Internetinės svetainės dizainas atspindi įmonės veidą

Internetinio puslapio kūrimasInternetinė svetainė yra itin paklausi tarp įvairių įmonių ir organizacijų. Labai mažos arba naujos įmonės neturi savo internetinio puslapio, kuriame vartotojai galėtų pasidomėti ir pasikonsultuoti apie jų siūlomas prekes ar paslaugas.

Internetinio puslapio kūrimas gali pasirodyti sunkus ir varginantis darbas, tačiau žinant ir išmanant programavimo pagrindus, nesunku internete rasti nemokamus šablonus, kurie padėtų sukurti svetainę. Senai aišku, jog dabartinę visuomenę nustebinti ir sudominti yra labai sunkus uždavinys. Būtent todėl originalios ir kruopščiai suprogramuotos svetainės traukia klientus lankytis ir domėtis internetiniu puslapiu. Akį traukiantis ir patogus dizainas suteikia modernumo pojūtį, tad klientas jaučiasi patenkintas ir šiek tiek sužavėtas. Kuriant svetainę svarbu atsižvelgti ir į lengva jos valdymą. Jei klientui sunku rasti prekių kategorijas, kainas, nuotraukas, aprašymus, siuntimo ar atsiėmimo, darbo laiko, mokėjimo informaciją jis patiria nusivylimą ir nepasitenkinimą ir tikėtina, kad pas jus jis daugiau nebeužsuks.

Internetinio puslapio kūrimas neužima daug laiko, ypač tada, kai jį kuria savo darbą išmanantys asmenys. Svetainės veikla taip pat turi vyksti greitai ir sklandžiai. Jei į kiekvieną svetainės gilesnį puslapį prikrausite begales nuotraukų, vaizdo įrašo, animuoto teksto ar dizaino, galimas atvejis , kad tokiai svetainei pilnai užkrauti reikės nemažai laiko ir atrodys ji apsunkinta. Visuomet visur gali įsivelti klaidos, tad svarbu stebėti svetainės veiklą ir ją naujinti, tobulinti. Tik nedarykite ekstremalių dizaino pokyčių. Į visiškai kardinaliai atnaujintą svetainę užsukęs klientas gali nesuvokti, jog tai ta pati internetinė svetainė ir ją tučtuojau palieka ją tikėdamasis surasti senąją. Kasmet susikuria ne mažas skaičius internetinių svetainių. Jas susikuria ar atnaujina ne tik stambios ir didelės organizacijos, bet net ir labai mažos įmonės ar vienas žmogus , kaip pavyzdžiui, įvairūs jo rankdarbiai, kuriuos jis siekia parduoti arba pareklamuoti. Dizainas yra lyg įmonės “veidas”, o veidus mes kur kas lengviau įsimename nei vardus. Šis “veidas” gali įtakoti ir gerą vardą, ir aukštas pozicijas rinkoje. Internetinė svetainė lyg tiltas tarp vartotojo ir jo norimos prekės ar paslaugos, tad svarbu šio ryšio neprarasti ir jį paskatinti.

 

 

 

5 faktai, kurių nežinojote apie Google Street View

google street view verslui

Pirmiausia gal reiktų pradėti nuo žinomų faktų. Lietuvoje Google Street View automobilis su specialia 360 laipsnių kamera ant stogo pasirodė 2012 metais. Jis apvažinėjo visus kaimus ir miestelius, įamžindamas mūsų gatves. Bet, per 4 metus daug kas pasikeitė… Dėl šios priežasties Google Street View buvo patikėta profesionaliems vietos fotografams, kurie dabar patys daro 360 laipsnių nuotraukas ir kelias jas į Google Maps tarnybą. Tai žino visi, kas bent kažkiek domėjosi virtualiaisiais turais. Pateiksime jums mažiau žinomus faktus apie Google Street View.

1 faktas: Fotografuoti gali tik akredituoti fotografai.

Google nori išlaikyti tam tikrą kokybės lygį, todėl bet kam pildyti Google Maps tarnybą negalima. Google atsirenka fotografus, pasidomi jų kvalifikacija, sugebėjimais. Dėl šios priežasties tokių fotografų Lietuvoje yra vos keletas, nors virtualius turus daro dešimtys ar net šimtai fotografų.

2 faktas: Vaikščiojimas per sienas – brokas

Kartais vaikščiodami po tam tikrų įmonių vidų galite būti perkelti kiaurai sieną. Taip nutiko dėl vienos priežasties – brokas. Defektą gali lemti ir fotografo kaltė, kai neteisingai pasirenkamas takas. Pavyzdžiui, taškas A yra viename kambaryje, taškas B yra atidarius kambario duris koridoriuje, o taškas C – koridoriaus pabaigoje. Jei taškas A iš karto jungiamas su tašku C, lankytojas yra traukiamas kiaurai sieną tiesiausiu atstumu, o ne L formos kampu.

3 faktas: Google Street View skirtas ir verslui

Tai nauja reklamos forma, nes galima pakeisti aplinką, kurios vaizdas likęs dar nuo 2012 metų. Jei tuo metu aplink vyko statybos, vaizdas nebuvo labai gražus. Dabar ten viskas apstatyta, todėl nebėra nei kranų, nei šiukšlių konteinerių. Galima užsisakyti Google Street View verslui ir pasidaryti gražią panoramą ir įkelti ją į Google.

4 faktas: papildoma informacija 3D turo viduje

Tam tikrose vietose virtualiame ture galima pridėti nuorodas į papildomą informaciją internete arba patalpinti gabalėlį teksto. Maža to, galima ir Youtube esantį klipą įdėti. Tai labai išplečia reklamavimosi galimybes.

5 faktas: 360 laipsnių nuotraukos daromos kas 2-3 metrai

360 laipsnių panoraminės nuotraukos yra daromos kas 2-3 metrai. Priešingu atveju matomas panašus efektas, kaip filme „Žvaigždžių karai“, kai erdvėlaivis įjungia šviesos greičio pavarą. Lankytojas per greitai pertempiamas iš vieno taško į kitą, dėl to vaizdas blunka ir būna iškraipytas. Tai, beje, irgi brokas, tačiau kartais dėl jo kaltas ne vien tik fotografas, bet ir užsakovas. Fotografo paslaugos juk mokamos.

Tikimės, kad pasidomėsite labiau Google Street View verslui paslaugomis.

Adwords – ar naudinga tokia reklama internete?

Google Adwords reklamaGalvojate apie Adwords reklamos naudojimą? Norėtumėte pažiūrėti ar daug naudos sulauktumėte iš jos? Jums nereikėtų skubėti naudotis šia reklamos galimybe prieš tai nepasidomėjus visais niuansais. Matote, paleisti reklamos kampaniją nėra taip lengva, nes galima pridaryti klaidų, kurios neduos jokios naudos. Pavyzdžiui, jūs galite netinkamai pasirinkti raktinius žodžius, galite išleisti per daug pinigų ir t.t. Štai kodėl geriausia būtų prieš tai pasidomėti kaip viskas yra atliekama. Jums reikia žinoti standartines taisykles ir visus kitus niuansus.

Ši reklama internete yra labai efektyvi tiems, kurie moka ja naudotis, o tie, kurie su šių reklaminių kampanijų kūrimu susiduria pirmą kartą, gali ne tik negauti jokios naudos, bet ir patirti nemažai nuostolių. Pirmiausia, naudojant Google Adwords reklamos sistemą, jums reikia tinkamai pasirinkti raktinius žodžius, pagal kuriuos bus rodoma jūsų reklaminė kampanija. Kai kurie renkasi pirmus siūlomus raktinius žodžius, o tai yra didžiausia klaida. Kodėl? – yra daug alternatyvių, tą pačią reikšmę turinčių raktinių žodžių, kurie yra daug pigesni. Jūs mokėsite už reklamos paspaudimus, tad jums reikia rinktis tuos raktinius žodžius, už kurių paspaudimą reikalaujama mažiausia kaina. Jeigu patys nesugebėsite atlikti raktažodžių analizės, tada galbūt derėtų pagalvoti apie reklamos kampanijų administratoriaus samdymą.

Taip pat turite žinoti, kad naujokai neretai daro klaidą, kuomet pirmą kartą naudoja kuponus. Trumpai tariant, ši reklama internete yra pavojinga tuo, kad jūs galite visam laikui užblokuoti savo svetainę šioje sistemoje. Jeigu pirmą kartą naudojate šią sistemą ir iškart ketinate už reklamą apmokėti kuponais, tai didelė tikimybė, kad jūs būsite blokuojami. Geriau būtų didžiąją dalį pinigų skirti iš realaus biudžeto – papildant balansą.

Ne ką mažiau svarbu akcentuoti tai, kad šis reklamos būdas atneša nemažai pastovių išlaidų. Jeigu jūs nuolatos vykdysite kažkokią veiklą ir reklamuositės būtent šiuo būdu, tai jūs nuolatos turėsite leisti pinigus. Ilgalaikėje perspektyvoje geriausia būtų iškelti tam tikrus raktinius žodžius paieškoje, nes vėliau už tų pozicijų atvestus lankytojus jums neteks mokėti nei cento. Trumpalaikiam naudojimui turėtumėte naudoti Adwords, bet iš ilgalaikės perspektyvos siūlytume atlikti optimizaciją paieškos sistemoms.

Google reklama – padidinkite potencialių klientų gretas

google reklamaVisame pasaulyje daugiau nei 80 proc. internetinių paieškų atliekama naudojantis Google paieškos sistema. Daugiau nei 95 proc. lietuvių šią sistemą suvokia kaip prioritetinę internetinių užklausų vietą, generuojančią tiksliausius rezultatus. Tai reiškia, kad Google reklama yra efektyviausias būdas, leidžiantis pasiekti potencialius klientus ir didinti pardavimo rodiklius.

Ar Google reklama naudinga verslui?

Svarbiausias kiekvieno verslininko tikslas – maksimalūs pardavimo srautai. Kiekvienais metais stebimas didėjantis susidomėjimas internetinėmis prekybos vietomis. Skaitmeninėje erdvėje vykdomi apsipirkimai, prekių ir produktų palyginimai, domimasi akcijomis ir specialiaisiais pasiūlymais. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google paieškos sistema naudojasi įvairaus amžiaus ir skirtingų poreikių auditorija, t. y. – Google sistema yra universaliausia paieškos aplinka, atitinkanti išrankiausių klientų poreikius. Tai reiškia, kad jei jūsų tikslas – maksimalaus klientų srauto pritraukimas, jums bus reikalinga Google reklama, leidžianti pasiekti tikslines auditorijas.

Google AdWords privalumai

Google AdWords reklama – vienas paprasčiausių būdų reklamuotis paieškos sistemoje, užtikrinantis didžiausią investicinę grąžą. Reklama pateikiama tik potencialiems klientams, ieškantiems jūsų siūlomų prekių ar paslaugų, t. y. suvedus pageidaujamą raktinę frazę, Google paieškos sistemoje pateikiami jūsų skelbimai. Be to, už reklamą mokate tik tuo atveju, jei lankytojas išties susidomi jūsų produkcija ir paspaudžia ant pateiktos skelbimo nuorodos.

Vienas svarbiausių Google Adwords privalumų – visiška veiksmų laisvė. Jūs galite kontroliuoti ne tik reklamos išlaidas, bet ir rinktis, kam bus rodomi parengti skelbimai. Kitaip sakant, Google AdWords reklama pritaikoma individualiems verslininko poreikiams, leidžiant generuoti aukščiausius investicinės grąžos rodiklius – kiekvienas jūsų biudžeto euras skiriamas naujo kliento pritraukimui.

Kodėl svarbu bendradarbiauti su profesionalais?

Google reklama yra viena moderniausių XXI a. rinkodaros strategijų, tinkanti tiek didesnėms, tiek mažesnėms įmonėms ir įgyvendinanti tiek ilgalaikės, tiek trumpalaikės reklamos tikslus. Tiesa, jei norite džiaugtis maksimaliu klientų srautu ir generuoti didžiausius pardavimo rodiklius, bendradarbiaukite su patikima įmone, kurios svarbiausias tikslas –pasiūlyti jums efektyviausias reklamos priemones. Nepamirškite, kad paieškos sistemoje paleista reklama turi būti nuolatos stebima ir analizuojama, o gauti rezultatai pritaikomi vartotojų elgsenai stebėti ir naujiems sprendimams priimti. Kompetentingi specialistai pasiūlys efektyviausias reklamos priemones ir padės nustatyti šiam tikslui reikalingą biudžetą. Nepamirškite, kad jūs patys sprendžiate, kiek investuoti į reklamą, t. y. Google AdWords nereikalauja jokio minimalaus biudžeto. Be to, net ir priimtas sprendimas gali būti koreguojamas, t. y. biudžetas gali būti didinimas arba mažinimas, laikinai sustabdomas ir atnaujinamas. Svarbiausia – atrasti visus jūsų poreikius ir finansines galimybes atitinkantį sprendimą.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms

interneto svetainių kūrimasPamenu, kaip prieš beveik du dešimtmečius moksleiviams atsirado nauja disciplina – informatika. Ji buvo dėstoma be kompiuterių, vien tik knygoje, spaudant ant lapo nupieštą klaviatūrą. Kaip gerai, kad į šiuos gūdžius laikus negrįšime, o mūsų vaikams to patirti neteks. Dabar kompiuteriai yra visur, o ypač ten, kur jie reikalingiausi – mokyklose. ES paramos programos atvedė ir greitaeigį internetą į mokyklas (RAIN projektas), tad turime viską, ko reikia, kad mokytumėmės dirbti kompiuteriu nuo pat mažens.

Kiekviena mokykla turi turėti savo interneto svetainę. Ji būtina dėl daugelio priežasčių. Joje skelbiama ne tik pagrindinė informacija tėvams, mokiniams ir mokytojams, bet ir daugybė kitų dalykų. Pavyzdžiui, mokinių kūryba, straipsniai, tam tikros veiklos anonsai ir reklama. Taip pat su mokslais susiję dalykai. Kiekviena klasė gali turėti savo mini interneto svetainę, kurioje klasės mokiniai galėtų paskelbti tam tikrą informaciją.

Interneto svetainių kūrimas mokykloms yra nevieningas. Tai reiškia, kad nėra jokių nurodymų iš ŠMM, kaip viską daryti. Tokiu būdu mokykloms suteikiama visiška laisvė kurti savo interneto svetaines, kaip joms atrodo geriau. Čia galima paaiškinti ir skirtingą estetinį lygį, bei techninį išpildymą. Kai kurios interneto svetainės yra vos ne Notepad programa kurtos, o kai kurios – itin šiuolaikiškos ir patrauklios. Interneto svetainių kūrimas ne visada patikimas profesionalams, todėl ši situacija išlieka gana nekontroliuojama.

Vaikams, ypač vyresnėse klasėse, labai reikalingas saviraiškos kanalas. Tokiu kanalu gali nesunkiai tapti bet kuri mokyklos interneto svetainė, jei ji valdoma išmintingai ir profesionaliai. Aišku, už ją turi būti atsakingas paskirtas mokytojas (greičiausiai lietuvių kalbos arba informatikos), tačiau reiktų suteikti daugiau galimybių ir vaikams.

Tokiu būdu vaikai dar mokykloje būtų sudominti interneto technologijomis ir interneto svetainių kūrimu sau ir savo draugams. Taip galėtų gimti ne vienas naujas „startuolis“, o kartu su juo ir nauja darbo vieta…

Interneto svetainių kūrimas mokykloms nėra itin pelningas užsiėmimas, todėl iš verslo pusės tokia iniciatyva, deja, daug dėmesio nesulaukia. Tokia padėtis neramina, nes būtent verslui bus reikalingi interneto svetainių administratoriai, programuotojai, dizaineriai, projektų vadovai, IT analitikai, testuotojai ir kitokių specialybių jaunieji specialistai. Kuruos galima būtų ugdyti jau nuo mokyklos suolo.

Paslauga: profesionalus logotipų kūrimas

logotipų kūrimasNaujos įmonės visame pasaulyje kuriasi kiekvieną dieną. Kiekvieną dieną jos ieško unikalaus savo firminio stiliaus sprendimo, kuris kristų į akį, būtų solidus ir galbūt net iššaukiantis. Logotipų kūrimas yra viena iš tų paslaugų, be kurios sunku būtų sukurti pagrindinę firminio stiliaus detalę – logotipą. Kiekvienas logotipas turi būti sukurtas taip, kad kiekviena jo dalelė turėtų prasmę, būtų išskirtinė ir unikali. Būtent todėl šį darbą geriausia patikėti profesionalams.

Logotipų kūrimo proceso svarba auga sulig kiekviena diena. Jų prasmė ir reikmė tampa vis labiau aktualesnė verslo pasaulyje, kur nepriekaištingas įvaizdis bei elegancija nulemia ne vien įmonės požiūrį, bet taip pat reprezentuoja ir pačią kompaniją. Logotipas – prekinis ženklas, kuriuo save pristatote pasauliui, tad šio elemento kūrimas neturėtų būti patikėtas mėgėjams. Kiekviena linija, kiekvienas vingis logotipe privalo turėti prasmę, nes tik tuomet tokios įmonės ženklas įgaus išskirtinę vertę, bus lengvai pastebimas ir atpažįstamas.

Lietuvoje vis daugiau žmonių pradeda kurti logotipus bei juos pardavinėti. Mūsų šalyje gausu pradedančiųjų bei profesionalių dizainerių, kurie siekia savo klientams teikti aukšto lygio paslaugas. Deja, tam reikia patirties ir profesionalumo, kadangi logotipų kūrimas nėra lengvas – tam reikia skirti ne vien daug laiko. Ne vienas žmogus galvoja apie logotipų kūrėjo karjerą, tačiau tik geras ir patyręs grafikos dizaineris galės pasiūlyti išskirtines ir daug kokybiškesnes savo paslaugas. Jei esate rimtos įmonės įkūrėjas, tokios kompetencijos specialistas yra kaip tik jums.

Profesionalus grafikos dizaineris gali pasiekti aukštų rezultatų, tačiau tokių specialistų paslaugos yra brangios. Už vieno logotipo sukūrimą gali tekti pakloti nemažą sumą pinigėlių, todėl kartais linkstama prie kiek pigesnio logotipo sprendimo. Visgi, jei ruošiatės save pristatyti pasauliui, geriau tai darykite tinkamai, kadangi taip pabrėšite, jog esate rimti ir konkurencingi asmenys, nebijantys pristatyti save visam pasauliui. Lengvai įsimenamas logotipas su užslėpta mintimi yra rezultatas, kurio siekti turėtų kiekvieną kompanija.

Logotipų kūrimas yra svarbi ir būtina paslauga kiekvienam į verslo pasaulį žengiančiam asmeniui. Lengvai įsimenamas simbolis padeda tapti matomu, tai tampa galingu prekiniu ženklu, kuris lemia pardavimus bei skatina klientų pasitikėjimą.

 

SEO paslaugos smulkiam verslui

seo paslaugosSmulkusis verslas reklamuojasi keliais populiariausiais būdais. Pirmiausia, išnaudojama nemokama reklama. Priklausomai nuo verslo modelio, išnaudojami nemokami skelbimai. Tada pereinama prie greito klientų pritraukimo per Google reklamą – AdWords. Tada ateina metas pagalvoti ir apie ilgalaikę ir labiau atsiperkančią reklamos formą – natūralias pozicijas paieškos sistemose. Čia jau reikalingos SEO paslaugos, kurias teikia profesionalai, nes pačiam tai atlikti kokybiškai yra be galo sudėtinga.

SEO paslaugos sudėtingumas slypi tame, kad ją teikia ne vienas žmogus, o visa grupė skirtingų specialistų, kurių darbas tarpusavyje kartais nėra net susijęs.

Paslaugą teikti kokybiškai reikia SEO konsultanto, kuris gali verslininkui paaiškinti, kaip viskas veikia, kokią strategiją naudoti ir pan. Taip pat reikalingas ir analitikas, kuris tirtų rinką, konkurentų veiksmus, populiariausius raktinius žodžius ir t.t. Konsultantas su analitiku kartu sukuria SEO strategiją, kuri apima vidinius SEO darbus ir išorinius. Vidinį SEO turi atlikti programuotojai, kartais dizaineriai, tekstų kūrėjai. Išorinį SEO atlieka SEO konsultantas kartu su kliento rinkodaros skyriumi, kuris rūpinasi informacijos apie įmonę sklaida interneto erdvėje ir socialiniuose tinkluose. Kai kuriais atvejais gali prireikti ir kitų specialybių profesionalų – dažniausiai video kūrėjų ir animatorių, socialinių tinklų rinkodaros specialistų ir t.t. Visa ta grupė žmonių gali suteikti kokybiškas SEO paslaugas smulkiajam verslui. Dėl to SEO paslaugos ir yra sudėtingos.

Darbas su „pažįstamais“ gali labai nuvilti. „Pažįstami“ – tai pavieniai specialistai ar mėgėjai, kurie yra samdomi (dažnai nelegaliai) pakoreguoti puslapio kodą, paruošti vieną ar kitą tekstą, „prastumti“ turinį į skirtingus leidinius. Gali pasisekti ir su jais, tačiau SEO optimizacija yra ne vien tik laikinas aukštų rezultatų tikslas, bet ir tokių aukštų rezultatų išlaikymas ilgą laikotarpį nepaisant aktyvių konkurentų veiksmų. Šioje vietoje laisvadarbiai padėti nelabai gali, nes po vieno užsakymo juos gali būti sunku vėl suburti naujiems projektams.

Vėl atsiduriame tame pačiame taške – reikia ieškoti profesionalų, kurie pasirūpins kylančiomis pozicijomis.

Beje, jei kažkas garantuoja pirmas vietas paieškoje, vertinkite tokius pažadus atsargiai. Garantuoti dėl tų dalykų, kurie nuo tavęs nepriklauso yra labai neatsakinga. Tai tas pats, kas garantuoti lietų, o paskui eiti kalbėti maldų ir užkalbėjimų, kad tą lietų prisišauktum…

Atsakingai rinkitės SEO paslaugų teikėjus, nes nuo jų profesionalumo priklauso jūsų verslo sėkmė.

Internetinių parduotuvių nuoma – nebrangus, bet kokybiškas produktas

internetinių parduotuvių nuomaĮ klausimą, užsiimti tam tikru verslu realiai ar vykdyti tai internetu, daugelis rado aukso vertės atsakymą – derinti vieną, ar kitą. Išsinuomavus patalpas strategiškai geroje vietoje, belieka „atsikraustyti“ į patrauklią internetinę svetainę. Pagrindinis iš slypinčių niuansų – internetinių parduotuvių nuoma ar kūrimas?

Ką reiškia viena ir kita sąvokos? Išsinuomoti internetinę parduotuvę:

  • tam tikra prekybinio pobūdžio internetinė svetainė (visiems įprastas vaizdas: „apie parduotuvę“, „prekių krepšelis“, „apmokėjimas“ „pristatymas“ ir panašiai);
  • verslininkas, norintis savo gaminius (paslaugas) pardavinėti virtualiai, atsineša tam tikrą viziją: kiek prekių turės, į kokias jas kategorijas skirstys ir panašiai. Paminėtina, jog didelių iliuzijų turėti nereikia – svetainės šablonas, nuomos atveju, pagal kliento poreikius yra koreguojamas minimaliai;
  • internetinės svetainės kūrėjas – savininkas būsimam „nuomininkui“ pristato sandorio sąlygas, išklauso pageidavimus, jei yra galimybė, leidžia išsirinkti iš prieinamų šablonų.
  • El. parduotuvės nuoma patraukli tuo, jog veikla „įsivažiuoja“ vos po keleto dienų nuo sutarties sudarymo.

Internetinės parduotuvės kūrimas ir pastarosios įsigijimas:

  • kur kas ilgiau vykstantis procesas;
  • brangesnis finansine prasme (priklausomai nuo užsakovo reikalavimų, sumos gali būti skaičiuojamos dešimtimis bei šimtais tūkstančių)
  • išsiskiria unikalumu, kuris taip pat gali būti kelių „lygių“ – pradedant standartinias šablonais ir baigiant kažkuo TOKIU (aišku, tai nulemia ir kainą, ir darbų trukmę).

Elektroninių parduotuvių nuoma – puiki galimybė turintiems tam tikrą verslo idėją, norintiems išbandyti jos paklausą rinkoje bei neketinantiems išleisti tam didelių sumų arba tiesiog neturintiems stulbinančio biudžeto. Visgi, neretai galima išgirsti šią paslaugą kritikuojančiųjų argumentus. Vienas iš tokių – matematika. Imama mėnesinis nuomos ir gatavo „gaminio“ įsigijimo kaina, išskiriamas taškas, ties kuriu nuomotis jau nebeapsimoka… Suprantama,  jei žmogus yra įsitikinęs, kad dirbs „ilgai ir laimingai“, jam neabejotinai siūloma įsigyti unikalią svetainę prekybai ir dirbti ties jos tobulinimu. Tačiau smulkiosios „žuvelės“, nežinačios mėnesį ar metus dirbs, turėtų apsistoti ties nuomos galimybe: veiklos pradžioje geriau dirbti ties marketingu, rūpintis prekių gausa bei kokybe – net itin išskirtinio dizaino, tačiau siūlanti vos porą gaminių kataloge, parduotuvė nesulauks laukiamo pelno.

Dar vienas teiginys: internetinių parduotuvių nuoma yra gana pigi, tad galbūt už tokią kainą įsigyjamas nieko vertas produktas? Konkurencija šioje nišoje tikrai didelė, tad paslaugos teikėjams reikia kovoti dėl kiekvieno kliento, atnešančio tuos kelis litus: jei ir pavyks „iškišti“ š…, klientas, porą mėnesių nesulaukęs jokios naudos, išeis kitur. Ir turėkis tą savo svetainę. Dėl šios priežasties siūlomos kokybiškos paslaugos, į nuomos kainą įeina nemokamos konsultacijos, kartais ir reklama, prieinamos ir SEO paslaugos – žodžiu, viskas, ko reikia įsibėgėti internetinei prekybai.

Ką pakuotė duoda jūsų produktui?

pakuote

Pakuotė – tai labai svarbi jūsų produkto reprezentacinė dalis. Tai, kaip jūs savo produktą įpakuojate sukuria vartotojui pirmąjį įspūdį apie jūsų produktą. Taigi, labai svarbu, kad pakuociu gamyba būtų atlikta preciziškai ir gerai apgalvotai – reikia stengtis atkreipti dėmesį ir į nedideles detales, kurių galbūt plika akis nepastebėtų, kadangi visumoje tai gali turėti didelę įtaką vartotojo pasirinkimams.

Vertinamas originalumas ir patogumas

Žinoma, pakuotės gamyba turi būti profesionali – pakuotė turi būti taip sukurta, kad ją būtų patogu atidaryti. Visiškai nesvarbu, apie kokios paskirties pakuotę ar produktą mes kalbame – ar tai būtų pakuotės maistui, ar siuntoms, dideliems produktams, o gal tai reprezentacinės etiketės – šie dalykai turi būti patogūs naudojimui. Tačiau vien tik patogumo tikrai neužteks. Labai svarbu, kad pakuočių gamyba būtų ir originali. Tai reiškia, kad vartotojas, įsigijęs jūsų gaminį, turėtų susidaryti gerą pirmąjį įspūdį ne tik apie konkretų jūsų produktą, tačiau ir apskritai apie jūsų įmonės firminį stilių. Tuomet gerokai padidėja tikimybė, kad šis vartotojas ir kitą kartą pasirinks būtent jūsų parduodamą prekę.

Kalbant apie patogumą, svarbu ne tik tai, kad galima būtų lengvai pakuotę atidaryti – taip pat labai svarbu, kad lengvai dūžtantys arba pažeidžiami daiktai būtų įpakuoti su biriomis granulėmis arba plėvele. Ypač vartotojams patinka burbulinė plėvelė, kadangi ji patogi ir gerai apsaugo didelius elektroninius prietaisus.

Taigi, jeigu jūs norite, kad jūsų klientas ir kitą kartą pirktų būtent jūsų pagamintą prekę, pasistenkite įpakuoti ją tinkamai – pakuočių gamyba turi būti tokia, kad vartotojui nebūtų sunku atpažinti, kur yra jūsų siūlomi produktai, pakuotė turi būti lyg skiriamasis ženklas.

Taigi, pakuotės gamyba turi didelę įtaką jūsų marketingui – jeigu norite pasiekti pačių geriausių rezultatų, jums tikrai vertėtų užsisakyti profesionalias pakuočių dizaino bei maketavimo paslaugas iš reklamos agentūros, kuri jau turi nemažai patirties šioje srityje. Tuomet jūs būsite garantuoti, kad jūsų produktas bus tinkamai pristatytas, o dėl įmantrios ir akį traukiančios pakuotės galbūt net nereikės investuoti didelės sumos į reklamą, kadangi originali bei įdomi pakuotė bus pakankamai gera reklama jūsų produktui ir žmonės į jį labiau kreips dėmesį.

Turint šiuos niuansus omenyje, nesunku suprasti, kodėl dabar reklamoje ir marketinge yra akcentuojamas dėmesys detalėms ir originalumas, kuris ir bus jūsų produkto ir jo pateikimo sėkmės garantas.

Automatikos komponentai – puiki terpė investicijoms

automatikos komponentai

Šiuolaikinis žmogus be automatikos neįsivaizduoja savo kasdieninio gyvenimo, juk visi buitiniai prietaisai palengvina mūsų kasdienybę, o dažnu atveju viską padaro už mus. Tačiau dažnas iš mūsų net nesusimąsto, kaip gimė ne vienerius metus tarnaujantis šaldytuvas ar kompiuteris. Automatikos komponentai – tai vienas reikšmingiausių faktorių, kuris daro įtaką mūsų gyvenimo patogumui. Tiesa, paprastas žmogus apie šią rinkos sritį retai pagalvoja, bet specialistų teigimu tai viena perspektyviausių verslo šakų, į kurią verta investuoti.

Nors XVIII a. prasidėjusi industrinė revoliucija ir susilaukė žemesnio sluoksnio visuomenės nepritarimo, tačiau tuometinis pramonės perversmas ir po jo įvykusi industrializacija buvo pirmas rimtas žingsnis Europos modernizacijos procese. Beje, šis procesas vyksta ir dabar: kuriamos naujos technologijos, tobulinami robotai, rinka perpildyta išmaniais prietaisais. Iki 2008 įmonių skaičius, prekiaujančių pramonine automatika, Europos Sąjungos teritorijoje sparčiai augo. Žinoma užgriuvusi pasaulinė ekonominė krizė šį procesą gerokai sulėtino, tačiau 2010 m. vėl prasidėjo nežymus pramoninės automatikos rinkos augimas, kuris įgavo pagreitį dar po metų.

Taigi, kodėl automatikos komponentai yra tokia perspektyvi terpė investicijoms? Kalbėkim be užuolankų, pagrindinis bet kokio verslo tikslas yra pelnas, tačiau pinigai nelyja, norint būti sėkmingu reikia turėti paklausą. Paprasčiau tariant, verslas turi sugebėti patenkinti vartotojų arba organizacijų, priklausomai nuo jo paskirties, poreikius. Pramoninės automatikos ar jos dalių verslas yra itin reikšmingas gamybos įmonėms, kadangi būtent pramoninė automatika padeda užtikrinti nepertraukiamą ir pastovų gamybos procesą.

Pramoninė įranga dažnai būna viena iš komplektinių įrenginių dalių, kurios laikui bėgant susidėvi ar sugenda, o kiekviena akimirka, kai įmonė negamina savo produkcijos yra nuostolinga, todėl bendrovės susiduria su naujos automatikos poreikiu. Jos ieško tiekėjų, o jei jūs investavote į pramoninę automatiką, tai tikimybė, kad sugedusi ar pasenusi pramoninė detalė jums atneš naudos, gerokai išauga. Aišku, gali kilti klausimas, kodėl niekas į šia rinką neinvestuoja? Investuoja, dažniausiai užsienio kompanijos, tiesioginės užsienio investicijos į Lietuvą vidutiniškai sudaro 37,06 milijardo litų. Žinoma, tai didelių korporacijų investicijos, tačiau ne veltui Pablo Picasso yra pasakęs, kad geri menininkai imituoja, didieji vagia. Tuo labiau, kad investuoti gali visi.

Beje, svarbiausia, kad šiuo metu gyvename vartotojų visuomenėje, o tai reiškia, kad šis pramonės automatikos poreikio procesas niekada nenutrūks. Visada bus paklausa, visada vyks gamybos darbai ir visada reikės pramoninės automatikos, nes nieko nėra amžino. Tiesa, jei investavime esate visiškai „žalias“ ir nelabai nutuokiate, kas tie automatikos komponentai, derėtų nepulti stačia galva, o pasidomėti šios rinkos tendencijomis, naujovėmis bei galimybėmis. Nebijokite pagalbos kreiptis į investicijų brokerius, kurie jums sudarys investicinį paketą su minimalia rizikos galimybe ir patars kaip elgtis būtų protingiausia.