3 dalykai, svarbūs imantis elektroninės prekybos

https://www.B-a.euElektroninė prekyba – tai bene populiariausia šiandien verslo rūšis, ypač omenyje turint tai, kad lietuviai į virtualų apsipirkimą žvelgia vis palankiau ir mieliau perka internetu nei eina į tradicines parduotuves. El. prekyba daugeliui atrodo ir itin palanki verslo forma. Tačiau ko vertėtų pasimokyti pradedantiesiems verslininkams ir kokių klaidų vengti steigiant elektroninį verslą? Patarimais dalinasi jau ne vienerius metus el.prekyboje dirbantys ir per 350 tūkst. prekių asortimentą valdantys https://www.B-a.eu specialistai.

Neproporcingos investicijos

Žmonės, kurie nusprendė, pavyzdžiui, įkurti el. parduotuvę, dažnai galvoja, kad tokiam verslui reikės milžiniškų investicijų ir yra pasiryžę investuoti visas savo turimas santaupas. Kodėl toks sprendimas – abejotinas? Visų pirma, nežinote, ar prekes, kurias pasiūlysite, apskritai kažkas pirks. Tai labai panašu į įvairius lošimus – investuojamos didelės sumos, tačiau niekada negalite žinoti, ar laimėsite, ar vienu ypu viską pralošite.

Savo sėkmę galite išbandyti sukurdami paskyrą „Facebook“ tinkle, įkeldami ten savo prekių ir stebėdami, kiek susidomėjimo jos sukels. Jei šis variantas netinka, galite susikurti ir neprofesionalią nebrangią el. parduotuvę, įkelti ten keliolika pagrindinių produktų ir stebėti, kaip potencialūs klientai reaguoja į siūlomą produkciją. Neskubėkite, dėmesio skirkite vartotojų elgsenos ir rezultatų analizei. Jei pastebite teigiamas tendencijas, drąsiai galite investuoti daugiau – elektroninė prekyba turėtų pasiteisinti.

Duokite sau laiko įsibėgėti

Jei jau praėjote pirmąjį etapą ir pamatėte, kad situacija juda teigiama linkme ir kad siūlomu produktu visuomenė domisi, galite pereiti prie profesionalios el. parduotuvės. Tačiau stebuklų iš karto nesitikėkite – bet koks el. verslas turi įsivažiuoti ir suklestėti. E. parduotuvės lankytojai turi priprasti, apsidairyti, įsitikinki, kad siūlote produkciją išties patrauklia kaina ir puikiomis kitomis sąlygomis. Taip pat jūsų prioritetas turi būti tinkama reklama. Investuokite į SEO optimizaciją: tai padės patraukti lankytojus iš populiariausios Lietuvoje paieškos sistemos Google. Nesitikėkite ir greitų rezultatų, nes optimizacijos nauda įprastai pajuntama tik po 1-2 mėn.

Tuo metu nuosekliai išnaudokite ir kitas reklamos alternatyvas. Dar įvairiau panaudokite socialinius tinklus – rinkitės mokamą reklamą, kuri yra nebrangi, tačiau efektyvi. Taip pat surenkite vieną kitą konkursą ir savo puslapio gerbėjams pasiūlykite laimėti išties dėmesio vertus prizus. Vėlgi, kad konkursu susidomėtų kuo daugiau žmonių, skelbimą teks paryškinti – sulauksite daugiau naujų gerbėjų ir daugiau žmonių sužinos apie jūsų produkciją bei el. parduotuvę. Galite pasidomėti ir Google AdWords kampanija ir jos privalumais.

Imkitės idėjos įgyvendinimo

Jei idėja jau kuris laikas kirba jūsų galvoje, tačiau bijote, kad nepavyks, nepasiseks, vykite šias neigiamas emocijas, nes tik pozityvios mintys pritraukia pozityvią energiją ir užprogramuoja jus sėkmei. Skaitykite didžiųjų korporacijų įkūrimo istoriją, žymių žmonių mintis apie verslo steigimą ir pamatysite, kad viskas prasidėjo nuo idėjos, kai kažkas tiesiog surizikavo ir pabandė. Rizikuokite bei bandykite ir jūs – elektroninė prekyba dar tikrai nėra perpildyta niša, galimybių joje begalės.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *