5 praktiški patarimai kaip tinkamai išsirinkti restoranų įrangą

restoranų įrangaNesvarbu kokios įrangos ieškotumėte savo restoranai,netgi atrodytų smulkmenos, tai reikia atlikti atsakingai. Juk 50 proc. sėkmės lemia būtent restoranų įranga. Tad šiandien dalinamės profesionalų patarimais kaip išsirinkti ir kaip išvengti klaidų.

Susikoncentruokite ties viena kategorija

Dažnai prisiruošus atnaujinti įrangą ar įsigyti naują, perkate ne vieną ar du prietaisus. Tuomet kyla pagunda į visus juos žvelgti vienu metu, nesvarbu ar ieškote el.parduotuvėse, ar fizinėse specializuotose parduotuvėse. Tačiau specialistai pataria vienu metu susikoncentruoti ties vienu pirkiniu. Jei ieškote grilio, tuomet nagrinėkite prekes šioje kategorijoje – kokia pasiūla, kokios kainos, kokie gamintojai vyrauja. Gerai įsigilinus ir išnagrinėjus bus lengviau rinktis tai ko jums reikia.

Išnagrinėkite konkrečius modelius

Išnagrinėjus kategoriją garantuotai išsirinkote keletą favoritų. Tuomet laikas nuodugniau juos panagrinėti. Perskaitykite jų apžvalgas, komentarus, atsiliepimus pardavimo vietose. Neapsiribokite lietuvių kalba, nes ja tikrai nedaug informacijos, skaitykite anglų, rusų, vokiečių ar kitomis jums suprantamomis kalbomis. Restoranų įranga visur ta pati, todėl paskaitę daugiau lengviau susidarysite įspūdį ar tai būtent tas prietaisas kokio ieškote. Ieškant konkrečių modelių greičiausiai rasite jų palyginimų su kitais, panašiais prietaisais, tad atkreipkite dėmesį ir į juos.

Peržiūrėkite video

Kuomet atliekate informacijos paiešką internete, neignoruokite video pranešimų. Ne tik patys jie gali būti naudingi pateikdami apžvalgas ir patarimus, tačiau po youtube video rasite nemažai komentarų, kurie gali būti išties naudingi ir padedantys apsispręsti. Apskritai, atsiliepimai ir komentarai yra svarbi pasirinkimo proceso dalis.

Klauskite profesionalų

Net ir patys geriausi prekių aprašymai gali neatsakyti į jums kylančius klausimus, todėl nebijokite kreiptis į profesionalus. Pasakykite kaip dažnai jums reikės naudoti prietaisą, kokios bus prietaiso apkrovos, ko konkrečiai tikitės iš prietaiso ir pan. Specialistai pagal pateiktą informaciją nurodys kas labiausiai atitinka jūsų kriterijus.

Tarkitės su kolegomis

Raskite verslo forumus, diskusijų lentas, kuriose diskutuojama apie restoranus ir paskaitinėkite ar kažkas neturėjo panašių klausimų kaip jūs arba pradėkite diskusiją patys. Taip turėsite galimybę iš šioje srityje dirbančių sužinoti apie įvairius restorano įrangos gamintojus apie įvairius privalumus ar trūkumus.

 

Kas yra POS terminalas?

pos terminalasJei TV laida „Klausimėlis“ paklaustų praeivių, kas yra POS terminalas, retas kuris apie šį prietaisą papasakotų tiksliai – dauguma žmonių į „klausimėlį“ patektų su neteisingais atsakymais. Kodėl? Tai prietaisas, kurį matome kasdien, bet apie jį nieko nežinome. Nebent esate dirbę parduotuvėje ar kavinėje…

Kas yra POS terminalas ir kam jis reikalingas?

POS terminalas yra specialus prietaisas arba prietaisų komplektas skirtas surinkti grynuosius ir negrynuosius pinigus už prekes ir paslaugas. POS iššifravus reiškia Point of Sale – pardavimo taškas.

POS terminalas gali būti vienas prietaisas, bet dažniausiai tai yra kelių skirtingų prietaisų komplektas. Jis susideda iš šių komponentų:

  • Seifas su pinigų stalčiumi ir fiskalinis blokas;
  • Kompiuterinis terminalas, skirtas perduoti informacijai į centrinį kompiuterį, arba tiesiai į verslo valdymo programą „debesyje“
  • Kliento ir kasininko ekranai su prekių pardavimo informacija;
  • Čekių arba sąskaitų spausdintuvas;
  • Bankų bei lojalumo kortelių skaitytuvas;
  • Brūkšninio kodo skenavimo įrenginys (stacionarus arba nešiojamas, o kartais yra ir abu).

Kasos aparatas, svarstyklės, nepertraukiamos srovės šaltinis – atskiri įrenginiai, kurie dažniausiai būna sujungti, tačiau nepriskiriami POS terminalui.

Kur naudojami POS terminalai?

POS terminalai dažniausiai yra naudojami prekybos vietose, kur yra didelis žmonių srautas. Dažniausiai tai 4 rūšių įstaigos:

  1. Parduotuvės ir prekybos tinklai;
  2. Maitinimo įstaigos – kavinės, restoranai, barai ir t.t.
  3. Laisvalaikio praleidimo vietos – kino teatrai, vaikų žaidimų aikštelės, koncertų ir sporto salės ir t.t.
  4. Viešbučiai.

Sandėliuose, turguje POS terminalų nerasite, nors ir ten fiksuojamos finansinės operacijos. Tiesiog ten viską galima atlikti paprastu kompiuteriu arba kasos aparatu.

POS terminalo įrengimas

Įrengti POS terminalui reikia šiek tiek pastangų. Visų pirma, ko reikia – interneto ryšio ir bent 5-7 elektros rozečių, nes visi prietaisai į elektros tinklą jungiami atskirai. Dėl to dažnai naudojamas ir nepertraukiamos srovės šaltinis („upsas“), kad dingus elektrai, sistema ne iš karto išsijungtų, o galėtų išsaugoti duomenis. Paprastai UPS veikia dar keliolika minučių, o per tą laiką galima užbaigti pradėtas kasos operacijas be didesnių sutrikimų.

Jei viską sukrautume ant paprasto stalo, viskas atrodytų gana chaotiškai, todėl POS terminalai tobulėja ir atsiranda vis daugiau „viskas viename“ prietaisų, kur fiskalinis blokas, stalčius, ekranas, brūkšninio kodo skaitytuvas ir net kotelių skaitytuvas yra integruoti į vieną prietaisą. Tokį galima statyti bet kur, jis neužima daug vietos ir nereikalauja daug pastangų diegiant ir dar daugiau aptinkant kokį gedimą. Nemažai dėmesio skiriama ir POS terminalo dizainui, kad jis prisitaikytų prie įstaigos interjero.

 

Patarimai efektyviam atsargų – išteklių valdymui

laikinas prekių saugojimasNe paslaptis, kiekviena įmonė, kuri nori funkcionuoti pelningai, privalo vykdyti atsargų valdymą. Nesvarbu ar yra užsiiminėjama gamybine, ar prekybine veikla. Atsargos – tai didžioji įmonės kapitalo dalis, kurią reikia prižiūrėti bei valdyti tinkamai. Dažniausiai, atsargų valdymas apima skirtingų organizacijų sandėliavimo operacijų tvarkymą, kurio metu yra tvarkoma dokumentacija apie sandėlyje esančias prekes bei išplanuojamas jų išvežiojimas, efektyvus laikymo laikotarpis.

Taip pat, atsargų išplanavimas yra siejamas su organizacijos prekių pirkimo, pardavimo planais. Dauguma įmonių, nesugeba išplanuoti prekių paskirstymo, pamiršta atkreipti dėmesį į prekių galiojimo laikus ar jas išsiųsti dėl galutinai nepasirašytų sutarčių su prekių iš vežiotojais ar pačiais pirkėjais. Tokiu atveju, yra įšaldomos nemažos pinigų sumos bei pačios atsargos. Produktai sugenda, yra nepanaudojami ir išmetami arba užsilieka sandėliuose. To pasekoje yra patiriamas didžiulis nuostolis. Prekės yra sandėliuojamos toliau, nors nežinia kada ir ar iš vis bus išsiųstos ir parduotos. Taigi, kaip savo atsargas prižiūrėti tinkamai ir kaip efektyviai gerinti verslo plėtrą nepatiriant nuostolių?

Efektyviai pagerinti verslo plėtrą bei pinigų srautus gali padėti šie žingsniai:

  • turimą produkciją panaudoti kuo efektyviau, jos neužlaikyti sandėliuose. (Jeigu patiems nepavyksta išplanuoti savo įmonės atsargų, šį darbą palikite šios srities profesionalams. Sandėliuojant prekes kokybiškas paslaugas teikiančių įmonių patalpose, jūs ne tik turėsite visus duomenis apie patalpintus, gendančius ir išvežiotus produktus, bet galėsite nuolatos sekti savo produkcijos būklę, kurią prižiūrės darbuotojai. Jie sutvarkys dokumentaciją, efektyviai išplanuos atsargų laikymo grafiką bei pasirūpins prekių išvežiojimu).
  • atsirinkti svarbiausius ir labiausiai parduodamus produktus, bei juos sandėliuoti didesniais kiekiais nei visus kitus. (Norėdami išvengti nuostolių, nekaupkite tos produkcijos, kuri yra perkama rečiausiai. Sandėliuokite tik labiausiai perkamus krovinius).
  • analizuoti patiriamas sandėliavimo ir kitas išteklių valdymo sąnaudas. (pasirūpinkite jog būtų priimti tik teisingi išteklių valdymo sprendimai. Jeigu to padaryti nesugebate patys, pasirūpinkite, kad tai padarytų išmananti įmonė ar pas jus dirbantis žmogus).

Taigi, jeigu pačiam efektyviai išplanuoti sandėliavimo darbus nepavyksta, nieko nelaukite ir kreipkitės į specialistus. Ilgalaikis ar laikinas prekių saugojimas – padės išvengti nuostolių bei palaikyti verslo augimą.

 

Paskolų rūšys: kokią rinktis?

paskolos studentamsŠiandien, kai pritrūksta pinigų, nebereikia raudonuoti ir eiti skolintis pas artimuosius ar priverstinai laikytis bado dienos. Lietuvoje veikia ne viena kredito bendrovė, kuri greitai ir geromis sąlygomis gali paskolinti reikiamą pinigų sumą įvairiems tikslams. Egzistuoja daugybė paskolų rūšių, todėl kiekvienas ras jam labiausiai priimtiną.  O jei nesate tikri, ko jums išties reikia, šį kartą trumpai aptarsime pačias populiariausias paskolų rūšis ir galbūt ši informacija padės apsispręsti.

Paskola neturintiems pastovių pajamų

Jei kyla klausimas ar kredito bendrovės gali paskolinti tam tikrą pinigų sumą nedirbantiems žmonėms, atsakymas – taip.  Visgi, reiktų žinoti, kad paskolos studentams arba bedarbiams, dažniausiai yra suteikiamos tik su užstatu.  Paprastai kredito bendrovės tiksliai nenurodo, koks galėtų būti užstatas. Dažniausiai juo tampa nekilnojamasis turtas arba techniškai tvarkingas automobilis.  Paskolos studentams ir bedarbiams gali išties pagelbėti, atsidūrus nepavydėtinoje finansinėje duobėje, tačiau reiktų atminti, kad tai finansinis įsipareigojimas, kuo kurio tikrai nepavyks pabėgti, todėl prieš skolinantis reiktų labai gerai pagalvoti ar pavyks paskolą gražinti laiku, ar mėnesinių įmokų mokėjimas netaps didžiule problema, ar neteks atsisveikinti su užstatytu savo turtu.

Trumpalaikės paskolos

Tai paskolos be užstato, dažniausiai nesiekiančios tūkstančio eurų. Ši paskolų rūšis labiausiai tinka tiems, kuriems trūksta tam tikros pinigų sumos iki norimo pirkinio, kai atsirado neplanuotų išlaidų. Pirmosios paskolos be užstato kartais teikiamos nemokamai, tai reiškia, kad skolinantis pirmą kartą, teks grąžinti būtent tiek, kiek pasiskolinote be jokių palūkanų, tačiau kiekvieno kreditoriaus paskolų teikimo sąlygos gali skirtis.

Ilgalaikės paskolos

Ilgalaikės paskolos – pasirinkimas tiems, kuriems reikia didelės pinigų sumos, pavyzdžiui, būsto remontui arba pradiniam įnašui, norint gauti būsto paskolą. Kredito bendrovės ilgalaikes paskolas teikia labai panašiomis sąlygomis kaip ir bankai, net ir paskolos palūkanos vargiai kuo skiriasi, skirtumas tik tas, kad skolinantis iš kreditorių teks įveikti mažiau biurokratinių kliūčių ir yra gerokai didesnė galimybė paskolą gauti.  Kita vertus, ilgalaikė paskola – ilgalaikis ir įsipareigojimas, todėl, jei skolinatės pradiniam būsto paskolos įnašui, būtina gerai pagalvoti ar vienu metu mokėti dvi paskolas nebus per daug sudėtinga.

 

Ar verta rinktis greitas paskolas?

paskolos internetuNorintiems pasiskolinti galimybių šiandien – kaip niekad daug. Vienos palankiausių turintiems vidutines ar net mažesnes mėnesio pajamas – greitos paskolos. Norint iš kredito įstaigos pasiskolinti tam tikrą sumą, reikia užpildyti paraišką internetu. Galima kreiptis į kelis paskolų teikėjus ir įsitikinti, kurio iš jų pasiūlymas palankiausias. Paskolų palūkanos, kitos teikimo sąlygos priklauso ir nuo to, kokią sumą skolinatės, koks paskolos grąžinimo terminas ir pan.

Šiek tiek skaičių

Paskolų internetu metinės palūkanos siekia nuo 10-12 proc. Skolinama suma yra iki 15 tūkst. eurų. Grąžinimo terminą galima pasirinkti iki 72 mėn., arba kitaip – 6 metų. Banko darbuotojai padeda pasirinkti tinkamiausią paskolos grąžinimo terminą. Galimybių gauti paskolas turi ne tik tie, kurie dirba Lietuvoje, bet ir užsienyje dirbantys asmenys. Tereikia pateikti dokumentus, kad asmuo turi darbą ir už jį gauna atlyginimą. Greitos paskolos internetu su mažesnėmis palūkanų normomis gali būti teikiamos lojaliems klientams, kurie jau nebe pirmą kartą naudojasi paskolų teikėjo paslaugomis.

Greitos paskolos ypatingos tuo, kad pinigai į sąskaitą pervedami dažniausiai tą pačią dieną, t. y. per 24 val. nuo paraiškos išsiuntimo. LR įstatymuose, susijusiuose su kreditų grąžinimu, numatyta, kad vartotojai paskolas be palūkanų ir jokių administravimo mokesčių gali grąžinti per 2 dienas nuo paskolos paėmimo. Tačiau kai kurie paskolų teikėjai taiko išimtį ir paskolas be jokio pabrangimo leidžia grąžinti per 60 dienų. Tai labai patogu tiems, kurie nori pasiskolinti trumpam.

Kokius planus padeda įgyvendinti greitosios paskolos?

Greitosios paskolos skirtos įvairiems tikslams. Pavyzdžiui, jas ima tie, kurie nori pasigerinti buitį – įsigyti naujus baldus namams ar buitinę techniką. Tai patogu jaunoms šeimoms, kurios įsigijo būstą, tačiau neturi pakankamai lėšų jo įsirengimui ar remontui. Vartojimo paskolos tinkamos ir tiems, kurie nori įsigyti automobilį, tačiau nėra sutaupę pakankamai pinigų. Tuo tarpu kiti nori pradėti savarankišką gyvenimą užsienyje, tačiau pradžioje reikia pinigų – kelionei, būsto nuomai ir užstatui už nuomą,  kitiems mokesčiams, maistui, įvairioms išlaidoms iki tol, kol asmuo kitoje šalyje įsitvirtins ir pradės uždirbti pajamas. Tuo tarpu kiti nori pasigerinti sveikatą – skolinasi pinigų plastinėms operacijoms, brangiai dantų implantacijai ir kitoms su sveikata, grožiu ir gerove susijusioms paslaugoms.

Jei paskola imama tam, kad asmuo galėtų uždirbti daugiau, tuomet skolintis verta. Pavyzdžiui, jei perkamas automobilis, su kuriuo bus vykdoma individuali veikla – pavežami keleiviai, per kelerius metus veikiausiai pavyks uždirbti ne tik automobiliui, bet ir išmokėti paskolą su visomis palūkanomis.

Prieš imant paskolą turintiems nedideles pajamas reikia gerai pasvarstyti, ar liks papildomų lėšų jai grąžinti. Greitos paskolos internetu neteikiamos tiems, kurių grynosios mėnesio pajamos yra mažesnės nei 230 eurų. Paskolos įprastai teikiamos 18-70 m. asmenims.

 

 

Verslo valdymo sistemos nauda

CRM kainaAr esate girdėję apie efektyvias verslo valdymo sistemas, kurios padeda kaupti ir segmentuoti informaciją, planuoti laiką ir darbus bei pagerinti vidinius darbo procesus?

Tai įvairios programos, kurios suteikia galimybę kiekvienam verslui sklandžiau vykdyti savo veiklą. Kiekvienas sektorius yra suskirstomas į etapus. Šie leidžia matyti visą darbo struktūra, trikdžius ir stipriąsias verslo vietas. Šios sistemos apima verslo veiklą nuo kliento užsakymo iki pat prekės ar paslaugos atidavimo, įtraukiant ir darbuotojus bei buhalterinius procesus. Duomenų bazėse laikoma ir atrenkama informacija apsaugo nuo perteklinės informacijos, kuri “užgrūstu” darbuotojus nereikalingais duomenimis, taip pat tam tikra konfidenciali informacija yra griežtai saugoma, kadangi šios programos yra pritaikomos universaliai kiekvienam darbuotojui, tad tam tikros grandinės gauna tik tam tikras priėjimo ribas prie duomenų bazėse surinktų ir laikomų duomenų. Patogu, tvarkinga, tikslu ir paprasta. Neįtikima? Šios sistemos naudoja interneto ryšį, tad diegimas ir naudojimas yra itin paprastas, o CRM kaina kaina priklauso nuo vartotojų skaičiaus. Verslo valdymo sistemos paverčia darbą ir galutinius rezultatus kokybiškesniais ir efektyvesniais, taip pat tai modernus ir išmanus būdas valdyti savo verslą, darbuotojus, darbą ir rezultatus. CRM kaina palyginti yra maža su gaunamai veiklos rezultatais. Sklandus darbas yra geras ir sėkmingas darbas, mažinantis įtampą ir stresą bei lydintis sėkmės link. CRM verslo valdymo sistema suteikia mažoms įmonėms, kurios turi mažai darbuotojų,  galimybę nuomotis šią valdymo sistemą. Taip pat yra galimybė ir dalinai automatizuoti įvairius procesus, tačiau kaina priklauso tik nuo vartotojų skaičiaus. Nedidelis piniginių išteklių investavimas daug greičiau atsiperka savo nauda. Taip pat valdymo sistema suteikia galimybę stebėti veiklos rezultatus ir juos analizuoti, tad pamatyti skirtumą bus paprasta ir aišku.

Vos keli mygtukų paspaudimai ir visos ataskaitos, reikalinga informacija, darbai it ant lėkštutės. Dar vienas spustelėjimas – viskas suplanuota, suskirstyta, perduoda darbuotojams ir bus tuoj pat vykdoma. Išmanus, greitas ir patogus būdas “nusimesti” apsunkinančių darbų naštą.

Kai Jūsų įmonei reikalinga buhalterinė apskaita Klaipėdoje

buhalterinė apskaita KlaipėdojeFinansiniai rebusai ir mįslės – įkandami toli gražu ne kiekvienam. Nors Lietuvoje nemažai nedidelių įmonių, kurių steigėjai ar vadovai nesivargina ieškoti buhalterio, nes tikisi, jog su daugeliu jo darbų gali susitvarkyti ir patys. Visgi, tai dažniau mitas nei realybė. Vis dažnėja atvejų, kuomet keletą kartų, o pabandę susitvarkyti su buhalterija patys, verslininkai ima ieškoti įmonė,s kurios pagrindinė veikla – buhalterinė apskaita Klaipėdoje ar kitame mieste.

Kuo pasirūpina profesionalūs buhalteriai?

Vienas pagrindinių privalumų, kodėl verta samdyti buhalterines paslaugas teikiančią įmonę – tai patikima paslaugų kokybė ir profesionalūs darbuotojai. Daug metų buhalterijos meną kasdien taikantys profesionalūs buhalteriai gali ne tik tinkamai atsilikti reikalingus buhalterinius darbus, bet ir užtikrinti, jog bus rastas sprendimas net ir pačioje sudėtingiausioje situacijoje. Netgi, esama buhalterinių paslaugų įmonių, kurios gali padėti prikelti įmonę, kuri, regis, buvo visai prie bankroto ribos.

Viena populiariausių buhalterinių paslaugų – buhalterinė apskaita Klaipėdoje. Deja, ne retas verslininkas nėra tinkamai susipažinęs, kas tai per paslauga ir kam ji reikalinga. Tiesa tokia, jog buhalterinė apskaita apima ne tik sudėtingas reguliariai reikalingas buhalterines paslaugas, bet ir kasdienius buhalterio darbus. Todėl dažnai nutinka taip, jog įmonės vadovas, manęs, jog pavyks ir vadovauti įmonei, ir pasirūpinti jos buhalterija, suklysta, nes realybėje pamato, jog darbo tikrai daug. Buhalterinė apskaita Klaipėdoje ar bet kuriame kitame mieste yra ne tik metinės ataskaitos, apskaitų registrai, atlyginimų skaičiavimai ar ataskaitų pildymai, bet ir sąskaitų išrašymai, prekių ir paslaugų pirkimo bei suteikimo registravimai. Visa tai reikalauja ne tik laiko, bet svarbiausia – profesinių žinių. Juolab, kad buhalterija turi vykdyti darbus pagal prižiūrinčių institucijų reikalavimus, o esant reikalui, ir pateikti prašomas ataskaitas bei dokumentus.

Ar profesionalus buhalteri – prabanga?

Labai dažnai verslininkai, išgirdę, jog buhalterinės paslaugos gali būti perkamos iš tokias paslaugas teikiančių įmonių, mano, jog tai brangus malonumas, o gal ir visai mažai kam įkandamas. Tačiau tai netiesa. Rinkoje veikiančios įmonės, tokios kaip UAB „Vakarų finansai“, siūlo verslininkams pasirinkti jų įmonės dydį bei specifiką atitinkančius buhalterinių paslaugų planus. Gali būti, jog nedidelei įmonei tokia paslauga kainuos vos keliasdešimt eurų per mėnesį. Atlyginimas samdomam buhalteriui, kurio funkcijos būtų ne tik buhalterinė apskaita Klaipėdoje, bet ir papildomos užduotys, kainuotų gerokai brangiau. O ką jau kalbėti apie tinkamas darbo sąlygas bei poilsį ir kitus įsipareigojimus, kurie priklauso darbdaviui. Daugiau informacijos rasite „Vakarų finansai„.

 

Vario supirkimo nauda individams, bendruomenėms ir aplinkai

vario supirkimasAtsisveikinti su metų metus namuose esančiais daiktais daugeliui prilygsta neįmanomai misijai. Ir visai nesvarbu, ar tai iš tikrųjų brangi (materialiai ir nebūtinai) nuosavybė, ar paprasčiausias metalo laužas, užimantis vietą garaže ar sandėliuke. Jeigu ir jūsų aplinkoje pilna nenaudojamų daiktų, pagamintų iš vertingų metalų, vario supirkimas gali būti puikus sprendimas. Kodėl?

Akivaizdžiausia priežastis, kodėl vario supirkimas galėtų ir turėtų jus sudominti – tai švaresni, erdvesni ir jaukesni namai. Atsikratę seniai nenaudojamų, dulkes renkančių rakandų, atlaisvinsite lentynas ir galėsite jas papildyti naujais, vertingais daiktais. Tai padaryti bus dar lengviau, kadangi, atsižvelgę į geriausius šio metalo kainos pasiūlymus, kaip reikiant pastorinsite piniginę. Papildomos pajamos neabejotinai yra vienas iš labiausiai motyvuojančių aspektų – juk kuo daugiau nenaudojamų daiktų parduosite, tuo daugiau užsidirbsite. Šiuo atveju vario supirkimas bus ne nemalonus turimų daiktų praradimas, o pilnesnės banko sąskaitos galimybė.

Erdvesni namai, papildomos pajamos – ne vienintelės priežastys, dėl kurių turėtumėte atsikratyti senienų. Vario supirkimas turėtų atsidurti kiekvieno, savo ir artimųjų sveikata besirūpinančio asmens, planuose. Jeigu iš vario pagamintus daiktus laikote drėgnuose rūsiuose ar lauke, metas suklusti. Šių metalų sąlytis su drėgme bei deguonimi skatina yrimą, kuris, savo ruožtu, kenksmingų medžiagų skverbimąsi į žemę. Jeigu gyvenate nuosavame name ir auginate daržoves ar vaisius, tikėtina, jog laikydami iš vario pagamintus daiktus lauke, kenkiate savo sveikatai. Tokiu atveju, lažinamės, jog net ir metalo kainos dydis neturėtų būti toks svarbus – ar yra kas brangiau už sveikatą?

Rūpinimasis savo bei šeimos sveikata, namų švara ir jaukumu – šaunūs tikslai. Šalia to, vario supirkimas turėtų būti aktualus ir tiems, kurie mąsto dar plačiau – rūpinasi gamtos gerove, palaiko aplinką saugančias iniciatyvas. Dėl minėto metalo yrimo, kenksmingos medžiagos gali pasiekti ne tik jūsų ar kaimynų gyvenamosios vietos dirvožemius, bet ir patekti į požeminį vandenį, kurio užteršimas sukeltų žalos ne tik šimtams ar net tūkstančiams žmonių, bet ir vandenį vartojantiems augalams bei gyvūnams.

Taigi, vario supirkimas naudingas tiek pavieniams asmenims, tiek žmonių bendruomenėms, tiek gamtai – atsikratę nenaudojamo šlamšto prisidėsite prie savo, artimųjų bei aplinkos gerovės.

Savarankišką renginių organizatoriaus veiklą įteisinti galima per kelias minutes

visivedejai.ltKiekvienas savarankiškai paslaugas teikti norintis asmuo turi žinoti, kad konkurencija daug kur yra labai didelė. Dėl šios priežasties nepatartina rizikuoti su nelegalios veiklos vykdymu. Tuo labiau, veiklą įteisinti fiziniai asmenys gali per kelias minutes, tad tuo pasidomėti turėtumėte ir jūs. Nesvarbu ar jūs norite teikti renginių organizavimo ar kažkokias visai kitas paslaugas – veiklos įteisinimas būtinas, jeigu nenorite turėt problemų ateityje. Kalbant apie renginių organizavimo bei vedimo paslaugas, labiausiai reikėtų išskirti individualios veiklos pažymą. Su ja dirba praktiškai visi čia https://visivedejai.lt/renginiu-vedejai-kaune esantys renginių vedėjai. Tad, tokiu žingsniu pasekti turėtumėte ir jūs.

Individualios veiklos pažyma yra puikus sprendimas visiems, kurie nori išvengti milžiniškų veiklos įteisinimo išlaidų. Supraskite, jau ilgą laiką individualios veiklos pažyma išduodama nemokamai. Viskas ką jūs turite padaryti – kreiptis į mokesčių inspekciją ir tiek. Veiklą pagal pažymą jūs įregistruoti galite naudojantis „Mano VMI“ portalu. Jame rasite visas formas, kurias pateikti yra lengva. Aiškiau kalbant, prisijunkite prie šio portalo ir iškart matysite kaip pateikti registracijos formą, jog galėtumėte užsiimti legalia veikla.

Įregistravus individualią veiklą pagal pažymą, daugelis sunerimsta kai kalba pasisuka apie apskaitos tvarkymą. Išsigąsti nėra ko. Matote, IV apskaita yra viena paprasčiausių Lietuvoje. Ją veda kiekvienas individualios veiklos vykdytojas ir nereikia samdyt jokių buhalterinės apskaitos įmonių. Apskaita susideda iš žurnalo bei išrašomų dokumentų – sąskaitų faktūrų, kvitų ir t.t. Tiesiog pastarieji dokumentai, kaip ir išlaidos, registruojami minėtame žurnale ir tiek.

Taipogi naudinga žinoti, kad individualios veiklos vykdymo metu mokestinė našta yra žymiai mažesnė nei dirbant pagal darbo sutartį. Mokate ypatingai mažus mokesčius, o nuo naujų metų jie dar mažės laisvosios profesijos atstovams. Tad, jeigu ketinate teikti renginių vedimo ar kažkokias kitas paslaugas, tai tokią veiklą įteisinti paprasčiausia būtų renkantis IV pažymą.

Pabrėžtina, kad individualios veiklos vykdymo metu jums gali atsirasti prievolė kas mėnesį patiems mokėti privalomą sveikatos draudimą. Šiuo klausimu reikėtų pasidomėti atskirai, nes vieni šį mokestį moka kas mėnesį, o kiti – kartą per metus.

Prekybą fiziniai asmenys gali pradėti itin paprastai

www.akmensvata.euPrekyba akmens vata bei kitomis statybinėmis medžiagomis Lietuvoje galima ne tik steigiant juridinį asmenį. Fiziniams asmenims yra galimybė užsiimti prekyba savarankiškai lygiai taip pat kaip tokiom įmonėms kaip http://www.akmensvata.eu. Tam reikia tik įregistruoti individualią veiklą. Tiesa, individualios veiklos pažyma leidžia užsiimti prekyba ir mokėti mažesnius mokesčius, tačiau kalbant apie fizinę prekybą, viskas gali būti komplikuota ir tam prireiks ko gero netgi verslo liudijimo. Kaip bebūtų statybinėmis medžiagomis prekiauti norintys fiziniai asmenys pirmiausia turi žinoti, kad pasiekus tam tikras apyvartos ribas, atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtojais. Jeigu tokia prievolė atsiranda, tuomet jau siūloma pagalvoti apie juridinio asmens steigimą.

Kalbant apie individualios veiklos registravimą ir vykdymą prekybos atveju, tiesiog būtina suprasti, kad tai yra šiek tiek lengviau, tačiau individuali veikla nesuteikia tokių prievolių kaip dirbant pagal darbo sutartį bei įsteigus juridinį asmenį. Pirmiausia reikėtų akcentuoti, kad individualios veiklos vykdytojai moka per pus mažesnius mokesčius. Tai reiškia, kad jų pensijos kaupimo stažas renkasi lėčiau – dvigubai lėčiau. Aiškiau kalbant, kuomet veiklą vykdysite su individualios veiklos pažyma, tuomet jums stažas užsiskaičiuos tik pusmetį, jeigu veikla vykdoma metus. Taipogi pabrėžtina, kad per tuos metus bus būtina sumokėti mokesčių ne mažiau nei nuo 12 MMA sumos. Tad, jeigu prekiaudami pagal IV pažymą jūs užsidirbate mažiau nei MMA, tuomet pensijos kaupimo stažas kaupiamas dar lėčiau.

Galvojantiems pradėti verslą, patariama itin kruopščiai sudėlioti strategijos planus. Aiškiau kalbant, užsiimant prekyba internetu, nemažai išlaidų tenka reklamai. Jeigu kalba eina apie statybinių medžiagų prekybą, tai tuomet teks išleisti dar daugiau pinigų, nes teks ieškoti patalpų sandėliavimui, teks pirkti didesnius medžiagų kiekius ir t.t. Tad, jeigu galvojate apie internetinę prekybą, tuomet viską apskaičiuokite kuo kruopščiau.

Individualios veiklos pažymos privalumas yra tas, kad ją gauti yra paprasta, o taip pat – tai nieko nekainuoja. Juridinio asmens steigimas yra mokamas ir tai vienas iš trūkumų. Svarbu ir tai, kad individualios veiklos apskaita yra be galo paprasta. Kaip bebūtų, kiekvienas besidominti verslu, turi pats tinkamai viską apskaičiuoti.