6 privalumai, kuriais pasižymi profesionalus logotipas

dizainas

Kas yra geriausiai atpažįstama verslo dalis?

Pagalvokite apie tai. Kai kurių tarptautinių kompanijų logotipai yra lengvai atpažįstami visame pasaulyje. Geltonoji „McDonald‘s“ „M“ raidė, juodasis „Apple“ prakąstas obuolys, „Twitter“ socialinio tinklo mėlynasis paukštelis ir „Coca Cola“ lengvai atpažįstamas raudonai baltas logotipas yra puikūs profesionalių ir lengvai įsimenamų logotipų pavyzdžiai. Net jei jūs niekuomet gyvenime nebuvote tokių kompanijų klientas, jums net nekyla jokių klausimų, kokia komercine veikla jos užsiima.

Logotipas yra tokia svarbi kiekvieno verslo dalis, kad nėra abejonės, jog jo kūrimui visuomet turėtų būti skiriamos labai didelės pastangos ir investicijos.

Kokie yra pagrindiniai profesionalaus logotipo privalumai?

Kadangi logotipas yra būtinas, svarbu žinoti, kokiais privalumais pasižymi kokybiškai atliktas darbas.

  1. Profesionaliai sukurtas logotipas sukuria teigiamą pirmąjį įspūdį.
  2. Toks logotipas yra kuriamas turint aiškią koncepciją ir strategiją.
  3. Geras logotipas suteikia jūsų verslui identitetą ir padeda jums daug lengviau populiarinti savo prekės ženklą.
  4. Profesionalus logotipas padeda suformuoti labai profesionalų įvaizdį.
  5. Turėsite tinkamus logotipo formatus ir skirtingas logotipo variacijas, pritaikytas skirtingoms medijoms.
  6. Jūs pajusite akivaizdžią investicinę grąžą.

Profesionalus logotipas jums gali padėti pasiekti visą tai, kas buvo išvardinta aukščiau. Dėl šių priežasčių yra tiesiog būtina pasirinkti logotipų kūrimo ekspertus, kurie užtikrintų, kad jūsų įmonės naujasis logotipas jums padėtų pasiekti greitą sėkmę.

Logotipų kūrėjai: kaip juos pasirinkti?

Didelis asortimentas nebūtinai palengvina pasirinkimo procesą. Nemaža dalis žmonių teigia, kad didžiulė pasirinkimo laisvė jiems sukelia daug dilemų. Tačiau tuomet, kai yra kalbama apie logotipų kūrėjus ir jų pasirinkimą, reikėtų atsižvelgti į atlikus darbus. Tai yra bene puikiausia priemonė, kuri padeda daug lengviau atsakyti į daugybę jums kylančių klausimų.

Jei apsilankote logotipų kūrimo paslaugų teikėjų tinklalapyje ir tarp atliktų darbų pavyzdžių matote jums gerai pažįstamų įmonių logotipus, galite būti tikri, kad susidūrėte su tikrais šios srities profesionalais. Tokiu atveju jums tereikia atidžiau įvertinti skirtingus logotipus, kuriuos matote tarp atliktų darbų pavyzdžių, ir nuspręsti ar logotipų kūrėjai galėtų atitikti jūsų individualų skonį.

Profesionalus logotipų kūrimas: https://rebrand.lt/lt/musu-paslaugos/logotipu-kurimas

Interneto svetainių kūrimas be dizainerio

interneto svetainiu kurimas

Interneto puslapių kūrimas be dizainerio iki šiol sunkiai buvo įsivaizduojamas. Dizaineris dar prieš keletą metų buvo svarbiausias žmogus. Dabar situacija dramatiškai pasikeitė. Ik nedaugelis ryžtasi investuoti į unikalų dizainą ir patikėti savo tinklalapio vaizdą profesionalui. Kaina didelė… Bet tiems, kas rūpinasi savo prekės ženklu, tai tikrai neturėtų būti kliūtis. Taigi, keliame diskusiją: ar gali būti profesionalus interneto svetainių kūrimas be dizainerio?

Dizaineris, deja, nebereikalingas…

Dizaineris nebėra toks reikalingas, kaip anksčiau. Dabar daugelis interneto puslapių dizainų yra tiesiog perkami įvairiose dizaino darbų parduotuvėse. Tai pasaulinio lygio parduotuvės, todėl šansai pamatyti panašų dizainą yra nelabai dideli. Kainos gana nedidelės – 30-90 eurų už gatavą viso puslapio dizainą. Jis jau sukarpytas ir paruoštas naudojimui. Viskas, ko reikia – įsidiegti WordPress turinio valdymo sistemą ir įjungti į serverį įkeltą dizainą. Tai gali padaryti pradedantysis WordPress naudotojas, net profesionalaus programuotojo nereikia.

Puslapis atrodo puikiai, o už dizainą sumokėta mažiau nei šimtinė…

Dizaineris vis dar turi ką veikti…

Gerai, nusipirkote dizainą. Bet ar tai reiškia, kad puslapis atrodys taip, kaip reklamoje? Greičiausiai ne. Dizaineris vis tiek turės paruošti tam tikrą grafinę medžiagą, kad puslapis atrodytų idealiai. Telefonu fotografuota nuotrauka su didelių užrašu neatrodys labai įspūdingai. Juo labiau, kad kiekvienas grafinis elementas turi būti ne tik kokybiškas, bet ir nedidelis. Tik dizaineris gali sukurti gerą reklaminę antraštę, kurių reikės ne vienos, kad puslapis parduotų.

Išklausę abi nuomones matome, kad dizainerio vis dėlto reikės. Interneto svetainių kūrimas yra gana sudėtingas procesas. Jame dalyvauja skirtingų kvalifikacijų ir sugebėjimų profesionalai. Jų komandinis darbas sukuria galutinį vaizdą, kuris stebina interneto puslapio lankytoją kiekvieną kartą, kai jis užeina…

Ar gali gyvą dizainerį pakeisti nemokami ar mokami įrankiai internete? Tikrai ne. Ypač Lietuvoje. Kad ir kokiais įrankiais besinaudotume, dizainerio pagalbos visada prireiks. Internete apstu medžiagos, kurią reikia mokėti apdirbti, kad ji atrodytų tikrai įspūdingai. Čia padeda tik meniško dizainerio akis. Paprasti žmonės daug ko nepastebi, o štai dizaineris mato aiškiai visus trūkumus.

Reklamos įrankiai, kurie veikia

reklama ekranuose

Kiekvienas sėkmingas ar dar tik pradedantis verslininkas puikiai žino, kokia svarbi reklama, siekiant privilioti pirkėjus ar klientus. Visgi, gyvename perteklinės informacijos amžiuje, todėl kai kurie tradiciniai reklamos būdai nebeveikia masių, nes tiek informacijos mūsų smegenys nesugeba nei priimti, nei apdoroti.  Taigi, kokie šiuolaikiniai reklamos įrankiai vis dar efektyvūs? Reklama internete, o gal reklama ekranuose? Ką rinktis, kad galėtumėte pasiekti savo tikslinę auditoriją?

Socialiniai tinklai – galingas įrankis

Socialiniai tinklai – puiki terpė ne tik dalintis savo gyvenimo akimirkomis, stebėti draugus ar bendrauti su artimaisiais, kurie gyvena už jūrų marių, bet ir reklamuoti vieną ar kitą produktą.  Socialinių tinklų reklama gali pasiekti daugybę žmonių pagal kliento pageidaujamus kriterijus: amžių, išsilavinimą, lytį ir net pomėgius. Tarkim, grožio prekių reklama bus dažniau demonstruojama tiems naudotojams, kurie domisi grožio pasaulio naujovėmis, ieško jų internete. Taigi, tokia reklama šiandien „ant bangos“, nes ji tikrai veikia.  Žinoma, svarbu, kad reklamos kampaniją būtų patikėta profesionalams.

Reklama visiems

Šiandien vis dar yra nemažai žmonių, kurie retai naudojasi internetu, nesinaudoja juo išvis, saugo savo asmeninį gyvenimą, todėl apie socialinius tinklus net pagalvoti nenori. Kaip pasiekti juos? Galima naudotis tradiciniais reklamos įrankiais: televizija, radiju, tačiau tokio tipo reklama brangiai kainuoja ir dažnai neatsiperka, nes žmonės, vos išgirdę reklamą, perjungia kitą radijo stotį arba ją persuką, jei televizija turi tokią galimybę.  Taigi, mokami dideli pinigai, o efektas abejotinas. Norintiems pasiekti įvairaus amžiaus žmones ir savo prekę reklamuoti efektyviau geriau rinktis reklamą ekranuose. Reklama ekranuose traukia akį, yra pastebima, o jei dar yra tokiose vietose, kur žmonės nelabai turi ką veikti, pavyzdžiui, troleibusuose ar autobusuose, labai tikėtina, kad ji pasieks ir sudomins didesnę žmonių auditoriją. Lygiai ta pati taisyklė galioja ir reklamai ekranuose, kurie stovi prekybos centruose, juk čia žmonės ateina išleisti pinigų. Be to, reklama ekranuose, lyginant su tradiciniais reklamos įrankiais, kainuoja pigiau.

Netiesioginė reklama

Niekas taip gerai nereklamuoja vieno ar kito produkto kaip teigiami atsiliepimai. Iš kur jų gauti? Laukti, kol žmonės patys juos pradės rašyti? Tai užtruks nemažai laiko, todėl visada galima eiti paprastesniu keliu: užsakyti, kad jūsų produktą pareklamuotų įžymus žmogus (žinoma, už tam tikrą kainą) arba „šturmuoti“ įvairius pokalbių forumus ir ten neįkyriai pasiūlyti savo prekę. Kai karuselė įsisuks ir žmonės pradės kalbėti apie jūsų parduodamą produktą, susidomėjimas ir pardavimai tikrai šoktelės. Reklama ekranuose, socialinių tinklų reklama ar reklama internete veikia, tačiau nėra geresnio reklamos įrankio už gandus.

Youtube SEO – 3 esminiai dalykai

youtube seovaizdo klipai – puiki rinkodaros priemonė. Ypač, jei jie yra naudingi vartotojams ir turi neįkyrią reklaminę žinutę. Juo labiau, jei tų video klipų yra ne vienas. Youtube patalpinti klipai dar negarantuoja sėkmės. Jie turi būti pakankamai gerai randami tiek vidinėje, tiek Google paieškoje. Kad taip nutiktų, reikia bent 3 esminių žingsnių, kurie padėtų Youtube klipui tapti geriau randamam.

Apie Youtube SEO paprastai daug nekalbama, tačiau SEO paslaugų teikėjai gali papasakoti dar plačiau. Kol kas apsiribosime tik 3 esminiais patarimais, kaip populiarinti jūsų Youtube video paiškoje.

  1. Geras aprašymas. Tai esminis momentas, į kurį reikia kreipti dėmesį. Neilgas informatyvus pavadinimas be tiesioginės reklamos ir išsamus aprašymas. Aprašymui Youtube skiria 5000 spaudos ženklų. Tai labai daug – apie 600 žodžių (1 Word puslapis). Į tokį aprašymą galima sutalpinti tikrai daug. Kai rašysite aprašymą, atminkite, kad pirmieji 200 ženklų yra matomi visada. Po jais esantį tekstą galima perskaityti tik paspaudus „Rodyti daugiau“ mygtuką. Kad žiūrovas susidomėtų aprašymu, reikia suintriguoti tame trumpame pristatyme. Tada viskas bus gerai ir daug vartotojų atsivers pilną aprašymą. Ten turėtų būti ir kvietimas veikti – užsiprenumeruoti kanalą, nueiti į jūsų puslapį arba socialinių tinklų paskyras. Galite panaudoti keletą raktinių žodžių tekste, tačiau perspausti su jais nereikėtų.
  2. Grotažymės. Jei norite įterpti keletą reikšmingesnių raktinių žodžių, tai galite padaryti panaudoję grotažymes – # simbolį. Jų galėtų būti 4-6 tekste arba vienoje eilutėje. Taip Google robotai gali lengviau suprasti, kas yra aktualu kitiems žiūrovams.
  3. Atgalinės nuorodos. Kai tik video klipas yra padaromas viešu, reiktų pasirūpinti jo atgalinėmis nuorodomis. Paprasčiausiai tai padaryti – pasidalinti visuose turimuose socialiniuose tinkluose, o taip pat po kurio laiko paprašyti, kad tą patį padarytų ir kolegos. Kodėl ne iš karto visiems? Tegul pamato vis skirtingi žmonės. Taip pat rekomenduojama įsidėti video į savo puslapį, tinklaraštį, informacinį straipsnį kituose portaluose. Google stebi tas nuorodas, kurioms prideda pliusų, kai kažkas ieško panašios tematikos vaizdo klipų.

Tai elementarūs Youtube SEO veiksmai, apie kuriuos pamiršta daugelis verslų. SEO specialistai visada pataria tinkamai išnaudoti Youtube, nes iš čia ateina kokybiški lankytojai, suinteresuoti pirkti.

.

Internetinės svetainės dizainas atspindi įmonės veidą

Internetinio puslapio kūrimasInternetinė svetainė yra itin paklausi tarp įvairių įmonių ir organizacijų. Labai mažos arba naujos įmonės neturi savo internetinio puslapio, kuriame vartotojai galėtų pasidomėti ir pasikonsultuoti apie jų siūlomas prekes ar paslaugas.

Internetinio puslapio kūrimas gali pasirodyti sunkus ir varginantis darbas, tačiau žinant ir išmanant programavimo pagrindus, nesunku internete rasti nemokamus šablonus, kurie padėtų sukurti svetainę. Senai aišku, jog dabartinę visuomenę nustebinti ir sudominti yra labai sunkus uždavinys. Būtent todėl originalios ir kruopščiai suprogramuotos svetainės traukia klientus lankytis ir domėtis internetiniu puslapiu. Akį traukiantis ir patogus dizainas suteikia modernumo pojūtį, tad klientas jaučiasi patenkintas ir šiek tiek sužavėtas. Kuriant svetainę svarbu atsižvelgti ir į lengva jos valdymą. Jei klientui sunku rasti prekių kategorijas, kainas, nuotraukas, aprašymus, siuntimo ar atsiėmimo, darbo laiko, mokėjimo informaciją jis patiria nusivylimą ir nepasitenkinimą ir tikėtina, kad pas jus jis daugiau nebeužsuks.

Internetinio puslapio kūrimas neužima daug laiko, ypač tada, kai jį kuria savo darbą išmanantys asmenys. Svetainės veikla taip pat turi vyksti greitai ir sklandžiai. Jei į kiekvieną svetainės gilesnį puslapį prikrausite begales nuotraukų, vaizdo įrašo, animuoto teksto ar dizaino, galimas atvejis , kad tokiai svetainei pilnai užkrauti reikės nemažai laiko ir atrodys ji apsunkinta. Visuomet visur gali įsivelti klaidos, tad svarbu stebėti svetainės veiklą ir ją naujinti, tobulinti. Tik nedarykite ekstremalių dizaino pokyčių. Į visiškai kardinaliai atnaujintą svetainę užsukęs klientas gali nesuvokti, jog tai ta pati internetinė svetainė ir ją tučtuojau palieka ją tikėdamasis surasti senąją. Kasmet susikuria ne mažas skaičius internetinių svetainių. Jas susikuria ar atnaujina ne tik stambios ir didelės organizacijos, bet net ir labai mažos įmonės ar vienas žmogus , kaip pavyzdžiui, įvairūs jo rankdarbiai, kuriuos jis siekia parduoti arba pareklamuoti. Dizainas yra lyg įmonės “veidas”, o veidus mes kur kas lengviau įsimename nei vardus. Šis “veidas” gali įtakoti ir gerą vardą, ir aukštas pozicijas rinkoje. Internetinė svetainė lyg tiltas tarp vartotojo ir jo norimos prekės ar paslaugos, tad svarbu šio ryšio neprarasti ir jį paskatinti.

 

 

 

5 faktai, kurių nežinojote apie Google Street View

google street view verslui

Pirmiausia gal reiktų pradėti nuo žinomų faktų. Lietuvoje Google Street View automobilis su specialia 360 laipsnių kamera ant stogo pasirodė 2012 metais. Jis apvažinėjo visus kaimus ir miestelius, įamžindamas mūsų gatves. Bet, per 4 metus daug kas pasikeitė… Dėl šios priežasties Google Street View buvo patikėta profesionaliems vietos fotografams, kurie dabar patys daro 360 laipsnių nuotraukas ir kelias jas į Google Maps tarnybą. Tai žino visi, kas bent kažkiek domėjosi virtualiaisiais turais. Pateiksime jums mažiau žinomus faktus apie Google Street View.

1 faktas: Fotografuoti gali tik akredituoti fotografai.

Google nori išlaikyti tam tikrą kokybės lygį, todėl bet kam pildyti Google Maps tarnybą negalima. Google atsirenka fotografus, pasidomi jų kvalifikacija, sugebėjimais. Dėl šios priežasties tokių fotografų Lietuvoje yra vos keletas, nors virtualius turus daro dešimtys ar net šimtai fotografų.

2 faktas: Vaikščiojimas per sienas – brokas

Kartais vaikščiodami po tam tikrų įmonių vidų galite būti perkelti kiaurai sieną. Taip nutiko dėl vienos priežasties – brokas. Defektą gali lemti ir fotografo kaltė, kai neteisingai pasirenkamas takas. Pavyzdžiui, taškas A yra viename kambaryje, taškas B yra atidarius kambario duris koridoriuje, o taškas C – koridoriaus pabaigoje. Jei taškas A iš karto jungiamas su tašku C, lankytojas yra traukiamas kiaurai sieną tiesiausiu atstumu, o ne L formos kampu.

3 faktas: Google Street View skirtas ir verslui

Tai nauja reklamos forma, nes galima pakeisti aplinką, kurios vaizdas likęs dar nuo 2012 metų. Jei tuo metu aplink vyko statybos, vaizdas nebuvo labai gražus. Dabar ten viskas apstatyta, todėl nebėra nei kranų, nei šiukšlių konteinerių. Galima užsisakyti Google Street View verslui ir pasidaryti gražią panoramą ir įkelti ją į Google.

4 faktas: papildoma informacija 3D turo viduje

Tam tikrose vietose virtualiame ture galima pridėti nuorodas į papildomą informaciją internete arba patalpinti gabalėlį teksto. Maža to, galima ir Youtube esantį klipą įdėti. Tai labai išplečia reklamavimosi galimybes.

5 faktas: 360 laipsnių nuotraukos daromos kas 2-3 metrai

360 laipsnių panoraminės nuotraukos yra daromos kas 2-3 metrai. Priešingu atveju matomas panašus efektas, kaip filme „Žvaigždžių karai“, kai erdvėlaivis įjungia šviesos greičio pavarą. Lankytojas per greitai pertempiamas iš vieno taško į kitą, dėl to vaizdas blunka ir būna iškraipytas. Tai, beje, irgi brokas, tačiau kartais dėl jo kaltas ne vien tik fotografas, bet ir užsakovas. Fotografo paslaugos juk mokamos.

Tikimės, kad pasidomėsite labiau Google Street View verslui paslaugomis.

Adwords – ar naudinga tokia reklama internete?

Google Adwords reklamaGalvojate apie Adwords reklamos naudojimą? Norėtumėte pažiūrėti ar daug naudos sulauktumėte iš jos? Jums nereikėtų skubėti naudotis šia reklamos galimybe prieš tai nepasidomėjus visais niuansais. Matote, paleisti reklamos kampaniją nėra taip lengva, nes galima pridaryti klaidų, kurios neduos jokios naudos. Pavyzdžiui, jūs galite netinkamai pasirinkti raktinius žodžius, galite išleisti per daug pinigų ir t.t. Štai kodėl geriausia būtų prieš tai pasidomėti kaip viskas yra atliekama. Jums reikia žinoti standartines taisykles ir visus kitus niuansus.

Ši reklama internete yra labai efektyvi tiems, kurie moka ja naudotis, o tie, kurie su šių reklaminių kampanijų kūrimu susiduria pirmą kartą, gali ne tik negauti jokios naudos, bet ir patirti nemažai nuostolių. Pirmiausia, naudojant Google Adwords reklamos sistemą, jums reikia tinkamai pasirinkti raktinius žodžius, pagal kuriuos bus rodoma jūsų reklaminė kampanija. Kai kurie renkasi pirmus siūlomus raktinius žodžius, o tai yra didžiausia klaida. Kodėl? – yra daug alternatyvių, tą pačią reikšmę turinčių raktinių žodžių, kurie yra daug pigesni. Jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, tad jums reikia rinktis tuos raktinius žodžius, už kurių paspaudimą reikalaujama mažiausia kaina. Jeigu patys nesugebėsite atlikti raktažodžių analizės, tada galbūt derėtų pagalvoti apie reklamos kampanijų administratoriaus samdymą.

Taip pat turite žinoti, kad naujokai neretai daro klaidą, kuomet pirmą kartą naudoja kuponus. Trumpai tariant, ši reklama internete yra pavojinga tuo, kad jūs galite visam laikui užblokuoti savo svetainę šioje sistemoje. Jeigu pirmą kartą naudojate šią sistemą ir iškart ketinate už reklamą apmokėti kuponais, tai didelė tikimybė, kad jūs būsite blokuojami. Geriau būtų didžiąją dalį pinigų skirti iš realaus biudžeto – papildant balansą.

Ne ką mažiau svarbu akcentuoti tai, kad šis reklamos būdas atneša nemažai pastovių išlaidų. Jeigu jūs nuolatos vykdysite kažkokią veiklą ir reklamuositės būtent šiuo būdu, tai jūs nuolatos turėsite leisti pinigus. Ilgalaikėje perspektyvoje geriausia būtų iškelti tam tikrus raktinius žodžius paieškoje, nes vėliau už tų pozicijų atvestus lankytojus jums neteks mokėti nei cento. Trumpalaikiam naudojimui turėtumėte naudoti Adwords, bet iš ilgalaikės perspektyvos siūlytume atlikti optimizaciją paieškos sistemoms.

Google reklama – padidinkite potencialių klientų gretas

google reklamaVisame pasaulyje daugiau nei 80 proc. internetinių paieškų atliekama naudojantis Google paieškos sistema. Daugiau nei 95 proc. lietuvių šią sistemą suvokia kaip prioritetinę internetinių užklausų vietą, generuojančią tiksliausius rezultatus. Tai reiškia, kad Google reklama yra efektyviausias būdas, leidžiantis pasiekti potencialius klientus ir didinti pardavimo rodiklius.

Ar Google reklama naudinga verslui?

Svarbiausias kiekvieno verslininko tikslas – maksimalūs pardavimo srautai. Kiekvienais metais stebimas didėjantis susidomėjimas internetinėmis prekybos vietomis. Skaitmeninėje erdvėje vykdomi apsipirkimai, prekių ir produktų palyginimai, domimasi akcijomis ir specialiaisiais pasiūlymais. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google paieškos sistema naudojasi įvairaus amžiaus ir skirtingų poreikių auditorija, t. y. – Google sistema yra universaliausia paieškos aplinka, atitinkanti išrankiausių klientų poreikius. Tai reiškia, kad jei jūsų tikslas – maksimalaus klientų srauto pritraukimas, jums bus reikalinga Google reklama, leidžianti pasiekti tikslines auditorijas.

Google AdWords privalumai

Google AdWords reklama – vienas paprasčiausių būdų reklamuotis paieškos sistemoje, užtikrinantis didžiausią investicinę grąžą. Reklama pateikiama tik potencialiems klientams, ieškantiems jūsų siūlomų prekių ar paslaugų, t. y. suvedus pageidaujamą raktinę frazę, Google paieškos sistemoje pateikiami jūsų skelbimai. Be to, už reklamą mokate tik tuo atveju, jei lankytojas išties susidomi jūsų produkcija ir paspaudžia ant pateiktos skelbimo nuorodos.

Vienas svarbiausių Google Adwords privalumų – visiška veiksmų laisvė. Jūs galite kontroliuoti ne tik reklamos išlaidas, bet ir rinktis, kam bus rodomi parengti skelbimai. Kitaip sakant, Google AdWords reklama pritaikoma individualiems verslininko poreikiams, leidžiant generuoti aukščiausius investicinės grąžos rodiklius – kiekvienas jūsų biudžeto euras skiriamas naujo kliento pritraukimui.

Kodėl svarbu bendradarbiauti su profesionalais?

Google reklama yra viena moderniausių XXI a. rinkodaros strategijų, tinkanti tiek didesnėms, tiek mažesnėms įmonėms ir įgyvendinanti tiek ilgalaikės, tiek trumpalaikės reklamos tikslus. Tiesa, jei norite džiaugtis maksimaliu klientų srautu ir generuoti didžiausius pardavimo rodiklius, bendradarbiaukite su patikima įmone, kurios svarbiausias tikslas –pasiūlyti jums efektyviausias reklamos priemones. Nepamirškite, kad paieškos sistemoje paleista reklama turi būti nuolatos stebima ir analizuojama, o gauti rezultatai pritaikomi vartotojų elgsenai stebėti ir naujiems sprendimams priimti. Kompetentingi specialistai pasiūlys efektyviausias reklamos priemones ir padės nustatyti šiam tikslui reikalingą biudžetą. Nepamirškite, kad jūs patys sprendžiate, kiek investuoti į reklamą, t. y. Google AdWords nereikalauja jokio minimalaus biudžeto. Be to, net ir priimtas sprendimas gali būti koreguojamas, t. y. biudžetas gali būti didinimas arba mažinimas, laikinai sustabdomas ir atnaujinamas. Svarbiausia – atrasti visus jūsų poreikius ir finansines galimybes atitinkantį sprendimą.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms

interneto svetainių kūrimasPamenu, kaip prieš beveik du dešimtmečius moksleiviams atsirado nauja disciplina – informatika. Ji buvo dėstoma be kompiuterių, vien tik knygoje, spaudant ant lapo nupieštą klaviatūrą. Kaip gerai, kad į šiuos gūdžius laikus negrįšime, o mūsų vaikams to patirti neteks. Dabar kompiuteriai yra visur, o ypač ten, kur jie reikalingiausi – mokyklose. ES paramos programos atvedė ir greitaeigį internetą į mokyklas (RAIN projektas), tad turime viską, ko reikia, kad mokytumėmės dirbti kompiuteriu nuo pat mažens.

Kiekviena mokykla turi turėti savo interneto svetainę. Ji būtina dėl daugelio priežasčių. Joje skelbiama ne tik pagrindinė informacija tėvams, mokiniams ir mokytojams, bet ir daugybė kitų dalykų. Pavyzdžiui, mokinių kūryba, straipsniai, tam tikros veiklos anonsai ir reklama. Taip pat su mokslais susiję dalykai. Kiekviena klasė gali turėti savo mini interneto svetainę, kurioje klasės mokiniai galėtų paskelbti tam tikrą informaciją.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms yra nevieningas. Tai reiškia, kad nėra jokių nurodymų iš ŠMM, kaip viską daryti. Tokiu būdu mokykloms suteikiama visiška laisvė kurti savo interneto svetaines, kaip joms atrodo geriau. Čia galima paaiškinti ir skirtingą estetinį lygį, bei techninį išpildymą. Kai kurios interneto svetainės yra vos ne Notepad programa kurtos, o kai kurios – itin šiuolaikiškos ir patrauklios. Interneto svetainių kūrimas ne visada patikimas profesionalams, todėl ši situacija išlieka gana nekontroliuojama.

Vaikams, ypač vyresnėse klasėse, labai reikalingas saviraiškos kanalas. Tokiu kanalu gali nesunkiai tapti bet kuri mokyklos interneto svetainė, jei ji valdoma išmintingai ir profesionaliai. Aišku, už ją turi būti atsakingas paskirtas mokytojas (greičiausiai lietuvių kalbos arba informatikos), tačiau reiktų suteikti daugiau galimybių ir vaikams.

Tokiu būdu vaikai dar mokykloje būtų sudominti interneto technologijomis ir interneto svetainių kūrimu sau ir savo draugams. Taip galėtų gimti ne vienas naujas „startuolis“, o kartu su juo ir nauja darbo vieta…

Interneto svetainių kūrimas mokykloms nėra itin pelningas užsiėmimas, todėl iš verslo pusės tokia iniciatyva, deja, daug dėmesio nesulaukia. Tokia padėtis neramina, nes būtent verslui bus reikalingi interneto svetainių administratoriai, programuotojai, dizaineriai, projektų vadovai, IT analitikai, testuotojai ir kitokių specialybių jaunieji specialistai. Kuruos galima būtų ugdyti jau nuo mokyklos suolo.

Paslauga: profesionalus logotipų kūrimas

logotipų kūrimasNaujos įmonės visame pasaulyje kuriasi kiekvieną dieną. Kiekvieną dieną jos ieško unikalaus savo firminio stiliaus sprendimo, kuris kristų į akį, būtų solidus ir galbūt net iššaukiantis. Logotipų kūrimas yra viena iš tų paslaugų, be kurios sunku būtų sukurti pagrindinę firminio stiliaus detalę – logotipą. Kiekvienas logotipas turi būti sukurtas taip, kad kiekviena jo dalelė turėtų prasmę, būtų išskirtinė ir unikali. Būtent todėl šį darbą geriausia patikėti profesionalams.

Logotipų kūrimo proceso svarba auga sulig kiekviena diena. Jų prasmė ir reikmė tampa vis labiau aktualesnė verslo pasaulyje, kur nepriekaištingas įvaizdis bei elegancija nulemia ne vien įmonės požiūrį, bet taip pat reprezentuoja ir pačią kompaniją. Logotipas – prekinis ženklas, kuriuo save pristatote pasauliui, tad šio elemento kūrimas neturėtų būti patikėtas mėgėjams. Kiekviena linija, kiekvienas vingis logotipe privalo turėti prasmę, nes tik tuomet tokios įmonės ženklas įgaus išskirtinę vertę, bus lengvai pastebimas ir atpažįstamas.

Lietuvoje vis daugiau žmonių pradeda kurti logotipus bei juos pardavinėti. Mūsų šalyje gausu pradedančiųjų bei profesionalių dizainerių, kurie siekia savo klientams teikti aukšto lygio paslaugas. Deja, tam reikia patirties ir profesionalumo, kadangi logotipų kūrimas nėra lengvas – tam reikia skirti ne vien daug laiko. Ne vienas žmogus galvoja apie logotipų kūrėjo karjerą, tačiau tik geras ir patyręs grafikos dizaineris galės pasiūlyti išskirtines ir daug kokybiškesnes savo paslaugas. Jei esate rimtos įmonės įkūrėjas, tokios kompetencijos specialistas yra kaip tik jums.

Profesionalus grafikos dizaineris gali pasiekti aukštų rezultatų, tačiau tokių specialistų paslaugos yra brangios. Už vieno logotipo sukūrimą gali tekti pakloti nemažą sumą pinigėlių, todėl kartais linkstama prie kiek pigesnio logotipo sprendimo. Visgi, jei ruošiatės save pristatyti pasauliui, geriau tai darykite tinkamai, kadangi taip pabrėšite, jog esate rimti ir konkurencingi asmenys, nebijantys pristatyti save visam pasauliui. Lengvai įsimenamas logotipas su užslėpta mintimi yra rezultatas, kurio siekti turėtų kiekvieną kompanija.

Logotipų kūrimas yra svarbi ir būtina paslauga kiekvienam į verslo pasaulį žengiančiam asmeniui. Lengvai įsimenamas simbolis padeda tapti matomu, tai tampa galingu prekiniu ženklu, kuris lemia pardavimus bei skatina klientų pasitikėjimą.