • Steigdami įmonę jau turite žiūrėti kelis žingsnius į priekį. Įvertinkite, kokie bus tolimesni Jūsų žingsneliai: kokia reklama labiausiai tinka, koks pavadinimas geriausiai atspindėtų Jūsų įmonės veiklą, kokie darbuotojai labiausiai tiktų. Tai Jūsų įmonės pagrindas. Geras verslininkas yra tas, kuris mato toliau nei visi kiti.
  • Būtinai įvertinkite visas tikimybes. Daugelis pradedančiųjų verslininkų būna labai optimistiškai nusiteikę ir kai nesiseka – ateina panika. Svarbiausia nebijoti, kadangi niekas netapo geru verslininku per naktį. Vienos dienos idėjos yra labai retos ir į rankas pakliūna labai retam. Geras verslininkas yra tas, kuris labai daug dirba ir turi puikią komandą.

Įsteigti UAB nėra sunku, tik reikia išmanyti labai daug detalių. Kuo daugiau jų įvertinsite – tuo drąsiau žengsite savo pirmuosius žingsnius nuosavo verslo link. O kada yra geriausias laikas? Dabar.

 

Vertimų biuras dirba kaip laikrodis

vertimų biurasKiekvienas vertimų biuras turi savą specifiką, savas taisykles. Kiekviena tekstus verčianti įstaiga nusistato kainas, pateikia kalbų, iš kurių ir į kurias verčiama, sąrašą. Klientams ne mažiau aktualu ir konkretūs žanrai, pavyzdžiui, grožinių tekstų ar dokumentų vertimai.

Taisyklingumas

Yra įvairių principų, kuriais specialistai vadovaujasi. Neginčijamai svarbus taisyklingumo principas. Ar tai būtų anglų, vokiečių, ar lietuvių kalba, visuomet aktualu, kad tekste neknibždėtų klaidų. Tai reiškia, kad reikia įsigilinti į užduotį, susikaupti ir pasitelkti įgūdžius.

Skubumas

Kyla štai toks klausimas: ar įmanoma išlaikyti taisyklingumą ir nepaminti taisyklingumo principo, jei klientas prašo išversti greitai?

Klausimas itin tikslingas, nes kai kuriems, ieškantiems, kurgi čia būtų galima kreiptis dėl vertimo, norisi greitai ir pigiai. Ir, žinoma, kokybiškai.

Tuomet kyla kitų klausimų, bandoma apibrėžti, ką reiškia „greitai“. Viena pastraipa per dieną? Na, tai jau atrodytų labai lėtai. 20 puslapių per dieną? Ne vienas vertėjas pasakytų, kad tai jau kiekybė be krislo kokybės.

Sprendimas

Koks sprendimas? Vertimų biuras paprastai turi bent kelis darbuotojus. Taigi, vyksta darbų pasidalijimas. Taip užduotys lengviau sukontroliuojamos, konkrečių darbų imasi geriausiai tą sritį išmanantys asmenys. Aišku, nežadama, kad 300 puslapių romano perteikimas kita kalba užtruks vos savaitę. Tai būtų arba labai nekokybiška, arba tiesiog utopiška.

Kitas sprendimas – nori greičiau, mokėk daugiau. Jei turima nemažai darbų, o klientas kreipiasi ir sako, kad kuo skubiausiai reikia išversti dokumentą, tikėtina, kad už tą skubumą vertimų biuras paprašys papildomo užmokesčio.

Sutarimas

Kad vertimų biuras dirbtų kaip laikrodis (t. y. tiksliai, tvarkingai), kolektyvas turi būti darnus. Darni atmosfera, jaukus mikroklimatas yra tikrai neantraplaniai veiksniai. Užduočių pasitaiko visokių, kai kurios įtemptos, gal netgi nervinančios. Tad kam kurstyti kokias nors aistras? Vertimų biuras, kuris paremtas darnos principu, pasieks gerokai daugiau.

Panašiai galima kalbėti ir apie komunikaciją su klientais. Jei besikreipiantis asmuo nežino, kokios tiksliai paslaugos reikia ar dar kartą teiraujasi kainų, nors šios ir pateiktos, jokiu būdu nereikėtų jo siųsti į visas keturias puses. Mandagus bendravimas – puiki vizitinė biuro kortelė.

Lankstumas

Nereikėtų pamiršti, kad teikiant paslaugas praverčia lankstumas. Kalbame ne apie akrobatinius triukus.

Juk profesionalas profesionalu dažniausiai tampa ne vien dėl talento puikiai dirbti konkretų darbą (šiuo atveju – versti tekstus), bet ir dėl lankstumo. Derybos, įsiklausymas, optimalių sprendimų priėmimas – visa tai susiję su sklandžiu darbu, su paslaugų patrauklumu klientams.

Patirtis ar talentas?

Dar viena potemė, kurią visai verta paanalizuoti, yra patirtis ir talentas. Turbūt nepasakysime, kas geriau ir kuriuo atveju rezultatas džiuginantis labiau. Paprastai vertimų biuruose dirba įvairaus amžiaus specialistai, tad patirtis ir talentas suvienijami.

 

 

 

Geras pinigų stalčius – saugumo garantija

pinigu stalciaiNepaisant elektroninės bankininkystės iškilimo ir atsiradusios galimybės daugumoje parduotuvių mokėti banko kortele, grynieji vis dar yra populiarus būdas atsiskaityti už įvairias prekes ir paslaugas. Dėl šios priežasties pinigu stalciai parduotuvėse – svarbus ir reikalingas dalykas, be kurių kasininkų darbas sustotų. Parduotuvės kasoje įtaisytas pinigų stalčius leidžia grynuosius pinigus laikyti saugiai ir tvarkingai. Stalčių skyreliai užtikrina, kad skirtingos vertės banknotai ir monetos turėtų sau atskiras vietas, juos būtų patogu išimti ir pakeisti naujais. Nors beveik visi pinigų stalčiai atrodo panašūs, jų savybės šiek tiek skiriasi, čia pateiksime keletą patarimų, kaip ir kur nusipirkti gerą ir pinigų stalčių.

Kada seną pinigų stalčių keisti nauju?

Norint išlaikyti sėkmingą verslą ir išvengti nuostolių yra svarbu turėti tinkamą pinigų stalčių, kuris užtikrintų jūsų grynųjų pinigų saugumą. Jeigu jūsų pinigų stalčius susidėvėjo, sunkiai atsidaro ir užsidaro arba tiesiog yra netalpus – tai požymiai, kad jau seniai laikas rimtai pamąstyti apie naujo pinigų stalčiaus įsigijimą. Tokiu atveju naujas modernus pinigu stalcius eurams – investiciją, kurią turi padaryti kiekvienas protingas verslininkas. Nelaukite, kol bus per vėlu ir stalcius pinigams taps nesaugus.

Saugumas – būtinybė

Prieš pirkdami naują pinigų stalčių pirmiausia turėtumėte pagalvoti apie saugumą. Apsvarstykite: kaip dažnai darbuotojai naudoja pinigų stalčių ir koks kiekis pinigų stalčiuje dažniausiai laikomas. Paprastai pirkėjas pinigus paduoda kasininkui, šis juos suskaičiuoja, patikrina, ar ne padirbti, įdedą į pinigų stalčių ir iš jo išima likusią grąžą. Ir taip per dieną daug kartų. Dėl šios priežasties svarbu pasirūpinti, kad pinigų stalčius būtų apsaugotas nuo ilgapirščių.

Saugumas priklauso nuo stalčiaus spynos užraktų ir plieno. Geriausia pirkti sunkų plieninį pinigų stalčių, kuris turi daugiau negu dviejų pozicijų spyną. Plienas apsaugos pinigų stalčių nuo smūgių. Be to, didelis ir plieninis stalčius daug sveria, todėl jį vagišiams bus sunku išsinešti, Galima įsigyti ir pinigų stalčių su integruota dažų kapsule. Jeigu ilgapirštis bandys pinigų stalčių atidaryti, dažai išsilies ir suteps pinigus.

Kad pinigai tilptų

Kai ieškote naujo pinigų stalčiaus, turėtumėte pagalvoti ir apie jo talpą. Euro banknotai reikalauja daugiau erdvės nei buvusieji litai, tad perkant naują stalčių reikėtų ieškoti tokio, kuris pritaikytas euro valiutos banknotams. Jeigu prekybinis stalcius pinigams laikyti bus nepakankamai talpus, pinigai kasininkui dirbant gali iškristi ant žemės ar patekti į vagišių rankas. Taigi, nepakankama talpa gali atnešti nuostolių. Kai kurie pinigų stalčiai yra ypatingai erdvūs ir yra skirti susidėti pinigus prekiaujant dideliais kiekiais prekių. Pagalvokite, koks pinigų stalčius jums būtų geriausiais. Rinkdamiesi dydį, patikrinkite, ar stalčius derės prie kasos. Kai kurios kasos yra standartinio dydžio, kitos turi kilnojamus skyrus.

Kur įsigyti pinigų stalčių?

Pinigų stalčių pirkti galima įvairiose specializuotose parduotuvėse ir internete. Pasirinkimas gausus, bet jei sunku išsirinkti, galite pasinaudoti interneto paieškos sistema. Čia rasite įvairių įmonių tinklalapių, kurios parduoda pinigų stalčius internetu. Tinklalapiuose galėsite matyti, kaip atrodo siūlomas pinigų stalčius, sužinoti jo savybes, kontaktinius pardavėjo duomenis ir siųsti jums rūpimus klausimus per užklausas. Susisiekę su pardavėjais, sužinosite dominančio stalčiaus kainas.

Pinigu stalciai – atributas, kuris yra ne visiems matomas, tačiau daugeliui privalomas. Darbas be šio įrenginio apsunkintų ne tik parduotuvių ir pardavėjų darbą, bet ir padidintų vagysčių skaičių.